Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 15810000-9 Bread products, fresh pastry goods and cakes
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Чуйко Людмила Андріївна +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Chuiko Liudmyla +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 21:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:31 |
Очікувана вартість: | 4 197 829,63 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 197,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8400 UAH |
Publication date: | 11 січня 2020 21:05 |
Enquiries until: | 05 лютого 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 11 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 лютого 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 197 830 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 198 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2020 19:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2020 19:48 |
перелік змін до ТД (хліб) 07.02.2020.doc | |
07 лютого 2020 19:48 |
хліб тд 2020 зі змінами від 07.02.2020.doc | |
03 лютого 2020 18:07 |
перелік змін до ТД (хліб) 03.02.2020.doc | |
22 січня 2020 21:29 |
перелік змін до ТД (хліб) 22.01.2020.doc | |
13 січня 2020 20:28 |
перелік змін до ТД (хліб) 13.01.2020.doc | |
11 січня 2020 21:06 |
хліб проект договору.doc |
07 лютого 2020 19:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
07 лютого 2020 19:48 |
перелік змін до ТД (хліб) 07.02.2020.doc
|
||||||||||||
07 лютого 2020 19:48 |
хліб тд 2020 зі змінами від 07.02.2020.doc
|
||||||||||||
03 лютого 2020 18:07 |
перелік змін до ТД (хліб) 03.02.2020.doc
|
||||||||||||
22 січня 2020 21:29 |
перелік змін до ТД (хліб) 22.01.2020.doc
|
||||||||||||
13 січня 2020 20:28 |
перелік змін до ТД (хліб) 13.01.2020.doc
|
||||||||||||
11 січня 2020 21:06 |
хліб проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Замовник не встановлює вимог щодо періоду виконання аналогічних договорів та щодо кількості договорів, які учасник повинен надавати для підтвердження досвіду
3) З метою уникнення розбіжностей у визначенні різними замовниками предмета закупівлі, було встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що передбачають постачання товару, який Замовник має намір закуповувати
4) Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві
Вимоги про усунення порушення
Проте, вважаємо, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 22 пункту 4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…»
Свою позицію аргументуємо наступним.
2) До тендерної документації внесені зміни
3) Не задоволено
На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів
Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.
Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору).
Аналіз практики оскарження по закупівлям "вимоги надати підтвердження виконання аналогічних поставок товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі" свідчить про те, що Ви повинні бути проінформовані про їх дискримінаційний характер, невідповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не дивлячись на це, продовжуєте встановлювати такі самі вимоги в подальших закупівлях.
Як приклад, наведемо декілька рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, прийнятих в рамках закупівель відповідача щодо ідентичних вимог тендерної документації:
1) рішення №1242-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
2) рішення №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
3) рішення № 1692-р/пк-пз від 18.02.2019 р.
Жодне з цих рішень відповідачем у суді не оскаржувалося. Відповідно до вищезазначених рішень до Вашого відома вже неодноразово доводився факт невідповідності та дискримінаційності вимог тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у певному обсязі.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі.
За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
товарознавця(-ів),
комірника(ів),
водія(-їв),
вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-23-000040 ● 64c50aa5adaf4157b54d8e13dc2afd48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2020 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.03.2020 № 18
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.03.2020 № 18
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-01-11-000319-b, 11.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-27 11:22:53
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- чому в річному плані закупівель на 2020 рік не зазначено код згідно з КЕКВ?
- чому в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів з захисту довкілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-01 17:14:51
ПОЯСНЕННЯ
За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000319-b) маємо наступні пояснення:
1) Регламент електронної системи закупівель не дозволяє вносити зміни у план закупівель після того, як його переведено в статус «оголошений тендер». При розміщенні плану закупівель UA-P-2020-01-11-007339-c не вказано КЕКВ.
2) Згідно абз.1 ч.1 р. IV тендерної документації встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - згідно оголошення про проведення торгів. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-01-11-000319-b міститься п.13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 00:00». Отже, в тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів з захисту довкілля. Останнє зазначено у розділі «Якість» істотних умов, які обов’язково включаються до договору про закупівлю (п.4 р.VI тендерної документації).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (UA-2020-01-11-000319-b) маємо наступні заперечення: 1) щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: порушення вимог пункту 13 часини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій) Не погоджуюсь з такими звинуваченнями. Згідно абз.1 ч.1 р. IV тендерної документації встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - згідно оголошення про проведення торгів. Пунктом 13 оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-11-000319-b визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15 лютого 2020 00:00». Отже, в тендерній документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» містить інформацію передбачену п.13 ч.2 ст. 22 Закону щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2) Щодо порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель (відсутній код згідно КЕКВ): Регламент електронної системи закупівель не дозволяє вносити зміни у план закупівель після того, як його переведено в статус «оголошений тендер». При розміщенні плану закупівель UA-P-2020-01-11-007339-c не було вказано КЕКВ. 3) Щодо порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надання роз’яснень у термін більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення звернення): За результатами розгляду звернення щодо товарознавця, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 31.01.2020, відповідь було надано Замовником 07.02.2020. При цьому, продовжено строк подання тендерних пропозицій згідно вимог ч.2 ст. 23 Закону у зв’язку з несвоєчасним надання роз’яснення.
2020-04-09 17:58:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради надав роз’яснення (щодо товарознавця – дата подання 31.01.2020, дата відповіді 07.02.2020) у термін більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення звернення, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради надав роз’яснення (щодо товарознавця – дата подання 31.01.2020, дата відповіді 07.02.2020) у термін більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення звернення, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Порушення Замовником усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
2020-04-22 12:56:01
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МИЗА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Каштан-Плюс" #30955757 |
Переможець |
3 029 534,40
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 18:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 17 квітня 2020 20:14 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
17 квітня 2020 20:14
|
Рішення хібопродукти.docx |