Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція "головного лікувального корпусу" комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради "Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги" по вулиці Київська, 57 в м.Фастів Київської області
Очікувана вартість
12 239 640,00 UAH
UA-2020-01-10-000230-c cb1134d0b7e1450b8a5c5a3f4b406e82
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Блейчик

+380456592372 bleychika@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Фастівської міської ради «Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги»
Код ЄДРПОУ: 01107935
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, вул. Київська, 57
Контактна особа: Анна Блейчик
+380456592372
bleychika@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 09:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 11:34
Очікувана вартість: 12 239 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 198,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція "головного лікувального корпусу" комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради "Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги" по вулиці Київська, 57 в м.Фастів Київської області
(ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
(Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, м.Фастів, Київська, 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3, які готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику не пізніше 20 числа поточного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК тощо). Уповноважений представник Замовника (особа, що здійснює технагляд) протягом трьох днів перевіряє виконану роботу і підписує їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством). Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 3-2.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 3-1.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 4 Договір.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 7.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 6.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 5.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 2.doc
10 січня 2020 14:16
ДОДАТОК 1.doc
10 січня 2020 14:16
ТД реконструкція ІІ-IV 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна та кошторисна документація
Дата подання: 10 січня 2020 10:42
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:33
Доброго дня, Хочемо прийняти участь у вашому тендері: Реконструкція "головного лікувального корпусу" комунального некомерційного підприємства Фастівської міської ради "Фастівський міський Центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги" по вулиці Київська, 57 в м.Фастів Київської області Прошу надати технічну та кошторисну документацію для подачі цінової пропозиції Дякую, Олег Роголь - директор проектно-будівельного напрямку ПП "Інжпроект-2"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Через технічні причини (тимчасове припинення електропостачання) всі документи завантажені після відновлення електропостачання.
Довідка
Дата подання: 10 січня 2020 12:20
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:35
Почему не подписана процедура?
Відповідь: Через технічні причини (тимчасове припинення електропостачання) .
Технычна документацыя відсутня
Дата подання: 10 січня 2020 15:01
Дата відповіді: 10 січня 2020 15:19
Технічна та кошторисна документація відсутня для подачі цінової пропозиції на майданчику прозорро під чяас проведення тендеру. Прошу опублікувати
Відповідь: Вся документація опублікована.
Декларація про початок робіт
Дата подання: 15 січня 2020 13:15
Дата відповіді: 17 січня 2020 13:00
Відповідно до умов тендерної документації, у складі пропозиції Учасники повинні надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2018 р.№48, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Слід зазначити, відповідно до затвердженої форми Декларації, вона є адресною, отримується під кожний конкретний об’єкт (вимагається зазначення місця (адреси) виконання робіт підвищеної небезпеки). Учасник до моменту визнання його переможцем та підписання договору не має абсолютно ніякого стосунку до обєкту, тому відсутні підстави для отримання декларації. Просимо виключити умову надання декларації до моменту проведення аукціону , визначення переможця та підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже вимога стосовно надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами внесеними від 7 лютого 2018 р.№48, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра являється законною та такою, що відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-10-000230-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 12 лютого 2020 11:22
Оскарження рішення про визнання ТОВ "АРІКОНС ГРУП" переможцем
Протоколом Замовника від 10.02.2020р. було визнано переможцем ТОВ «АРІКОНС ГРУП». Слід зазначити, що визнання ТОВ «АРІКОНС ГРУП» є упередженим, адже, в тендерній пропозиції переможця наявні аналогічні помилки, за якими було дискваліфіковано попереднього учасника – ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО».
1. ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» було дискваліфіковано через те, що ним було надано одну довідку про обладнання та МТБ замість двох окремих. Як зазначив замовник, «у документації це було чітко розмежовано та такий перелік помилок не віднесений до формальних». Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен завантажити до електронної системи закупівель окремими файлами (вимоги останнього абзацу другої сторінки тендерної документації «ЗМІСТ») Відомість обсягів робіт на 2020 рік та Відомість обсягів робіт на 2021 рік. Натомість, ТОВ «АРІКОНС ГРУП» завантажує зазначені файли одним файлом – «Згідно додатку 3.rar»
Таким чином, порушення вимоги розмежування надання документів для ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» є дискваліфікаційним чинником, а на аналогічне порушення з боку ТОВ «АРІКОНС ГРУП» тендерний комітет закриває очі та не вважає це порушенням.

2. ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» було дискваліфіковано через те, що воно не підтвердило кваліфікаційний критерій, так як не надало конкретну інформацію щодо машин та механізмів, які планується орендувати, залучити до виконання завдання. Замовник зазначив, що у ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО», відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, не достатньо можливостей для виконання завдання.
Відповідно до Додатку 1 учасник повинен надати довідку про наявність працівників, що планується залучити для виконання предмету закупівлі. . У довідці обов’язково повинно бути зазначено: найменування посади або професії у розрізі кожного працівника та зазначено на яких умовах він працює (згідно штатного розпису або трудового договору, або цивільно-правової угоди тощо). ТОВ «АРІКОНС ГРУП» надало таку довідку, відповідно до якої в штаті присутні лише інженерно-технічні працівники та немає жодного працівника будівельних спеціальностей. ТОВ «АРІКОНС ГРУП» зазначило, що залучить за потреби інших працівників. Таким, чином у ТОВ «АРІКОНС ГРУП» не достатньо можливостей для виконання завдання (відсутні працівники будівельних спеціальностей).
Таким чином, порушення кваліфікаційного критерію для ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» є дискваліфікаційним чинником, а на аналогічне порушення з боку ТОВ «АРІКОНС ГРУП» тендерний комітет закриває очі та не вважає це порушенням.

3. У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання ТОВ «АРІКОНС ГРУП» зазначає, що на тимчасовій основі буде залучена необхідна кількість працівників конкретно під виконання робіт за об’єктом. Слід зазначити, що, відповідно до вимог тендерної документації, у довідці про наявність працівників обов’язково повинно бути зазначено: найменування посади або професії у розрізі кожного працівника та зазначено на яких умовах він працює (згідно штатного розпису або трудового договору, або цивільно-правової угоди тощо).
ТОВ «АРІКОНС ГРУП» не надало ні жодного працівника будівельних спеціальностей, ні найменування посади або професії у розрізі кожного працівника будівельних професій, якого планує залучити та не зазначило на яких умовах вони будуть працювати (згідно штатного розпису або трудового договору, або цивільно-правової угоди тощо).
ТОВ «АРІКОНС ГРУП» порушило вимоги тендерної документації, що висувалися до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації.

Враховуючи зазначене, незрозуміло, чому тендерний комітет підходить вибірково до визначення переможця та за аналогічні помилки ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» дискваліфікує, а ТОВ «АРІКОНС ГРУП» визнає переможцем.

Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «АРІКОНС ГРУП» переможцем та переглянути заявки учасників в законному порядку.
При порушенні законного порядку розгляду тендерних пропозицій та наявності упередженого ставлення до окремих учасників, вимушені будемо звернутися до АМКУ та Державної аудиторської служби України для перевірки законності прийнятих Замовником рішень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2020 13:01
Відповідь на вимогу
Шановний Учасник! Нами було проаналізовано вашу вимогу та, як наслідок, надаємо наступні пояснення.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», подана вами вимога не підпадає під жоден із варіантів звернення учасників з вимогою до Замовника (ст. 30 або ст. 32 Закону), тому наслідком подання такої вимоги є її недійсність. Але з метою уникнення непорозумінь щодо процесу оцінки пропозицій та попередити блокування процедури скаргами, ми вирішили надати роз’яснення по кожному з заявлених питань.
По-перше, Учасник у вимозі зазначає, що замовником було неоднаково оцінено пропозиції учасників ССТ «КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО» та ТОВ «АРІКОНС ГРУП», але в той же час Учасник неправильно зрозумів вимогу, на яку посилається, зокрема:
«Додатки до тендерної документації, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами:
Додаток № 3-1. Відомість обсягів робіт (І етап – 2020 рік)
Додаток № 3-2. Відомість обсягів робіт (ІІ етап – 2021 рік)»
(Останній абзац другої сторінки тендерної документації «Зміст»)
Але звертаємо увагу Учасника, що це не вимога тендерної документації до подачі документів, а повідомлення від Замовника щодо публікації інформації про закупівлю шляхом завантаження документації окремим частинами. Тому посилання на цю вимогу не є доцільним - до Учасника вона не застосовується.
У цій частині вимога не підлягає задоволенню.
По-друге, Учасник у вимозі зазначає, що у Переможця відсутні у переліку працівників, які будуть залучені до виконання робіт, працівники будівельних спеціальностей. Але це ствердження не відповідає дійсності. Шановний Учасник, при детальному аналізі нами ще раз було перевірено факт наявності у довідці про працівників інформації про робітників будівельних професій, зокрема наявні виконавці робіт (слюсар, монтажник тощо). Інформація про таких працівників надана належним чином згідно вимог Додатку №1 документації. Посилання Учасника на «аналогічну підставу відхилення» є нелогічним: Переможець надав усі необхідні для підтвердження кваліфікації документи та інформацію, на відміну від попереднього учасника. Тим більше, що вимоги про підтвердження технічної спроможності та наявності кваліфікованих працівників є відмінними як за змістом, так і за формулюваннями. У цій частині вимога не підлягає задоволенню.
По-третє, дивіться абзац вище, аргументація тотожна. Щодо гарантії залучення й інших працівників – це право Учасника зазначати додаткову інформацію та зміцнювати свої позицій як надійного контрагента, який готовий виконувати свої зобов’язання. Інформація та документи, які надані Переможцем торгів на підтвердження критерію наявності працівників, є достатніми для Замовника. Згідно наданої довідки по переліку працівників надана уся необхідна інформація. У цій частині вимога не підлягає задоволенню.
Таким чином, нами проведено ретельну та об’єктивну оцінку Переможця торгів. Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію учасників на підставі іншим суджень, чи умов, ніж ті, що передбачені Законом або тендерною документацією. З змісту Вашої вимоги, ми не виявили таких підстав.
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000230-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 18 лютого 2020 12:05
Неправомірне визнання Переможця
Протоколом Замовника від 10.02.2020р. було визнано переможцем ТОВ «АРІКОНС ГРУП».
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення ТОВ «АРІКОНС ГРУП» Переможцем Процедури закупівлі у зв'язку з допущеними помилками в кошторисі, а саме не відповідність об'ємів технічному завданню Замовника.
СКАРГА В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ ДОДАНА. (файл Скарга на неправомірне визнання Переможця від 18.02.2020.pdf)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 14:34
Відповідь на вимогу .
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення.
З метою уникнення підстави для звернення до органу оскарження та подальшого блокування процедури закупівлі, повідомляємо вам наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен підтвердити відповідність Дефектному акту наступними документами – договірною ціною, пояснювальною локальними кошторисами та підсумковою відомістю ресурсів. Ці документи були надані Учасником, тобто, дана вимога була виконана належним чином. Також Переможцем торгів було надано підписаний Дефектний акт з гарантією виконання усіх робіт згідно вимог такого акту.
Враховуючи, зазначені вами недоліки, ми направимо лист Переможцю торгів щодо пропорційного зменшення договірної ціни у місцях перебільшень обсягів виконання робіт. Вартість пропозиції Переможця залишається найнижчою та зміна обсягів не призводить до збільшення вартості пропозиції тощо.
Щодо суті Ваших зауважень по кошторисній частині: повідомляємо, що такі зауваження є формальними та не впливають на технічну спроможність та конкурентоздатність Переможця торгів. Такі помилки як обрання іншої од. виміру м2 і 100м2, виведення у роботи (відповідно до проекту ) установлення матеріалу, застосування коефіцієнту на випрацювання матеріалу є формальними та були погоджені нашим спеціалістом як такі, що не призводять до подальших похибок у виконанні робіт по об’єкту.
Таким чином, Переможець торгів справді надав локальні кошториси, які не 100% співпадають з дефектним актом, але це (1) нівелюється підписаним Дефектним актом;
(2) не призводить до збільшення вартості своєї пропозиції; (3) не є помилкою, яку не можливо усунути, та такою що істотно впливає на здатність Переможця торгів виконати договір. У сукупності цих аргументів, ми не вважаємо, що некоректно оцінили пропозицію ТОВ «АРІКОНС ГРУП». Ми як Замовник керуємо виключно Законом та умовами тендерної документації.
