Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015: (CPV): 79340000-9 Advertising and marketing services (Coverage of activities of Dniprovsk city council, its executive bodies, officials and deputies through mass media - on the Internet)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Контактна особа: |
Величко Юлія Олександрівна 380676325462 oas_kp@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Коваленко Андрій Олександрович 380675360464 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise "Service for organisation and analysis" |
National ID: | 38360501 |
Contact point: |
Velichko Yuliya Olexandrivna 380676325462 oas_kp@ukr.net |
Additional contacts: |
Kovalenko Andrii 380675360464 oas_kp@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 17 лютого 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 5 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 156000 UAH |
Publication date: | 10 січня 2020 14:09 |
Enquiries until: | 30 січня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 05 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 лютого 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник оплачує надані та підписані в актах послуги протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту отримання відповідного фінансування з бюджету на свій казначейський рахунок. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 15:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 15:51 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:51 |
ДОДАТОК 7 Довіреність інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:50 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладання договору інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:50 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:49 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:48 |
ДОДАТОК 3 Проект_Договір інтернет 20е.docx | |
10 січня 2020 15:40 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:40 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаційних критер інтернет 20е.doc | |
10 січня 2020 15:18 |
Тендерна документація інтернет 20е.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000025 ● f17d184e422c40c0ab38c512798dede6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 16:30 |
16.07.2020 № 138
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10
UA-2020-01-10-001216-c
10.01.2020 Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 38360501) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-03 14:13:03
Заперечення
Відповідно до ч. 1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленим Уповноваженим органом та цим Законом інформацію про закупівлю, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж.
10.01.2019 року на авторизованому майданчику ДП «ПРОЗОРРО» e-tender.biz уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради було розміщено оголошення UA-2020-01-10-001216-c про проведення процедури закупівлі послуги ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет) очикуваною вартістю 5 200 000,00 грн. У відповідності до ч.2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) у оголошенні вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 09 лютого 2020 17:00. Що повністю відповідає вимогам ч.3 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) – «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 30 днів з дня його оприлюднення».
Слід зазначити, що згідно ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року), електронна система закупівель повинна забезпечити збереження та належний захист усієї інформації щодо проведення процедур закупівель, можливість доступу до цієї інформації замовників, учасників, контролюючих органів, органу оскарження, уповноваженого органу та інших осіб відповідно до положень цього Закону і відповідати вимогам щодо наявності:
1) можливості здійснювати обмін інформацією з використанням Інтернету;
2) загальнодоступних засобів телекомунікації, що не обмежують участі у процедурах закупівель;
3) системи електронного обміну документами з використанням методів ідентифікації, вимоги до яких визначаються Кабінетом Міністрів України та ін.
Згідно ст.5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Відповідно ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. 10.01.2020 року процес створення оголошення UA-2020-01-10-001216-c про проведення процедури закупівлі послуги ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет) уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради завершила накладанням ЕЦП (електронного цифрового підпису).
Отже, оголошення UA-2020-01-10-001216-c про проведення процедури закупівлі послуги ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет) створено та розміщено у електронній системі закупівель відповідно до ч.1 ст.10, ч.3 ст.12, ч.2, ч.3 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року), ст5, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та повністю відповідає чинному законодавству.
Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року тендерна документація також повинна містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Враховуючи, що в тендерній документації фактично дублюється інформація, що оприлюднюється в оголошенні про проведення закупівлі та з метою унеможливити технічні помилки, уповноважена особа в пункті 1 Розділу IV тендерної документації - дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій зробила посилання на електронну систему закупівель, маючі на увазі розміщене на авторизованому майданчику ДП «ПРОЗОРРО» e-tender.biz оголошення UA-2020-01-10-001216-c про проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації – в мережі інтернет). Слід зазначити, що при публікації оголошення про проведення закупівлі електронна система закупівель автоматично підбирає мінімально можливу дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій з урахуванням ч.3 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) та дати і часу публікації оголошення. Що, в свою чергу, дуже зручно та дає змогу проводити процедури закупівель згідно Принципів здійснення закупівель, викладених у ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року), а саме -з максимальною економією та ефективністю в найкоротший час.
Згідно п. 3 ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно ч.11, ч.12 ст. 8. Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) функцією Уповноваженого органу є розроблення та затвердження примірної тендерної документації та надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №680 від 13.04.2016 року затверджено примірну тендерну документацію, де зазначено що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
У листі Мінекономіки № 3304-06/41825-06 від 16.11.2017 «Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації» http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q відсутні рекомендації, щодо визначення необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
У листі Мінекономіки № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 «Щодо розробки тендерної документації» зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) та з дотриманням законодавства в цілому.
