Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-01-10-000607-c cf7361611ab64affb63d2e6d4f69bd9d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Рубан Оксана Василівна

380442882213 tcso@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 24721709
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Л.Толстого, 25/2 (оф.108)
Контактна особа: Рубан Оксана Василівна
380442882213
tcso@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2020 11:30
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації за адресою: м. Київ, вул. Теремківська, 9. (відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району міста Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат
Дата подання: 10 січня 2020 16:38
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:16
Добрий день. В тендерній документації вимагається надати Сертифікат ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 . Такого Сертифікату не існує. Вкажіть правильну назву документа.
Відповідь: В разі відсутності будь-якого документу надається пояснення довільної форми щодо його
Ліцензія
Дата подання: 10 січня 2020 16:45
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:15
Добрий день . Відповідно до тендерної документації Учасник повинен мати ліцензію Державної служби з надзвичайних ситуацій про надання послуг по спостереженню за пожежною автоматикою, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту, виконання монтажних робіт з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки (на випадок ремонту).Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику, і не можемо її мати, оскільки почали провадити свою діяльність в 2017 році. Тому просимо виключити вимогу щодо надання ліцензії на провадження робіт протипожежного призначення на об'єктах з високим ступенем ризику або до вже вказаної ліцензії додати формулювання «надати ліцензію на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги базуються перш за все на тому, що відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району міста Києва, в якому встановлена пожежна сигналізація, знаходиться в приміщенні закладу дошкільної освіти та всі його відвідувачі – діти з порушенням опорно-рухового апарату і пересуваються на візках, що значно ускладнює їх евакуацію у разі можливої пожежі чи її ознак.
Реєстрація пульту ЦС
Дата подання: 10 січня 2020 16:53
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:15
Добрий день . Відповідно до тендерної документації Учасник повинен підтвердити реєстрацію пульта централізованого спостереженняв єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України.зазначена вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги базуються перш за все на тому, що відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району міста Києва, в якому встановлена пожежна сигналізація, знаходиться в приміщенні закладу дошкільної освіти та всі його відвідувачі – діти з порушенням опорно-рухового апарату і пересуваються на візках, що значно ускладнює їх евакуацію у разі можливої пожежі чи її ознак.
Кількість персоналу
Дата подання: 10 січня 2020 17:11
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:15
Добрий день . Відповідно до тендерної документації Учасник повинен мати штатний персонал чисельністю не менше трьох спеціалістів з кваліфікацією електромонтера, налагоджувальника КВПіА не нижче 5-го розряду,надати належно завірені копії свідоцтва керівників робіт ( не менше двох) та виконавців робіт (не менше чотирьох) про проходження спеціального навчання за відповідною програмою з виконання робіт та надання послуг діяльності протипожежного призначення, які будуть задіяні в технічному обслуговуванні систем протипожежного захисту, надати копії документів про підтвердження кваліфікації електромонтерів та налагоджувальників КВП і А не нижче 5-го розряду (не менше 4 працівників), які пройшли спеціалізоване навчання та мають досвід з технічного обслуговування пожежної сигналізації не менше 3 років, надати копії посвідчень про допуск спеціалістів, що будуть задіяні в технічному обслуговуванні систем пожежної сигналізації, до робіт з підвищеною небезпекою до 1000 В (не менше 6 працівників). Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення для надання та виконана даних робіт потрібно мати в штаті так працівників: 14. Керівник робіт,15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Тобто для виконання послуг, що закуповуються потрібно мати 1 керівника робіт та 2 виконавців: одного електромонтера та одного налагоджувальника. Згідно технічного завдання закуповуються послуги на 1 об’єкт. Тому є незрозумілою вимога про надання працівників у такій кількості. Тому просимо видалити дані вимоги про кількість працівників, що не відповідають Ліцензійним умовам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги базуються перш за все на тому, що відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району міста Києва, в якому встановлена пожежна сигналізація, знаходиться в приміщенні закладу дошкільної освіти та всі його відвідувачі – діти з порушенням опорно-рухового апарату і пересуваються на візках, що значно ускладнює їх евакуацію у разі можливої пожежі чи її ознак.
Сертифікати інженерів
Дата подання: 10 січня 2020 17:26
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:16
Добрий день . Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати завірені копії кваліфікаційних сертифікатів інженера-кошторисника та інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки. Хочимо повідомити, що такої професії як інженера-кошторисника у частині дотримання вимог пожежної безпеки не існує, але є інженер-проектувальник у частині кошторисної документації. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі відсутності будь-якого документу надається пояснення довільної форми щодо його
Свідоцтва про повірку
Дата подання: 10 січня 2020 17:37
Дата відповіді: 11 січня 2020 13:16
Добрий день . Відповідно до тендерної документації Учасник повинен надати завірені копії свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (Вимірювач опору заземлення, пристрої для проведення вхідного контролю пожежних сповіщувачів ПКІ-1, мегаомметри та інше). Чому саме пристрої для проведення вхідного контролю пожежних сповіщувачів ПКІ-1? В нас є тотжний прилад, але з іншою назвою - Прилад електровимірювальний комбінований Ц 4352-ПІ. Чи можна надати свідоцтва про повірку саме на це обладнання з такою назвою, що має таке ж призначення як і пристрій для проведення вхідного контролю пожежних сповіщувачів ПКІ-1?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги базуються перш за все на тому, що відділення надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Голосіївського району міста Києва, в якому встановлена пожежна сигналізація, знаходиться в приміщенні закладу дошкільної освіти та всі його відвідувачі – діти з порушенням опорно-рухового апарату і пересуваються на візках, що значно ускладнює їх евакуацію у разі можливої пожежі чи її ознак.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 9 000,00
UAH з ПДВ
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 14:35
Рішення аудит (1).pdf
13 січня 2020 14:35
Лист_відгукШевчен.pdf
13 січня 2020 14:35
Звіт_стор2.pdf
13 січня 2020 14:35
Звіт_стор1.docx
13 січня 2020 14:35
Лист-відгук.PDF
13 січня 2020 14:35
лист відгук 2.pdf
13 січня 2020 14:35
Сертификат ПЦС2020.pdf
13 січня 2020 14:35
Сертификат Орлан нов.pdf
13 січня 2020 14:35
Регистрация_пульта.jpg
13 січня 2020 14:35
Довідка ПЦО.pdf
13 січня 2020 14:35
Довідка обс пж.docx.pdf
13 січня 2020 14:35
Договор аренды.pdf
13 січня 2020 14:35
ДовідкаДоговора.pdf
13 січня 2020 14:35
ПосвідМонтДовНаказ.pdf
13 січня 2020 14:35
Право підпису.pdf
13 січня 2020 14:35
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 9 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 09:34

Документи

15 січня 2020 09:34
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
9 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2020 09:34
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
сбс.pdf укладений
17 січня 2020 12:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 500,00 UAH)