Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці - Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 519+400 - км 521+757, Чернівецька область, (код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Current average repair of the M-19 highway Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (to Bucharest) at km 519 + 400 - km 521 + 757, Chernivtsi region, (code for DK 021: 2015 45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
73 641 152,00 UAH
UA-2020-01-10-000645-c 5651a186de5d4284b2310822bf989e49
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт замовника: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа замовника: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Melnichuk Andriy Vasilovich
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2020 13:00
Початок аукціону: 24 березня 2020 12:42
Очікувана вартість: 73 641 152,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 104 617,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 368 205,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 10 січня 2020 11:34
Enquiries until: 07 лютого 2020 13:00
Complaints submission until: до 13 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 лютого 2020 13:00

Information

Estimated total value: 73 641 152 UAH including VAT
Minimal lowering step: 368 206 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 104 617,28 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на Брест) – Ковель – Чернівці - Тереблече (на Бухарест) на ділянці км 519+400 - км 521+757, Чернівецька область, (код за ДК 021:2015 45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the M-19 highway Domanove (to Brest) - Kovel - Chernivtsi - Terebleche (to Bucharest) at km 519 + 400 - km 521 + 757, Chernivtsi region, (code for DK 021: 2015 45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23.04.2014р. № 117 та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу в сумі, що не перевищує 30 відсотків від суми бюджетних зобов’язань поточного року на строк не більше одного місяця По закінченню трьохмісячного терміну невикористана сума авансу повертається Замовнику з урахуванням індексу інфляції. З наступного дня після закінчення трьохмісячного строку та неповернення авансу, Підряднику нараховуються проценти за користування чужими грошовими коштами в розмірі 5 % (відсотків) у місяць від суми неповернутого авансу/ Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично виконані обсяги робіт, в межах наявних коштів на рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно діючого порядку. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід
Дата подання: 17 січня 2020 21:43
Дата відповіді: 20 січня 2020 09:14
Відповідно до вимог тендерної документації: «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох з підтвердженням факту виконання робіт(послуг) за технологією та видами робіт, що передбачено технічним завданням Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2017 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 31422,1 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 31281,0 м2; - влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – не менше 31269,3 м2. - влаштування однобічного бар’єрного огородження – не менше 1207 п.м.». Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (котрі відповідають вимогам ТД), проте не мають достатніх обсягів тільки з вищенаведених робіт, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Вважаємо, якщо учасник має досвід з влаштування однобічного бар’єрного огородження 100 чи 200 п.м то такий учасник зможе виконати обсяги, що передбачені ТД. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо обсягів за наступними видами робіт: «влаштування однобічного бар’єрного огородження – не менше 1207 п.м».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовник торгів розгляне Ваше звернення та внесе відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо надання відгуку "виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі"
Дата подання: 30 січня 2020 11:01
Дата відповіді: 31 січня 2020 08:32
За умовами ТД, учасник повинен надати: «копією(ями) позитивного(их) листів-відгуків від кожного Замовника(ів) (за наданим(-и)аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: Дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.» Учасник вважає необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним таке обмеження. Дана процедура закупівлі була оголошена 10.01.2020 р. Не зрозуміло, чим відгуки, датовані раніше 10.01.2020р., гірші, аніж ті, що видані пізніше? Відгук що, має строки придатності? Чи інформація, що у ньому міститься, з часом «псується» чи стає недостовірною? Повідомляємо, що будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено! Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі). Учасник не може бути впевнений, що зможе вчасно отримати необхідний відгук. Так, інформація, що міститься у відгуку, не є «публічною інформацією» у визначенні Закону України «Про доступ до публічної інформації», а замовники за аналогічними договорами – не є «розпорядниками публічної інформації» у розумінні цього Закону, а тому строк у 5 робочих днів, протягом яких розпорядник має надати відповідь на запит, - не може бути застосований до видачі відгуків. Так само: оскільки учасник є юридичною особою, то на звернення учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України «Про звернення громадян», стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків. На практиці учасник звертається до замовників за попередніми договорами з проханням надати відгук по конкретному договору та вимушений просто чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді –учасник взагалі не отримує будь-якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує). Натомість Замовник, скориставшись механізмом, передбаченим ч.7 ст. 28 Закону, в змозі перевірити достовірність будь-якої інформації, у тому числі і наданої у складі «старих» відгуків. Таким чином, вищезазначена вимога має бути виключеною з умов Тендерної документації. Вважаємо за необхідне нагадати також про усталену практику Органу оскарження щодо часових обмежень вимог до відгуків. Зокрема, у рішенні №10965-р/пк-пз від 09.08.2019 Орган оскарження, розглядаючи аналогічну вимогу документації, зазначив наступне: «документ повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про дану закупівлю. 3 Оголошення про проведення Процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 27.06.2019. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції та неможливість надання відгуків, виданих до початку проведення Процедури закупівлі. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук, датований не раніше 27.06.2019, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». А у рішенні від № 11656-р/пк-пз від 21.08.2019 та п.2 рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 Орган оскарження встановив, що «за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відгук саме від балансоутримувача автомобільної дороги, датований саме не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника». Враховуючи вищевикладене умова, щодо надання відгуку: «виданого замовниками не раніше дати оголошення закупівлі»має бути виключеною з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник розгляне ваші зауваження та прийме рішення щодо внесення змін.
Щодо умов ТД
Дата подання: 30 січня 2020 12:06
Дата відповіді: 31 січня 2020 08:32
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції, капітального або поточного середнього ремонту автомобільних доріг (вулиць), завершений(ні) чи ДІЮЧИЙ(І) НА ДАНИЙ ЧАС, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2016 року по 2020 рік включно. В той самий час підтвердженням виконання робіт є копії актів прийняття робіт відповідно СОУ 42.1-37641918-128 (додаток Б). Просимо внести зміни до ТД в частині надання копії актів прийняття робіт відповідно СОУ 42.1-37641918-128 (додаток Б).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник розгляне ваші зауваження та прийме рішення щодо внесення змін.
вимоги щодо підтвердження кваліфікації працівників
Дата подання: 30 січня 2020 15:56
Дата відповіді: 31 січня 2020 08:32
Пунктом 2 додатку 2 до тендерної документації в редакції від встановлено вимогу, що : "Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Додатково на інженерно-технічних працівників ( інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін..),перерахованих у довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальнісю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, а саме: спеціальність «автомобільні дороги». Однак дана вимога є не зрозуміла оскільки працівники можуть мати і можуть мати і мають вищу технічну за різними напрямками а не тільки по спеціальності "автомобільні дороги". Зокрема інженери-геодезисти мають спеціальність "геодезія" і не можуть мати спеціальність "автомобільні дороги", аналогічно інженери-механіки мають спеціальність "механік" або "автомобілі та автомобільне господарство", інженери електрики навчаються і отримують спеціальність за спеціальністю "електрик". Тому кожен з інженерно-технічних спеціалістів має спеціальність яка відповідає саме його фаху і не можуть і не повинні усі вони мати спеціальність "будівельник", "інженер-будівельник" чи "автомобільні дороги". У звязку з цим просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної докумнетації в цій частині
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник розгляне ваші зауваження та прийме рішення щодо внесення змін.
АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД
Дата подання: 06 лютого 2020 11:08
Дата відповіді: 07 лютого 2020 15:46
Відповідно до вимог тендерної документації «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 23878,00 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 23297,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево –мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 23200,00 м2. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору». Вважаємо такі вимоги в тендерній документації (далі також — ТД) дискримінаційними та такими, що порушують норми ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема новостворених. Наявність даної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ми не можемо підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала такій дискримінаційній вимозі, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію. На нашу думку, дискримінація полягає у тому, що підприємства, які мають аналогічні договори (котрі відповідають вимогам ТД), проте не мають договорів які виконанні на 85 %, не зможуть прийняти участь в даній закупівлі. Вважаємо, якщо учасник має аналогічні договори, які виповнені чи то на 50 % чи на 40 %, але з об’ємами які відповідають тендерним умовам, а саме: - влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» - не менше 23878,00 м2; - влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші – не менше 23297,00 м2; - влаштування верхнього шару покриття із щебенево –мастикової асфальтобетонної суміші – не менше 23200,00 м2. то такий учасник зможе виконати обсяги, що передбачені ТД, а вимога щодо 85 % виконання договору штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, а тому просимо внести відповідні зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги, а саме " Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Відповідність технічним характеристикам
Дата подання: 06 лютого 2020 12:25
Дата відповіді: 06 лютого 2020 12:27
Тендерною документацією передбачено надання до ціни пропозиції підтверджуючих документів та розрахунків за статтями витрат договірної ціни (в тому числі: локальні кошториси та відомість ресурсів до них, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, прибутку, ризику, перевезення працівників, відрядження або кошти на доплати працівникам в зв’язку з втратами часу на проїзд, розрахунки вартості машино-години власної техніки, вартість орендованої техніки, транспортні схеми доставки матеріалів на об’єкт, розрахунок інфляційних процесів, документи які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів, аналіз поточних цін матеріальних ресурсів на ринку матеріалів у регіоні, про що складається відповідний протокол). Просимо зазначити ця умова стосується всіх учасників закупівлі або тільки учасника-переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, тільки для переможця.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-000645-c.c1
Статус:
Відхилено
Дата подання: 29 січня 2020 09:44
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
1) Внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з п. 3.1. Тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо обсягів за наступними видами робіт: «влаштування однобічного бар’єрного огородження – не менше 600,0 п. м.
2) Внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити з п. 2 Додатку 2 ТД таблиця «Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт.» документації дискримінаційну вимогу - «Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, а саме: спеціальність «автомобільні дороги»
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога відхилена
31 січня 2020 13:04
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області розгляне Вашу вимогу ,щодо внесення відповідних змін до тендерної документації, та внесе відповідні зміни які буде вважати за доцільне.
Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області розгляне Вашу вимогу ,щодо внесення відповідних змін до тендерної документації, та внесе відповідні зміни які буде вважати за доцільне.

Документи подані скаржником

29 січня 2020 09:43
Вимога.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-01-10-000645-c5651a186de5d4284b2310822bf989e49
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Місцезнаходження замовника: 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Учасник Документи Рішення
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ ПБС Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

15 лютого 2020 12:51
sign.p7s
15 лютого 2020 12:48
23. Банківська гарантія.rar
15 лютого 2020 12:48
21. Дозвіл на роботи.pdf
15 лютого 2020 12:48
20. Сертификат ISO 9001.PDF
15 лютого 2020 12:47
18. СТ.17.pdf
15 лютого 2020 12:47
15. Довідка з банку.pdf
15 лютого 2020 12:47
14. Досвід.pdf
15 лютого 2020 12:47
13. Технічне завдання.pdf
15 лютого 2020 12:47
12. АБЗ.pdf
15 лютого 2020 12:47
11. Проект договору.pdf
15 лютого 2020 12:47
9. Витрати.pdf
15 лютого 2020 12:47
8. Субпідрядник.pdf
15 лютого 2020 12:47
7. Якісні кількісні.pdf
15 лютого 2020 12:47
5. Санкції.pdf
15 лютого 2020 12:47
4. Строк дії пропозиції.pdf
15 лютого 2020 12:47
3. Довкілля.pdf
15 лютого 2020 12:47
2.1 Підбір складу с7-с5.pdf
15 лютого 2020 12:47
2. Лабораторія.pdf
15 лютого 2020 12:47
1. МТБ.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 09:58
sign.p7s
16 лютого 2020 12:56
sign.p7s
16 лютого 2020 12:48
1 Реєстр (1).pdf
16 лютого 2020 12:43
4 Статут1 .pdf
16 лютого 2020 12:42
6 Довідка МТБ.pdf
16 лютого 2020 12:42
7 Договiр_№2Вектор.pdf
16 лютого 2020 12:41
7 Договір №3 Асланян.pdf
16 лютого 2020 12:41
7 договір №4 техно буд.pdf
16 лютого 2020 12:40
7 договір №6 Артур.pdf
16 лютого 2020 12:39
7 договір №8 березівка.pdf
16 лютого 2020 12:39
7 Договір №9 укр буд .pdf
16 лютого 2020 12:38
7 договір №10 евро знак.pdf
16 лютого 2020 12:38
7 Договір №1242 СКГ.pdf
16 лютого 2020 12:37
7.3 Тех паспорти на МТБ.pdf
16 лютого 2020 12:36
7.4 Лист пояснення.pdf
16 лютого 2020 12:35
9 договір придбання АБ.pdf
16 лютого 2020 12:35
9.4 Атестат АБЗ.pdf
16 лютого 2020 12:34
11 Копії диплом ІТР 2.pdf
16 лютого 2020 12:34
11 Копії диплом ІТР.pdf
16 лютого 2020 12:30
16 Кб-2в, Кб-3 договір 27.pdf
16 лютого 2020 12:29
16КБ-2в КБ-3 договiр 87.pdf
16 лютого 2020 12:27
17 Відгук замовника 27.pdf
16 лютого 2020 12:27
17 Відгук замовника 87.pdf
16 лютого 2020 12:27
19 Витяг ПДВ.pdf
16 лютого 2020 12:27
20Довідки з банку.pdf
16 лютого 2020 12:27
21 Сертифікат ISO 2.pdf
16 лютого 2020 12:26
24 Договір лабораторія.pdf
16 лютого 2020 12:26
24.1лист лабораторія .pdf
16 лютого 2020 12:25
27 Довідка ст 17.pdf
16 лютого 2020 12:25
29 Технічне завдання .pdf
16 лютого 2020 12:24
29.1 Транспортна схема.pdf
16 лютого 2020 12:24
34 Лiцензiя.pdf
16 лютого 2020 12:24
35 Проект договору.pdf
16 лютого 2020 12:23
37 Довідка про дозволи.pdf
16 лютого 2020 12:23
39 Подбор С7 С5 М20.pdf

Документи

Публічні документи

16 лютого 2020 19:52
sign.p7s
16 лютого 2020 19:51
17438 ШБУ-77 p7s.zip
16 лютого 2020 19:50
44 Копія ліцензії.pdf
16 лютого 2020 19:50
42 Проект договору.pdf
16 лютого 2020 19:50
41 Копія статуту.pdf
16 лютого 2020 19:50
40 Технічне завдання.pdf
16 лютого 2020 19:50
39 Довідка ст.17 ЗУ.pdf
16 лютого 2020 19:50
34 ISO 9001.pdf
16 лютого 2020 19:50
32 33 довідки з банку.pdf
16 лютого 2020 19:50
31 Копія Витягу ПДВ.pdf
16 лютого 2020 19:50
25 26 КБ-3_ КБ2в договір 26.pdf
16 лютого 2020 19:50
22 Посвідчення водіїв.pdf
16 лютого 2020 19:49
21 Накази переведення.pdf
16 лютого 2020 19:49
20 Накази прийняття.pdf
16 лютого 2020 19:49
19 Свідоцтва про шлюб.pdf
16 лютого 2020 19:49
18 Дипломи.pdf
16 лютого 2020 19:49
17 Довідка працівники.pdf
16 лютого 2020 19:49
16 Транспортна схема.pdf
16 лютого 2020 19:49
8 Договір оренди САТ.pdf
16 лютого 2020 19:49
6 Довідка про санкції.pdf
16 лютого 2020 19:49
5 Довідка субпідрядник.pdf

Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 10:50
sign.p7s
17 лютого 2020 10:47
НАКАЗИ на працівників.pdf
17 лютого 2020 10:47
15. Ліцензія копія.pdf
17 лютого 2020 10:46
Проект договору М-19 519.pdf
17 лютого 2020 10:46
4. Сертифікат ISO копія.pdf
17 лютого 2020 10:46
2. Витяг ПДВ копія.pdf

Документи

Актуальні тендери

До пошуку