Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (брикети торфові)
Очікувана вартість
970 000,00 UAH
UA-2020-01-10-000562-c 7a55cd5523e740a9b63d8e50b48d7ce5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Повх

+380680036735 zabrtend@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Забродівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334583
Місцезнаходження: 44160, Украина , Волинська обл., Заброди, вул. Лесі Українки, 2, с. Заброди, Ратнівський р-н, Волинська обл., Україна
Контактна особа: Андрій Повх
+380680036735
zabrtend@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:34
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:34
Очікувана вартість: 970 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Тверде паливо (брикети торфові) з доставкою до установ та закладів Забродівської сільської ради

Тверде паливо (брикети торфові) з доставкою до установ та закладів Забродівської сільської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 тони
Тверде паливо (брикети торфові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерела фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-20-000023 ● de2d368299724e3b84614e689bb0a71a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2021 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2021 № 581
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2021 №581
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-10-000562-c від 10.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-21 14:52:56

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Тверде паливо (брикети торфові)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-10-000562-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати підтвердження отримання товару, проведення розрахунків за отриманий товар.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено

2021-11-03 17:21:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу 2 частини 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, який зареєстрований Міністерством юстиції України 25.03.2016 за №449/28579.)
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ" 882 000,00
UAH з ПДВ
882 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 960 000,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 11:38
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:34
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:05
довідка ДПС огигінал.pdf
28 січня 2020 09:46
Електронний підпис
24 січня 2020 18:28
Електронний підпис
24 січня 2020 17:47
Електронний підпис
24 січня 2020 17:45
паспорт.pdf
24 січня 2020 12:33
Електронний підпис
24 січня 2020 12:31
цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 12:31
Сертифікат січень 2020.PDF
24 січня 2020 12:31
проект договору.pdf
24 січня 2020 12:31
про працівників.pdf
24 січня 2020 12:31
про обладнання.pdf
24 січня 2020 12:31
паспорт.pdf
24 січня 2020 12:31
лист-відгук.pdf
24 січня 2020 12:31
ІПН.pdf
24 січня 2020 12:31
витяг з ЄДР.pdf
24 січня 2020 12:31
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 січня 2020 19:16
Електронний підпис
25 січня 2020 19:15
Згода заброд СР.pdf
25 січня 2020 19:15
Витяг ПДВ.pdf
25 січня 2020 19:15
паспорт1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3126816851
Переможець 882 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕВІРКОВЕЦЬ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ"
#3126816851
882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 16:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:49
Додаткова угода №2 до договору №47.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:48
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:53
Дод.угода Невірковець.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:36
Договір торфобрикет з Невірковцем Д.М. №47.pdf укладений
19 лютого 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку договору до 2021 року
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 47
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 881 560,80
UAH