Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хлор рідкий в контейнерах
Chlorine liquid in containers
Chlorine liquid in containers
Очікувана вартість
8 380 000,00 UAH
UA-2020-01-10-001079-c ● 7d99016509404faa83c34d34d8297716
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Вебсайт: | http://www.vodokanal.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61 |
Контактна особа: |
Пелешко Микола Михайлович +380612138766 zapvodokanal@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ковальов Вячеслав Вадимович +380612894204 kovalev.v@vodokanal.zp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Water and Waste Water Enterprise of Zaporizhzhia "Vodokanal” |
National ID: | 03327121 |
Contact point: |
+380612138766 zapvodokanal@ukr.net |
Additional contacts: |
Kovalev Viacheslav +380612894204 kovalev.v@vodokanal.zp.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 10:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 10:30 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2020 12:45 |
Очікувана вартість: | 8 380 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 83 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 251000 UAH |
Publication date: | 10 січня 2020 13:38 |
Enquiries until: | 01 лютого 2020 10:30 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2020 10:30 |
Information
Estimated total value: | 8 380 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 83 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Хлор рідкий в контейнерах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, буд.61
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Chlorine liquid in containers
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 17:14 |
Карточка змін до документації 1.doc | |
03 лютого 2020 17:14 |
ТД Хлор 10.02.2020 зі змінами 2.doc | |
30 січня 2020 11:09 |
Карточка змін до документації 1.doc | |
30 січня 2020 11:09 |
ТД Хлор 10.02.2020 зі змінами.doc | |
10 січня 2020 13:39 |
Проект договору.doc | |
10 січня 2020 13:39 |
ТД Хлор 10.02.2020.doc |
03 лютого 2020 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 лютого 2020 17:14 |
Карточка змін до документації 1.doc
|
|||||||||
03 лютого 2020 17:14 |
ТД Хлор 10.02.2020 зі змінами 2.doc
|
|||||||||
30 січня 2020 11:09 |
Карточка змін до документації 1.doc
|
|||||||||
30 січня 2020 11:09 |
ТД Хлор 10.02.2020 зі змінами.doc
|
|||||||||
10 січня 2020 13:39 |
Проект договору.doc
|
|||||||||
10 січня 2020 13:39 |
ТД Хлор 10.02.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До умов тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2020 10:05
Дата відповіді: 03 лютого 2020 16:47
Просимо надати роз`яснення по тендерній документації стосовно наступних питань:
1. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен надати Скан-копію
паспорту на хлор від заводу виробника, що засвідчує якість продукції. Просимо пояснити,
чи можливо надавати документи про якість, які називаються іншим чином ніж паспорт,
наприклад, сертифікат якості, декларація відповідності, тощо. Якщо так, то просимо внести
відповідні зміни до тендерної документації.
2. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен надати Документ, що
підтверджує інформацію про технічне опосвідчення контейнерів (відносно кожного
контейнеру вказаного у гарантійному листі), в тому числі дані про кінцевий строк безпечної
експлуатації зазначених контейнерів (обов’язкова наявність штампу технічного експерта).
Враховуючи, що тара є зворотньою та на Ваше підприємство може поставлятися хлор
рідкий в іншій хлорній тарі, ніж зазначено в довідці, просимо пояснити навіщо встановлена
така вимога. Зокрема, у разі постачання продукції в іноземній хлорній тарі, там може не
бути штампу експерту (відповідно до законодавства іншої України). Також, просимо
повідомити яким нормативним документом передбачено наявність штампу технічного
експерта та який експерт вважається технічним.
3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен надати Дозвіл на
виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, балонів із зрідженім
отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення). В Україні існує лиш3е одна
організація наповнювач хлорної тари – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція», просимо
виключити дану дискримінаційну вимогу або повідомити яка ще організація в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Так, відповідно до Розділу 6 Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортування та застосуванні рідкого хлору від 12.03.2010р. передбачено надання паспорту (сертифікату) якості до кожної партії товару, який в обов’язковому порядку, задля безпеки використання самої продукції та безпечної експлуатації контейнерів має містити всі реквізити передбачені вимогами зазначених Правил. Надання іншого документу окрім паспорту (сертифікату) правила не передбачають. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
2.Шановні Учасники! Дійсно може постачатися в іншій тарі. Однак, щоб пересвідчитись що Учасник має хлорну тару, в необхідній кількості, та яка відповідає вимогам встановленим нормативно-правовими актами, ми змушені запитувати таку інформацію, оскільки власної тари водоканал не має.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що контейнери для рідкого хлору – це обладнання підвищеної небезпеки, яке використовується нами під час технологічного процесу очищення питної води. Задля безпечної експлуатації такого обладнання працівниками нашого підприємства, на виконання вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортування та застосуванні рідкого хлору від 12.03.2010р. і встановлені дані вимоги. Нормативний акт, що підтверджує дані вимоги - Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, Постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) від 26.05.2004р. №687, в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації зазначених контейнерів (обов’язкова наявність штампу представника технічного контролю підприємства Виробника-наповнювача контейнерів рідким хлором).
