Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 15220000-6 Frozen fish, fish fillets and other fish meat
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Бобер Денис Олександрович +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Chuiko Liudmyla +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 20:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 4 963 245,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 963,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Publication date: | 11 січня 2020 20:55 |
Enquiries until: | 02 березня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 березня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 963 245 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 963 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2020 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2020 17:16 |
перелік змін до ТД (риба) 04.03.2020.doc | |
04 березня 2020 17:16 |
риба тд 2020 зі змінами 04.03.2020.doc | |
10 лютого 2020 15:53 |
перелік змін до ТД (риба) 10.02.2020.doc | |
10 лютого 2020 15:53 |
риба проект договору зі змінами від 10.02.2020.doc | |
03 лютого 2020 18:05 |
перелік змін до ТД (риба) 03.02.2020.doc | |
22 січня 2020 21:28 |
перелік змін до ТД (риба) 22.01.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів
Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.
Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
товарознавця(-ів),
комірника(ів),
водія(-їв),
вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 лютого 2020 23:58
Дата подання: 06 лютого 2020 23:59
Дата подання: 24 березня 2020 23:37
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000027 ● 2a53c880999c4a5f8208cf9bcb64cbf2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.07.2020 № 44
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.07.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-01-11-000318-a 11.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-31 14:30:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000318-a), що проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Так, враховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону (у редакції до 19.04.2020 № 114-IX, далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом або уповноваженою особою, що планує закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до пункту 4.4 розділу І тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 27.04.2021, але «не більше ніж протягом року з моменту підписання договору». Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період постачання Замовником визначений до 27 квітня 2021року. При цьому річним планом закупівля риби, рибне філе та інше м’ясо риби мороженої, передбачена на 2020 рік.
Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради з ТОВ «Комбінат Черкаси» укладено договір поставки товару від 17.06.2020 № 07 строком його дії до 31.12.2020. При цьому додатковою угодою від 18.06.2020 № 2 змінено пункт 10.2 договору від 17.06.2020 № 07 в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 27.04.2021».
З огляду на викладене:
1) Які документально підтверджені об’єктивні обставини були підставою для укладання додаткової угоди від 18.06.2020 № 2 до договору поставки товару від 17.06.2020 № 07, якою продовжено строк дії договору до 27.04.2021,тобто поза межами бюджетного року?
2) Якими нормативно-правовими актами Ви керувались при прийнятті рішення щодо встановлення строку поставки товару на 2021 рік?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-05 20:31:18
Відповідь на запит
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000318-a), повідомляємо, що Замовником буде укладено додаткову угоду до Договору від 17.06.2020 року №07, де буде змінено пункт 10.2 договору в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 31.12.2020 року»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-11-000318-a, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
2020-08-14 21:43:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Комбінат-Черкаси | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Комбінат-Черкаси |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Каштан-Плюс" |
3 751 240,00
UAH з ПДВ
|
3 751 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
4 392 933,50
UAH з ПДВ
|
4 392 933,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Комбінат-Черкаси #37551531 |
Переможець |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 22:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 13:17
|
Зіскановане_20201208 (1).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 16:30
|
РИБА.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 14:58
|
Додаткова угода _4 до договору _07 від 17.06.2020р Комбінат -Черкаси.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 16:34
|
дод угода _3.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 16:44
|
дод угода 2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 10:24
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
18 червня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 16:48
|
договір | укладений |
17 червня 2020 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.2 Договору викласти у наступній редакції: "Ціна Договору становить: 3 699 941,78 грн.; Специфікацію товару, наведену в додатку до Договору викласти у новій редакції" |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) п.3.2. Договору викласти у новій редакції: "Ціна Договору становить: 3 699 941,78 грн. з ПДВ, при цьому: фінансування 2020 року - 1 435 624,94 грн., фінансування 2021 року - 2 264 313,84 грн.". 2) Специфікацію товару, наведену в додатку до Договору викласти в новій редакції; 3) п.10.2 Договору викласти в новій редакції: "Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: - закінчення терміну дії Договору - 27.04.2021 , - за згодою Сторін, - з інших підстав" |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) п.3.2 викласти в новій редакції: "Ціна Договору становить 3 699 941,25 грн. з ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року - 1 435 627,48 грн., - фінансування 2021 року - 2 264 313,77 грн. 2) Специфікацію викласти в новій редакції" |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Банківські реквізити постачальника викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.3.2 викласти в новій редакції: фінансування 2020 року - 3 699 940,38 грн., фінансування 2021 року - 2 264 313,50 грн.; Специфікацію викласти вновій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 3.2 викласти в новій редакції (фінансування 2020 року - 1 544 760,88, фінансування 2021 року - 2 155 179.50), Специфікація товару викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |