Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (Забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-10-002341-c e0a022c4ec2141fd9a9ba02a02c3d686
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 20:40
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 12:02
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (Забезпечення охорони об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, м.Кам'янське
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2020 14:05
77-20 від 31.01.2020 внесення змін_охорона скверів_ЗМІНИ 2.doc
01 лютого 2020 14:05
ТД охорона скверів_ гарантія 10 тис_ сума 3.400.000_Зміни 2.doc
24 січня 2020 19:36
64-20 від 23.01.2020 внесення змін_охорона скверів_ЗМІНИ 1.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 1.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 2.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 3.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 4.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 5.doc
01 лютого 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 20:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2020 14:05
77-20 від 31.01.2020 внесення змін_охорона скверів_ЗМІНИ 2.doc
01 лютого 2020 14:05
ТД охорона скверів_ гарантія 10 тис_ сума 3.400.000_Зміни 2.doc
24 січня 2020 19:36
ТД охорона скверів_ гарантія 20 тис_ сума 3.400.000_Зміни 1.doc
10 січня 2020 20:44
ТД охорона скверів_ гарантія 20 тис_ сума 3.400.000.doc
24 січня 2020 19:36
64-20 від 23.01.2020 внесення змін_охорона скверів_ЗМІНИ 1.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 1.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 2.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 3.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 4.doc
10 січня 2020 20:44
Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість постів
Дата подання: 11 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 12 січня 2020 11:40
Доброго дня. Яка кількість постів охорони? В документації вказано тільки період охорони 313 діб.
Відповідь: Добрий день! Пости охорони відсутні, оскільки охорона здійснюється шляхом патрулювання об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів. Період охорони 313 діб, так як послуги будуть надаватися не з початку року.
Дякуємо за запитання.
К-ть об’єктів
Дата подання: 14 січня 2020 15:47
Дата відповіді: 17 січня 2020 18:50
Доброго дня! Охорона здійснюється шляхом патрулювання об’єктів та елементів благоустрою на території міських скверів. А яка кількість цих об’єктів ? Надайте, буль ласка, відповідь для правильного розрахунку! З Повагою!
Відповідь: Добрий день! на сьогоднішній день кількість міських скверів 15 од., у зв'язку з відкриттям нових об'єктів кількість скверів буде поповнюватися на протязі року.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 098 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" 3 098 662,44
UAH з ПДВ
3 098 662,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЗАХИСТ ТА БЕЗПЕКА" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 09:11
2341-с.pdf
30 січня 2020 16:47
Електронний підпис
30 січня 2020 16:46
ДОВІДКА ПРО ПОКРИТТЯ.pdf
24 січня 2020 17:29
Електронний підпис
24 січня 2020 17:28
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 16:57
Електронний підпис
25 лютого 2020 16:56
file (15).pdf
25 лютого 2020 16:56
Dovidka_20051410180030102486.pdf.p7s
25 лютого 2020 16:56
Dovidka_20051410180030102486 (1).pdf
25 лютого 2020 16:56
документи.PDF
25 лютого 2020 16:56
40350021244212.XML
08 лютого 2020 20:51
Електронний підпис
08 лютого 2020 20:51
статістіка.PDF
08 лютого 2020 20:51
ЛИСТ ВІДГУК МГ.pdf
08 лютого 2020 20:51
кваліфікаційні.PDF
08 лютого 2020 20:51
інші документи.pdf
08 лютого 2020 20:51
договір.PDF
08 лютого 2020 20:51
гарантія.PDF
08 лютого 2020 20:51
аналогічний договір.pdf
08 лютого 2020 20:51
акти.PDF
08 лютого 2020 20:51
75afe06d-6857-4448-9bee-9372dee2dc35.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 18:43
Електронний підпис
08 лютого 2020 18:42
якість,договір.PDF
08 лютого 2020 18:42
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА СЛУЖБА "ЗАХИСТ ТА БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"
#38981412
Відхилено 3 098 660,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 19:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"
#41646241
Переможець 3 098 662,44
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ" #41646241

№ рішення у справі

54/15-р/к

Дата рішення у справі

28.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА ГВАРДІЯ"
#41646241
3 098 662,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 14:06
Договір 232-20 виконано.doc укладений
11 березня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:30
SCAN0022.PDF зміни до договору
14 січня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:54
SCAN0105.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:51
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:49
SCAN0104.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 19:47
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:16
SCAN0198.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 15:31
SCAN0100.PDF укладений
06 березня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 232-20 від 06.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» та пункт 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 232-20 від 06.03.2020 року викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2 979 863 грн. 88 коп. (два мільйона дев’ятсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят три гривні 88 коп.), (у тому числі ПДВ 496 643,90 грн.)». Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 232-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.1 частиною 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, у зв’язку з чим викласти Додатки до договору в новій редакції, що додаються та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 232-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 232-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 3 від 30.12.2020р., до Договору № 232-20 від 06.03.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 232-20 від 06.03.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 232-20 від 06.03.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 593 992 грн. 80 коп. (п’ятсот дев’яносто три тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривні 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 98 998,80 грн. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 232-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 979 863,88
UAH (в тому числі ПДВ 496 643,98 UAH)