Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розподілу електричної енергії та забезпечення перетікань реактивної елетроенергії
Очікувана вартість
1 235 902,15 UAH
UA-2020-01-10-001204-c 8d4bb9817fe2420189053d56f0b70eff
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Шуляк

+380542662127 sokdl_ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 03338126
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с. Кальченки, Білопільський р-н, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Оксана Шуляк
+380542662127
sokdl_ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно частини 2 статті 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. Відповідно до Реєстру суб’єктів природних монополій, які проводять господарську діяльність у сфері енергетики станом на 31.12.2019, ПАТ «Сумиобленерго» (код за ЄДРПОУ 23293513) значиться під номером 76 цього реєстру та займає монопольне становище на території Сумської області з розподілу електричної енергії. Згідно рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 16.11.2018 № 1445 ПАТ «Сумиобленерго» отримано ліцензію на провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, відомості про що значяться у Ліцензійному реєстрі, станом на 31.01.2019. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. На підставі вищезазначеного, прокуратурі Сумської області необхідно укласти договір на закупівлю вищезазначених послуг з ПАТ «Сумиобленерго» відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку замовником може застосовуватися переговорна процедура закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 14:11
Оскарження наміру укласти договір: 16 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
959000 кіловат-година
Послуги з розподілу електричної енергії та забезпечення перетікань реактивної елетроенергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40031, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Ковпака, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія "Сумський міський район електричних мереж " публічного акціонерного товариства "Сумиобленерго"
#23822696
Переможець 1 235 902,15
UAH з ПДВ
10 січня 2020 14:11

Документи

10 січня 2020 14:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 14:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Філія "Сумський міський район електричних мереж " публічного акціонерного товариства "Сумиобленерго"
#23822696
1 235 902,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2020 14:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:06
ДУ 3 до договору 381.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:03
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 14:47
ДУ 2 від 07.02.2020 до дог 381.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 15:42
ДУ 1 до договору381 від 04.02.20.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 15:40
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:38
Договір 381 від 28.01.2020.pdf укладений
30 січня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 16:08
Договір 381 від 20.01.2020.pdf укладений
20 січня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 826 068,74
UAH (в тому числі ПДВ 137 678,12 UAH)