Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування пільгових категорій школярів загальнооосвітніх навчальних закладів Устилузької обєднаної міської територіальної громади)
Очікувана вартість
445 897,00 UAH
UA-2020-01-10-000224-a 4913e8cb337e47fd98f91df6e560b59e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи те, що Устилузькою міською радою було двічі відмінено тендер на закупівлю «ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування пільгових категорій школярів загальнооосвітніх навчальних закладів Устилузької обєднаної міської територіальної громади) через відсутність достатньої кількості учасників, тому відповідно до пункту 4 частини 2 статті 35 Закону може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів. Тендерним комітетом Устилузької міської ради було двічі оголошено закупівлю без будь яких змін умов, предмету і вимог до учасників і торги по зазначених закупівлях було відмінено у зв’язку із відсутністю достатньої для проведення аукціону кількості учасників в обох випадках, на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник цілком правомірно може застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі. Обгрунтування застосування переговорної процедури: Відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені у тендерній документації – замовник, в порядку виключення, вправі застосовувати переговорну процедуру.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 14:46
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


згідно умов переговорної процедури у відповідності до вимог чинного законодавства

Тендерна документація

10 січня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 14:33
Протокол №8 п-п від 10.01.2020.PDF
10 січня 2020 14:33
Протокол №7п-п від 10.01.2020.PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (Послуги з організації харчування пільгових категорій школярів загальнооосвітніх навчальних закладів ЗОШ м.Устилуг, ЗОШ с. Микитичі, ЗОШ с. Стенжаричі Устилузької обєднаної міської територіальної громади)
Опис предмету закупівлі:
Послуги з організації харчування пільгових категорій школярів загальноосвітніх навчальних закладів Устилузької об'єднаної міської територіальної громади ЗОШ м.Устилуг, ЗОШ с.Микитичі, ЗОШ с.Стенжаричі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 333 906,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18283 посл
Послуги з організації харчування пільгових категорій школярів загальноосвітніх навчальних закладів Устилузької об'єднаної міської територіальної громади ЗОШ м.Устилуг, ЗОШ с.Микитичі, ЗОШ с.Стенжаричі
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після підписання Сторонами Актів наданих послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Грищук Л.В.
#1990122924
Переможець 333 906,00
UAH
10 січня 2020 14:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 14:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Грищук Л.В.
#1990122924
333 906,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 12:09
Додаткова угода № 4 від 01.03.2021р. (1).PDF зміни до договору
04 березня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2021 16:01
Додаткова угода №3 від 11.01.2021 (1).pdf зміни до договору
11 січня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:50
Додаткова угода №2 від 29.01.2020 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 10:39
Додаткова угода №1 (1).PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 14:52
Договір №26 від 21.01.2020р.PDF укладений
21 січня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю потреби в замовленні послуг харчування школярів пільгового контингенту у таборах з денним перебуванням на базі загальноосвітніх навчальних закладів через запровадження карантинних обмежень відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020№211, керуючись ст.ст.651-654 Цивільного кодексу України, скадено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору №26 від 21.01.2020 року на строк, достатній для проведення процедури нової закупівлі на початку 2021 року на підставі Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі ", чинного цивільного та господарського законодавства, п.10.2 Договору про закупівлю послуг №26 від 21.01.2020 та у звязку з продовженням дії даного Договору на строк, достатній для проведення процедури нової закупівлі на початку 2021 року, Сторони уклали цю додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжена в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі про закупівлю, укладеного в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 203 915,00
UAH
Причини розірвання договору: Закупівля послуг по даному договору більше не планується.