Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбасні вироби
Очікувана вартість
202 085,00 UAH
UA-2020-01-10-000304-a fc982e449bab4b12841e45a2b433072d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касянчук Олександр Олександрович

+380435521074 tivrovbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Тиврівської районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 42733392
Місцезнаходження: 23300, Україна , Вінницька обл., смтТиврів, вул.Тиверська,30
Контактна особа: Касянчук Олександр Олександрович
+380435521074
tivrovbux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 15:36
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 15:36
Початок аукціону: 27 січня 2020 11:48
Очікувана вартість: 202 085,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 010,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
810 кг
Ковбаса сервелат ДСТУ 4427: 2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
515 кг
Ковбаса варена ДСТУ 4436: 2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
470 кг
Сардельки ДСТУ 4436: 2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Тиврівський район, загальноосвітні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару . У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 15:32
Додаток 5.docx
10 січня 2020 15:32
Додаток 4.docx
10 січня 2020 15:32
Додаток 3.docx
10 січня 2020 15:32
Додаток 2.doc
10 січня 2020 15:32
Додаток 1.docx
10 січня 2020 15:32
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 201 946,80
UAH з ПДВ
201 946,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ключников А.В. 202 008,00
UAH з ПДВ
202 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 13:55
Довідка.pdf
04 лютого 2020 13:55
Довідка ДПС.pdf
03 лютого 2020 08:40
Довідка МВС.pdf
27 січня 2020 12:23
Електронний підпис
24 січня 2020 16:56
Цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 16:56
Проект договору.pdf
24 січня 2020 16:56
Копія Статуту.pdf
24 січня 2020 16:56
Інші вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вінпродтрейд"

ФОП Ключников А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
Переможець 201 946,80
UAH з ПДВ
01 лютого 2020 14:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

21.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

19.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Вінпродтрейд"
#34886897
201 946,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:21
д.у. 1 до 1Кв.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 11:41
Договір укладений
18 лютого 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 1Кв
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML