Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ
Очікувана вартість
1 187 616,00 UAH
UA-2020-01-10-000727-c fef83d7ce95c46acb85fa3a5fbcedeb7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сивак

+380973511992 vizirkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Визирська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04378669
Місцезнаходження: 67543, Україна , Одеська обл., Лиманський район, с. Визирка, вул. Олексія Ставніцера, 56
Контактна особа: Наталія Сивак
+380973511992
vizirkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 25 лютого 2020 11:34
Очікувана вартість: 1 187 616,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 187,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11685.6 метр кубічний
ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Визирка, село Воронівка, село Першотравневе, село Степанівка, село Кінне, село Зоря Труда, село Порт, село Нова Вільшанка, село Міщанка, село Любопіль, село Ранжево
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг умови оплати - згідно договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 18:55
перелік змін 2.docx
14 лютого 2020 18:55
ТД сміття зі змінами 2.docx
14 лютого 2020 18:54
Проект_Договору - до докумнтації зі змінами - 2.doc
24 січня 2020 18:27
перелік змін.docx
14 лютого 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2020 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2020 18:55
перелік змін 2.docx
14 лютого 2020 18:55
ТД сміття зі змінами 2.docx
24 січня 2020 18:27
ТД__ зі змінами.docx
10 січня 2020 14:25
ТД__сміття.docx
14 лютого 2020 18:54
Проект_Договору - до докумнтації зі змінами - 2.doc
24 січня 2020 18:27
Проект_Договору - до докумнтації зі змінами.doc
10 січня 2020 14:25
Проект_Договору.doc
24 січня 2020 18:27
перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість контейнерів
Дата подання: 17 січня 2020 17:55
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:37
Відповідно до пункту 1.2. Додаток № 2 до тендерної документації "У разі необхідності Виконавець надає Замовнику необхідну кількість контейнерів відповідно до акту прийому-передачі." В той же час Замовником не вказана уже наявна у нього кількість контейнерів, що унеможливлює розрахувати Учаснику можливі витрати і здійснити розрахунок ціни тендерної пропозиції. Прошу надати наступну інформацію, яка кількість контейнерів наявна у Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Замовника на балансі контейнері відсутні.
Виконання аналогічних договорів
Дата подання: 17 січня 2020 19:00
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:37
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації Замовником встановлена вимога надання аналогічних договорів до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання". Просимо надати роз'снення, які документи підтверджують виконання аналогічних договорів?
Відповідь: Документами , що підтверджують виконання аналогічного договору є копії актів наданих послуг (виконаних робіт) на всю суму аналогічного договору (з урахуванням змін до такого договору)
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 17 січня 2020 19:52
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:37
Відповідно підпункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо документи мають неякісне, нечітке, неповне зображення та унеможливлюють розгляд документу. Вимагаємо надати роз'яснення, що означає неякісне, нечітке, неповне зображення та унеможливлюють розгляд документу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку, коли замовник не матиме змоги ознайомитись зі змістом документу, тобто зображення буде нечітким («розмитим») або текс т документу буде «зрізан» під час його сканування, такий документ буде вважатись таким, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тобто Замовник, встановивши дану вимогу в тендерній документації має намір отримати від Учасників документи, зі змістом якого можливо без перешкод ознайомитись та оцінити його відповідність вимогам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 18:44
Аналогічні договори
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації - "Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) в обсязі не менше 80% від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації."
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - "2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". В той же час Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право Замовника здійснювати встановлення окремих вимог до аналогічного договору, а саме об'єму аналогічного договору, чи інших подібних вимог.
Статтею 19 Конституції України передбачно, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" принципом здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівелі. Враховуючи вище зазначене тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує конституційні принципи та принципи визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо вилучити з тендерної документації вимогу наступного змісту - "Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) в обсязі не менше 80% від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 13:19
Частиною 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: зокрема – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В то же час Законом не визначено, що є аналогічним договором. Відповідно, Замовник самостійно може визначити для себе, що він розуміє під аналогічним договором і які документи вимагати від Учасників, стосовно документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Замовник бажає обрати надавачів послуг за предметом закупівлі даних торгів - Учасника з досвідом роботи та, відповідно, з об’ємом наданих послуг, що є не меншим ніж 80% від об’єму послуг, заявленого у тендерній документації.
Встановлювати відповідну вимогу в тендерній документації не заборонено чинним законодавством.
Оскільки Законом передбачено, що документація може (!!!) містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (!), вимога Скаржника з даного питання є безпідставною, необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною .
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 19:01
Кількість контейнерів
Відповідно до пункту 1.2. Додаток № 2 до тендерної документації "У разі необхідності Виконавець надає Замовнику необхідну кількість контейнерів відповідно до акту прийому-передачі." В той же час Замовником не вказана уже наявна у нього кількість контейнерів, що унеможливлює розрахувати Учаснику можливі витрати і здійснити розрахунок ціни тендерної пропозиції. Вимагаємо надати наступну інформацію, яка кількість контейнерів наявна у Замовника?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 12:42
В Замовника на балансі контейнері відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 19:01
Виконання договорів
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації Замовником встановлена вимога надання аналогічних договорів до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання". Вимагаємо надати роз'снення, які документи підтверджують виконання аналогічних договорів?
