Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-01-10-001292-c ● 3359927e53584929b5003b8377487024
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Жушман +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2020 13:23 |
Очікувана вартість: | 27 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Вивіз та знешкодження (кремація) відходів категорії В (органічні медичні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро , вул. Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 14:24 |
Оголошення біовідходи 2020.1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-10-001292-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 22 січня 2020 14:53
не відповідність наданих документів Учасником тендерної документації Замовника
Порушення Учасником умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2020 12:51
Закупівля є допороговою та проводиться відповідно до «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель», Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
З метою подання вимоги учасником заповнюються обов'язкові поля ЕСЗ, які містять наступну інформацію:
найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється вимога;
номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога;
підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування;
дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб — найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки
платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи).
Інформація щодо звернення з вимогою доступна всім користувачам в ЕСЗ. При цьому інформація про учасника, який звернувся з вимогою, є закритою.
Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено».
Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу “розглянуто замовником”, та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “Вимога задоволена”(відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила).
Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі.
Вимога подана у невідповідності п. 12 Наказу ДП «Прозорро» № 10 і не підлягає розгляду.
Згідно пункту 12 Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019:
У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.
З метою подання вимоги учасником заповнюються обов'язкові поля ЕСЗ, які містять наступну інформацію:
найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється вимога;
номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога;
підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування;
дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб — найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - П. І. Б., ідентифікаційний номер / реєстраційний номер облікової картки
платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи).
Інформація щодо звернення з вимогою доступна всім користувачам в ЕСЗ. При цьому інформація про учасника, який звернувся з вимогою, є закритою.
Відповідь на таку вимогу учасника замовник має можливість надати через ЕСЗ протягом трьох робочих днів з дня надходження вимоги учасника із зазначенням результату розгляду вимоги: «Задоволено», «Відхилено», «Не задоволено».
Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вона набуває статусу “розглянуто замовником”, та ініціатор вимоги протягом 3 днів може оцінити відповідь шляхом визначення в ЕСЗ “Вимога задоволена”(відповідь ініціатора вимоги задовольнила) або “Вимога не задоволена” (відповідь ініціатора не задовольнила).
Розгляд вимоги не зупиняє в ЕСЗ процесу проведення закупівлі.
Вимога подана у невідповідності п. 12 Наказу ДП «Прозорро» № 10 і не підлягає розгляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 січня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
21 330,00
UAH з ПДВ
|
20 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
26 100,00
UAH з ПДВ
|
20 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #37797799 |
Переможець |
20 790,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 11:58
|
Договір №-79 20НВ-Б.pdf | укладений |
03 лютого 2020 11:21
|