Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
935 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000007-c ● eedb6af5fb054023a94d62dd674ea193
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА |
Код ЄДРПОУ: | 02214923 |
Вебсайт: | http://glierinstitute.org/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31 |
Контактна особа: |
Карюк Юрій Олексійович 380442883263 kievgliera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 02:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 935 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, місто Київ, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
115000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, місто Київ, Київ, вул. Дашавська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач оплачує вартість спожитої електричної енергії на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі обсягів купівлі-продажу електричної енергії та виставленого Постачальником рахунку на оплату спожитої електричної енергії. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем впродовж 5 (п’яти) робочих днів з моменту підписання Акту приймання-передачі обсягів купівлі-продажу електричної енергії та отримання від Постачальника рахунку на оплату спожитої електричної енергії | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 02:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 02:10 |
Проект договору.docx | |
11 січня 2020 02:10 |
Тендерна документація - ЕЕ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000007-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ", Код ЄДРПОУ:41916045
Дата подання: 12 лютого 2020 09:43
щодо не віджповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" вимогам тендерної документації Замовника
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника:
1. При документальному підтвердженні повноважень підписання договору за результатами торгів слід враховувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та документальне підтвердження повноважень на підписання таких правочинів. Учасником ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений протоколом загальних зборів учасника від 08.10.2019р, в якому відповідно до вимог п.п. 4.2, 4.3. Директор підзвітний загальним зборам учасників. До виключної компетенції зборів учасників Товариства належить: прийняття рішення щодо надання згоди Товариству на укладення значного правочину. Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (Частина друга статті 44 із змінами, внесеними згідно із Законом № 159-IX від 03.10.2019), в пакеті документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» відсутній протокол (витяг з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру. В складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо підписання (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру.
2. В порушення вимог п.п. 6) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» надана «Довідка щодо коду доступу» за підписом уповноваженої особи Учасника із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за яким відомості про Статутні документи учасника (із усіма змінами) на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за результатами надання адміністративних послуг відсутні.
3. В порушення вимог п.п. 11) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, проект договору, не оформлений у відповідності до Додатку №3 тендерної документації Замовника, а саме: відсутні дані пункту «5.1. Загальна вартість цього Договору» згідно умов комерційної пропозиції Постачальника.
4. В порушення вимог п.п. 7) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» надано скан- копія не з оригіналу, а з копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників та підписанні договору.
Просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Розгорнути
Згорнути
1. При документальному підтвердженні повноважень підписання договору за результатами торгів слід враховувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та документальне підтвердження повноважень на підписання таких правочинів. Учасником ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений протоколом загальних зборів учасника від 08.10.2019р, в якому відповідно до вимог п.п. 4.2, 4.3. Директор підзвітний загальним зборам учасників. До виключної компетенції зборів учасників Товариства належить: прийняття рішення щодо надання згоди Товариству на укладення значного правочину. Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (Частина друга статті 44 із змінами, внесеними згідно із Законом № 159-IX від 03.10.2019), в пакеті документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» відсутній протокол (витяг з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру. В складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо підписання (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру.
2. В порушення вимог п.п. 6) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» надана «Довідка щодо коду доступу» за підписом уповноваженої особи Учасника із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за яким відомості про Статутні документи учасника (із усіма змінами) на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за результатами надання адміністративних послуг відсутні.
3. В порушення вимог п.п. 11) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, проект договору, не оформлений у відповідності до Додатку №3 тендерної документації Замовника, а саме: відсутні дані пункту «5.1. Загальна вартість цього Договору» згідно умов комерційної пропозиції Постачальника.
4. В порушення вимог п.п. 7) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» надано скан- копія не з оригіналу, а з копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути це питання на засіданні тендерного комітету Замовника та врахувати при оцінці тендерних пропозицій учасників та підписанні договору.
Просимо нашу вимогу не вважати тиском на тендерний комітет замовника та намаганням вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 11:05
Київська муніципальна академія музики ім. Р.М. Глієра (далі – Замовник) розглянула вимогу Скаржника від 12.02.2020 № UA-2020-01-11-000007-c.b1 (далі – Вимога), що стосується проведення Замовником процедури відкритих торгів на закупівлю електричної енергії (код ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія») (далі – «Товар» та/або «електрична енергія») (далі – Процедура закупівлі), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2020-01-11-000007-c, та повідомляє.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
По суті порушених у Вимозі питань щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» (далі – Переможець торгів) умовам тендерної документації,повідомляємо наступне.
1. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутня необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо підписання (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру.
Замовник не погоджується із зробленим висновком Скаржника про відсутість необхідної та достатньої інформації для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо підписання (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру в зв’язку із наступним.
Умовами тендерної документації від учасника вимагається надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника, та виписка з протоколу зборів засновників, або копія протоколу зборів засновників та копія наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення).
Вимоги щодо надання документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру умовами тендерної документації не встановлено, та від учасників не вимагається. В зв’язку з цим у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до статті 30 Закону.
2. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів надана із порушенням умов тендерної документації «Довідка щодо коду доступу» із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за яким відомості про Статутні документи учасника (із усіма змінами) на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за результатами надання адміністративних послуг відсутні.
Замовник вважає помилку у наданій «Довідці щодо коду доступу» формальною, оскільки серед документів тендерної пропозиції Переможця торгів міститься Опис документів за результатами надання адміністративних послуг, з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до умов тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок учасника відносяться описки, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, зокрема:
- не завірення окремого документа (документів) ТП підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів;
- невірне або неповне посвідчення, та/або не посвідчення учасником копії документа ТП, згідно з вимогами ТД. Наприклад: посвідчення копії документа ТП лише підписом уповноваженої особи учасника;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі ТП. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа ТП, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам ТД. Наприклад: на вимогу ТД надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі ТП, всупереч вимогам ТД, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі ТП учасника, або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наприклад: у ТП учасника не зазначений розрахунковий рахунок, відкритий в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документа учасника;
- інші незначні помилки та неточності, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі ТП, у випадку, якщо вони не впливають на зміст поданої ТП та не змінюють її.
В зв’язку з цим у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до статті 30 Закону.
3. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів наданий проект договору, який не оформлений у відповідності до Додатку №3 тендерної документації Замовника, а саме: відсутні дані пункту «5.1. Загальна вартість цього Договору» згідно умов комерційної пропозиції Постачальника.
Замовник не погоджується із зробленим висновком Скаржника про наявність порушень умов тендерної документації Переможцем торгів в зв’язку з тим, що умовами тендерної документації не встановлено вимоги до учасників щодо заповнення проекту договору згідно умов комерційної пропозиції Постачальника.
3. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів надано скан-копію не з оригіналу, а з копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, в порушення вимог п.п. 7) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Замовник не погоджується із зробленим висновком Скаржника про наявність порушень умов тендерної документації Переможцем торгів в зв’язку з тим, що умовами тендерної документації не встановлено вимоги до учасників щодо надання сме скан-копії з оригіналу Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, Скаржником не зазначено яким чином надання Переможцем торгів скан-копії документу, зробленої не з його оригіналу вплинуло на зміст тендерної пропозиції Переможця торгів.
Враховуючи викладене, вважаємо всі вимоги, припущення та твердження Скаржника, зазначені у Вимозі надумані і не обґрунтовані, а припущення стосовно наявності порушень вимог Закону Замовником – не доведені та документально не підтверджені.
На думку Замовника, Вимога Скаржника має на меті спотворення результатів торгів та не відповідає принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим Скаржнику Відмовлено у задоволенні Вимоги.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини першої статті 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
По суті порушених у Вимозі питань щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Сервіс Групп ЛТД» (далі – Переможець торгів) умовам тендерної документації,повідомляємо наступне.
1. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів відсутня необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо підписання (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру.
Замовник не погоджується із зробленим висновком Скаржника про відсутість необхідної та достатньої інформації для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо підписання (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру в зв’язку із наступним.
Умовами тендерної документації від учасника вимагається надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме:
для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або копія протоколу зборів засновників, копія наказу про призначення, та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника, та виписка з протоколу зборів засновників, або копія протоколу зборів засновників та копія наказу (витягу з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, яка надала довіреність (доручення).
Вимоги щодо надання документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису (укладення) договору як значного правочину за результатами тендеру умовами тендерної документації не встановлено, та від учасників не вимагається. В зв’язку з цим у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до статті 30 Закону.
2. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів надана із порушенням умов тендерної документації «Довідка щодо коду доступу» із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за яким відомості про Статутні документи учасника (із усіма змінами) на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України за результатами надання адміністративних послуг відсутні.
Замовник вважає помилку у наданій «Довідці щодо коду доступу» формальною, оскільки серед документів тендерної пропозиції Переможця торгів міститься Опис документів за результатами надання адміністративних послуг, з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг із посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до умов тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок учасника відносяться описки, технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, зокрема:
- не завірення окремого документа (документів) ТП підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів;
- невірне або неповне посвідчення, та/або не посвідчення учасником копії документа ТП, згідно з вимогами ТД. Наприклад: посвідчення копії документа ТП лише підписом уповноваженої особи учасника;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі ТП. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів, або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа ТП, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам ТД. Наприклад: на вимогу ТД надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі ТП, всупереч вимогам ТД, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі ТП учасника, або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Наприклад: у ТП учасника не зазначений розрахунковий рахунок, відкритий в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документа учасника;
- інші незначні помилки та неточності, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі ТП, у випадку, якщо вони не впливають на зміст поданої ТП та не змінюють її.
В зв’язку з цим у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до статті 30 Закону.
3. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів наданий проект договору, який не оформлений у відповідності до Додатку №3 тендерної документації Замовника, а саме: відсутні дані пункту «5.1. Загальна вартість цього Договору» згідно умов комерційної пропозиції Постачальника.
Замовник не погоджується із зробленим висновком Скаржника про наявність порушень умов тендерної документації Переможцем торгів в зв’язку з тим, що умовами тендерної документації не встановлено вимоги до учасників щодо заповнення проекту договору згідно умов комерційної пропозиції Постачальника.
3. Скаржник робить висновок про те, що у складі тендерної пропозиції Переможця торгів надано скан-копію не з оригіналу, а з копії Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, в порушення вимог п.п. 7) п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Замовник не погоджується із зробленим висновком Скаржника про наявність порушень умов тендерної документації Переможцем торгів в зв’язку з тим, що умовами тендерної документації не встановлено вимоги до учасників щодо надання сме скан-копії з оригіналу Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, Скаржником не зазначено яким чином надання Переможцем торгів скан-копії документу, зробленої не з його оригіналу вплинуло на зміст тендерної пропозиції Переможця торгів.
Враховуючи викладене, вважаємо всі вимоги, припущення та твердження Скаржника, зазначені у Вимозі надумані і не обґрунтовані, а припущення стосовно наявності порушень вимог Закону Замовником – не доведені та документально не підтверджені.
На думку Замовника, Вимога Скаржника має на меті спотворення результатів торгів та не відповідає принципам здійснення закупівель, визначеним статтею 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим Скаржнику Відмовлено у задоволенні Вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
693 000,00
UAH з ПДВ
|
693 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
798 000,00
UAH з ПДВ
|
798 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399 |
Переможець |
693 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 22:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору, які не пов'язані із зміною істотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору про закупівлю вносяться відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на підставі пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про постачання електричної енергії споживачу від 24.02.2020 № 179/20-ЕЛ згідно постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 11.07.2020 року № 1329 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668» |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору про закупівлю вносяться відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про постачання електричної енергії споживачу від 24.02.2020 № 179/20-ЕЛ згідно на підставі довідок Харківської ТПП №168/20 від 14.02.2020 та №866/20 від 07.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору про закупівлю вносяться відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про постачання електричної енергії споживачу від 24.02.2020 № 179/20-ЕЛ згідно довідок Харківської ТПП №866/20 від 07.09.2020 року та №1002/20 від 14.09.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору про закупівлю вносяться відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на підставі пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про постачання електричної енергії споживачу від 24.02.2020 № 179/20-ЕЛ згідно постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 04.11.2020 року № 1998 «Про внесення змін до постанови НКРЕКП від 10 грудня 2019 року № 2668» |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту першого частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у редакції від 01.12.2019 року) обсяги закупівлі зменшені до 157588,996 кВт/год, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту першого частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у редакції від 01.12.2019 року) дію договору про закупівлю продовжено до 31.03.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Київська муніципальна академія музики ім. Р.М. Глієра, в особі ректора Злотника Олександра Йосиповича, що діє на підставі Статуту (далі – Споживач), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕРВІС ГРУПП ЛТД», яке діє на підставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП № 2098 від 28.12.2018 р.), в особі директора Рождественської Наталії Михайлівни, яка діє на підставі Статуту (далі - Постачальник), з іншої сторони, разом - Сторони, у зв’язку з виконанням Сторонами зобов’язань за договором про постачання електричної енергії споживачу у повному обсязі (Постачальником поставлено, а Споживачем спожито електричної енергії згідно умов Договору, та керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.9 розділу 13 Строк дії Договору та інші умови, Сторони дійшли згоди: Збільшити вартість Договору на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі укладеному в попередньому році. 1. Викласти п. 2.3 Договору в наступній редакції: «Кількість електричної енергії за цим Договором: 27878,492 кВт/год.». № п/п Місяць Ціна з ПДВ за 1 кВт Обсяг, кВт/год Сума з ПДВ (грн.) 1. Січень 2021 р. 2,525536 12000 30306,43 2. Лютий 2021 р. 2,525536 12000 30306,43 3. Березень 2021 р. 2,525536 3878,492 9795,27 Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 2. Внести зміни та доповнення до п.5.1 розділу 5 Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії: «Збільшити загальну вартість цього Договору на 70408,13 грн. (сімдесят тисяч чотириста вісім грн. 13 коп.), в т.ч. ПДВ – 20% - 11734,69 грн. (одинадцять тисяч сімсот тридцять чотири грн. 69 коп.) і загальна вартість цього Договору становить 422448,77 грн. (чотириста двадцять дві тисячі чотириста сорок вісім грн. 77 коп.), в т.ч. ПДВ – 20% - 70408,13 грн. (сімдесят тисяч чотириста вісім грн.) 13 коп., згідно умов комерційної пропозиції Постачальника (Додаток 2 до цього Договору)». 3. Викласти Додаток 2 до Договору «Комерційна пропозиція» в новій редакції. 4. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Споживача, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу «15. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору та викласти реквізити «Споживач» у наступній редакції: Споживач: Київська муніципальна академія музики ім. Р.М. Глієра Адреса:1032, м. Київ, вул. Льва Толстого,31, р/р UA338201720344250004000053840, р/р UA558201720344211005200053840, р/р UA498201720344241004200053840 Держказначейська служба України, м. Київ, код банку 820172, код ЄДРПОУ: 02214923, ІНП: 022149226506, Email:kmamglier@glieracademy.org тел./факс: + 38 (044) 288-32-62 5. Усі інші умови Договору, незачеплені цією Додатковою угодою залишаються незмінними та є обов’язковими для Сторін. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. 7. Цю Додаткову угоду укладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору № 179/20-ЕЛ від 24 лютого 2020 року про постачання електричної енергії споживачу, по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору про закупівлю вносяться відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», на підставі пункту 2 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про постачання електричної енергії споживачу від 24.02.2020 № 179/20-ЕЛ, згідно довідок Харківської ТПП №1002/20 від 14.09.2020 року та №341/21 від 12.02.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу та ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 179/20-ЕЛ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |