Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
CPV 15220000-6 Frozen fish, fish fillets and other fish meat
Очікувана вартість
4 963 245,02 UAH
UA-2020-01-11-000318-a 9305fbee24fd4f428924fdae66f59689
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Денис Олександрович

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Бобер Денис Олександрович
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Chuiko Liudmyla
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 січня 2020 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:29
Очікувана вартість: 4 963 245,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 963,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH
Publication date: 11 січня 2020 20:55
Enquiries until: 02 березня 2020 00:00
Complaints submission until: до 08 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 березня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 963 245 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 963 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50255.5 кг
Хек заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Frozen fish
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 27 квітня 2021
5839 кг
Минтай заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Frozen fish
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 27 квітня 2021
6286 кг
Сайда заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Frozen fish
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 27 квітня 2021
1080 кг
Філе минтая заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Frozen fish fillets
CPV: 15220000-6
Період постачання: по 27 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 21:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2020 17:16
перелік змін до ТД (риба) 04.03.2020.doc
04 березня 2020 17:16
риба тд 2020 зі змінами 04.03.2020.doc
10 лютого 2020 15:53
риба тд 2020 зі змінами 10.02.2020.doc
03 лютого 2020 18:05
риба тд 2020 зі змінами 03.02.2020.doc
22 січня 2020 21:28
риба тд 2020 зі змінами 22.01.2020.doc
11 січня 2020 20:56
риба тд 2020.doc
10 лютого 2020 15:53
перелік змін до ТД (риба) 10.02.2020.doc
10 лютого 2020 15:53
риба проект договору зі змінами від 10.02.2020.doc
11 січня 2020 20:56
риба проект договору.doc
03 лютого 2020 18:05
перелік змін до ТД (риба) 03.02.2020.doc
22 січня 2020 21:28
перелік змін до ТД (риба) 22.01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-000318-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:39
Щодо негативного досвіду
Відповідно до підпукту 1.2 п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД):

На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів

Не надано визначення негативного досвіду виконання аналогічних договорів.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що діяльність підприємства протягом років може характеризуватися розвитком та еволюцією управлінських процесів. Вдосконалення підприємства призводить до більш якісного та безпечного процесу постачання продуктів харчування.
Однак, на нашу думку, якщо підприємство років 7 назад мало негативний досвід виконання договорів – це ще не свідчить про те, що з того часу нічого не змінилося. Такий досвід в далекому минулому не може свідчити про неспроможність підприємства здійснювати якісні поставки на сьогоднішній день.
З огляду на це, вважаємо, що така умова грубо порушує принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості здійснення закупівель.
Така вимога фактично обмежує коло учасників та створює умови, за яких суб’єкт господарювання, який 6 або 7 років тому назад допустив прострочення поставки товару, наразі, не зможе прийняти участь в даній процедурі закупівлі, хоча протягом останніх років мав бездоганну репутацію та забезпечував бездоганне постачання продуктів харчування своїм клієнтам.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та просимо внести зміни у цій частині.

Додатково повідомляємо, що орган оскарження вже розглядав питання правомірності встановлення Вами ідентичної вимоги в іншій закупівлі та відповідно до положень п. 3 рішення органу оскарження №12041-р/пк-пз від 29.08.2019 р. зобов’язав замовника внести зміни до умов ТД щодо вимоги надання вищезазначеного гарантійного листа.
Просимо не ігнорувати позицію органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 лютого 2020 18:22
Враховуючи те, що Ви допустили прострочення поставки товару аж 7 років тому, а протягом останніх років маєте бездоганну репутацію та забезпечуєте бездоганне постачання продуктів харчування Вашим клієнтам, до тендерної документації внесені відповідні зміни: «На підтвердження відсутності негативного досвіду учасник повинен надати гарантійний лист на ім’я Замовника про відсутність у нього негативного досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років».
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000318-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:50
Щодо працівників
Відповідно до п. 5 Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації:
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:
 товарознавця(-ів),
 комірника(ів),
 водія(-їв),
 вантажника(ів)
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо дискримінаційну вимогу щодо обов’язкової наявності товарознавця або особи, яка виконує її обов’язки.
Вважаємо дисримінаційною і вимогу про обов’язку наявність у працівників освіти на відповідними напрямками та досвіду роботи за спеціалізацією.
Не надано і визначення поняття досвіду роботи за спеціалізацією.
Просимо внести зміни в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:22
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000318-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 31 січня 2020 23:56
Щодо невідповідності тендеру річному плану
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет або уповноважена особа (особи), що планує закупівлі.
Річний план відповідно складається на 1 календарний рік.
На Замовників, що укладають договори, в яких передбачається оплата за рахунок бюджетних коштів, поширюються норми Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс). Зокрема щодо обмеження у часі строку дії такого договору (строку виконання замовником зобов’язань за таким договором).
При укладанні договору розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов'язково ураховувати частину першу статті 23 Бюджетного кодексу України, оскільки згідно з частиною четвертою статті 48 Бюджетного кодексу України, зобов'язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов'язаннями (крім витрат, що здійснюються відповідно до частини шостої цієї статті) і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Згідно частин 1 статті 3 Кодексу бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до п. 4.4 Розділу І ТД строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): протягом року з моменту підписання договору.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період доставки замовником визначений до 10 квіт. 2021р.
Річний план закупівлі на 2020 рік.
Відповідно до оголошення про відкриті торги джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару.
Замовник, встановлюючи строк постачання, який розповсюджується на 2021 рік порушує вимоги ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 23, 48 Бюджетного кодексу України.
Просимо внести зміни до Тендерної документації закупівлі та встановити строк постачання товарів та термін дії договору у межах 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2020 18:24
Враховуючи те, що вимоги тендерної документації не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», крім того жодним чином не порушують права та інтереси Скаржника, умови останньої залишено без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-11-000318-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 06 лютого 2020 23:58
Оскарження умов ТД
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника – Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради усунити вищезазначені порушення, усунути дискримінаційні умови Тендерної документації та внести відповідні зміни до закупівлі UA-2020-01-11-000318-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2020 18:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2020 17:20
Номер скарги: UA-2020-01-11-000318-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3", Код ЄДРПОУ:42054006
Дата подання: 06 лютого 2020 23:59
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
ТОВ «Українська торгова компанія № 3» (надалі – Скаржник), як потенційний учасник процедури закупівлі та потенційний переможець процедури відкритих торгів вважає, що окремі положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства та призводять до дискримінації учасників, у тому числі Скаржника. За таких обставин, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Повний текст підстав викладено у Скарзі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2020 18:14
рішення від 10.02.2020 № 2423 + дист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 18:14
рішення від 25.02.2020 № 3594.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 16:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 березня 2020 17:20
Номер скарги: UA-2020-01-11-000318-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 24 березня 2020 23:37
Неправомірне відхилення
На підставі вищевикладеного, ст. 3, 5, 36 та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Антимонопольний комітет України, як орган оскарження, з метою неупередженого та ефективного захисту наших прав та законних інтересів: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду та призупинити процедуру № UA-2020-01-11-000318-a. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ниви Черкащини» та всіх подальших рішень у процедурі закупівлі за номером UA-2020-01-11-000318-a для усунення замовником порушень, зазначених у цій скарзі. 3. Скасувати рішення про допущення учасника ТОВ «Каштан-Плюс» до аукціону закупівлі за номером UA-2020-01-11-000318-a та зобов’язати замовника відхилити пропозицію цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2020 18:47
Рішення від 27.03.2020 № 5838 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 березня 2020 18:47
Рішення від 14.04.2020 № 7191.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2020 21:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: З Рішенням від 14.04.2020 № 7191-р/пк-пз ознайомлені
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2020 16:21

Документи подані скаржником

06 лютого 2020 23:58
Платіжка 329.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

24 березня 2020 23:36
UA-2020-01-11-000318-a-qualifications.pdf
24 березня 2020 23:37
UA-2020-01-02-000369-b-qualifications.pdf
24 березня 2020 23:37
Платіжка АМКУ 418.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000027 ● 2a53c880999c4a5f8208cf9bcb64cbf2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
23.07.2020 № 44
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 23.07.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-01-11-000318-a 11.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-31 14:30:55

