Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
553 955,40 UAH
UA-2020-01-11-000293-a 0894590ffcea492892e27ffc14d40fed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 18:00
Очікувана вартість: 553 955,40 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 188 460,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 860,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 січня 2020 14:36
Закінчення: 28 січня 2020 15:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОХОР 188 271,00
UAH з ПДВ
181 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 188 430,00
UAH з ПДВ
185 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР"" 185 670,00
UAH з ПДВ
183 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2020 18:33
Електронний підпис
25 січня 2020 17:04
Електронний підпис
25 січня 2020 17:01
ЦП Лот 1.pdf
25 січня 2020 17:00
ТЗ Лот 1.pdf
25 січня 2020 17:00
Реєстр ЦСО.pdf
25 січня 2020 17:00
Протокол_Наказ.pdf
25 січня 2020 17:00
досвід.pdf
25 січня 2020 17:00
Договір Фактор Тек.pdf
25 січня 2020 17:00
Договір Еквайр.pdf
25 січня 2020 17:00
Дог Мальва.pdf
25 січня 2020 17:00
Гарантійний лист.pdf
25 січня 2020 17:00
Відом про юр особу.pdf
25 січня 2020 17:00
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:36
Проект договору.pdf
24 січня 2020 16:36
Проект договору.pdf
24 січня 2020 13:48
Електронний підпис
24 січня 2020 13:48
Технічне завдання.pdf
24 січня 2020 13:48
Статут Вайстек.pdf
24 січня 2020 13:48
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОХОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

ТОВ "ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКАР""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНОХОР
#40979030
Переможець 181 050,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОХОР
#40979030
181 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 12:27
Звіт 20135 (общий).doc укладений
04 червня 2021 12:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:40
ДУ1 20135 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:40
Повідомлення Одеса (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 21:40
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 08:33
Договор УЗЦЛ-201350Ю від 19.02.2020.pdf укладений
20 лютого 2020 08:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": пункт 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36, пункт 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору:внесення змін до пунктів 2.1, 2.6, 12.1, 13.2, 14.9,17.1, Додатку №1 Договору, Додаток №2 Договору, внесення змін до розділу 24 «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» 13. Номер додаткової угоди УЗ/ЦЛ-20135/Ю/ду1 14. Сума договору післявнесеннязмін217 221,00 з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20135/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20135/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 76 084,08
UAH (в тому числі ПДВ 12 680,68 UAH)