Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для проведення сеансів гемодіалізу та гемодіафільтрації (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, НК 024:2019 Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу) код ДК 021:2015 - 33180000-5
Сonsumables for hemodialysis and hemodiafiltration (NK 024: 2019 code 58093 - Set for hemodialysis; NK 024: 2019 code 47739 - Pyrogen dialysate filter for hemodialysis system)
Очікувана вартість
6 822 400,00 UAH
UA-2020-01-11-000435-c f163ffb25e704deea8d7be63846b70b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шендибило Володимир Михайлович

0332-25-10-81 lmkl@lmkl.lutsk.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982985
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська область обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Контактна особа: Шендибило Володимир Михайлович
0332-25-10-81
lmkl@lmkl.lutsk.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal institution «Lutsk city clinical hospital»
National ID: 01982985
Contact point: Shendubulo Volodumur Muhailovuch
0332-25-10-81
lmkl@lmkl.lutsk.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:55
Початок аукціону: 20 лютого 2020 12:55
Очікувана вартість: 6 822 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 112,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 11 січня 2020 11:04
Enquiries until: 01 лютого 2020 12:00
Complaints submission until: до 07 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 лютого 2020 12:00
Planned auction date: 20 лютого 2020 12:55

Information

Estimated total value: 6 822 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 112 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6244 од.
Витратні матеріали для проведення сеансів гемодіалізу та гемодіафільтрації (НК 024:2019 Код 58093 - Набір для проведення гемодіалізу, НК 024:2019 Код 47739 - Фільтр для очистки діалізату від пірогенів для системи гемодіалізу) код ДК 021:2015 - 33180000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Сonsumables for hemodialysis and hemodiafiltration (NK 024: 2019 code 58093 - Set for hemodialysis; NK 024: 2019 code 47739 - Pyrogen dialysate filter for hemodialysis system)
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність очікуваної вартості і кількості предмету закупівлі
Дата подання: 28 січня 2020 12:23
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:36
Шановний Замовнику! Ми є одним із крупних постачальників витратних матеріалів для гемодіалізу і маємо намір подати свою пропозицію на оголошений вами тендер. При підготовці пропозиції ми зіткнулися із неможливістю надати пропозицію на оголошену кількість товарів вартістю нижче/рівно очікуваній. Певно, у своїх підрахунках ви користувалися цінами минулого року і корегували їх на рівень коливання курсу національної валюти щодо іноземних валют. Зважуючи на це, можливо очікувати здешевшення товарів приблизно на 11-12 відсотків відповідно до цін першої половини 2019 року при середньому курсі 30-31 грн/євро на початку 2019 року і 26 грн за євро на початку 2020 року. Водночас очевидно неможливість виконати поставлені умови тендеру. Очікувана вартість товарів складає 6822400 грн, заплановано закупити 6684 комплекти, отже середня вартість комплекту становить 1020 грн з ПДВ. У 2019 році середня вартість комплекту становила близько 1400 грн з ПДВ. Якщо орієнтуватися на проведену закупівлю Рівненською обласною лікарнею UA-2019-12-04-001692-b, середня вартість комплекту склала 1062 грн, при цьому аукціон відбувся 14 січня 2020 року при курсі 26,60 грн за євро, а вже станом на 28,01,2020 курс євро становить 27,12 грн, тобто в ціні одного комплекту це мало б додати близько 21 грн. На нашу думку орієнтовна ціна комплекту в оголошеному тендері мало б становити 1100 грн з ПДВ, що приблизно відповідало б сьогоднішній ситауції. Просимо вас переглянути умови тендеру в розрізі зменшення кількості товарів із урахуванням наведених аргументів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше звернення було опрацьовано та взяте до уваги. Тендерним комітетом було прийтято рішення внести зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 лютого 2020
UA-2020-01-11-000435-cf163ffb25e704deea8d7be63846b70b1
Найменування: Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982985
Місцезнаходження: 43024, Україна, Волинська область обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:31
MVS.ZIP
24 лютого 2020 12:31
ДПІ.ZIP
10 лютого 2020 12:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:51
Пропозиція.pdf
07 лютого 2020 11:51
МТВ_Луцьк.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф» 6 815 044,00
UAH з ПДВ
6 774 332,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 6 820 946,12
UAH з ПДВ
6 785 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
24 лютого 2020 12:31
MVS.ZIP
24 лютого 2020 12:31
ДПІ.ZIP
10 лютого 2020 12:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 12:17
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:56
Електронний підпис
07 лютого 2020 11:51
Пропозиція.pdf
07 лютого 2020 11:51
МТВ_Луцьк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
Переможець 6 774 332,64
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2020 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Діалайф»
#40340772
6 774 332,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 10:52
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 14:50
дод.угода 6 договір 155 Діалайф.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 14:49
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:09
дод.угода 5 Договір 155 Діалайф.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:08
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:14
дод.угода 4 договыр 155 ДЫалайф.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 12:16
дод.угода 3 договір 155 діалайф.pdf зміни до договору
08 травня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:39
дод.угода 2 договір155 Діалайф.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 12:09
Додаткова угода до договору 155.pdf зміни до договору
27 березня 2020 12:09
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 10:38
договір 155 Діалайф.pdf укладений
12 березня 2020 10:37
договір 155 Діалайф.pdf укладений
12 березня 2020 10:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна курсу іноземної валюти
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.угода із конкретною сумою до 20 %
Номер договору про закупівлю: 155
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 6 773 859,79
UAH (в тому числі ПДВ 442 707,79 UAH)