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (ДК 021:2015: 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000318-a), що проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Так, враховуючи вимоги статті 4 та частини третьої статті 11 Закону (у редакції до 19.04.2020 № 114-IX, далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом або уповноваженою особою, що планує закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до пункту 4.4 розділу І тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 27.04.2021, але «не більше ніж протягом року з моменту підписання договору». Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів період постачання Замовником визначений до 27 квітня 2021року. При цьому річним планом закупівля риби, рибне філе та інше м’ясо риби мороженої, передбачена на 2020 рік.
Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради з ТОВ «Комбінат Черкаси» укладено договір поставки товару від 17.06.2020 № 07 строком його дії до 31.12.2020. При цьому додатковою угодою від 18.06.2020 № 2 змінено пункт 10.2 договору від 17.06.2020 № 07 в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 27.04.2021».
З огляду на викладене:
1) Які документально підтверджені об’єктивні обставини були підставою для укладання додаткової угоди від 18.06.2020 № 2 до договору поставки товару від 17.06.2020 № 07, якою продовжено строк дії договору до 27.04.2021,тобто поза межами бюджетного року?
2) Якими нормативно-правовими актами Ви керувались при прийнятті рішення щодо встановлення строку поставки товару на 2021 рік?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-05 20:31:18

Відповідь на запит

У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015 – 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-11-000318-a), повідомляємо, що Замовником буде укладено додаткову угоду до Договору від 17.06.2020 року №07, де буде змінено пункт 10.2 договору в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 31.12.2020 року»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-11-000318-a, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-14 21:43:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 травня 2020
UA-2020-01-11-000318-a9305fbee24fd4f428924fdae66f59689
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Учасник Документи Рішення
ТОВ Комбінат-Черкаси Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 червня 2020 11:14
Довідка про несудимість
10 березня 2020 15:37
накладні.pdf
17 лютого 2020 20:29
Підписаний_Лицензия (1).pdf
17 лютого 2020 20:28
листи_ довідки.pdf
17 лютого 2020 20:28
Уставчі документи.pdf
17 лютого 2020 20:28
транспорт.pdf
17 лютого 2020 20:28
Статут.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Шиндер.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Алексєєнко.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Овдій.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Лініцький.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Биченко.pdf
17 лютого 2020 20:28
експл дозвіл.pdf
17 лютого 2020 20:28
дог суборенди дозвіл.pdf
17 лютого 2020 20:28
дог оренди.pdf
17 лютого 2020 20:28
Витяг .pdf

Документи

12 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 березня 2020 17:48
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 березня 2020 17:48
працівники 2.pdf
11 березня 2020 17:48
Гарант_1445_GR.rar
11 березня 2020 17:48
відгук риба до дог 140.pdf
11 березня 2020 17:48
Банківська ліцензія.rar
11 березня 2020 17:48
119-К_прийом Грицак А.Г..rar
11 березня 2020 17:48
МТБ 1.pdf
11 березня 2020 17:48
дозвіл.pdf
11 березня 2020 17:48
договір 140 від 30.05.2017.pdf
11 березня 2020 17:47
Довіреність Грицак.rar
11 березня 2020 17:47
довідка по ст 17.pdf

Документи

12 березня 2020 00:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 березня 2020 23:56
Електронний підпис
11 березня 2020 23:56
Електронний підпис
11 березня 2020 23:55
Тендерна пропозиція ч. 2.rar
11 березня 2020 23:55
Тендерна пропозиція ч. 1.rar

Документи

Публічні документи

11 березня 2020 17:48
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 березня 2020 17:48
працівники 2.pdf
11 березня 2020 17:48
Гарант_1445_GR.rar
11 березня 2020 17:48
відгук риба до дог 140.pdf
11 березня 2020 17:48
Банківська ліцензія.rar
11 березня 2020 17:48
119-К_прийом Грицак А.Г..rar
11 березня 2020 17:48
МТБ 1.pdf
11 березня 2020 17:48
дозвіл.pdf
11 березня 2020 17:48
договір 140 від 30.05.2017.pdf
11 березня 2020 17:47
Довіреність Грицак.rar
11 березня 2020 17:47
довідка по ст 17.pdf

