Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

картриджі, тонери-картриджі
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-01-10-001696-c 7d6e42c437c54fec8491a2de9f72de40
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Катерина Павлівна

+380442044877 shevchuk@nerc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Код ЄДРПОУ: 39369133
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Смоленська, 19
Контактна особа: Шевчук Катерина Павлівна
+380442044877
shevchuk@nerc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 12:36
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 найменувань
картриджі, тонери-картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 11 січня 2020 14:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Ваших запитань повідомляємо наступне:
- Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
- Порушені у Вашому зверненні питання враховані у Додатку 1 Тендерної документації. - Вимоги до учасника викладено відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та в пункті 5 розділу 1 Тендерної документації. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції визначено розділом 5 Тендерної документації.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 15 січня 2020 12:52
Дата відповіді: 16 січня 2020 12:00
Шановний Замовник, просимо надати пояснення щодо технічних характеристик предмету закупівлі, а саме: вказаний Вами ресурс на картриджі 1. Картридж HP Laser Jet Pro M426dw або еквівалент (Лазерний картридж НР Lazer Jet Pro M426dw Чорний Ресурс, арк 2 000, 2. Картридж HP LJP2055\2035 або еквівалент Тип Лазерний картридж Сумісність HP LJP2055\2035 Колір Чорний Ресурс, арк 3 000, 3. Картридж Canon Laser Base MF 3110 або еквівалент Тип Лазерний картридж Сумісність Canon Laser Base MF 3110 Колір Чорний Ресурс, арк 1 500, не відповідає ресурсу, який заявляє оригінальний виробник даних картриджів. Виробник оригінальних картриджів має ресурси: 1. M426dw - 3 100 стор (картридж типу А) та 9 000 стор. (картридж типу Х); 2. HP LJP2055\2035 - 2300 стор (картридж типу А) та 6500 стор. (картридж типу Х); 3. Canon Laser Base MF 3110 – 2500 стор. При наявності вищезазаначених технічних помилок, виникає неможливість підтвердити технічні вимоги запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: Порушені у Вашому зверненні вимоги враховані. Внесено зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-001696-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 13 січня 2020 15:50
Дикримінаційні умови
Згідно з положеннями статті 3 та пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, разом з тим, в ній повинно бути зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
На сторінці № 20 Додатку № 3 Тендерної документації Торгів «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі*Картриджі, тонери-картриджі ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» встановлено наступну вимогу до тендерної пропозиції потенційних учасників: «учасник в складі пропозиції повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують характеристики товару на витратні матеріали, Учасник повинен надати сертифікати на систему управління якістю ISO 9001, ISO 14001 та OHSAS 18001 підприємства виробника, дійсні на момент подання пропозицій (вимога обумовлена необхідністю підтвердження того, що розробка, виробництво витратних матеріалів здійснюється за наявності сертифікованої системи менеджменту якості готової продукції, сертифікованої системи екологічного менеджменту процесу виробництва та сертифікованої системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я, що свідчить про дотримання умов безпеки праці під час процесу виробництва)».
Виходячи з вище зазначеного, потенційний учасник до тендерної пропозиції зобов'язаний долучити сертифікати на систему управління якістю ISO 9001, ISO 14001, які дійсні на момент подання пропозицій (вимога обумовлена необхідністю підтвердження того, що розробка, виробництво витратних матеріалів здійснюється за наявності сертифікованої системи менеджменту якості готової продукції, сертифікованої системи екологічного менеджменту процесу виробництва та сертифікованої системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я, що свідчить про дотримання умов безпеки праці під час процесу виробництва).
Сертифікат OHSAS 18001 розробляли з урахуванням структури стандартів ISO 9001:2000 (система управління якості) та ISO 14001:2004 (система екологічного управління), щоб сприяти інтеграції систем управління якості, екологічного управління й гігієни та безпеки праці в організаціях, якщо у них виникає така потреба. Про даний факт зазначено на сайті офіційного видання Держспоживстандарт України.
Виходячи з зазначеного та самого значення умов Сертифіката, Сертифікат OHSAS 18001 входить в систему екологічного управління.
А тому, при наявності в потенційних учасників сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001, ISO 14001, вимога на долучення до Тендерної пропозиціїі Сертифікату OHSAS 18001 є дискримінаційною.
Тому Вимога Замовника в пункті 1 сторінки № 20 Додатку 3 Тендерної документації надати OHSAS 18001, дійсний на момент подання пропозицій, є неправомірною та безпідставною, оскільки, при наявності сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001, ISO 14001, які підтверджують наявність системи управління якості та систему екологічного менеджменту, зазначений сертифікат не є підтверджуючим сертифікатом про застосування заходів із захисту довкілля, а тому є таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Така Вимога є дискримінаційною стосовно учасників зазначеного тендеру, в яких відсутній Сертифікат OHSAS 18001, але наявні Сертифікати ISO 9001:2000 та ISO 14001:2004.
Відповідно до положень статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року зазначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання.
Разом з тим, слід зазначити, що запитувані стандарти є стандартами для систем управління, тому не стосуються предмету Торгів.
Виходячи з положень загальних принципів господарювання, які встановлено статтею 3 Господарського кодексу України № 436-IV від 16.01.2003 року - свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом, обмеження державного регулювання економічних процесів у зв'язку з необхідністю забезпечення соціальної спрямованості економіки, добросовісної конкуренції у підприємництві, екологічного захисту населення, захисту прав споживачів та безпеки суспільства і держави, заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносини, слід вважати вимоги Замовника дискримінаційними та такими, що мають ознаки втручання в господарську діяльність потенційних учасників Торгів.
На підставі вище зазначеного, керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо Вас внести зміни шляхом виключення в пункті 1 сторінки № 20 Додатку 3 Тендерної документації вимоги про надання учасниками Сертифікату OHSAS 18001, підприємства виробника, дійсного на момент подання пропозицій (вимога обумовлена необхідністю підтвердження того, що розробка, виробництво витратних матеріалів здійснюється за наявності сертифікованої системи менеджменту якості готової продукції, сертифікованої системи екологічного менеджменту процесу виробництва та сертифікованої системи менеджменту професійної безпеки та здоров’я, що свідчить про дотримання умов безпеки праці під час процесу виробництва).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 січня 2020 10:54
Шановний учаснику! Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (надалі - НКРЕКП), висловлює Вам свою повагу та вдячність за увагу до оголошеної закупівлі. Уважно вивчивши обґрунтування вимоги повідомляємо наступне:
1. Відповідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вважаємо, що тендерна документація відповідає вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Будь-який Учасник, який в установленому Законом та Тендерною документацією спосіб відповідає та належним чином підтвердить відповідність кваліфікаційним критеріям, не позбавлений права участі та перемоги в Закупівлі, за умови належного виконання всіх інших вимог Закону та Тендерної документації. НКРЕКП не приймає Вашу пропозицію щодо внесення змін, шляхом виключення в пункті 1 сторінки № 20 Додатку 3 Тендерної документації вимоги про надання учасниками Сертифікату OHSAS 18001.
2. НКРЕКП не погоджується з висновком про те, що наявність у виробника впровадженої та сертифікованої системи управління якістю ISO 9001, ISO 14001 свідчить про відповідність вимогам стандарту OHSAS 18001. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Держспоживстандарту України, систему управління якістю OHSAS 18001 розробляли з урахуванням структури стандартів ISO 9001:2000 (система управління якості) та ISO 14001:2004 (система екологічного управління), щоб сприяти інтеграції систем управління якості, екологічного управління й гігієни та безпеки праці в організаціях. Стандарт OHSAS 18001 направлений на забезпечення належної організації безпеки праці.
3. Вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на наступне:
На реалізацію статті 424 Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, ратифікованої Законом України від 16 вересня 2014 р. № 1678-VII (далі - Угода), статей 2 і 3 Європейської соціальної хартії (переглянутої), ратифікованої Законом України від 14 вересня 2006 р. № 137-V, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 р. № 989-р схвалено Концепцію реформування системи управління охороною праці в Україні та затвердження плану заходів щодо її реалізації. Названа Концепція визначає принципи, основні напрями та завдання побудови системи організації безпеки та гігієни праці в Україні на основі ризикоорієнтованого підходу для забезпечення впровадження Стандартів Європейського Союзу. Більш того впровадження Стандартів Європейського Союзу і Міжнародної організації праці з безпеки та гігієни праці - це зобов’язання, які взяла на себе Україна у зв’язку з ратифікацією у 2004 році конвенцій Міжнародної організації праці № 81 1947 року про інспекцію праці у промисловості й торгівлі та № 129 1969 року про інспекцію праці в сільському господарстві (далі - конвенції № 81 і 129). НКРЕКП є соціально-орієнтованим органом, який дотримується у своїй діяльності Конституції України, законів та інших нормативно-правових актів, в тому числі у сфері забезпечення охорони та безпеки праці. Законом України «Про охорону праці» (ст. 13) встановлено, що роботодавець зобов’язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці, в тому числі впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, забезпечує належне утримання виробничого обладнання та устаткування, та здійснює моніторинг за їх технічним станом та контролює додержання працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва відповідно до вимог з охорони праці. В контексті наведеного, вбачається, що запроваджена система управління якістю OHSAS 18001 дає підстави обґрунтовано стверджувати про те, що на підприємстві товаровиробника є дієва система менеджменту охорони праці. Це демонструє високий рівень розвитку підприємства, його благонадійність, та конкурентоспроможність.
Питання обґрунтованості встановлення обов’язку щодо надання сертифікатів на систему управління якістю OHSAS 18001 було неодноразово предметом дослідження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами чого органом оскарження неодноразово засвідчувалася безпідставність вимог скаржників, що знайшло свої відображення у рішеннях за результатами розгляду скарг:
1. UA-2019-04-03-000816-b.c1 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-03-000816-b);
2. UA-2019-11-20-002217-b.c3 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-20-002217-b);
3. UA-2018-05-31-000049-b.c1 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-31-000049-b);
4. UA-2019-05-31-000665-c.a2 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-31-000665-c).
Враховуючи викладене, НКРЕКП не вбачає правових підстав для задоволення вимоги щодо усунення порушень. Користуючись нагодою НКРЕКП наголошує, що в своїй діяльності дотримується принципів закупівель згідно чинного законодавства, сприяє забезпеченню ефективного та прозорого здійснення закупівель, а також покращенню та удосконаленню співпраці у сфері публічних закупівель, цим самим сприяючи розвитку професіоналізації в даній сфері.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 367 590,00
UAH з ПДВ
367 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 373 914,00
UAH з ПДВ
373 914,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 12:57
Електронний підпис
21 січня 2020 12:57
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 367 590,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
367 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 10:20
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 11:45
Картриджі.pdf укладений
12 лютого 2020 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 367 590,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 265,00 UAH)