Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво меморіального комплексу «Героям Гурбинської битви» біля урочища Гурби на території Будеразької сільської ради, Здолбунівського району Рівненської області (коригування ПКД)
Очікувана вартість
8 622 556,80 UAH
UA-2020-01-11-000646-c ● 2f12ab8f3407416f8751eb832436c4e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури і туризму Здолбунівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02230052 |
Місцезнаходження: | 35700, Україна , Рівненська обл., Здолбунів, Пушкіна, 35 |
Контактна особа: |
Денищук Юлія Юріївна 380968545400,380989272895 kultcbzd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 8 622 556,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво меморіального комплексу «Героям Гурбинської битви» біля урочища Гурби на території Будеразької сільської ради, Здолбунівського району Рівненської області (коригування ПКД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35700, Україна, Рівненська область, Здолбунівського району, Урочище Гурби на території Будеразької сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Графіку виконання робіт (Додаток №2 до цього Договору) після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3 Строк оплати – до 15 банківських днів з дня підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 13:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 11:52 |
ТД будівництво меморіалу.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000646-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд", Код ЄДРПОУ:34327874
Дата подання: 07 лютого 2020 15:23
Вимога про усунення порушень
Тендерна пропозиція переможця торгів ПП «МАРК» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону та вимогам тендерної документації з огляду на наступне:
1. Щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника Додатку 2.1 до ТД :
Відповідно пункту 5 розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» В складі своєї тендерної пропозиції учасники мають надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону.
Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 16 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає Довідку про наявність машин та механізмів згідно Додатку 2. 1 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2.1 до ТД у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою), Учасник до зазначеної довідки повинен додати копію (-ії) чинного договору (-ів) оренди на кожну одиницю будівельної машини (спецтехніки) вказану учасником у вищенаведеній таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки).
Згідно наданої ПП «МАРК» довідки про наявність будівельних машин та механізмів за вих.№ 20 від 24 .01.2020р. будівельні машини та механізми залучаються на підставі договорів оренди.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає копії Договорів оренди з:
ПП «Модена» від 03.01.2020 року про надання в оренду : Екскаватора САТ 315, JCB 30; Камаза маніпулятора; самоскида, ЗІЛа 131 (пункти 1,2,3,5,8 Довідки № 20 від 24.01.2020р.);
ТОВ «Добробуд» від 24.01.2020 року про надання в оренду автокрану ЗІЛ 133 (пункт 4 Довідки № 20 від 24.01.2020р.);
ПП Поляк Олег Всеволодович про надання в оренду Бульдозера ДЗ-42 (пункт 7)
з актами приймання-передачі будівельної техніки в оренду.
Надані Учасником вище вказані договори оренди не підтверджують факт передачі ПП «МАРК» в оренду будівельних машин та механізмів, оскільки акти приймання-передачі будівельної техніки не містять дати передачі.
Відповідно до п.3.3, 3.4 Договорів «При передачі орендарю кожної одиниці Обладнання сторони підписують акт прийому-передачі. Акт прийому передачі Обладнання має містити наступні необхідні умови: дата підписання акту, яка засвідчує дату передачі Обладнання в оренду, дату початку нарахування орендної плати, назву обладнання, орендну плату, строк оренди.
Пунктом 3.5. вказаних Договорів передбачено, що факт підписання акту прийому-передачі Сторонами свідчить про факт і дату передачі Обладнання Орендарю.
Передача віброкатка в оренду (пункт 6 Довідки №20 від 24.01.2020р.) не підтверджена жодним Договором оренди.
Договір оренди будівельної техніки ПП «МАРК» з ТОВ «Добробут» є неукладеним, оскільки не підписаний зі сторони Орендаря, а саме директором ПП «МАРК».
З вищевикладеного вбачається, що довідка про наявність будівельних машин та механізмів за вих. № 20 від 24.01.2020 року не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника Додатку 2.3 до ТД :
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції надав копію договору підряду № 0218 від 02.12.2018р. укладеного з ПМПФ «СПЕЦРЕМБУД» на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво виробничого корпусу на виробничому майданчику компанії "Ейендомссельскабет АФ11/9 2001 AnC"; Львівська обл., Бродівський р-н, м. Броди, вул. Шептицького, 1В, 1Д, 1Е, 1Є»,
акт приймання виконаних робіт за січень 2019р.
Згідно відомостей Реєстру дозвільних документів ДАБІ України Замовником на виконання вказаних робіт є ТОВ «Об’єднана мода України» ( код ЄДРПОУ 3189961) а не ПМПФ «СПЕЦРЕМБУД», підрядником - ПП «Модена» а не ПП «МАРК». Також Акт приймання виконаних робіт за січень 2019 р. зроблено за допомогою програмного комлексу АВК-5 (3.4.1.1). Однак програмний комплекс АВК в редакції (3.4.1.1) став доступним для використання з 02.08.2019р., що ставить під сумнів достовірність поданих документів для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
З вищевикладеного вбачається, що Учасником не надано документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт згідно Додатку 2.3. ТД.
3.Щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» :
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Згідно п. 5.3 Статуту ПП «МАРК» до виключної компетенції Засновника належить призначення та звільнення Директора Товариства.
Рішення власника ПП «МАРК» №1 від 20.10.2001р. про призначення директора не є документом, що підтверджує повноваження директора, оскільки підписане директором ПП «МАРК» а не засновником (учасником), як того вимагає положення Статуту.
Зважаючи на те, що тендерна пропозиція ПП «МАРК» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону та вимогам тендерної документації просимо скасувати рішення про визнання його переможцем .
У разі не скасування рішення про визнання переможцем ПП «МАРК» залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
1. Щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника Додатку 2.1 до ТД :
Відповідно пункту 5 розділу Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» В складі своєї тендерної пропозиції учасники мають надати документальне підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 17 Закону.
Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установленим статтею 16 Закону, учасник процедури закупівлі в складі своєї тендерної пропозиції подає Довідку про наявність машин та механізмів згідно Додатку 2. 1 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2.1 до ТД у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими (орендованими) будівельними машинами (спецтехнікою), Учасник до зазначеної довідки повинен додати копію (-ії) чинного договору (-ів) оренди на кожну одиницю будівельної машини (спецтехніки) вказану учасником у вищенаведеній таблиці з актом приймання-передачі на залучені будівельні машини (спецтехніки).
Згідно наданої ПП «МАРК» довідки про наявність будівельних машин та механізмів за вих.№ 20 від 24 .01.2020р. будівельні машини та механізми залучаються на підставі договорів оренди.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає копії Договорів оренди з:
ПП «Модена» від 03.01.2020 року про надання в оренду : Екскаватора САТ 315, JCB 30; Камаза маніпулятора; самоскида, ЗІЛа 131 (пункти 1,2,3,5,8 Довідки № 20 від 24.01.2020р.);
ТОВ «Добробуд» від 24.01.2020 року про надання в оренду автокрану ЗІЛ 133 (пункт 4 Довідки № 20 від 24.01.2020р.);
ПП Поляк Олег Всеволодович про надання в оренду Бульдозера ДЗ-42 (пункт 7)
з актами приймання-передачі будівельної техніки в оренду.
Надані Учасником вище вказані договори оренди не підтверджують факт передачі ПП «МАРК» в оренду будівельних машин та механізмів, оскільки акти приймання-передачі будівельної техніки не містять дати передачі.
Відповідно до п.3.3, 3.4 Договорів «При передачі орендарю кожної одиниці Обладнання сторони підписують акт прийому-передачі. Акт прийому передачі Обладнання має містити наступні необхідні умови: дата підписання акту, яка засвідчує дату передачі Обладнання в оренду, дату початку нарахування орендної плати, назву обладнання, орендну плату, строк оренди.
Пунктом 3.5. вказаних Договорів передбачено, що факт підписання акту прийому-передачі Сторонами свідчить про факт і дату передачі Обладнання Орендарю.
Передача віброкатка в оренду (пункт 6 Довідки №20 від 24.01.2020р.) не підтверджена жодним Договором оренди.