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 12:42
Документами , що підтверджують виконання аналогічного договору є копії актів наданих послуг (виконаних робіт) на всю суму аналогічного договору (з урахуванням змін до такого договору)
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 19:05
Підтвердження виконання аналогічних договорів
Відповідно до пункту 5.3.1. тендерної документації Замовником встановлена вимога надання аналогічних договорів до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання". Просимо надати роз'снення, які документи підтверджують виконання аналогічних договорів? Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" - "2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". В той же час Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено право Замовника здійснювати встановлення окремих вимог щодо надання підтвердження виконання відповідних аналогічних договорів. Статтею 19 Конституції України передбачно, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" принципом здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівелі. Враховуючи вище зазначене тендерна документація не відповідає вимогам чинного законодавства та порушує конституційні принципи та принципи визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу наступного змісту - " наданням документів, що підтверджують їх виконання".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2020 13:06
Частиною 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: зокрема – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вважає за необхідне впевнитись, що укладений аналогічний договір дійсно виконувався та був виконаний повністю (з урахування можливих змін до нього), тому й вимагає від учасників надання документів, що підтверджуюсь стан виконання аналогічного договору. Вимагати відповідні документи не заборонено чинним законодавством Оскільки Законом передбачено, що документація може (!!!) містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (!), вимога Скаржника з даного питання є безпідставною, необґрунтованою та такою, що не може бути задоволеною.
Документами , що підтверджують виконання аналогічного договору є копії актів наданих послуг (виконаних робіт) на всю суму аналогічного договору (з урахуванням змін до такого договору)
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 19:51
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Відповідно підпункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо документи мають неякісне, нечітке, неповне зображення та унеможливлюють розгляд документу.
Вимагаємо надати роз'яснення, що означає неякісне, нечітке, неповне зображення та унеможливлюють розгляд документу?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 12:41
У випадку, коли замовник не матиме змоги ознайомитись зі змістом документу, тобто зображення буде нечітким («розмитим») або текс т документу буде «зрізан» під час його сканування, такий документ буде вважатись таким, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тобто Замовник, встановивши дану вимогу в тендерній документації має намір отримати від Учасників документи, зі змістом якого можливо без перешкод ознайомитись та оцінити його відповідність вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 20:00
Право експлуатації Учасником полігону
Відповідно Додатку № 1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів та які повинні бути чинними не менш ніж до кінця 2020 року.
Зазначаємо, що Замовником оголошено закупівлю послуг ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Відповідно статті 1 Закону України «Про відходи» послуги з вивезення побутових відходів - збирання, зберігання та перевезення побутових відходів, що здійснюються у населеному пункті згідно з правилами благоустрою, затвердженими органом місцевого самоврядування.
Діяльність з вивезення відходів не передбає обов’язок виконавця даних послуг мати право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів.
Відповідно ч. 4 ст 35-1 Закону України «Про відходи» виконавець послуг з вивезення побутових відходів зобов’язаний укласти договори про надання послуг з перероблення та захоронення побутових відходів із суб’єктами господарювання.
Враховуючи вище зазначене виконавець послуг з вивезення побутових відходів може передавати відходи на захоронення іншим організаціям, вимога ж Замовника про право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів є дискримінаційно, оскільки звужую коло учасників які можуть брати участь у закупівлі.
Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Також відповідно статті 5 Закону України "Про відходи" до основних напрямів державної політики щодо реалізації зазначених принципів належить сприяння максимально можливій утилізації відходів шляхом прямого повторного чи альтернативного використання ресурсно-цінних відходів.
Відповідно Закону України «Про відходи» відходи можуть сортуватися, перероблятися та утилізовуватися, а не лише захоронятися.
Замовником проігнорована вище зазначені вимоги законодавства, та встановлено вимоги лише щодо захоронення відходів, що суперечить принципам Закону України "Про відходи" та загальнодержавній політиці. Дана вимога також порушує обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскількі не дає можливості брати участь у закупівлі Учасникам, які здійснюють сортування відходів, утилізацію відходів, перероблення відходів, чи здійснюють вивезення побутових відходів з передачою їх на захоронення іншим суб’єктам господарювання.
На підставі вище викладеного, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу передбачену Додатоком № 1 до тендерної документації Учасник наступного змісту – «В складі тендерної пропозиції Учасник повиен надати копію документів, які підтверджують право експлуатації Учасником полігону (сміттєзвалища, іншого місця видалення відходів) для захоронення відходів та які повинні бути чинними не менш ніж до кінця 2020 року».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 12:49
Відповідно до даного звернення Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації. Відповідні зміни будуть опубліковані згідно законодавства .
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000727-c.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 17 січня 2020 20:21
Оплата консультаційних послуг
Відповідно підпункту 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції міститься вимога наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.» Зазначаємо, що відповідно пункту 13 частини 1 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу належить до основних функцій Уповноваженого органу. Згідно пункту 34 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Відповідно абзацу 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. В преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно пункту 9 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. До замовників також належать юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування належить частка у статутному капіталі суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав. Таким чином Фонтанська сільська рада Лиманського району Одеської області є замовником у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а отже при здійсненні закупівель має керуватися Законом України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що консультації з питань закупівель надаються безоплатно Уповноваженим органом. В свою чергу Замовником Фонтанською сільською радою Лиманського району Одеської області, в тендерну документацію включено наступну вимогу «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.», відповідна вимога немає жодного правового обгрунтування і має на меті перекласти витрати Замовника по організації Закупівлі на переможця відповідної Закупівлі.
ВИМАГАЄМО: Виключити підпункт 7 пункту 2. Інша інформація розділу V Оцінка тендерної пропозиції наступного змісту «Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 6000,00 грн (без ПДВ). Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що можуть бути сплачені на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 січня 2020 12:38
Відповідна умова буде виключена Замовником з тендерної документації шляхом внесення змін до неї.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-10-000727-c.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2234403187
Дата подання: 23 січня 2020 14:07
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«10» січня 2020 року Визирська сільська рада Лиманського району Одеської області (Далі - Замовник) оприлюднила Оголошення про заплановану закупівлю ПОСЛУГИ З ВИВЕЗЕННЯ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ, ID: fef83d7ce95c46acb85fa3a5fbcedeb7, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-10-000727-c, показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме: 1. Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації - Відповідно до ст. 16 Закону у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати такі документи: 5.3. Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 5.3.1. Аналогічні договори до предмету закупівлі (не менше 3-х), з наданням документів, що підтверджують їх виконання, а також відгуків (лист позитивного відгуку контрагента за договором має бути із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору). Аналогічними договорами в розумінні цієї тендерної документації є договори на надання послуг аналогічних до предмету закупівлі (вивезення твердих побутових відходів) в обсязі не менше 80% від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації. Відповідно до Оголошення про відкриті торги закупівлі UA-2020-01-10-000727-c вартість закупівлі послуг становить 1187616,00 грн., об’єм закупівлі послуг становить 11685,600 м³. твердих побутових відходів. 80 % від заявленого об’єму становить 9348,48 м³. твердих побутових відходів. Вважаємо, що замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення такого критерію постачання аналогічних послуг в обсязі, не менше 80 % від об’єму послуг, заявленого у даній тендерній документації. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною. Наше підприємство не має досвіду надання послуг вивезення твердих побутових відходів по окремих договорах об’ємом 9348,48 м³. твердих побутових відходів, в той же час зазначаємо, що ФОП МАГЛО О.М. має загальний досвід вивезення твердих побутових відходів об’ємом 9348,48 м³, проте відповідний досвід здобутий шляхом укладення договорів з різними контрагентами і по різним договорам, ФОП МАГЛО О.М. має тривалий та успішний досвід надання послуг з вивезення твердих побутових відходів, які дозволяють з впевненістю гарантувати надання послуг відповідно предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки. Станом на дату подання скарги, наше підприємство має успішний досвід виконання аналогічних договорів у обсязі більше 15% від об’єму послуг, заявленого у даній Тендерній документації. Як підприємство, що здійснює надання послуг вивезення твердих побутових, маємо можливість надати Вам численні відгуки наших клієнтів. Звертаємо Вашу увагу, що розповсюдженим способом дискримінації є встановлення певного необгрунтованого вартісного обсягу предмета закупівлі та об’ємного обсягу предмета закупівлі. Аналогічна ситуація розглянута у рішеннях АМКУ № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018 р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018 р. щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації дискримінаційних та необгрунтованих вимог щодо підтвердження постачання аналогічного товару в обсязі, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Замовник нехтуючи та знецінюючи рішення органу оскарження № 5889-р/пк-пз від 18.06.2018р. та № 5458-р/пк-пз від 07.06.2018р. вносить зміни у ТД встановлюючи вимогу надати досвід виконання договорів у обсязі 49%, що означає надання досвіду виконання аналогічних договорів на все ті ж мільйони гривень, чим фактично все ж обмежив, визнане органом оскарження право скаржника на участь у цих закупівлях. Незважаючи на вищезазначені рішення органу оскарження замовник ігнорує позицію, викладену у них, та створювати непомірні перешкоди, які значно обмежують конкуренцію та дискримінують потенційних учасників. На нашу думку, вимога щодо надання аналогічних договорів з об’ємом послуг вивезення твердих побутових відходів 9348,48 м³ дискримінаційна стосовно тих учасників, зокрема Скаржника, які не мають досвіду виконання договорів об’ємом послуг вивезення твердих побутових відходів 9348,48 м³ (а таких учасників абсолютна більшість). Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що покликана штучно обмежити конкуренцію. Просимо зобов’язати замовника внести зміни в цій частині Тендерної документації. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також зазначаємо, що Фізична особа-підприємець Магло Олена Миколаївна зверталася до Замовника з Вимогою про усунення вище зазначених дискримінаційних вимог, ідентифікатор: UA-2020-01-10-000727-c.c1, дата подачі: 17.01.2020, 18:44, проте, проте Замовником відповідна вимога не задоволена. Враховуючи наведене, просимо Орган оскарження зобов’язати Замовника внести зміни до умов Тендерної документації та визначити вимогу щодо підтвердження постачання аналогічного товару без обсягу послуг таких договорів, що буде свідчити про недискримінацію учасників, а також забезпечить законне право Скаржника на участь у цій процедурі закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2020 19:07
рішення від 27.01.2020 № 1577.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 19:07
Резолютивна частина рішення від 07.02.2020 № 2372.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2020 17:16
Рішення від 07.02.2020 № 2372.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2020 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2020 18:56