07.12.2018 ДП "ПРОЗОРРО" оприлюднило «Методичні рекомендації щодо визначення необхідності та застосування заходів із захисту довкілля до предмета закупівлі (при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади)» де зазначається, що:
6. Встановлюючи заходи з охорони довкілля необхідно забезпечити, щоб такі заходи:
1) стосувалися безпосередньо предмета закупівель;
2) були чітко визначені;
3) були об'єктивними, вимірними та піддавалися перевірці.
8. Для забезпечення ефективної закупівлі необхідно визначити економічну доцільність необхідності застосування заходів із захисту довкілля.
23. У разі, якщо закуповуються послуги у сфері консультування, ділові послуги, послуги у сфері НДККР та інші послуги заходи із захисту довкілля можуть передбачати відповідність предмету закупівлі вимогам критеріїв стандарту «Зелений офіс».
26. У технічних специфікаціях окрім заходів із захисту довкілля повинні бути зазначені види підтвердної документації, яка буде розглядатися для підтвердження тієї чи іншої вимоги.
33. Досягнення показників екологічної результативності згідно вимог стандарту «Зелений офіс» може бути підтверджено: копією сертифікату відповідності за схемою сертифікації згідно ДСТУ ISO 14024 або в інший спосіб, у разі, якщо надана підтвердна документація є вичерпною для підтвердження.
Отже, підтвердженням застосуванням засобів захисту довкілля за критеріями стандарту «Зелений офіс» можуть бути лише сертифікат, або документи з запровадження заходів, які не завжди можливі, якщо підприємство працює в орендованому офісі та можуть коштувати досить дорого. Відповідно, вимога додаткових документів в підтвердження доказів застосування заходів з захисту довкілля для даного виду закупівлі ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Висвітлення діяльності Дніпровської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів через засоби масової інформації - на радіо обмежує конкуренцію, що прямо заборонено ст.22 п.4 – «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Слід додати, що для даного виду діяльності немає заборон або обмежень із-за незначного впливу на довкілля, адже згідно до ч.1 ст. 246. «Господарського кодексу України» здійснення будь-якої господарської діяльності, що загрожує життю і здоров'ю людей або становить підвищену небезпеку для довкілля, забороняється.
В пункті 2.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації, зокрема: копія трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копія наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника.
Учасник ФОП Горчаков Олексій Сергійович не надав у складі тендерної пропозиції копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, а також не надав лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначається законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. Східний офіс Держаудитслужби вважає, що лист-роз’яснення повинен бути відповідно до приміток указаних в Додатку 1 до тендерної документації, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Отже, на думку Східного офісу Держаудитслужби тендерна пропозиція не відповідає пункту 2.2 Додатку 1 до тендерної документації та згідно із пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вважаємо, що має місце спотворення фактів, адже повний текст примітки до Додатку 1 тендерної документації виглядає так:
«В разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно законодавства складати, якийсь з вказаних документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою ( у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів»
Ні чинним законодавством, ні тендерною документацією не передбачено, що фізичні особи-підприємці не повинні мати та надавати за вимогою копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та/або копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копії наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника, адже фізична особа -підприємець може мати найманих працівників, або сама працювати за трудовим договором.
Тому, в даному випадку слід брати до уваги абзац другий примітки в Додатку 1 до тендерної документації. Адже діючими нормативно-правовими актами не передбачено ведення трудової книжки фізично особою-підприємцем на себе, тому в неї її нема зовсім.
Згідно з «Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» затвердженої наказом Мінпраці України, Мінюсту України, Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 г. №58, фізична особа-підприємець не має права заводити трудову книжку на себе, це право мають підприємства, установи організації усіх форм власності, а також фізична особа-підприємець - на своїх найнятих працівників, з якими укладено трудові договори.
До того ж , в п.4. ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) є пряма заборона – «документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Отже, дії, які повинна була зробити уповноважена особа з організації та проведення процедур закупівель комунального підприємства «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради на думку Східного офісу Держаудитслужби є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020року) та ніяк не могли бути вчинені.
Повідомляємо Вам, що згідно п.10. ст.71 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді. Дніпропетровський окружний адміністративний суд. 49089, м. Дніпро, вул. Академіка Янгеля,4. Позовна заява від 06.08.2020 року. |
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Документи:
07 серпня 2020 14:27
|
Електронний підпис |
07 серпня 2020 14:26
|
2020_08_07 Скан позовної заяви UA _2020_ 01_ 10_ 001216_ с.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Колосова Любов Василівна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Костін Ігор Вікторович | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГОРЧАКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ #3047507896 |
Переможець |
4 980 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 19:04
|
ДУ 1 інтернет Горчаков 02.03.20.pdf | укладений |
28 липня 2020 19:02
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 11:08
|
Договір 13 02 03.pdf | укладений |
02 березня 2020 11:07
|