Щодо наданого як приклад рішення зазначаємо, що дані ситуації не є аналогічними.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000230-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 18 лютого 2020 13:44
Оскарження переможця
Відповідно до наданої ТОВ «АРІКОНС ГРУП» (файл Згідно додатку 3.rar) Підсумкової відомості ресурсів, потреба в працівниках будівельних професій для виконання завдання становить:
- Робітники-будівельники – 38418 люд-год
- Робітники-монтажники – 5282 люд-год
Таким чином, для виконання наявними працівниками ТОВ «АРІКОНС ГРУП» (в довідці про працівників зазначений лише один монтажник Баландін А.О.) монтажних робіт необхідно буде 660 робочих днів (при 8-у робочому дні). Тоді як до закінчення виконання всіх робіт до 31.12.2021 року залишається всього 454 робочі дні.
Для виконання наявними працівниками ТОВ «АРІКОНС ГРУП» інших будівельних робіт (в довідці про працівників зазначений лише один слюсар-ремонтник Баландін Є.О.) необхідно буде 4 802 робочі дні (при 8-у робочому дні) . Тоді як, відповідно до розрахунків, наданих ТОВ «АРІКОНС ГРУП» в Підсумковій відомості ресурсів (38418 люд-год), для виконання будівельних робіт до 31.12.2021 року необхідно 10-11 чоловік будівельних спеціальностей, яких у ТОВ «АРІКОНС ГРУП» немає.
Враховуючи викладене, Замовник, визначаючи переможцем учасника, в якого відсутні працівники для виконання технічного завдання в установлений строк, порушує не тільки вимоги ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання завдання з предмету закупівлі, а й свідомо допускає можливість неефективного використання бюджетних коштів, адже через відсутність достатньої кількості працівників у ТОВ «АРІКОНС ГРУП» виникає великий ризик порушення термінів реконструкції лікувального корпусу центру.
Тому, напостоюємо на перегляді прийнятого рішення щодо визнання ТОВ «АРІКОНС ГРУП» переможцем та визначенні такого Учасника торгів, який буде відповідати всім кваліфікаційним критеріям та буде спроможний виконати технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2020 14:55
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за звернення. З метою уникнення підстави для звернення до органу оскарження та подальшого блокування процедури закупівлі, повідомляємо вам наступне.
Відповідно до умов тендерної документації, учасник надає довідку про наявність працівників, які планується залучити для виконання предмету закупівлі. Зокрема ця вимога звучить наступним чином: «Довідка, у довільній формі, на фірмовому бланку Учасника, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, що планується залучити для виконання предмету закупівлі. У довідці обов’язково повинно бути зазначено: найменування посади або професії у розрізі кожного працівника та зазначено на яких умовах він працює (згідно штатного розпису або трудового договору, або цивільно-правової угоди тощо)». Відповідно до зазначеної вимоги, Учасник зазначає про наявні у нього людські ресурси – працівників, які можуть бути залучені на підставі штатного розпису або трудового договору, або цивільно-правової угоди. Замовник окремо не вимагав надання переліку осіб, які Учасник буде залучати в процесі виконання за потреби у майбутньому (як це, наприклад, вимагалося по підтвердженню технічних можливостей).
У складі пропозиції Переможець торгів надав у довідці про працівників усю необхідну інформацію по наявних працівниках (ІТР та основних будівельних професій), які він планує залучити до виконання робіт по договору. Інших осіб, такий Учасник гарантував за потреби залучити у майбутньому. Що стосується ризиків невиконання робіт у строк, то в проекті договору підряду , за такі порушення передбачені відповідні санкції.
Тому, Переможець торгів виконав умови тендерної документації та підтвердив кваліфікаційний критерій – наявність працівників.
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000230-c.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 21 лютого 2020 15:54
Роз'яснення стосовно відповіді на скаргу.
Добрий день. Дякую за надану відповідь з роз'ясненням ваших дій. Але помилки допущені в складанні кошторису ні в якому разі не можуть бути розцінені як формальні. Цьому є доказ рішення АМКУ № 18045-р/пк-пз від 05.12.2019. Цитую : "6.Скаржник зазначає про невідповідність Пропозиції технічному завданню (об'ємам), зокрема, пункт №37 "Виготовлення арматурних каркасів фундаментів , діаметр стрижнів робочої арматури до 18 мм" - 3,943 т, а має бути "Виготовлення арматурних каркасів фундаментних балок, діаметр стрижнів робочої арматури до 18 мм" - 3,943 т; пункт № 565 "Профіль CD" -47,43м, а має бути "Профіль UD" -47,43м; пункт № 506 "укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" - 764,2 м2, а має бути "укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" - 731,2 м2; пункт № 404 "укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" - 604 м2, а має бути "укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" - 578м2"
Де мова йде саме про невідповідність об'ємів учасника і замовника.
Стосовно вашої відповіді що надане рішення АМКУ не є аналогічним, то по тексту вище я процитувала в якому пункті зазначена аналогічна ситуація. Тут не мається на увазі, що матеріали не такі, чи види робіт інші, а мова йде саме про об’єми. Можливо ваш спеціаліст є більш компетентним аніж Орган оскарження АМКУ. Не буду сперечатися.
Але приймаючи таке рішення ви порушуєте Закон "Про публічні закупівлі" і ставите учасників в нерівні умови.
Згодна з вашим твердженням стосовно того, що допущена помилка не збільшує вартість закупівлі, а навпаки ще її зменшує.
Сподіваюся на те, що на Prozorro буде опублікований договір з врахування цих недоліків і сума договірної ціни буде зменшена на відповідну суму. І договір буде опублікований з всіма додатками включаючи локальні кошториси.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 12:04
рішення від 05.12.2019 _ 18045.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-10-000230-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 21 січня 2020 19:51
Скарга
Скарга на дискримінаційний характер умов тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: на підставі частини 5 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 23 січня 2020 22:32
Рішення від 24.01.2020 № 1451.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 19:14

Документи подані скаржником

21 січня 2020 19:50
БУД ПРОМ ЛАЙН 432.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО" 9 790 399,00
UAH з ПДВ
9 790 399,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП" 11 181 460,62
UAH з ПДВ
11 181 460,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 11 436 376,50
UAH з ПДВ
11 436 376,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 11 853 217,25
UAH з ПДВ
11 792 019,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Білоцерківська будівельна компанія Новобуд" 11 856 937,20
UAH з ПДВ
11 795 739,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2020 19:51
Електронний підпис
26 січня 2020 19:50
ДОДАТОК_4__Договір.PDF
26 січня 2020 19:50
ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
26 січня 2020 19:50
субпідрядників.PDF
26 січня 2020 19:50
Опис до статуту.pdf
26 січня 2020 19:50
пункт_2_ч._1_ст..PDF
26 січня 2020 19:50
пункт_4_ч._1_ст.PDF
26 січня 2020 19:50
32.+Платник податку.pdf
26 січня 2020 19:50
пункт_6_ч._1_ст.PDF
26 січня 2020 19:50
Свідоцтво.pdf
26 січня 2020 19:50
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 січня 2020 19:50
Статут.pdf
26 січня 2020 19:50
R_85_ДЦ_ДЦ_2020_01_26_17_31_55_557.PDF
26 січня 2020 19:50
1.Док-тиПравоПідпису.pdf

Публічні документи

15 лютого 2020 19:34
Договірна ціна.pdf
14 лютого 2020 17:32
Довідка по п6.pdf
14 лютого 2020 17:32
Довідка по п4.pdf
14 лютого 2020 17:32
Довідка по п2.pdf
14 лютого 2020 17:32
Довідка МВС.pdf
14 лютого 2020 17:32
Довідка ДПС.pdf
26 січня 2020 15:59
Електронний підпис
25 січня 2020 15:03
3. Згідно Додатку 3.rar
25 січня 2020 15:02
2. Згідно Додатку 2.pdf
25 січня 2020 15:02
10. Інші документи.pdf
25 січня 2020 15:02
1. Згідно Додатку 1.rar

Публічні документи

26 січня 2020 14:52
Електронний підпис
26 січня 2020 14:51
Додаток 3-2.pdf
26 січня 2020 14:51
Будівельна ліцензія.pdf
26 січня 2020 14:51
Протокол зборів _1.pdf
26 січня 2020 14:51
Додаток 3-1.pdf
26 січня 2020 14:51
Протокол зборів _8.pdf
26 січня 2020 14:51
Договірна ціна.pdf
26 січня 2020 14:51
Статут+опис.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 17:20
Електронний підпис
21 січня 2020 17:19
МТБ.rar
21 січня 2020 17:19
Статут з описом.pdf
21 січня 2020 17:19
Наказ Ширін В.Р..pdf
21 січня 2020 17:19
ДОЗВІЛ БУДСТАР.jpeg
21 січня 2020 17:19
Декларація.pdf
21 січня 2020 17:19
Додаток 3.2 Етап 2.pdf
21 січня 2020 17:19
Додаток 3.1 Етап 1.pdf

Публічні документи

25 січня 2020 13:11
Електронний підпис
25 січня 2020 13:10
72.imd
25 січня 2020 13:10
Кошторис 2-1.pdf
25 січня 2020 13:10
73.imd
25 січня 2020 13:10
Декларація.pdf
25 січня 2020 13:10
Кошторис 2-2.pdf
25 січня 2020 13:09
Кошторис 1-3.pdf
25 січня 2020 13:09
дозвіл.pdf
25 січня 2020 13:09
Кошторис 1-1.pdf
25 січня 2020 13:09
Кошторис 1-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ББК "Новобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ССТ "КООПЕРАТОР СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО"
#25845497
Відхилено 9 790 399,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 16:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"
#41373382
Переможець 11 181 460,62
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"
#41373382
11 181 460,62
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 березня 2020 11:51
Коментар щодо відміни: згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: (відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (відсутність коштів ))
Документи:
04 березня 2020 11:51
Електронний підпис
04 березня 2020 11:49
Протокол відміни торгів 04.03.2020.pdf