Документи

Публічні документи

11 березня 2020 23:56
Електронний підпис
11 березня 2020 23:56
Електронний підпис
11 березня 2020 23:55
Тендерна пропозиція ч. 2.rar
11 березня 2020 23:55
Тендерна пропозиція ч. 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комбінат-Черкаси

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Комбінат-Черкаси 3 700 000,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 3 751 240,00
UAH з ПДВ
3 751 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" 4 392 933,50
UAH з ПДВ
4 392 933,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:14
Довідка про несудимість
10 березня 2020 15:37
накладні.pdf
17 лютого 2020 20:29
Підписаний_Лицензия (1).pdf
17 лютого 2020 20:28
листи_ довідки.pdf
17 лютого 2020 20:28
Уставчі документи.pdf
17 лютого 2020 20:28
транспорт.pdf
17 лютого 2020 20:28
Статут.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Шиндер.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Алексєєнко.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Овдій.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Лініцький.pdf
17 лютого 2020 20:28
прац Биченко.pdf
17 лютого 2020 20:28
експл дозвіл.pdf
17 лютого 2020 20:28
дог суборенди дозвіл.pdf
17 лютого 2020 20:28
дог оренди.pdf
17 лютого 2020 20:28
Витяг .pdf

Публічні документи

11 березня 2020 17:48
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
11 березня 2020 17:48
працівники 2.pdf
11 березня 2020 17:48
Гарант_1445_GR.rar
11 березня 2020 17:48
відгук риба до дог 140.pdf
11 березня 2020 17:48
Банківська ліцензія.rar
11 березня 2020 17:48
119-К_прийом Грицак А.Г..rar
11 березня 2020 17:48
МТБ 1.pdf
11 березня 2020 17:48
дозвіл.pdf
11 березня 2020 17:48
договір 140 від 30.05.2017.pdf
11 березня 2020 17:47
Довіреність Грицак.rar
11 березня 2020 17:47
довідка по ст 17.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 23:56
Електронний підпис
11 березня 2020 23:56
Електронний підпис
11 березня 2020 23:55
Тендерна пропозиція ч. 2.rar
11 березня 2020 23:55
Тендерна пропозиція ч. 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Комбінат-Черкаси

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Комбінат-Черкаси
#37551531
Переможець 3 700 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 22:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 22:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Комбінат-Черкаси
#37551531
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 13:17
Зіскановане_20201208 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 16:30
РИБА.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 14:58
Додаткова угода _4 до договору _07 від 17.06.2020р Комбінат -Черкаси.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:34
дод угода _3.pdf зміни до договору
15 липня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:44
дод угода 2.pdf зміни до договору
18 червня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 10:24
Дод угода.pdf зміни до договору
18 червня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:48
договір укладений
17 червня 2020 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.2 Договору викласти у наступній редакції: "Ціна Договору становить: 3 699 941,78 грн.; Специфікацію товару, наведену в додатку до Договору викласти у новій редакції"
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п.3.2. Договору викласти у новій редакції: "Ціна Договору становить: 3 699 941,78 грн. з ПДВ, при цьому: фінансування 2020 року - 1 435 624,94 грн., фінансування 2021 року - 2 264 313,84 грн.". 2) Специфікацію товару, наведену в додатку до Договору викласти в новій редакції; 3) п.10.2 Договору викласти в новій редакції: "Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: - закінчення терміну дії Договору - 27.04.2021 , - за згодою Сторін, - з інших підстав"
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п.3.2 викласти в новій редакції: "Ціна Договору становить 3 699 941,25 грн. з ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року - 1 435 627,48 грн., - фінансування 2021 року - 2 264 313,77 грн. 2) Специфікацію викласти в новій редакції"
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські реквізити постачальника викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3.2 викласти в новій редакції: фінансування 2020 року - 3 699 940,38 грн., фінансування 2021 року - 2 264 313,50 грн.; Специфікацію викласти вновій редакції
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.2 викласти в новій редакції (фінансування 2020 року - 1 544 760,88, фінансування 2021 року - 2 155 179.50), Специфікація товару викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML