Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Торф'яні брикети
Очікувана вартість
878 442,00 UAH
UA-2020-01-11-000298-c 5d952e2a198e49e78b3ef84280bb0d91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овадюк Василь

+380965750724 owadyuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маневицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333193
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт. Маневичі, вул. Незалежності, 19
Контактна особа: Овадюк Василь
+380965750724
owadyuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 11:15
Очікувана вартість: 878 442,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 392,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
605.8 тонни
Торф'яні брикети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться в національній валюті України шляхом прямого переводу грошей на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюватимуться лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 січня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 10:26
Тендерна документація Торф'яні брикети.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф" 762 096,40
UAH з ПДВ
762 096,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 878 442,00
UAH з ПДВ
878 442,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Волиньторф"

ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Волиньторф"
#00426302
762 096,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:04
Додаткова угода №2 від 28.12.2020 року.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 10:34
Додаткова угода №1 від 17.07.2020 року.pdf зміни до договору
20 липня 2020 10:30
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 10:24
Договір про закупівлю товарів за державні кошти від 10.02.2020 року №31.pdf укладений
10 лютого 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшення фактичного обсягу видатків Замовника зменшити загальну суму Договору від 10.02.2020 року №31 на 100 602, 00 грн. (сто тисяч шістсот дві грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ 16 767,00 грн. та пункт 3.2. Договору від 10.02.2020 року №31 викласти в наступній редакції: «3.2. Загальна вартість Договору становить: 661 494,40 грн. (шістсот шістдесят одна тисяча чотириста дев’яносто чотири грн. 40 коп.) у тому числі ПДВ 110 249.07 грн.» Всі інші умови Договору від 10.02.2020 року №31 залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість договору становить 560854 гри 40 кон (П’ятсот шістдесят' тисяч вісімсот п’ятдесят чотири гривні 40 копійок) з ІІДВ.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 507 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 501,33 UAH)