Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, принтер, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК)
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-01-10-002360-c ef66b6d930364c90bc68e5331e514578
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладижев Олексій Леонідович

+380457922724 v.valyeriya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Славутицька міська лікарня" Славутицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41736008
Місцезнаходження: 07101, Україна , Київська обл., місто Славутич, Центральна площа будинок 7
Контактна особа: Ладижев Олексій Леонідович
+380457922724
v.valyeriya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 22:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:06
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, принтер, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК)(фінансування за кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії,б. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання(комплект комп’ютерного обладнання: системний блок, принтер, монітор для ПК, клавіатура, маніпулятор типу миша для ПК) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:30
Редакція положень до ТД.pdf
15 січня 2020 15:30
перелік змін до ТД .pdf
15 січня 2020 15:30
Протокол внесення змін до ТД.pdf
15 січня 2020 15:30
Проект договору зі змінами.docx
15 січня 2020 15:30
ТД зі змінами.pdf
15 січня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 23:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:30
Редакція положень до ТД.pdf
15 січня 2020 15:30
перелік змін до ТД .pdf
15 січня 2020 15:30
Протокол внесення змін до ТД.pdf
15 січня 2020 15:30
Проект договору зі змінами.docx
10 січня 2020 22:54
Проект договору.docx
15 січня 2020 15:30
ТД зі змінами.pdf
10 січня 2020 22:54
Документація ТД Комплект компютерного обладнання від 10.01.2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 13 січня 2020 17:15
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1-Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Технічна специфікація (Додаток 4 до ТД) містить детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Тому в позиціях специфікації щодо зазначеного предмету закупівлі, в яких, є посилання на конкретну торговельну марку товару, зазначений вираз «або еквівалент». При цьому оцінка товарів буде здійснюватись у відповідності до зазначених характеристик в технічній специфікації.
2-Вимога вказана в проекті договору, та буде внесена в додаток тендерної пропозиції тендерної документації.
3-Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент). Тому учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до п.9 ч.2 ст.22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII встановлена вимога про те, що за описом методики оцінки за критерієм "ціна" повинна міститись інформація про врахування податку на додану вартість (ПДВ). А також згідно з висновком АМКУ №40-р/пк-зк від 10.06.2016 не враховувати всю суму ПДВ при здійсненні оцінки пропозицій учасників–є дискримінаційним підходом при здійсненні оцінки пропозицій учасників, до яких застосовується різні системи оподаткування. Тому в тендерній документації на зазначену закупівлю, в розділі V «Оцінка тендерних пропозицій», встановлена вимога про те, що Учасники подають свої тендерні пропозиції з урахуванням ПДВ. При проведенні оцінки найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів, у тому числі ПДВ.
Умови в ТД
Дата подання: 13 січня 2020 10:58
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:13
Шановний замовник! В технічному завданні вказано, що вам необхідно "доставку, розвантаження, установку, налагодження, введення в експлуатацію" Просимо надати пояснення. На який поверх необхідно розвантаження? Чи оснащені робочі місця розетками? Або вам необхідна лище доставка?
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Проект договору
Дата подання: 13 січня 2020 17:40
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:14
Шановний Замовнику! В тексті проекту договору Сторона зазначається по-різному: Виконавець / Постачальник. Прохання привести Сторони зазначені в проекті договору до одного знаменника.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Проект договору
Дата подання: 13 січня 2020 17:45
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:14
Шановний Замовнику! В п. 3.1. проекту договору зазначено: "При розрахунку ціни, за яку Постачальник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, на умовах поставки товару за місцем призначення, та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Виконавця процедури закупівлі по виконанню договору, з усіма податками, зборами та обов’язковими страховими платежами, та іншими платежами відповідно до законодавства України." Прохання надати роз’ясненя щодо обов’язкових страхових платежів. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Договір страхування майна надавати не потрібно.
Проект договору
Дата подання: 14 січня 2020 10:27
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:15
В проекті договору використовується назва "товар", проте в Розділі ІІ. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ - з’являється "устаткування". Прохання вказати по тексту всього проекту договору тільки одну назву.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Проект договору
Дата подання: 14 січня 2020 10:32
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:16
В п. 2.2.1. проекту договору зазначено, що 2.2.1. ...... На період гарантійного терміну постачальник повинен забезпечити наступне обслуговування: · забезпечити наявність «гарячої лінії» технічної підтримки кінцевих одержувачів устаткування. Роз’ясніть будь ласка хто саме є кінцевими одержувачами? А також, яким чином Постачальник має забезпечувати їх технічною підтримкою (оскільки договір має підписуватись безпосередньо з Замовником, а переліку таких кінцевих одержувачів проектом договору - не передбачено!).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Зміни будуть внесені.
Бюджет
Дата подання: 14 січня 2020 14:40
Дата відповіді: 14 січня 2020 15:17
Шановний Замовнику! Враховуючи минулу закупівлю, за ідентичним предметом закупівлі та кількістю товару, яку було відмінено бюджет становив 330 000,00 грн. без ПДВ https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-23-001147-a, бюджет даної закупівлі становить 330 000,00 грн. з ПДВ, вкажіть, будь ласка, точну суму бюджету.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Торги минулої закупівлі біли відмінені згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Бюджет даної закупівлі UA-2019-12-23-001147-a становить 330 000,00 грн. з ПДВ.
Вимоги до програмного забезпечення.
Дата подання: 14 січня 2020 20:52
Дата відповіді: 15 січня 2020 14:54
Шановний Замовник, вимогами Тендерної документації Замовника не визначено жодних вимог до ліцензійного програмного забезпечення (Windows, Office і т. п. ). Що суперечить розпорядженню Кабінету Міністрів України від 15.05.2002 № 247-р „Про затвердження Концепції легалізації програмного забезпечення та боротьби з нелегальним його використанням". Прохання прописати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Повідомляємо, що планується встановлення програмного забезпечення, яке розповсюджується вільно, а саме: деякі версії Linux, UNIX Free BSD, Open Office та ін. Та вносимо зміни до Додатку №4 Предмет закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-002360-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 11 січня 2020 11:22
1
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. у Додатку № 4 Загальні вимоги до товару, в умовах постачання продукції на підтвердження відповідності технічних вимог в пропозиції: 1На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 січня 2020 11:45
Шановний Учасник! Згідно Додатку №4 Загальні вимоги до товару, п. 3. «На підтвердження Учасник повинен надати файл від сканований з Оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, а також гарантії щодо терміну гарантійного обслуговування.». Надання листа (гарантія) від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії ). Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашим підприємством в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати документи, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на тендерний комітет з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

15 січня 2020 11:44
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-10-002360-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 09 лютого 2020 20:25
неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Технології для бізнесу"
ТзОВ «Технології для бізнесу» вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Технології для бізнесу» та визначення переможцем ТОВ «Юдітрейд» такими, що не відповідають нормам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, порушують права нашого підприємства та основну мету і принципи публічних закупівель закріплені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIIІ від 25.12.2015 р., а саме: щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діянням і зловживанням, максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, та ін. Обґрунтування наявності порушених прав наведено у скарзі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 лютого 2020 14:08
Рішення від 12.02.2020№2647+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 14:08
рішення від 25.02.2020№3605.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2020 14:09

Документи подані скаржником

09 лютого 2020 20:25
скарга.pdf
09 лютого 2020 20:25
квитанція.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 274 560,00
UAH з ПДВ
274 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 282 216,00
UAH з ПДВ
282 216,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 297 563,64
UAH з ПДВ
294 261,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 299 797,08
UAH з ПДВ
295 904,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 299 873,64
UAH з ПДВ
295 905,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА" 309 520,00
UAH з ПДВ
309 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 316 221,84
UAH з ПДВ
311 571,83
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 323 400,00
UAH з ПДВ
315 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 317 394,00
UAH з ПДВ
317 394,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 12:56
Електронний підпис
24 січня 2020 12:54
Технічний опис.zip
24 січня 2020 12:54
Проект договору.pdf
24 січня 2020 12:54
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 12:54
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 17:06
Електронний підпис

Публічні документи

03 лютого 2020 15:07
Електронний підпис
03 лютого 2020 14:30
Документи переможця.pdf
30 січня 2020 17:19
Електронний підпис
24 січня 2020 17:26
Електронний підпис

Публічні документи

24 січня 2020 16:33
Електронний підпис
24 січня 2020 16:31
5056173 згод дог.pdf
24 січня 2020 16:31
5056173 ПД.pdf
24 січня 2020 16:31
5056173 договір.pdf
24 січня 2020 16:31
5056173 відомості.pdf
24 січня 2020 16:31
5056173 реєстр.pdf
24 січня 2020 16:16
Електронний підпис
24 січня 2020 16:16
5056173 реєстр.pdf
24 січня 2020 16:15
5056173 пояснення.pdf
24 січня 2020 15:40
Електронний підпис
24 січня 2020 15:06
Гигиена all до 2021.pdf
24 січня 2020 15:06
ТУ_Клаудгруп.pdf
24 січня 2020 15:06
тпп2.jpg
24 січня 2020 15:06
тпп1.jpg
24 січня 2020 15:05
КЛАУДГРУП СУЯ 006.pdf
24 січня 2020 15:05
КЛАУДГРУП СЕК 005.pdf
24 січня 2020 15:05
гигиена.PDF
24 січня 2020 15:05
9001.PDF
24 січня 2020 15:05
5056173 виробник.pdf
24 січня 2020 15:05
5056173 поставка.pdf
24 січня 2020 15:05
5056173 новий.pdf
24 січня 2020 15:05
5056173 тех.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 11:58
Електронний підпис
24 січня 2020 11:54
61 Гарантійний лист.pdf
24 січня 2020 11:54
33 Лист-гарантія.pdf
24 січня 2020 11:54
28-32 Проект договору.pdf
24 січня 2020 11:54
23 Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 11:07
Електронний підпис
24 січня 2020 11:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 17:03
Електронний підпис
24 січня 2020 16:25
Пропозиція ТОВ В.М.+pdf.pdf

Публічні документи

25 січня 2020 14:37
Електронний підпис
25 січня 2020 14:29
Довідка_20008613010700872980.pdf
25 січня 2020 14:29
довідка ДФС.pdf
25 січня 2020 14:27
Електронний підпис
25 січня 2020 14:25
реєстр документів.pdf
25 січня 2020 14:25
інші документи.pdf
25 січня 2020 14:16
технічна частина.pdf
25 січня 2020 14:16
Biдповідність ст 17.pdf
25 січня 2020 14:16
14431805_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ФОП "ШКАРУПА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#19331194
Відхилено 274 560,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:28
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 282 216,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:38
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 294 261,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:54
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 295 904,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
295 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 14:18
додаткова угода укладений
02 березня 2020 14:01
Договір укладений
02 березня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 295 903,96
UAH (в тому числі ПДВ 49 317,33 UAH)