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
3.Проаналізувавши ринок рідкого хлору, наразі, в Україну активно імпортується рідкий хлор в контейнерах та балонах. Учасники пропонують до поставки рідкий хлор який імпортується з Угорщини, Румунії, Молдови та інших країн, а отже і, відповідно, наповнення хлорної тари здійснює не одне підприємство.
Дана вимога Замовника покликана забезпечити належну підготовку тари до наповнення протягом всього терміну дії договору на поставку рідкого хлору, оскільки кожного разу після спороження хлорної тари, її необхідно належним чином підготувати, задля безпечної експлуатації. З метою уникнення додаткових фінансових витрат Замовником на ці роботи, забезпечення виконання таких робіт покладається на Учасника. А всі організації, що здійснюють наповнення тари повинні мати відповідний Дозвіл, країни виробника який не суперечить вимогам чинного Законодавства України.
За наявності конкуренції дана вимога не є дискримінаційною у відношенні до інших учасників.
2.Шановні Учасники! Дійсно може постачатися в іншій тарі. Однак, щоб пересвідчитись що Учасник має хлорну тару, в необхідній кількості, та яка відповідає вимогам встановленим нормативно-правовими актами, ми змушені запитувати таку інформацію, оскільки власної тари водоканал не має.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що контейнери для рідкого хлору – це обладнання підвищеної небезпеки, яке використовується нами під час технологічного процесу очищення питної води. Задля безпечної експлуатації такого обладнання працівниками нашого підприємства, на виконання вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортування та застосуванні рідкого хлору від 12.03.2010р. і встановлені дані вимоги. Нормативний акт, що підтверджує дані вимоги - Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, Постанови Кабінету міністрів України Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки) від 26.05.2004р. №687, в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації зазначених контейнерів (обов’язкова наявність штампу представника технічного контролю підприємства Виробника-наповнювача контейнерів рідким хлором).
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
3.Проаналізувавши ринок рідкого хлору, наразі, в Україну активно імпортується рідкий хлор в контейнерах та балонах. Учасники пропонують до поставки рідкий хлор який імпортується з Угорщини, Румунії, Молдови та інших країн, а отже і, відповідно, наповнення хлорної тари здійснює не одне підприємство.
Дана вимога Замовника покликана забезпечити належну підготовку тари до наповнення протягом всього терміну дії договору на поставку рідкого хлору, оскільки кожного разу після спороження хлорної тари, її необхідно належним чином підготувати, задля безпечної експлуатації. З метою уникнення додаткових фінансових витрат Замовником на ці роботи, забезпечення виконання таких робіт покладається на Учасника. А всі організації, що здійснюють наповнення тари повинні мати відповідний Дозвіл, країни виробника який не суперечить вимогам чинного Законодавства України.
За наявності конкуренції дана вимога не є дискримінаційною у відношенні до інших учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-10-001079-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕКСТРАГРУП", Код ЄДРПОУ:42660817
Дата подання: 06 лютого 2020 15:58
Дата подання: 06 лютого 2020 15:58
на умови тендерної документації Замовника
скарга на умови тендерної документації Замовника
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 10.02.2020 № 2417 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 18:18
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 лютого 2020
Найменування: | Комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03327121 |
Місцезнаходження: | 69002, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вулиця Святого Миколая, будинок 61 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ "ДНІПРОАЗОТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ #33075701 |
Переможець |
8 379 957,60
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 10:20
|
Додаткова угода 3 від 24.12.20 до договору _ 18_20 ТОВ АХПС.jpg | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 09:24
|
Додаткова угода 2 від 24.06.20.jpg | зміни до договору |
25 червня 2020 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 11:19
|
Додаткова угода 1 до договору 18_20.jpeg | зміни до договору |
02 квітня 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 15:55
|
Договір | укладений |
11 березня 2020 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |