Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
199 988,83 UAH
UA-2020-01-09-002079-c 63b213c44ab448cfad3d86184eec7bf5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Братцева Оксана Леонідівна

+380472337120 bratseva_oksana@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Перша міська гімназія Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 14200760
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Святотроїцька, 68
Контактна особа: Братцева Оксана Леонідівна
+380472337120
bratseva_oksana@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20484 од
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святотроїцька,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування: місцевий бюджет. Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

09 січня 2020 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стеценко Наталія Віталіївна
#2428318846
Переможець 199 988,73
UAH
09 січня 2020 19:09

Документи

09 січня 2020 19:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 19:14