Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОГРЕБИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982637 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вул. П. Тичини,54 а |
Контактна особа: |
Коваленко Надія Леонідівна +380434622486 pogr_crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 12:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | З моменту отриманя акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
10 січня 2020 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-11-000034 ● 49453734af2f471eb0f59a9499cd5df8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2020 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2020 №3
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.01.2020 №3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-01-10-000131-а 10.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-11 17:31:01
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі теплової енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-10-000131-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
З яких причин повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель не в одноденний термін з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-14 16:04:48
Відповідь замовника на пояснення
Відповідно до ч. 3 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення про намір укласти договір.
Повідомляємо, що рішення про намір укласти договір прийнято Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПОГРЕБИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ у формі протоколу тендерного комітету №2 від 10.01.2020 року (додається). Таким чином нами не порушено строки оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, адже повідомлення про намір укласти договір також сформовано 10.01.2020 року.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-14 16:00:15
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно до ч. 3 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення про намір укласти договір.
Повідомляємо, що рішення про намір укласти договір прийнято Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ПОГРЕБИЩЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПОГРЕБИЩЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ у формі протоколу тендерного комітету №2 від 10.01.2020 року (додається). Таким чином нами не порушено строки оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, адже повідомлення про намір укласти договір також сформовано 10.01.2020 року.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" #33649363 |
Переможець |
1 946 492,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2020 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2020 14:33
|
Ду1.pdf | зміни до договору |
05 березня 2020 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 09:33
|
Договір | укладений |
23 січня 2020 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Юридичні адреси та підписи сторін викласти в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | Т-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |