Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (програф)
Очікувана вартість
17 200,00 UAH
UA-2020-01-09-001284-c 22344026dbc0493e95b4fb857d943361
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Настичук Наталія Леонідівна

+380930024899 ofisms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Козятинський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Козятинської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 41783594
Місцезнаходження: 22100, Україна , Вінницька обл., місто Козятин, вулиця Незалежності, 75
Контактна особа: Настичук Наталія Леонідівна
+380930024899
ofisms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 15:30
Початок аукціону: 27 січня 2020 12:37
Очікувана вартість: 17 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 172,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пачка
Програф капсули 0,5 мг блістер № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
4 пачка
Програф капсули 1 мг блістер № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Незалежності, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 лютого 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою: Вінницька обл., м. Козятин, вул. Незалежності, 75 і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів протягом 7-ми банківських днів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:20
ТД-Фарм.прод.-13.01.20.doc
13 січня 2020 13:20
Зміни до ТД-13.01.20.docx
09 січня 2020 15:13
ТД-Фарм.прод.-09.01.20.doc
13 січня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 13:20
ТД-Фарм.прод.-13.01.20.doc
13 січня 2020 13:20
Зміни до ТД-13.01.20.docx
09 січня 2020 15:13
ТД-Фарм.прод.-09.01.20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальна вартість пропозиції з ПДВ чи без ПДВ
Дата подання: 10 січня 2020 17:17
Дата відповіді: 12 січня 2020 14:59
Доброго дня! В електронній системі закупівель сума даної закупівлі визначена як 17 200 грн. без ПДВ. А згідно з Формою цінової пропозиції (додаток 2 до ТД) загальна вартість пропозиції визначається з урахуванням ПДВ. Яким чином учасник має надати пропозицію (заповнити електронну форму з окремими полями на майданчику електронної системи закупівель) - з ПДВ чи без ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В електронній системі закупівель були внесені зміни і відповідно сума даної закупівлі визначена як 17 200 грн. з ПДВ.
Строк поставки товарів
Дата подання: 13 січня 2020 10:18
Дата відповіді: 13 січня 2020 14:24
Доброго дня! У пп.4.4 тендерної документації строк поставки товарів - лютий 2019 р. (має бути 2020 р.). Внесіть, будь ласка, зміни до ТД.
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни до ТД: у пп.4.4 тендерної документації строк поставки товарів буде зазначено - лютий 2020 р.
Документи при поставці товару
Дата подання: 13 січня 2020 10:36
Дата відповіді: 13 січня 2020 14:35
У п. 10 Додатку №1 ТД зазначено: "При постачанні товару Постачальник зобов'язаний надати доументи на товар у повному обсязі відповідно до п. 2 Додатку №2 тендерної документації. Але у додатку №2 ТД - форма цінової пропозиції, а п. 2 взагалі відсутній. Що Ви маєте на увазі?
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни у п. 10 Додатку №1 ТД, де буде зазначено, що: "При постачанні товару Постачальник зобов'язаний надати доументи на товар у повному обсязі відповідно до п. 2 Додатку №1
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 8 320,32
UAH з ПДВ
8 320,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 8 578,49
UAH з ПДВ
8 402,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 8 560,00
UAH з ПДВ
8 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 8 320,32
UAH з ПДВ
27 січня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
8 320,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:02
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 14:22
Договір укладений
12 лютого 2020 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 320,32
UAH (в тому числі ПДВ 544,32 UAH)