Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок
Очікувана вартість
681 778,37 UAH
UA-2020-01-10-002133-c 39df916d6beb4c14861063488cb72dde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 12:07
Очікувана вартість: 681 778,37 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Виконавець виставляє Замовнику рахунки та акт про надання Автотранспортних послуг протягом 5 днів з моменту закінчення місяця за який виставляється рахунок. Розрахунки за надані Виконавцем послуги здійснюються шляхом перерахування Замовником відповідної суми на розрахунковий рахунок Виконавця щомісячно, не пізніше 15 числа наступного місяця за звітним Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 17:19
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 17:13
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
10 січня 2020 17:13
dodatok_2_ Договір_тендер.doc
10 січня 2020 17:13
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс" 613 366,88
UAH з ПДВ
613 366,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-АЛЬЯНС" 670 025,00
UAH з ПДВ
670 025,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 15:05
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:02
довідка про несудимість
29 січня 2020 17:58
Електронний підпис
27 січня 2020 15:39
Електронний підпис
27 січня 2020 13:59
технічні вимоги.pdf
27 січня 2020 13:59
Статут.pdf
27 січня 2020 13:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
27 січня 2020 13:59
працівники.pdf
27 січня 2020 13:59
опис.pdf
27 січня 2020 13:59
обладнання.pdf
27 січня 2020 13:59
несудимість.pdf
27 січня 2020 13:59
непритягнення.pdf
27 січня 2020 13:59
невнесення в реєстр.pdf
27 січня 2020 13:59
наказ_Статут.pdf
27 січня 2020 13:59
Наказ_ виписка.pdf
27 січня 2020 13:59
зміна прізвища.pdf
27 січня 2020 13:59
директор (бухгалтер).pdf
27 січня 2020 13:59
гарантія виконання.pdf
27 січня 2020 13:59
включення ПДВ.pdf
27 січня 2020 13:59
Витяг 25.06.2019 Тихоліз .PDF
27 січня 2020 13:59
Виписка ЄДР.PDF
27 січня 2020 13:59
банкрутство.pdf
27 січня 2020 13:59
4 пас Тихоліз.jpeg
27 січня 2020 13:59
3 пас Тихоліз.jpeg

Публічні документи

27 січня 2020 11:28
кваліфікація.pdf
27 січня 2020 11:28
Витяг ПДВ.jpeg
27 січня 2020 11:28
Витяг ЄДРПОУ_2.pdf
27 січня 2020 11:28
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛКП "Ратуша-сервіс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІП-АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
Переможець 613 366,88
UAH з ПДВ
29 січня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс"
#23949155
613 366,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 15:57
ДД4.pdf зміни до договору
04 березня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 10:52
ДД_3_1.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:51
ДД_3_1.pdf зміни до договору
18 січня 2021 10:48
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:57
ДД2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:59
ДД1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 17:52
ДД1.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 17:50
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 11:12
Договір.pdf укладений
12 лютого 2020 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 613 366,88 грн. з ПДВ до 545 400,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 14/18Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Це повторне повідомлення оскільки в попередньому, аналогічному, не відобразилась зміна ціни договору. Відповідно до п.1 част. 4 статті 36 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору із 613 366,88 грн. з ПДВ до 545 400,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 14/18Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 01.03.2021р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі від 12.02.2020 №14/18 Д
Номер договору про закупівлю: 14/18Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 01.03.2021р., в обсязі 109 080,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 14/18Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до част. 5 статті 36 Закону – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: дія Договору продовжується на строк до 05.03.2021р., в обсязі 109 080,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 14/18Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 05 березня 2021
Сума оплати за договором: 653 824,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 970,67 UAH)