Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М`ясо згідно коду CPV за ДК 021:2015 15110000-2 (М`ясо морожене ).
Очікувана вартість
768 000,00 UAH
UA-2020-01-10-000019-b e317a15e70d844e2bc692a1e5c164d40
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яригіна Енга Сергіївна

+380627832662 dnz.sonechko17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дошкільний навчальній заклад №17 "Сонечко" м.Курахове комунальної форми власності загального розвитку Курахівської міської ради Мар`їнського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26127075
Місцезнаходження: 85612, Україна , Донецька обл., місто Курахове, проспект Запорізький, 12Б
Контактна особа: Яригіна Енга Сергіївна
+380627832662
dnz.sonechko17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі процедура була відмінена через відсутність достатньої кількості пропозицій,, а саме : оголошення UA-2019-11-28-000025-a від 28.11.2019, оголошення UA-2019-12-16-000164-a від 16.12.2019р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 січня 2020 09:14
Оскарження наміру укласти договір: 21 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М`ясо згідно коду CPV за ДК 021:2015 15110000-2 (М`ясо морожене ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9200 кг
М`ясо згідно коду CPV за ДК 021:2015 15110000-2 (М`ясо морожене ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85612, Україна, Донецька область, м.Курахове, Дошкільні навчальні заклади міста.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 10 календарних днів з моменту отримання товару за накладними. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 січня 2020 08:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Вікторівна
#2726914346
Переможець 768 000,00
UAH
10 січня 2020 09:14

Документи

10 січня 2020 09:14
Електронний підпис
10 січня 2020 09:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 09:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Романова Світлана Вікторівна
#2726914346
768 000,00
UAH
Документи

Документи

10 січня 2020 09:14
Електронний підпис
10 січня 2020 09:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:29
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 19:24
ду_2 до _27.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:36
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:14
ДУ 1 Д 27 21.01.2020.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 08:24
Договір укладений
21 січня 2020 08:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди у відповідності до пункту 1 частини 4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та згідно з п.8.2. Договору №27 від 21.01.2020р у зв’язку з перерозподілом бюджетних асигнувань зменшити обсяги закупівлі до 8426 кг та суму договору на 100000,00 грн ( сто тисяч грн. 00 коп) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 8.2 Договору № 28 від 21.12.2020 року, у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі у відповідності до фактичного, зокрема з урахуванням перерозподілу бюджетних зобов’язань замовника, зменшується сума договору.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 441 791,87
UAH