Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузники для дорослих
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2020-01-11-000005-c 41c1bca679be4d22a692cf5b98437e18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Світлана Петрівна

380975403797 bpi95@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188398
Місцезнаходження: 11262, Україна , Житомирська обл., село Березівка, Ємільчинський р-н, Центральна, 26
Контактна особа: Ткаченко Світлана Петрівна
380975403797
bpi95@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 січня 2020 01:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 14:49
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штуки
Підгузники для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11262, Україна, Житомирська область, с. Березівка, Центральна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33751000-9 — Підгузки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість та аналог
Дата подання: 13 січня 2020 09:47
Дата відповіді: 14 січня 2020 14:41
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, в оголошенні про закупівлю вказано що Ви плануєте закупити 12000 одиниць товару, а загальна кількість підгузків становить 8000 одиниць. Ніякої помилки не має? Також хочу уточнити чи можна замінити Super Seni Extra 4 Large на Dailee Super 4 Extra Large?
Відповідь: Добрий день. Помилку виправлено - 8000 одиниць. Заміна не підходить за розмірами.
Уточнення
Дата подання: 13 січня 2020 16:40
Дата відповіді: 14 січня 2020 14:42
Шановний Замовнику! Чи будете Ви розглядати еквіваленти продукції?
Відповідь: Як свідчить практика проведених закупівель, аналоги та еквіваленти товару, що постачались, не завжди відповідали якісним показникам товару, який планувалось придбати. В оголошенні вказані конкретні марки та моделі, тому інші марки та моделі розглядатись не будуть.
Дискримінація ТМ
Дата подання: 15 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 15 січня 2020 12:33
Доброго дня. Вказані Вами технічні парметри, а саме поглинальна здатність і є ключовим фактором якості дорослого підгузника. Тому просимо дозволити подавати аналоги, але при умові наданн взірців на стадії кваліфікації протягом 3х робочих днів для тестування. Таким чином Ви зможете більш детально ознайомитись з асортиментним переліком підгузників для дорослих та визначити для себе саме ту якість, яка буде найбільш якісною. P.S. Для примітки - підгузники ТМ ТЕНА мають поглинальну здатність більш як на 40% більше, невже Ви вважаєте що світовий лідер в дорослій гігієні по якості гірший маловідомого підгузника, який Ви зазначили в закупівлі (Daily...)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ми роками визначали , які саме підгузники нам потрібні. Якість перевірена часом. Тож аналогів розглядати не будемо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-11-000005-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 15 січня 2020 22:33
щодо дискримінаційної вимоги у Тендерній документації
Уважно розглянувши ТД встановлено, що прописана вона під конкретну Торгівельну марку «Dailee», або Вважаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, просимо усунути порушення шляхом внесення змін, а саме «закупівля товару з відповідними технічними характеристиками».

Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення закупівель ч. 1 ст. 3 Закону № 922. яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і
зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.

Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

У разі ігнорування звернення ми змушені будемо відправити листи вище стоячій організації та наступним контролюючим та правоохоронним органам:
Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент стратегічних розслідувань Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 09:49
Відхилено
Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку.
Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Однак не зобов'язаний.
Номер вимоги: UA-2020-01-11-000005-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 24 січня 2020 13:50
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Згідно Вашого рішення (Протокол №15Д від 22.01.2020р.) ПВКП "Валлента" було дискваліфіковано у зв'язку з тим, що вся запропонована продукція Seni, однак нами підібраний і запропонований товар (обгрунтування щодо якості знаходиться в "Порівняльна таблиця" документ "Пропозиція"), який є не гіршим, а навіть кращим за своїми параметрами, ніж Підгузник Dailee. При цьому Підгузник Seni не є для Вас новим, адже в даному тендері Ви хочете отримати і продукцію даної марки.
Основним принцим системи Прозорро є економія коштів. Різниця між нами та ЧП "ФІРМА "ТІБЕР" 3 188,00 гривень. Просимо звернути Вашу увагу на даний факт і переглянути рішення щодо обрання переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 січня 2020 09:27
Шановний Учасник!
Відповідно до документації закупівлі установою заплановано здійснити закупівлю 4600шт. підгузників Dailee, та 3400шт.підгузників Seni, при цьому вони різняться розмірами.
Закупівля проводиться відповідно до ст. 14 "Спрощені закупівлі" ЗУ "Про публічні закупівлі", відповідно до п.4 цієї статті У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто замовник може вказувати конкретну торгівельну марку. Також може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Як свідчить практика проведених закупівель, аналоги та еквіваленти товару, що постачались, не завжди відповідали якісним показникам товару, який планувалось придбати. В оголошенні вказані конкретні марки та моделі, тому інші марки та моделі розглядатись не будуть
Зважаючи на те, що працівниками установи визначено конкретні марки по конкретних розмірах, та те що це визначено документами закупівлі. Та закупівля проводиться відповідно до ст. 14 " ЗУ "Про публічні закупівлі" перегляд рішення замовника проводитись не буде.
Розгорнути Згорнути
Відхилено. Перегляд рішення замовника проводитись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " 108 712,00
UAH з ПДВ
108 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФІРМА "ТІБЕР" 111 900,00
UAH з ПДВ
111 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 15:24
Електронний підпис
21 січня 2020 15:20
остаточна цінова.pdf
16 січня 2020 15:25
Електронний підпис
16 січня 2020 15:24
установчі документи.pdf
16 січня 2020 15:24
пропозиція.pdf
16 січня 2020 15:24
оренда, транспорт.pdf
16 січня 2020 15:24
документи на товар.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 13:01
Електронний підпис
16 січня 2020 12:58
Статут.pdf
16 січня 2020 12:58
Сертифікат Dailee.pdf
16 січня 2020 12:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 січня 2020 12:58
Рішення засновника.pdf
16 січня 2020 12:58
Проект договору.pdf
16 січня 2020 12:58
Наказ.pdf
16 січня 2020 12:58
Лист-згода.pdf
16 січня 2020 12:58
Лист(ліцензія).pdf
16 січня 2020 12:58
Лист гарантія.pdf
16 січня 2020 12:58
Довідка 4-ОПП.pdf
16 січня 2020 12:58
Витяг з ЄДР.pdf
16 січня 2020 12:58
Виписка.pdf
16 січня 2020 12:58
Seni Super Extra Large.pdf
16 січня 2020 12:58
Dailee Super Medium.pdf
16 січня 2020 12:58
Dailee Super Large.pdf
16 січня 2020 12:58
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "

ПП "ФІРМА "ТІБЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА "
#23291827
Відхилено 108 712,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 16:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ФІРМА "ТІБЕР"
#34973345
Переможець 111 900,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 10:42

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827

№ рішення у справі

72/29-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

22 січня 2020 16:09
CCF22012020.pdf

Документи

23 січня 2020 10:42
CCF23012020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 10:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ФІРМА "ТІБЕР"
#34973345
111 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 10:42
CCF23012020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
CCF03022020.pdf укладений
03 лютого 2020 11:59