Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект компьютерного обладнання
Очікувана вартість
1 704 300,00 UAH
UA-2020-01-10-001263-c b2fb52897dc04357ae5ac1807d7dd235
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Наумова

+380412345425 bazaspecmedtd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 40525915
Місцезнаходження: 10019, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Комерційна, 2
Контактна особа: Євгенія Наумова
+380412345425
bazaspecmedtd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 14:03
Очікувана вартість: 1 704 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 521,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
247 комплект
Комплект компьютерного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10019, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вулиця Комерційна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 січня 2020 10:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 січня 2020 10:25
Протокол внесення змін та відповіді на запитання.pdf
14 січня 2020 10:25
ТД комплект компютерної техніки.doc
10 січня 2020 14:19
ТД комплект компютерної техніки.doc
10 січня 2020 14:19
Протокол затвердження ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація та технічні вимоги
Дата подання: 10 січня 2020 17:32
Дата відповіді: 14 січня 2020 09:55
Доброго дня, Шановний Замовнику! Строк поставки товару з моменту укладання договору згідно заявок Покупця до 31.12.2020 р. Поставка повинна бути здійсненна в строк зазначений в заявці Покупця. Просимо прояснити все таки терміни поставки після заявки Покупця для планування и прорахунку продукції. Дякуємо за розуміння!
Відповідь: Внесено відповідні зміни
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
Дата подання: 10 січня 2020 20:46
Дата відповіді: 14 січня 2020 09:55
Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання, однак в тендерної документації вказана необхідность наявності документації на персональний комп'ютер, котрого нема в складі товару що до постачання. Просимо надати роз'яснення.
Відповідь: Внесено відповідні зміни
Загальні умови
Дата подання: 10 січня 2020 20:59
Дата відповіді: 13 січня 2020 14:15
Відповідно документації Учасник повінен надати: 3.Товар повинен мати інструкцію (настанову, або аналогічний документ) з експлуатації українською мовою. На підтвердження Учасник повинен надати копію такої інструкції, настанови чи іншого аналогічного документа. Просимо розглянути питання надання вказаної документації на обладнання (шість окремих приладів ) на момент постачання у складі обладнання на вашу адресу Замовника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що Замовник не вважає за доцільне внесення зазначених змін в п.3 Додатку 1 до тендерної документації
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 січня 2020 08:50
Дата відповіді: 14 січня 2020 08:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатках до тендерної документації вимогам та характеристикам. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника, пропозиція якого визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, на відповідність вимогам тендерної документації і якщо вона відповідає умовам тендерної документації, визначає його переможцем. Спроби застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним.
Всі учасники будуть оцінюватися за найбільш економічно вигідною ціною. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, замовник буде акцептувати дану пропозицію.
Документація
Дата подання: 15 січня 2020 06:59
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:30
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Всі вимоги до предмета закупівлі прописані в тендерній документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-001263-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН", Код ЄДРПОУ:39566885
Дата подання: 15 січня 2020 12:08
лист від виробника
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 16:47
Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє або завозить).
Згідно ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, право Замовника передбачено ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки. Оскільки є нагальна потреба у даній закупівлі, то Замовник не може ризикувати при даній закупівлі та має уникнути недобросовісних постачальників, та не якісного товару.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-10-001263-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СІЕС-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:37460544
Дата подання: 07 лютого 2020 13:14
Скарга на рішення тендерного комітету
Щодо упередженної оцінки та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІЕС-ЛАЙН»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 лютого 2020 21:02
рішення від 11.02.2020 №2505+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 21:02
рішення від 21.02.2020 № 3390 .pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 21:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовані рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІЕС-ЛАЙН» та рішення про визначення ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» переможцем процедури.
Дата виконання рішення замовником: 28 лютого 2020 15:04
Номер скарги: UA-2020-01-10-001263-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СІЕС-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:37460544
Дата подання: 13 березня 2020 15:37
Скарга на рішення тендерного комітету
Щодо упередженної оцінки та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІЕС-ЛАЙН»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2020 11:33
рішення від 17.03.2020№5041+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 березня 2020 11:33
рішення від 30.03.2020№6035.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування закупівлі відповідно до ст. 31 п. 1 «неможливістю усунення порушення, що виникло через порушення законодавства з питань публічних закупівель».
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2020 11:56

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 13:14
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

13 березня 2020 15:36
Платіжне доручення.pdf
13 березня 2020 15:36
Letter_MMD_CS_Line.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН" 1 696 765,51
UAH з ПДВ
1 696 765,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 702 818,00
UAH з ПДВ
1 702 818,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 1 703 410,80
UAH з ПДВ
1 703 410,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 16:22
Електронний підпис
12 березня 2020 16:22
Документи переможця__.pdf
03 лютого 2020 15:38
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:38
Документи переможця.pdf
24 січня 2020 18:04
Електронний підпис

Публічні документи

23 січня 2020 18:01
Електронний підпис
23 січня 2020 18:01
15.1 Проект договору.pdf
23 січня 2020 18:01
14. Лист-згода на ОПД.pdf
23 січня 2020 18:01
6. Довідка про МТБ.pdf
23 січня 2020 18:01
3.3 Паспорт Баштового.pdf
23 січня 2020 18:01
0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"
#37460544
Рішення скасоване 1 696 765,51
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:50
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Рішення скасоване 1 702 818,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 14:50
ТОВ "СІЕС-ЛАЙН"
#37460544
Відхилено 1 696 765,51
UAH з ПДВ
06 березня 2020 12:02
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 1 702 818,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
1 702 818,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 квітня 2020 11:59
Коментар щодо відміни: , відповідно до ст. 31 п. 1 «неможливістю усунення порушення, що виникло через порушення законодавства з питань публічних закупівель» усунути порушення і внести зміни у вигляді розділення на лоти не можливо.
Документи:
08 квітня 2020 11:59
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:58
Протокол відміни закупівлі.pdf