Документи подані скаржником

23 січня 2020 14:07
Скарга ворд.docx
23 січня 2020 14:07
Скарга.pdf
23 січня 2020 14:07
ТД__сміття.docx
27 січня 2020 20:49
ТД__ зі змінами.docx

Документи подані замовником

14 лютого 2020 18:56
ТД сміття зі змінами 2.docx
14 лютого 2020 18:56
ПРОТОКОЛ змін - 2.docx

Документи Органу Оскарження

12 лютого 2020 21:34
Рішення від 07.02.2020 № 2372.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 1 009 635,84
UAH з ПДВ
1 009 635,84
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Град Сервіс" 1 156 874,40
UAH з ПДВ
1 156 874,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА" 1 180 245,60
UAH з ПДВ
1 180 245,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 10:53
Електронний підпис
24 лютого 2020 09:44
Електронний підпис
19 лютого 2020 18:39
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:17
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:02
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:12
Електронний підпис
03 лютого 2020 16:07
13.Копія паспорту.pdf

Публічні документи

03 лютого 2020 17:03
Паспорт Авербух.pdf
03 лютого 2020 17:03
Виписка з ЄДР.pdf
03 лютого 2020 17:03
Идент. код Авербух О.А..pdf
03 лютого 2020 17:03
Витяг з реєстру ЄН.pdf
03 лютого 2020 17:03
Довідка ст.17 ЗУ.PDF
03 лютого 2020 17:03
Довідка про досвід.PDF
03 лютого 2020 17:03
Литс захист довкілля.PDF
03 лютого 2020 17:03
Тендерна пропозиція.PDF
03 лютого 2020 17:03
Специфікація.PDF
03 лютого 2020 17:03
Згода перс.дані.PDF
03 лютого 2020 17:03
Довідка про ФОП.PDF
03 лютого 2020 17:03
Довідка щолдо санкцій.PDF
03 лютого 2020 17:03
Проект договору ч1.PDF
03 лютого 2020 17:03
Проект договору ч2.PDF
03 лютого 2020 17:03
Договір оренди машини.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ПП "Град Сервіс"

ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАГЛО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"
#2234403187
Відхилено 1 009 635,84
UAH з ПДВ
25 березня 2020 22:23
ПП "Град Сервіс"
#32635131
Відхилено 1 156 874,40
UAH з ПДВ
26 березня 2020 16:29
ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА"
#2402512100
Відхилено 1 180 245,60
UAH з ПДВ
26 березня 2020 17:06

Документи

26 березня 2020 16:29
Електронний підпис
25 березня 2020 22:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 17:06
Електронний підпис
26 березня 2020 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
26 березня 2020 17:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі