Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків, розташованих на прибудинковій території міста Кам’янське (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-10-000540-b 5cf4e62a9a9d438dbc1835de21aca879
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2020 11:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 15:35
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дитячих та спортивних майданчиків, розташованих на прибудинковій території міста Кам’янське (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, прибудинкова територія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000045 ● 72b1ee2de518443a95c7e15cf6e4b807
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

13.02.2020 № 33

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 22 UA-2020-01-10-000540-b 10.01.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам'янської міської ради (код ЄДРПОУ 34827358) Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вважаємо, що висновок про результати моніторингу зроблено неправомірно, упереджено та некоректно. У разі не врахування та не прийняття зауважень маємо намір оскаржити висновок про моніторинг закупівлі у судовому порядку із залученням адвоката та стягнути з ДАСУ судовий збір та додатково витрати на правову допомогу.

2020-03-11 16:45:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Даний висновок оскаржується у судовому засіданні.
Дата публікації: 17 березня 2020

Документи:

17 березня 2020 15:21
Електронний підпис
17 березня 2020 15:18
SCAN0130.PDF

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" 3 299 754,88
UAH з ПДВ
3 299 754,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2020 20:12
Електронний підпис
18 лютого 2020 20:11
Заборгованність.pdf
18 лютого 2020 20:11
Документи.pdf
18 лютого 2020 20:11
40350021099411.XML
10 лютого 2020 09:52
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:52
SCAN0000.PDF
10 лютого 2020 09:52
Технічні.PDF
10 лютого 2020 09:52
Статут.PDF
10 лютого 2020 09:52
Проектдоговору.PDF
10 лютого 2020 09:52
Платыж доруч 14.pdf
10 лютого 2020 09:52
Платыж доруч 13.pdf
10 лютого 2020 09:52
паспорт Леонтьев.pdf
10 лютого 2020 09:52
Інші.PDF

Публічні документи

08 лютого 2020 21:49
Електронний підпис
08 лютого 2020 21:49
інші.pdf
08 лютого 2020 21:49
Договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-РЕМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"
#42794900
Переможець 3 299 754,88
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 10:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" #42794900

№ рішення у справі

№54/30-р/к

Дата рішення у справі

29.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 10:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ"
#42794900
3 299 754,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:20
Договір 99-20 виконано.doc укладений
01 квітня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:33
SCAN0026.PDF зміни до договору
29 січня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:39
SCAN0015.PDF зміни до договору
14 січня 2021 15:38
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:42
SCAN0121.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 17:53
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:07
SCAN0047.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 15:56
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:19
SCAN0201.PDF зміни до договору
21 жовтня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:23
SCAN0297.PDF зміни до договору
25 вересня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:26
SCAN0283.PDF зміни до договору
15 вересня 2020 11:03
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 14:46
SCAN0016.PDF зміни до договору
03 вересня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 16:03
SCAN0008.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 21:47
дог._99-20 від 02.03.2020.PDF укладений
03 березня 2020 21:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.3. і п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 1 169 200 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.), (без ПДВ.) 3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 169 200 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.), (без ПДВ.)» 2. Викласти п.1 і п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «1. Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 1 169 200 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.), (без ПДВ.) 2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 169 200 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.), (без ПДВ.)» 3. Ця додаткова угода набуває чинності з дня її підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін. Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 169 200 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.), (без ПДВ.)» 2. Викласти п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 169 200 грн. 00 коп. (один мільйон сто шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.), (без ПДВ.)» 3. Ця додаткова угода набуває чинності з дня її підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін. Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 419 368 грн. 91 коп. (один мільйон чотириста дев’ятнадцять тисяч триста шістдесят вісім гривень 91 коп.), (без ПДВ.)» 2. Викласти п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 419 368 грн. 91 коп. (один мільйон чотириста дев’ятнадцять тисяч триста шістдесят вісім гривень 91 коп.), (без ПДВ.)». Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 869 308 грн. 88 коп. (один мільйон вісімсот шістдесят дев’ять тисяч триста вісім гривень 88 коп.), (без ПДВ.)» 2. Викласти п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 1 869 308 грн. 88 коп. (один мільйон вісімсот шістдесят дев’ять тисяч триста вісім гривень 88 коп.), (без ПДВ.)» 3. Ця додаткова угода набуває чинності з дня її підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін.Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2 259 019 грн. 34 коп. (два мільйона двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятнадцять гривень 34 коп.), (без ПДВ.)» 2. Викласти п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2 259 019 грн. 34 коп. (два мільйона двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятнадцять гривень 34 коп.), (без ПДВ.)». Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п.3.3.1. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 299 754.88 грн. (без ПДВ.)» 2. Викласти п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «2. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 299 754.88 грн. (без ПДВ.) (без ПДВ.)». Обсяг закупівлі 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 6 від 28.12.2020р., до Договору № 99-20 від 02.03.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 99-20 від 02.03.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 99-20 від 02.03.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 659 948 грн. 60 коп. (шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок вісім гривень 60коп.), без ПДВ. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 99-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 299 754,88
UAH