Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
CPV 15810000-9 Bread products, fresh pastry goods and cakes
Очікувана вартість
4 197 829,63 UAH
UA-2020-01-11-000319-b b4280ab87a1c4bb3bfd92857dfef6e2c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуйко Людмила Андріївна

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Чуйко Людмила Андріївна
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Chuiko Liudmyla
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2020 21:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:31
Очікувана вартість: 4 197 829,63 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 197,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8400 UAH
Publication date: 11 січня 2020 21:05
Enquiries until: 05 лютого 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 лютого 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 197 830 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 198 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66441 кг
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Bread
CPV: 15810000-9
Період постачання: по 10 квітня 2021
63950 кг
Хліб з борошна ІІ г і житнього
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Bread
CPV: 15810000-9
Період постачання: по 10 квітня 2021
66072 кг
Батон із пшеничного борошна в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Bread
CPV: 15810000-9
Період постачання: по 10 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2020 19:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 21:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2020 19:48
перелік змін до ТД (хліб) 07.02.2020.doc
07 лютого 2020 19:48
хліб тд 2020 зі змінами від 07.02.2020.doc
03 лютого 2020 18:07
хліб тд 2020 зі змінами від 03.02.2020.doc
22 січня 2020 21:29
хліб тд 2020 зі змінами від 22.01.2020.doc
13 січня 2020 20:28
хліб тд 2020 зі змінами від 13.01.2020.doc
11 січня 2020 21:05
хліб тд 2020.doc
03 лютого 2020 18:07
перелік змін до ТД (хліб) 03.02.2020.doc
22 січня 2020 21:29
перелік змін до ТД (хліб) 22.01.2020.doc
13 січня 2020 20:28
перелік змін до ТД (хліб) 13.01.2020.doc
11 січня 2020 21:06
хліб проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кому потрібні гроші?
Дата подання: 12 січня 2020 20:16
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:28
Шановний Замовник, чому учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі? Вам потрібно гроші розвозити чи продукцію???? Чому не прописати 50% від очікуваної кількості продуктів????
Відповідь: 1) До п.1.1 ч.5 р.ІІІ тендерної документації внесені відповідні зміни
Щодо вимог ТД
Дата подання: 12 січня 2020 23:38
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:29
Шановний замовнику! 1. Просимо обґрунтувати вимогу "надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі". Чому обсяг вимірюється в вартості пропозиції, а не в кількості, адже це закупівля товару? 2. За який період/в якій кількості повинні бути надати первинні документи для підтвердження виконання аналогічного договору? 3. Просимо обґрунтувати вимогу надання аналогічного договору відповідно до певного найменування, а не до ДК....? 4. Просимо обґрунтувати вимогу наявності працівників відповідної кваліфікації (для постачальників/виробників хліба), а саме товарознавця з досвідом роботи та відповідною спеціалізацією посилаючись на норми чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) До п.1.1 ч.5 р.ІІІ тендерної документації внесені відповідні зміни
2) Замовник не встановлює вимог щодо періоду виконання аналогічних договорів та щодо кількості договорів, які учасник повинен надавати для підтвердження досвіду
3) З метою уникнення розбіжностей у визначенні різними замовниками предмета закупівлі, було встановлено вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, що передбачають постачання товару, який Замовник має намір закуповувати
4) Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
дозвіл
Дата подання: 13 січня 2020 14:39
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:30
учасник надає: - копію чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника чи на виробника???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 – 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби не передбачають надання копії чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»
Товарознавець
Дата подання: 13 січня 2020 16:16
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:31
1. Обґрунтуйте будь ласка вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (для постачальників, які є безпосередньо виробниками ), а саме товарознавця з досвідом роботи та відповідною спеціалізацією посилаючись на норми чинного законодавства. 2. Якщо переможцем планується визнаватися такий учасник як ТОВ «Каштан плюс» то тоді зрозумілі ваші вимоги ,наміри та чиї це пропозиції… 3.Якщо Ви дійсно зацікавлені у отриманні якісного товару, то приберіть будь ласка дискримінаційні вимоги щодо виробників та добавте дійсно потрібні вимоги, які суттєво вплинуть на якість товару, а саме документи які підтверджують саму якість та безпечність запропонованих продуктів та до потужносте операторів ринку. 4.Посада така, як ТОВАРОЗНАВЕЦЬ в більшості випадків є на тих підприємствах, які є посередниками між постачальниками – виробниками і кінцевими споживачами, тому просимо 5. Якщо Ви прописуєте чітку посаду та вимогу до неї, тоді поясніть будь-ласка що повинен робити товарознавець на виробничому підприємстві? Ви класифікатор професій та посадові інструкції вивчали перед тим як прописати дану вимогу????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві
Первинні документи!!!
Дата подання: 13 січня 2020 22:26
Дата відповіді: 14 січня 2020 10:01
2. За який період/в якій кількості повинні бути надати первинні документи для підтвердження виконання аналогічного договору?
Відповідь: Замовник не встановлює вимог щодо періоду виконання аналогічних договорів та щодо кількості договорів, які учасник повинен надавати для підтвердження досвіду
Первинні документи!!!
Дата подання: 19 січня 2020 19:29
Дата відповіді: 20 січня 2020 17:35
Шановний Замовнику!!!! Питання стосується первинних документів, а не аналогічних договорів!!!!!!1 За який період/в якій кількості повинні бути надати первинні документи для підтвердження виконання аналогічного договору?
Відповідь: Замовник не встановлює вимог щодо періоду, за який Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів, та щодо кількості первинних документів. Первинні документи повинні підтверджувати інформацію, яка міститься у відгуці про виконання аналогічного договору.
Технічні вимоги
Дата подання: 20 січня 2020 23:00
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:16
Шановний замовнику! Чи повинна бути індивідуальна упаковка для кожної хлібини?
Відповідь: Необов’язково
Щодо товарознавця
Дата подання: 31 січня 2020 23:53
Дата відповіді: 07 лютого 2020 20:02
Чому можливість не надавати інформацію про товарознавця є тільки у виробників? Наше підприємство не вбачає необхідності наявності в штаті підприємства товарознавця. Просимо внести зміни.
Відповідь: Умови тендерної документації залишаються без змін
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-000319-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МИЗА", Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 21 січня 2020 10:54
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовником, Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, оголошено закупівлю UA-2020-01-11-000319-b.
Проте, вважаємо, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статті 22 пункту 4: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…»
Свою позицію аргументуємо наступним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 21:30
1) До тендерної документації внесені зміни
2) До тендерної документації внесені зміни
3) Не задоволено
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000319-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:43
Щодо негативного досвіду
Відповідно до підпукту 1.2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):

