Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (Молоко пастеризоване, пряжене та згущене).
Очікувана вартість
531 787,50 UAH
UA-2020-01-10-000198-a e39cc1db2c444fcaa48957b1a20408cd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яригіна Енга Сергіївна

+380627832662 dnz.sonechko17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальній заклад №17 "Сонечко" м.Курахове комунальної форми власності загального розвитку Курахівської міської ради Мар`їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26127075
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., місто Курахове, проспект Запорізький, 12Б
Контактна особа: Яригіна Енга Сергіївна
+380627832662
dnz.sonechko17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі процедура була відмінена через відсутність достатньої кількості пропозицій , а саме : оголошення UA-2019-11-28-000076-а від 28.11.2019, оголошення UA-2019-12-23-000923-b від 23.12.2019р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Молоко та вершки згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (Молоко пастеризоване, пряжене та згущене).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26350 од
Молоко та вершки згідно коду CPV за ДК 021:2015 – 15510000-6 (Молоко пастеризоване, пряжене та згущене).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Дошкільні навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару за накладними. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Переможець 531 787,50
UAH з ПДВ
10 січня 2020 14:15

Документи

10 січня 2020 14:15
Електронний підпис
10 січня 2020 14:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
531 787,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 січня 2020 14:15
Електронний підпис
10 січня 2020 14:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2022 14:01
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 11:15
ДУ 7 до Д 33.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 11:12
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 16:17
ДУ 6 до 33.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:12
ДУ 5 до 33.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:00
ДУ 4 Д 33.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:06
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:45
ДУ 3 Д 33.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:39
ДУ 2 до 33.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:32
ДУ 1 Д 33 21.01.2020.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 11:32
Договір укладений
21 січня 2020 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди у відповідності до пункту 1 частини 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно з п.8.2. Договору №33 від 21.01.2020р у зв’язку з перерозподілом бюджетних асигнувань зменшити обсяги закупівлі та суму договору на 100000,00 грн ( сто тисяч грн. 00 коп) у тому числі ПДВ 16666,67 грн
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 2% у зв'язку з коливанням ціни на ринку за даними ГУ Статистики у Донецькій області.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.8.2 Договору, у зві'язку зі зменшенням обсягів закупівлі у відповідності до фактичного, зменшується сума Договору.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.10.2 Договору продовжується длія договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, до 31.01.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів та розширення маршруту постачання
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі у відповідності до фактичного.
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 330 641,32
UAH (в тому числі ПДВ 55 106,89 UAH)