Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні проводи
Очікувана вартість
31 926,00 UAH
UA-2020-01-09-001896-c ● 82aa1f60cc874db09787dcab6ebf13b6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» |
Код ЄДРПОУ: | 39604270 |
Вебсайт: | http://www.e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А |
Контактна особа: |
Волкотруб Павло Віталійович 380445632767 tenderkk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 17:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2020 17:10 |
Початок аукціону: | 13 січня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 31 926,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 319,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмета закупівлі визначені у п. 3.5. Документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5120 Погонний метр
Електричні проводи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе, 148-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати – відстрочка платежу. Покупець зобов’язується оплатити 100% вартості товару, зазначеного в рахунку-фактурі та/або видатковій накладній, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання товару та підписання відповідних документів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2020 17:08 |
ДЕЗ_Електричні_проводи.pdf |
09 січня 2020 17:08 |
ДЕЗ_Електричні_проводи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доставка товару
Дата подання: 10 січня 2020 09:00
Дата відповіді: 10 січня 2020 16:28
Доброго дня. Підкажіть скільки приблизно поставок планується?Чи будуть поставки протягом року? оскільки ціна зараз і ціна в грудні 2020 р. можуть бути абсолютно різними.
Відповідь: Доброго дня! Обсяг поставки відповідно до пункту 3.3 Документації - за заявками окремими партіями. Строк поставки згідно з пунктом 3.4 Документації - до 31 грудня 2020 року. Кількість поставок залежить від поточної потреби та фінансової можливості підприємства. Враховуючи поставки у минулому році – орієнтовна кількість не менше чотирьох.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 січня 2020 09:50
Дата відповіді: 10 січня 2020 16:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Щиро вдячні Вам за звернення. У свою чергу інформуємо, що всі учасники під час подання своїх пропозицій мають змогу зазначити торгову марку та модель, модифікацію, артикул тощо щодо запропонованого товару. Водночас, нами будуть розглядатись технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, які мають в обов’язковому порядку відповідати технічним вимогам, вказаним в п. 3.5. Документації.
У той же час, повідомляємо, що наше Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.
У той же час, повідомляємо, що наше Комунальне підприємство є платником податку на додану вартість, а тому під час проведення закупівель товарів/робіт/послуг бюджет закупівель включає ПДВ. Доводимо до Вашого відома, що розглядатиме не лише пропозиції Учасників що є платниками ПДВ, але й цінові пропозиції не платників ПДВ. Разом з тим Учасник, який не є платником ПДВ, при обчисленні своєї цінової пропозиції, має врахувати, що пропозиція не повинна перевищувати бюджет закупівлі Замовника, з урахуванням ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОКОМПЛЕКС" #35709261 |
Відхилено |
27 670,74
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 17:09
|
ООО "ИНКАП" #35698171 |
Переможець |
27 677,62
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода_1_ІНКАП.pdf | зміни до договору |
27 січня 2020 17:03
|
ДОГОВІР_ІНКАП_проводи.pdf | укладений |
27 січня 2020 16:43
|