Договір оренди будівельної техніки ПП «МАРК» з ТОВ «Добробут» є неукладеним, оскільки не підписаний зі сторони Орендаря, а саме директором ПП «МАРК».
З вищевикладеного вбачається, що довідка про наявність будівельних машин та механізмів за вих. № 20 від 24.01.2020 року не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника Додатку 2.3 до ТД :
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції надав копію договору підряду № 0218 від 02.12.2018р. укладеного з ПМПФ «СПЕЦРЕМБУД» на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво виробничого корпусу на виробничому майданчику компанії "Ейендомссельскабет АФ11/9 2001 AnC"; Львівська обл., Бродівський р-н, м. Броди, вул. Шептицького, 1В, 1Д, 1Е, 1Є»,
акт приймання виконаних робіт за січень 2019р.
Згідно відомостей Реєстру дозвільних документів ДАБІ України Замовником на виконання вказаних робіт є ТОВ «Об’єднана мода України» ( код ЄДРПОУ 3189961) а не ПМПФ «СПЕЦРЕМБУД», підрядником - ПП «Модена» а не ПП «МАРК». Також Акт приймання виконаних робіт за січень 2019 р. зроблено за допомогою програмного комлексу АВК-5 (3.4.1.1). Однак програмний комплекс АВК в редакції (3.4.1.1) став доступним для використання з 02.08.2019р., що ставить під сумнів достовірність поданих документів для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.
З вищевикладеного вбачається, що Учасником не надано документів, що підтверджують досвід виконання аналогічних робіт згідно Додатку 2.3. ТД.
3.Щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» :
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Згідно п. 5.3 Статуту ПП «МАРК» до виключної компетенції Засновника належить призначення та звільнення Директора Товариства.
Рішення власника ПП «МАРК» №1 від 20.10.2001р. про призначення директора не є документом, що підтверджує повноваження директора, оскільки підписане директором ПП «МАРК» а не засновником (учасником), як того вимагає положення Статуту.
Зважаючи на те, що тендерна пропозиція ПП «МАРК» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону та вимогам тендерної документації просимо скасувати рішення про визнання його переможцем .
У разі не скасування рішення про визнання переможцем ПП «МАРК» залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2020 17:44
Відмовити в задоволені вимоги № UA-2020-01-11-000646-c.c1 від 07.02.2020 року (більш детально в протоколі розгляду вимоги)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-11-000646-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд", Код ЄДРПОУ:34327874
Дата подання: 12 лютого 2020 12:36
Дата подання: 12 лютого 2020 12:36
Скарга на рішення Замовника
Тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ТД
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 лютого 2020 17:02
рішення від 13.02.2020 № 2748 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 17:02
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11.02.2020 № UA-2020-01-11-000646-c.c2.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 20:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.03.2020 № 3975.pdf
Дата публікації: 03 березня 2020 15:13
рішення від 02.03.2020 № 3975.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.03.2020 року № 3975-р/пк-пз скасовано рішення тендерного комітету від 03.02.2020 року про визначення ПП «МАРК» переможцем закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2020 17:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" |
7 188 345,00
UAH з ПДВ
|
7 188 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" |
7 885 300,00
UAH з ПДВ
|
7 599 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНОМЕ-ЄВРОБУД" |
8 109 130,44
UAH з ПДВ
|
7 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" |
8 619 661,20
UAH з ПДВ
|
7 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю -фірма "Кортакоз" |
8 349 998,40
UAH з ПДВ
|
8 014 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАХІДБУДЦЕНТР" |
8 579 376,00
UAH з ПДВ
|
8 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" #31690603 |
Рішення скасоване |
7 188 345,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 10:55
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРК" #31690603 |
Відхилено |
7 188 345,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 11:06
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" #34327874 |
Переможець |
7 599 998,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 11:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2020 14:06
|
додат угода 1.pdf | зміни до договору |
31 березня 2020 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 17:40
|
Договір 21.pdf | укладений |
23 березня 2020 17:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з розподілом фінансування між 2020 та 2021 роком (більш детально в додатковій угоді) |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |