Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підгузники для дорослих
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000005-c ● 41c1bca679be4d22a692cf5b98437e18
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188398 |
Місцезнаходження: | 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26 |
Контактна особа: |
Ткаченко Світлана Петрівна 380975403797 bpi95@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2020 01:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 січня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 112 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штуки
Підгузники для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 11:32 |
оголошення_підгузник.2020.doc |
13 січня 2020 11:32 |
оголошення_підгузник.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість та аналог
Дата подання: 13 січня 2020 09:47
Дата відповіді: 14 січня 2020 14:41
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, в оголошенні про закупівлю вказано що Ви плануєте закупити 12000 одиниць товару, а загальна кількість підгузків становить 8000 одиниць. Ніякої помилки не має? Також хочу уточнити чи можна замінити Super Seni Extra 4 Large на Dailee Super 4 Extra Large?
Відповідь: Добрий день. Помилку виправлено - 8000 одиниць. Заміна не підходить за розмірами.
Уточнення
Дата подання: 13 січня 2020 16:40
Дата відповіді: 14 січня 2020 14:42
Шановний Замовнику!
Чи будете Ви розглядати еквіваленти продукції?
Відповідь: Як свідчить практика проведених закупівель, аналоги та еквіваленти товару, що постачались, не завжди відповідали якісним показникам товару, який планувалось придбати. В оголошенні вказані конкретні марки та моделі, тому інші марки та моделі розглядатись не будуть.
Дискримінація ТМ
Дата подання: 15 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 15 січня 2020 12:33
Доброго дня.
Вказані Вами технічні парметри, а саме поглинальна здатність і є ключовим фактором якості дорослого підгузника. Тому просимо дозволити подавати аналоги, але при умові наданн взірців на стадії кваліфікації протягом 3х робочих днів для тестування.
Таким чином Ви зможете більш детально ознайомитись з асортиментним переліком підгузників для дорослих та визначити для себе саме ту якість, яка буде найбільш якісною.
P.S. Для примітки - підгузники ТМ ТЕНА мають поглинальну здатність більш як на 40% більше, невже Ви вважаєте що світовий лідер в дорослій гігієні по якості гірший маловідомого підгузника, який Ви зазначили в закупівлі (Daily...)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми роками визначали , які саме підгузники нам потрібні. Якість перевірена часом. Тож аналогів розглядати не будемо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000005-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 15 січня 2020 22:33
щодо дискримінаційної вимоги у Тендерній документації
Уважно розглянувши ТД встановлено, що прописана вона під конкретну Торгівельну марку «Dailee», або Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, просимо усунути порушення шляхом внесення змін, а саме «закупівля товару з відповідними технічними характеристиками».
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення закупівель ч. 1 ст. 3 Закону № 922. яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і
зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
У разі ігнорування звернення ми змушені будемо відправити листи вище стоячій організації та наступним контролюючим та правоохоронним органам:
Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути
Згорнути
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення закупівель ч. 1 ст. 3 Закону № 922. яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і
зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
У разі ігнорування звернення ми змушені будемо відправити листи вище стоячій організації та наступним контролюючим та правоохоронним органам:
Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 09:49
Відхилено
Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку.
Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Однак не зобов'язаний.
Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку.
Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Однак не зобов'язаний.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000005-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 24 січня 2020 13:50
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Згідно Вашого рішення (Протокол №15Д від 22.01.2020р.) ПВКП "Валлента" було дискваліфіковано у зв'язку з тим, що вся запропонована продукція Seni, однак нами підібраний і запропонований товар (обгрунтування щодо якості знаходиться в "Порівняльна таблиця" документ "Пропозиція"), який є не гіршим, а навіть кращим за своїми параметрами, ніж Підгузник Dailee. При цьому Підгузник Seni не є для Вас новим, адже в даному тендері Ви хочете отримати і продукцію даної марки.
Основним принцим системи Прозорро є економія коштів. Різниця між нами та ЧП "ФІРМА "ТІБЕР" 3 188,00 гривень. Просимо звернути Вашу увагу на даний факт і переглянути рішення щодо обрання переможця.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Вашого рішення (Протокол №15Д від 22.01.2020р.) ПВКП "Валлента" було дискваліфіковано у зв'язку з тим, що вся запропонована продукція Seni, однак нами підібраний і запропонований товар (обгрунтування щодо якості знаходиться в "Порівняльна таблиця" документ "Пропозиція"), який є не гіршим, а навіть кращим за своїми параметрами, ніж Підгузник Dailee. При цьому Підгузник Seni не є для Вас новим, адже в даному тендері Ви хочете отримати і продукцію даної марки.
Основним принцим системи Прозорро є економія коштів. Різниця між нами та ЧП "ФІРМА "ТІБЕР" 3 188,00 гривень. Просимо звернути Вашу увагу на даний факт і переглянути рішення щодо обрання переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 09:27
Шановний Учасник!
Відповідно до документації закупівлі установою заплановано здійснити закупівлю 4600шт. підгузників Dailee, та 3400шт.підгузників Seni, при цьому вони різняться розмірами.
Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку. Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Як свідчить практика проведених закупівель, аналоги та еквіваленти товару, що постачались, не завжди відповідали якісним показникам товару, який планувалось придбати. В оголошенні вказані конкретні марки та моделі, тому інші марки та моделі розглядатись не будуть
Зважаючи на те, що працівниками установи визначено конкретні марки по конкретних розмірах, та те що це визначено документами закупівлі. Та закупівля проводиться відповідно до ст. 14 " ЗУ "Про публічні закупівлі" перегляд рішення замовника проводитись не буде.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до документації закупівлі установою заплановано здійснити закупівлю 4600шт. підгузників Dailee, та 3400шт.підгузників Seni, при цьому вони різняться розмірами.
Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку. Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Як свідчить практика проведених закупівель, аналоги та еквіваленти товару, що постачались, не завжди відповідали якісним показникам товару, який планувалось придбати. В оголошенні вказані конкретні марки та моделі, тому інші марки та моделі розглядатись не будуть
Зважаючи на те, що працівниками установи визначено конкретні марки по конкретних розмірах, та те що це визначено документами закупівлі. Та закупівля проводиться відповідно до ст. 14 " ЗУ "Про публічні закупівлі" перегляд рішення замовника проводитись не буде.
Відхилено. Перегляд рішення замовника проводитись не буде.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Відхилено |
108 712,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 16:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ФІРМА "ТІБЕР" #34973345 |
Переможець |
111 900,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
CCF03022020.pdf | укладений |
03 лютого 2020 11:59
|