Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Очікувана вартість
8 211 120,00 UAH
UA-2020-01-10-001791-c 5ba09874dbf44fd4b959d653f62d7eb9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Шаінідзе

+380932599999 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Марина Шаінідзе
+380932599999
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з п. 5 частини 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» та в зв'язку з потребою здійснити закупівлю програмного забезпечення «UNIP Інспектор» в того самого постачальника на 2020 рік, з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням пропонується провести переговорну процедуру з представником ТОВ «ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ» (код ЄДРПОУ 42848767) та підписати договір відповідно до частини 3 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» послуг, пов'язаних з програмним забезпеченням, а саме невиключної ліцензії на користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро «UNIP Інспектор») у кількості 42 (сорок дві) послуги;

Згідно з п.2 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» України переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ЮНІП УКРАЇНА» в рамках укладеного договору від 25.03.2019 № 006-03/19 листом від 25.03.2019 №017/03 надало Товариству з обмеженою відповідальністю «ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ» (код ЄДРПОУ 42848767 ) виключне (ексклюзивне) право на постачання примірників програмного забезпечення «UNIP Інспектор» ( невиключної ліцензії на користування програмним забезпеченням для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів для реалізації функції автоматизованого контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки та паркування транспортних засобів у м. Дніпро).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 15:55
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації контролю за дотриманням правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

10 січня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 15:54
Протокол переговорів.pdf
10 січня 2020 15:54
Проект договору.docx
10 січня 2020 15:54
Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 15:54
Лист надання виключного права.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"
#42848767
Переможець 8 211 120,00
UAH
10 січня 2020 15:55

Документи

10 січня 2020 15:55
Електронний підпис
10 січня 2020 15:55
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 15:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ"
#42848767
8 211 120,00
UAH
Документи

Документи

10 січня 2020 15:55
Електронний підпис
10 січня 2020 15:55
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 11:21
Додаткова 4.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 09:12
Додаткова 4.pdf зміни до договору
18 січня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:49
Додаткова 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:46
Додаткова 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:45
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:21
Додаткова 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:14
Договір 3.pdf укладений
30 січня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та директора
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору (частина 5 стаття 36)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 9 853 344,00
UAH