Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт КР-1 двох електропоїздів ЕКр-1
Очікувана вартість
141 748 260,00 UAH
UA-2020-01-11-000032-b 55dd6a0349ad478da969cf2f951761f2
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каплуненко Світлана

044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Каплуненко Світлана
044-406-99-42
KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Висновок Торгово-промислової палати України від 04.12.2019 № 3090/08.0-7.3 щодо єдиного підприємства, яке надає/виконує послуги/роботи з технічного сервісу, різних видів обслуговувань (То-1, ТО-2, ТО-3, ТО-4), поточного ремонту (ПР-1, ПР-2, ПР-3), деповського ремонту (ДР) та капітального ремонту (КР-1, КР-2) продукції власного виробництва: вагонів двосистемних електропоїздів серії ЕКр1, дизель-поїздів серії ДПКр2, вагонів пасажирських міжрегіонального поїзду локомотивної тяги (МПЛТ). За результатами проведеного інформаційного моніторингу встановлено, що Публічне акціонерне товариство «Крюківський вагонобудівний завод» є єдиним вітчизняним постачальником зазначених вище послуг/робіт. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. - Протокол тендерного комітету від 10.01.2020 року № 01/20 щодо проведення переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 09:44
Оскарження наміру укласти договір: 22 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Капітальний ремонт КР-1 двох електропоїздів ЕКр-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів на підставі виставленого рахунку згідно Акту приймання – передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

11 січня 2020 09:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 09:36
Висновок_ТПП_України.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000002 ● eac873a767f545968af6d58ef1e94e63
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.12.2020 № 45

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручень Держаудитслужби від 25.11.2020 №003100-18/7901-2020 та від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.12.2020 № 45

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-01-11-000032-b 11.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
Переможець 141 748 260,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 09:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 09:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Крюківський вагонобудівний завод"
#05763814
141 748 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:02
ДУ_3_до_Договору_17-УЗШК (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:02
1_ДУ_3_до_Договору_17-УЗШК.pdf укладений
11 грудня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 09:25
ДУ_2_до_Договору_17-УЗШК.pdf укладений
31 липня 2020 09:21
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 10:38
ДУ_1_до_Договору_17-УЗШК.pdf укладений
22 травня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 16:09
Договір_17-УЗШК_2.pdf укладений
14 лютого 2020 16:09
Договір_17-УЗШК_1.pdf укладений
14 лютого 2020 16:08
Договір_17-УЗШК_3.pdf укладений
14 лютого 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПАТ "КВБЗ" повідомили про настання форс-мажорних обставин через карантинні обмеження пов'язані із запобіганням поширення коронавірусної інфекції COVID-19, що спричинило збільшення термінів капітального ремонту тягових редукторів на акредитованому підприємстві в Чеській Республіці, що призвело до перенесення терміну завершення ремонту КР-1 електропоїзда ЕКр1-001 на 29.07.2020 та, відповідно, до перенесення дати подачі в ремонт та здачі з ремонту і введення в експлуатацію електропоїзда ЕКр1-002.
Номер договору про закупівлю: 7620/010 004/с/17-УЗШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. До договору внесено зміни в частині здійснення оплати за капітальний ремонт КР-1 електропоїзду ЕКр-001 в два етапи з відтермінуванням оплати по другому етапу, що покращує умови замовника щодо здійснення оплати та зменшує навантаження по оплаті в один проміжок часу. 2. До договору внесено зміни в частині перенесення терміну завершення ремонту КР-1 електропоїзда ЕКр1-001 на 10.09.2020 та, відповідно, до перенесення дати подачі в ремонт та здачі з ремонту і введення в експлуатацію електропоїзда ЕКр1-002.
Номер договору про закупівлю: 7620/010 004/с/17-УЗШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку подачі поїзду у ремонт та дати видачі поїзду з ремонту
Номер договору про закупівлю: 7620/010 004/с/17-УЗШК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 137 534 690,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 922 448,33 UAH)