Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сосиски
Очікувана вартість
60 800,00 UAH
UA-2020-01-10-000295-c 61c5a11b9f5a4c719bb86cc5261cfa07
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прибилов Олександр Олександрович

050-64-50-163 33356925@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роздільнянська міська рада Одеської області
Код ЄДРПОУ: 33356925
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., РОЗДІЛЬНА, вул. Муніципальна, буд. 17
Контактна особа: Прибилов Олександр Олександрович
050-64-50-163
33356925@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 10:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 17:30
Початок аукціону: 17 січня 2020 15:27
Початок аукціону: 17 січня 2020 15:27
Очікувана вартість: 60 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,74%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг.
сосиски (15131000-5 — М’ясні пресерви та вироби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, РОЗДІЛЬНА, пров. Спортивний, 4 (ДНЗ № 1); вул. Молодіжна, 107а (ДНЗ № 4); пров. Шкільний, 22а (ДНЗ № 6)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 10:19
Додаток 2 Проект договору сосиски 2020.doc
10 січня 2020 10:19
Додаток 1 характеристики сосиски 2020.doc
10 січня 2020 10:19
оголошення сосиски 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-000295-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВОДОП'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2521101011
Дата подання: 22 січня 2020 15:25
Відхилення переможця ( дискваліфікація )
Відповідно до вимоги до кваліфікації учасників:Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), наступні документи:  довідку з даними (або копію наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) щодо державної реєстрації потужностей (транспортування) та експлуатаційного дозволу на виробництво та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців); -яка є відсутня у переможця.
Відповідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів Стаття 23. п.1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Державна реєстрація потужностей- яку представив переможець поширюється на підприємства на яких не здійснюється зберігання харчових продуктів тваринного походження.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 14:49
Дійсно ФОП Коваленко С.В. не завантажив експлуатаційний дозвіл чим не виконав умови тендерної документації «довідку з даними (або копію наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) щодо державної реєстрації потужностей (транспортування) та експлуатаційного дозволу на виробництво та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців)», це по-перше.

По-друге, дійсно відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: «1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. 3. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку»,- ФОП Коваленко С.В. повинен був отримати експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження, - цей вид діяльності у нього відображений у Сертифікаті на систему управління безпечністю харчових продуктів від 23 липня 2019 року № СУБХП.019-19: «…надання послуг щодо складування, зберігання та перевезення харчової продукції, зокрема при температурах від 0°С до +6°С, -23°С…».

Отже, вимога ФОП Водоп`янов А.М. від 23 січня 2020 року № 192928 (№ UA-2020-01-10-000295-c.a2) на закупівлю сосисок є обґрунтованою
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000295-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВОДОП'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2521101011
Дата подання: 23 січня 2020 10:42
Відхилення переможця ( дискваліфікація )
СПД Коваленко С.В. у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про державну реєстрацію потужності – закладу роздрібної торгівлі, що має на увазі реалізацію товарів кінцевому споживачу та має низький ступінь ризику безпечності.
Відповідно до Витягу з Державного Реєстру у СПД Коваленко С.В. зареєстровано такі види діяльності :
46.32 Оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами
46.33 Оптова торгівля молоком та молочними продуктами, яйцями ……
46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування , у тому числі рибою, ракоподібними …..
47.22 Роздрібна торгівля м’ясом і м’ясними продуктами
52.10 Складське господарство.
Всі дані види діяльності СПД Коваленко С.В. не реєструє в Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та не отримує на них Експлуатаційні дозволи , а мав би, оскільки всі дані види діяльності пов’язані з обігом продуктів тваринного походження для подальшої реалізації та переробки іншими операторами ринку.
Оптова торгівля ковбасними та м’ясними виробами відрізняється від роздрібної торгівлі ковбасними та м’ясними виробами тим, що відноситься до торгівлі не кінцевому споживачу, а іншим операторам ринку (закладам громадського харчування) для подальшої реалізації або переробки. Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів Стаття 23. п.1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, такі потужності мають отримати експлуатаційний дозвіл, та належать до потужностей високого ступеню ризику з іншими вимогами та періодичністю перевірок.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2020 14:47
Дійсно ФОП Коваленко С.В. не завантажив експлуатаційний дозвіл чим не виконав умови тендерної документації «довідку з даними (або копію наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) щодо державної реєстрації потужностей (транспортування) та експлуатаційного дозволу на виробництво та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (для юридичних осіб та для фізичних осіб-підприємців)», це по-перше.

По-друге, дійсно відповідно до ч.ч. 1-3 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: «1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. 3. Особи, зазначені у частині першій цієї статті, зобов’язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації. Експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ринку»,- ФОП Коваленко С.В. повинен був отримати експлуатаційний дозвіл на зберігання харчових продуктів тваринного походження, - цей вид діяльності у нього відображений у Сертифікаті на систему управління безпечністю харчових продуктів від 23 липня 2019 року № СУБХП.019-19: «…надання послуг щодо складування, зберігання та перевезення харчової продукції, зокрема при температурах від 0°С до +6°С, -23°С…».

Отже, вимога ФОП Водоп`янов А.М. від 22 січня 2020 року № 192771 (№ UA-2020-01-10-000295-c.b1) на закупівлю сосисок є обґрунтованою.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПД Коваленко Сергей Витальевич 60 800,00
UAH з ПДВ
60 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВОДОП'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 60 800,00
UAH з ПДВ
60 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 16:29
реестр транспорт.pdf
17 січня 2020 16:28
реестр транспорт .pdf
17 січня 2020 16:25
ХАСП.pdf
16 січня 2020 12:33
санкнижки.pdf
16 січня 2020 12:33
санкнижки .pdf
15 січня 2020 19:25
договір сосиски.zip
15 січня 2020 19:18
пропоз сосіски.pdf
15 січня 2020 19:18
пропозиция 1.pdf
15 січня 2020 19:08
техпаспорт.jpg
15 січня 2020 19:08
техпаспорт рєф.jpg
15 січня 2020 19:07
санкнижка.pdf
15 січня 2020 19:07
санкнижка .pdf
15 січня 2020 19:06
един обрат стор_000.jpg
15 січня 2020 19:06
един налог_000.jpg
15 січня 2020 19:04
витяг з дежреєстра.zip
15 січня 2020 19:03
сосиски 1 гат.pdf
15 січня 2020 18:18
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2020 12:17
Електронний підпис
14 січня 2020 12:11
спецификація 11.01.2020.pdf
14 січня 2020 12:11
Пропозиція 11.01.2020.pdf
14 січня 2020 12:11
Лист Гарантія.pdf
14 січня 2020 12:11
Дозвола 002.pdf
14 січня 2020 12:11
Дозвола 001.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 4.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 3.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 2.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 1.pdf
14 січня 2020 12:11
Довідка повноважень.pdf
14 січня 2020 12:11
атестация.pdf
14 січня 2020 12:11
спецификація 11.01.2020.pdf
14 січня 2020 12:11
Пропозиція 11.01.2020.pdf
14 січня 2020 12:11
Лист Гарантія.pdf
14 січня 2020 12:11
Дозвола 002.pdf
14 січня 2020 12:11
Дозвола 001.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 4.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 3.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 2.pdf
14 січня 2020 12:11
договор 1.pdf
14 січня 2020 12:11
Довідка повноважень.pdf
14 січня 2020 12:11
атестация.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПД Коваленко Сергей Витальевич

ФОП ВОДОП'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД Коваленко Сергей Витальевич
#2349107752
Відхилено 60 350,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:25
ФОП ВОДОП'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2521101011
Переможець 60 800,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:31

Документи

31 січня 2020 15:24
Електронний підпис

Документи

31 січня 2020 15:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОДОП'ЯНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2521101011
60 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2020 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:40
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:12
Додаткова угода № 2 від 30.11.2020 до договору № 41 від 06.02.2020 сосиски.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 10:12
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 08:38
додаткова угода _ 1 від 22.07.2020 до Договору _ 41 від 06.02.2020 (сосиски).pdf зміни до договору
22 липня 2020 08:38
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 09:56
Договір № 41 від 06.02.2020 сосиски.pdf укладений
07 лютого 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку зі зменшенням фінансування на підставі рішення Роздільнянської районної ради від 02 липня 2020 року № 1293-VII та рішення Роздільнянської міської ради від 07 липня 2020 року № 2603-VII «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 23 грудня 2019 року № 2373-VII «Про міський бюджет Роздільнянської міської ради на 2020 рік»» зменшено суму договору № 41 від 06.02.2020 р. на 7800,00 грн., і тому внесено зміни до п. 1.1 та п. 4.1 Договору, і викладено їх у новій редакції, де зазначається, що сума Договору становитиме 53000,00 грн. без ПДВ, а також викладено Додаток 1 до Договору № 41 від 06.02.2020 р. у новій редакції, де зазначається, що обсяг закупівлі становитиме 697 кг. сосисок.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 15000,00 грн. без ПДВ. В зв'язку з чим: п. 1.1. Договору № 41 від 06.02.2020 викласти в наступній редакції: "Постачальник передає, а Замовник приймає та оплачує продукцію харчової промисловості, а саме: найменування:15130000-8 Мясопродукти сосиски, на суму 38000,00 грн. без ПДВ; п. 4.1. Договору № 41 від 06.02.2020 р. викласти у наступній редакції: "Загальна сума даного Договору становить 38000,00 грн. (тридцять вісім тисячі гривень 00 копійок), без ПДВ"; додаток 1 до договору № 41 від 06.02.2020 викласти у новій редакції: "15130000-8 Мясопродукти сосиски - 500 кг."
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 609,80
UAH