На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів

Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.

Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 18:26
Враховуючи те, що Ви допустили прострочення поставки товару аж 7 років тому, а протягом останніх років маєте бездоганну репутацію та забезпечуєте бездоганне постачання продуктів харчування Вашим клієнтам, до тендерної документації внесені відповідні зміни: «На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років».
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000319-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:46
Щодо аналогічних договорів
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації учасник подає як частину своєї пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме:

1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження наявності позитивного досвіду, учасник повинен надати оригінал позитивного відгуку(-ів) щодо постачання аналогічного товару в обсязі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі чи кількості закупівлі, а також копію(-ії) договору(-ів) постачання цього товару за вищевказаним відгуком, завірену учасником. (У відгуці обов’язково повинна міститись інформація про фактичне виконання договору).

Аналіз практики оскарження по закупівлям "вимоги надати підтвердження виконання аналогічних поставок товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі" свідчить про те, що Ви повинні бути проінформовані про їх дискримінаційний характер, невідповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не дивлячись на це, продовжуєте встановлювати такі самі вимоги в подальших закупівлях.
Як приклад, наведемо декілька рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, прийнятих в рамках закупівель відповідача щодо ідентичних вимог тендерної документації:
1) рішення №1242-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
2) рішення №1243-р/пк-пз від 05.02.2019 р.;
3) рішення № 1692-р/пк-пз від 18.02.2019 р.
Жодне з цих рішень відповідачем у суді не оскаржувалося. Відповідно до вищезазначених рішень до Вашого відома вже неодноразово доводився факт невідповідності та дискримінаційності вимог тендерної документації щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів у певному обсязі.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:27
Право встановлення кваліфікаційних вимог до учасників торгів, у т.ч. щодо досвіду виконання аналогічних договорів, визначене ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Останнє, на думку Замовника, із зазначенням певних обсягів здійснених поставок, має мінімізувати ризики укладення договорів з недобросовісними постачальниками, нанесенню шкоди здоров’ю дітей й забезпечити дітей вчасними і якісним харчуванням.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, замовник не встановлює обмеження щодо виконання поставок одним, двома чи будь-якою мінімально необхідною кількістю договорів, періодом постачання (місяць, рік, два чи більше), а також відповідними галузями замовників (бюджетна чи приватна структури).
Додатково, звертаємо Вашу увагу на те, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) вже розглядала аналогічні питання.
Як приклад, розгляд скарги ТОВ "Стиль-Декор" від 27.02.2018 №UA-2018-02-02-003154-b.c4 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі UA-2018-02-02-003154-b в частині встановлення дискримінаційних умов щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. У скарзі, зокрема, йдеться про встановлення Замовником кваліфікаційного критерію в частині досвіду виконання аналогічних договорів у розмірі 100% від обсягів закупівлі.
За результатами розгляду скарги Колегія прийняла рішення №2550-р/пк-пз від 21.03.2018, яким відмовила ТОВ "Стиль-Декор" у задоволенні його скарги чим визнала дії замовника вищевказаних торгів, в частині встановлення відповідних кваліфікаційних вимог, такими, що повністю відповідають вимогам Закону.
Аналогічну правова позиція викладена в Постанові Київського апеляційного адміністративного суду від 15.09.2016 у справі №712/4434/16-а за позовом ТОВ «Фірма «Технокомплекс» до департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради. Судом встановлено, що дії департаменту економіки та розвитку Черкаської міської ради щодо встановлення в документації такого кваліфікаційного критерію до учасників як подання документів, що підтверджують його кваліфікацію, а саме: оригінал позитивного відгуку щодо постачання аналогічного товару на суму не менше ніж 80% від цінової пропозиції учасника, а також копію договору постачання цього товару за відгуком, завірену учасником (фактичне виконання договору обов’язково вказати у відгуці) відповідають вимогам законодавства України.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що документація складена у відповідності до ст.22 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000319-b.a4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:51
Щодо працівників
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації:
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
 товарознавця(-ів),
 комірника(ів),
 водія(-їв),
 вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:28
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000319-b.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:57
Щодо невідповідності тендеру річному плану
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:28
Враховуючи те, що вимоги тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодним чином не порушують права та інтереси Скаржника, умови останньої залишено без змін

Документи подані скаржником

21 січня 2020 10:33
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-23-000040 ● 64c50aa5adaf4157b54d8e13dc2afd48
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 березня 2020 17:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

23.03.2020 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 23.03.2020 № 18

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-01-11-000319-b, 11.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-27 11:22:53

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держуадитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, виникла необхідність в отриманні пояснень з наступних питань:
- чому в річному плані закупівель на 2020 рік не зазначено код згідно з КЕКВ?
- чому в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій?
- з яких підстав технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів з захисту довкілля?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-01 17:14:51

ПОЯСНЕННЯ

За результатами розгляду запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про надання пояснень у межах проведеного моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000319-b) маємо наступні пояснення:
1) Регламент електронної системи закупівель не дозволяє вносити зміни у план закупівель після того, як його переведено в статус «оголошений тендер». При розміщенні плану закупівель UA-P-2020-01-11-007339-c не вказано КЕКВ.
2) Згідно абз.1 ч.1 р. IV тендерної документації встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - згідно оголошення про проведення торгів. В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-01-11-000319-b міститься п.13 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2020 00:00». Отже, в тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів з захисту довкілля. Останнє зазначено у розділі «Якість» істотних умов, які обов’язково включаються до договору про закупівлю (п.4 р.VI тендерної документації).

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області про результати моніторингу закупівлі за предметом «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (UA-2020-01-11-000319-b) маємо наступні заперечення: 1) щодо порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: порушення вимог пункту 13 часини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій) Не погоджуюсь з такими звинуваченнями. Згідно абз.1 ч.1 р. IV тендерної документації встановлено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - згідно оголошення про проведення торгів. Пунктом 13 оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-11-000319-b визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15 лютого 2020 00:00». Отже, в тендерній документації на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» містить інформацію передбачену п.13 ч.2 ст. 22 Закону щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2) Щодо порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель (відсутній код згідно КЕКВ): Регламент електронної системи закупівель не дозволяє вносити зміни у план закупівель після того, як його переведено в статус «оголошений тендер». При розміщенні плану закупівель UA-P-2020-01-11-007339-c не було вказано КЕКВ. 3) Щодо порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надання роз’яснень у термін більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення звернення): За результатами розгляду звернення щодо товарознавця, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 31.01.2020, відповідь було надано Замовником 07.02.2020. При цьому, продовжено строк подання тендерних пропозицій згідно вимог ч.2 ст. 23 Закону у зв’язку з несвоєчасним надання роз’яснення.

2020-04-09 17:58:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради надав роз’яснення (щодо товарознавця – дата подання 31.01.2020, дата відповіді 07.02.2020) у термін більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення звернення, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради надав роз’яснення (щодо товарознавця – дата подання 31.01.2020, дата відповіді 07.02.2020) у термін більший ніж три робочих дні з дня оприлюднення звернення, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення Замовником усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2020-04-22 12:56:01

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 лютого 2020
UA-2020-01-11-000319-bb4280ab87a1c4bb3bfd92857dfef6e2c
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МИЗА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 19:27
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
10 лютого 2020 19:27
ПРАЦІВНИКИ2.pdf
10 лютого 2020 19:27
МТБ.pdf
10 лютого 2020 19:26
договір 140 від 30.05.2017.pdf
10 лютого 2020 19:26
договір 04 (хліб).pdf
10 лютого 2020 19:26
Довіреність Грицак.rar
10 лютого 2020 19:26
довідка по ст 17.pdf
10 лютого 2020 19:26
Гарант_1442_GR.rar
10 лютого 2020 19:26
відгук хліб до дог 140.pdf
10 лютого 2020 19:26
відгук хліб до дог 04.pdf
10 лютого 2020 19:26
Банківська ліцензія.rar
10 лютого 2020 19:26
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 18:27
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:27
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:26
Працівники.rar
14 лютого 2020 18:26
Працівники.rar
13 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:54
Стаття17.rar
13 лютого 2020 14:52
Технічні вимоги.rar
13 лютого 2020 14:52
Установчі+Довідки.rar
13 лютого 2020 14:52
Аналогічні1.rar
13 лютого 2020 14:52
Аналогічні2.rar
13 лютого 2020 14:52
МТБ.rar
13 лютого 2020 14:52
Проект договору.rar
13 лютого 2020 14:52
Гарантія Миза 366.zip
13 лютого 2020 14:52
Працівники.rar
13 лютого 2020 14:52
Потужності.rar

Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 17:19
Електронний підпис
14 лютого 2020 17:17
6 працівники_compressed.pdf
14 лютого 2020 17:17
5 довідки.pdf
14 лютого 2020 17:17
4 аналог договір_compressed.pdf
14 лютого 2020 17:17
3 дог ЦМК_compressed.pdf
14 лютого 2020 17:17
1 проект договору.pdf
14 лютого 2020 17:17
IG-20171-F00.pdf.p7s.p7s.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "МИЗА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Черкасихліб ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 3 029 534,40
UAH з ПДВ
3 029 534,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 3 656 626,70
UAH з ПДВ
3 656 626,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 19:27
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
10 лютого 2020 19:27
ПРАЦІВНИКИ2.pdf
10 лютого 2020 19:27
МТБ.pdf
10 лютого 2020 19:26
договір 140 від 30.05.2017.pdf
10 лютого 2020 19:26
договір 04 (хліб).pdf
10 лютого 2020 19:26
Довіреність Грицак.rar
10 лютого 2020 19:26
довідка по ст 17.pdf
10 лютого 2020 19:26
Гарант_1442_GR.rar
10 лютого 2020 19:26
відгук хліб до дог 140.pdf
10 лютого 2020 19:26
відгук хліб до дог 04.pdf
10 лютого 2020 19:26
Банківська ліцензія.rar
10 лютого 2020 19:26
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Публічні документи

14 лютого 2020 18:27
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:27
Електронний підпис
14 лютого 2020 18:26
Працівники.rar
14 лютого 2020 18:26
Працівники.rar
13 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:57
Електронний підпис
13 лютого 2020 14:54
Стаття17.rar
13 лютого 2020 14:52
Технічні вимоги.rar
13 лютого 2020 14:52
Установчі+Довідки.rar
13 лютого 2020 14:52
Аналогічні1.rar
13 лютого 2020 14:52
Аналогічні2.rar
13 лютого 2020 14:52
МТБ.rar
13 лютого 2020 14:52
Проект договору.rar
13 лютого 2020 14:52
Гарантія Миза 366.zip
13 лютого 2020 14:52
Працівники.rar
13 лютого 2020 14:52
Потужності.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "МИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
Переможець 3 029 534,40
UAH з ПДВ
31 березня 2020 18:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 18:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Каштан-Плюс"
#30955757
3 029 534,40
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 квітня 2020 20:14
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
17 квітня 2020 20:14
Рішення хібопродукти.docx