Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по підтримці внутрішнього порядку охорони приміщень і майна в дошкільному навчальному закладі №618 Деснянського району міста Києва
Очікувана вартість
475 800,00 UAH
UA-2020-01-10-000827-c fd3a81ff73684b5a8703be05a0141eec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мєджидова Світлана Віталіївна

+380445466890 ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Мєджидова Світлана Віталіївна
+380445466890
ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 12:25
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 12:25
Початок аукціону: 27 січня 2020 12:33
Очікувана вартість: 475 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 379,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по підтримці внутрішнього порядку охорони приміщень і майна в дошкільному навчальному закладі №618 Деснянського району міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Каштанова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 12:21
Додаток 8.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 7.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 6.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 5.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 4.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 3.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 2.docx
10 січня 2020 12:21
Додаток 1.docx
10 січня 2020 12:21
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Макс Безпека 458 280,00
UAH з ПДВ
455 901,00
UAH з ПДВ
Документи
приватне підприємство "Славія" 475 164,00
UAH з ПДВ
472 785,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2020 20:20
Документи додаток 1(1).pdf
22 січня 2020 20:20
проект договору.PDF
22 січня 2020 20:20
опис документів.PDF
22 січня 2020 20:20
ст17.PDF
22 січня 2020 20:20
Технічні вимоги.PDF
22 січня 2020 20:20
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Макс Безпека

приватне підприємство "Славія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Макс Безпека
#32286077
Переможець 455 901,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Макс Безпека
#32286077
455 901,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:44
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 16:39
Scan_20210222_164734.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 16:47
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:09
ДУ 3 до дог 8-01.pdf зміни до договору
22 січня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:07
img-201215093453-001.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 14:20
img-200515122443-001.pdf зміни до договору
15 травня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 17:21
Договір укладений
11 лютого 2020 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Макс Безпека» з 01.04.2020 року обрала загальну систему оподаткування та стала платником податку на додану вартість 20% додатковою угодою сторони погодились внести зміни Сторони погодились внести зміни до Договору та викласти пункт 6.1. в новій редакції: «6.1. Ціна Договору визначена в межах бюджетного призначення та на основі Калькуляції (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору, та складає: 443 620 грн. 80 коп. (чотириста сорок три тисячі шістсот двадцять гривень 80 копійок.) в тому числі ПДВ -20% - 62 370 грн. 00 коп. (шістдесят дві тисячі триста сімдесят гривень 00 копійок.) 2. Додаток 1 «Калькуляція» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пункту 1 Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 8-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 10.1 в новій редакції "10.1. данний договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами і діє до 28 лютого 2021 року але в будь якому випадку до повного виконаннясторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 8-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти пункт 1.3. в новій редакції: «1.3. Строк надання Послуг – до 28 лютого 2021 року». 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 7.1. в новій редакції: «7.1. Даний Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 28 лютого 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 3. Інші умови Договору не змінені та не доповнені цією Додатковою угодою залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення їх печатками і діє до 28.02.2021, але в будь-якому разі до повного виконання зобов’язань Сторонами, згідно умов Договору.
Номер договору про закупівлю: 8-01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити ціну Договору на 80 287 грн. 20 коп. (вісімдесят тисяч двісті вісімдесят сім грн. 20 коп.), в тому числі ПДВ - 20% - 13 381 грн. 20 коп. (тринадцять тисяч триста вісімдесят одна грн. 20 коп.). 2. Внести зміни до Договору та викласти пункт 6.1. в новій редакції: «6.1. Загальна вартість Послуг становить - 523 908 грн. 00 коп. (п’ятсот двадцять три тисячі дев’ятсот вісім грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 20% - 75 751 грн. 20 коп. (сімдесят п’ять тисяч сімсот п’ятдесят одна грн. 20 коп.)». 3. Додаток 1 «Калькуляція» до Договору викласти у новій редакції, що додається, у відповідності до пункту 2 даної Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 8-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до Договору та викласти пункт 6.1. в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 514 382,40
UAH