«Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.»
Очікувана вартість
1 620 732,00 UAH
UA-2020-01-09-001275-c b1104a4a8de94728a29c2abf89f94a9f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження замовника: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216
Контактна особа замовника: Макаров Олександр Володимирович
380462774842
ukb@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 620 732,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 103,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 103,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплата за фактично виконані роботи відповідно до підписаних стронами актів КБ-2в. Джерело фінансування - кошти міського бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-001275-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41609367
Дата подання: 14 лютого 2020 16:12
ВИМОГА про дискваліфікацію учасника та не укладання договору
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Комфорт Групп», є учасником процедури відкритих торгів за закупівлею «Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва міської ради м. Чернігова № 21 від 10 лютого 2020 року, було визнано переможцем торгів зазначеної закупівлі – ТОВ «Сіті-Будінвест».
Вважаємо, що з обраним переможцем ТОВ «Сіті-Будінвест» неможливо укладати договір на закупівлею «Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.» - оскільки:
Нам стало відомо (з відповідних баз даних мережі Інтернет), що: в період часу з 03.02.2020 року по 07.02.2020 року, ТОВ «Сіті-Будінвест» проходив планові перевірки Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в Чернігівській області та Управлінням Держпраці у Чернігівській області – (за даними ДАБІ підприємство віднесено до ВИСОКОГО СТУПЕНЮ РИЗИКУ).
За результатами проведеної перевірки дію ліцензії на виконання робіт, що є предметом закупівлі – ЗУПИНЕНО на 3 місяці. А в подальшому зазначене товариство має всі шанси її втратити.
На підставі вищевикладеного, просимо Вас врахувати зазначені факти до підписання договору на проведену закупівлю, а в разі необхідності – провести збір додаткової інформації з Вашої сторони стосовно викладених вище фактів.
В разі підтвердження факту невідповідності учасника кваліфікаційним вимогам – відмовити йому в укладанні з ним договору на закупівлю.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Очікується

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 16:12
Вимога Інтелект.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-09-001275-c.c1
Статус:
Очікує прийняття до розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:41609367
Дата подання: 14 лютого 2020 13:27
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.» СКАРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО КОМФОРТ ГРУПП» Код за ЄДРПОУ: 41609367 Місцезнаходження: Україна, 14000, м. Чернігів, Реміснича, 28 електронна пошта: georgedbk79@gmail.com т. (063) 157-24-46 ЗАМОВНИК: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради Код за ЄДРПОУ: 05517729 Місцезнаходження: 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19, к. 216 Номер оголошення про проведення закупівлі, яке оприлюднено через авторизовані електронні майданчики на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-09-001275-c ID: b1104a4a8de94728a29c2abf89f94a9f
Товариство з обмеженою відповідальністю «Еко Комфорт Групп», є учасником процедури відкритих торгів за закупівлею «Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.». Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва міської ради м. Чернігова № 15 від 04 лютого 2020 року, було відхилено тендерну пропозицію нашого товариства. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва міської ради м. Чернігова № 21 від 10 лютого 2020 року, було визнано переможцем торгів зазначеної закупівлі – ТОВ «Сіті-Будінвест». Вважаємо, що відхилення пропозиції нашого товариства відбулось на підставі обґрунтувань, що не відповідають дійсності і як наслідок обрання переможцем іншого учасника процедури закупівлі, який запропонував більшу ціну. Так, - Відповідно до протоколу № 15 Замовником було зазначено наступні підстави відхилення тендерної пропозиції: - Учасником не підтверджено наявність відповідної кількості працівників (у довідці про наявність працівників відповідної категорії зазначено працівників у кількості 77 осіб, але підтвердження наявності таких працівників надано лише на 28 осіб, що не відповідає вимогам тендерної документації; - Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (на підтвердження наявності машин, що зазначені у п. 99-106 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником надано договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 02.01.2019 року. Відповідно до п. 4.1. зазначеного договору строк оренди – до 31.12.2019 року. У зв’язку з вищевикладеним на момент подання тендерної пропозиції договір є недіючим. У складі тендерної пропозиції учасником не надано жодного документу, що підтверджує пролонгацію умов договору на 2020 рік. На підставі вищевикладеного замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" по закупівлі: «Капітальний ремонт клубу "Інтелект" комунального закладу "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради, вул. Івана Мазепи, 12-а, м. Чернігів.» - відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» - як таку, що не відповідає тендерній документації. Проте, викладені у Рішенні Замовника обставини не відповідають дійсності, а тому вважаємо, що тендерну пропозицію учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" Замовником відхилено неправомірно, оскільки: По перше: Замовником встановлено кваліфікаційний критерій – інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт (було зазначено, що інформацію бажано надати у формі наведеної таблиці). Поряд з цим було зазначено, що в разі ненадання інформації, наданні недостовірної інформації або відсутності працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання повного обсягу робіт згідно з технічною специфікацією на закупівлю – тендерна пропозиція буде відхилена. Відповідно до об’єму та терміну виконання робіт, у складі тендерної документації нами було подано календарний графік виконання робіт з рухом робочої сили в період лютого по липень 2020 року. Відповідно до календарного графіку виконання робіт відбувається працівниками у кількості (в середньому) 4-6 чоловік і лише іноді 2, 7 або 8 чоловік. З нашої сторони, на підтвердження наявності необхідної кількості працівників для виконання робіт, було надано необхідний пакет документів, а саме: - відповідну довідку у формі таблиці, в якій зазначено кваліфікацію працівника, їх кількість, а також інформацію чи це є власний (штатний) працівник чи це особа, що працює на умовах цивільно-правового договору (виконання робіт (підряду); - копію останнього поданого до контролюючого органу звіту, у якому міститься інформація про кількість штатних працівників; - копії цивільно-правових договорів (виконання робіт (підряду), що укладені з особами відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід для виконання будівельних робіт. Відповідно до наданих документів ТОВ «Еко Комфорт Групп» мало: - відповідно до звіту поданого до контролюючого органу – 14 штатних працівників (які займали 15 посад, оскільки одна особа займала 2 посади: інженера з охорони праці та виконавця робіт-дорожника); - відповідно до копій наданих цивільно-правових договорів (виконання робіт (підряду): а) 12 осіб, могли виконувати різного роду роботи, в т.ч. але не обмежуючись: малярні роботи; вкладання плитки; підсобні роботи; а також виконання інших робіт на об’єктах Замовника (що відповідало в т.ч. фаху: штукатура, лицювальника-плиточника, маляра,муляра, підсобного робітника). б) 2 особи могли виконувати лише підсобні роботи. У зв’язку з чим було складено також таблицю наявних працівників, де було зазначено поряд зі штатними працівниками, осіб, що мали відповідні знання та могли виконувати вказані види робіт. Відповідно до наданої таблиці вийшли наступні дані де одна й та сама особа могла дублювати відповідну графу таблиці (оскільки відповідно до укладених та наданих угод могла виконувати роботи лицювальника-плиточника, штукатура, маляра, муляра, а також підсобного робітника: № з/п Кваліфікація (посада, фах) працівника Власний персонал/ персонал залучений (на підставі цивільно - правового договору Кількість 1 Директор Власний 1 2 Головний інженер Власний 1 3 Інженер з охорони праці Власний 1 4 Бухгалтер Власний 2 5 Виконавець робіт-загальна дільниця Власний 2 6 Виконавець робіт-дорожник Власний 1 7 Виконавець робіт-енергетик Власний 1 8 Електрослюсар Власний 1 9 Електромонтер Власний 1 10 Електрогазозварювальник Власний 1 11 Штукатур Власний/ Залучений 13 (дана інформація була зазначена через наявність 1 особи штатного працівника та 12 відповідно до укладених договорів) 12 Лицювальник-плиточник Власний/ Залучений 13 (дана інформація була зазначена через наявність 1 особи штатного працівника та 12 відповідно до укладених договорів) 13 Муляр Власний/ Залучений 13 (дана інформація була зазначена через наявність 1 особи штатного працівника та 12 відповідно до укладених договорів) 14 Маляр Залучений 12 (відповідно до укладених договорів) 15 Підсобний робітник Залучений 14 (відповідно до укладених договорів) Під час розгляду тендерної пропозиції нашого товариства, члени тендерного комітету, здійснили підрахунок всіх значень, що були зазначені в колонках таблиці та помилково прийшли до висновку, про надання ТОВ «Еко Комфорт Групп» інформації про наявних - 77 осіб, хоча вони фактично нарахували лише 28 осіб. Через викладене вище, тендерним комітетом було зроблено висновок, що ТОВ «Еко Комфорт Групп» не підтверджено наявність відповідної кількості працівників необхідних для виконання робіт. Проте, вважаємо, що даний висновок не відповідає дійсності, а наше товариство мало необхідну кількість працівників для виконання визначеного об’єму робіт (про що було надано необхідні підтверджуючі документи), а їх неправильний (помилковий) підрахунок не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Еко Комфорт Групп». Також слід зазначити, що нашим товариством було надано гарантійний лист, від 23.01.2020 року, щодо надання достовірної інформації. Відповідно до вказаного листа ТОВ «Еко Комфорт Групп» гарантувало, що: вся інформація, що надана нами в складі тендерної пропозиції та в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 16 та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - є достовірною. По друге: Тендерним комітетом було зроблено помилковий висновок про те, що нашим товариством не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: - щодо наявності машин та техніки зазначені у п. 99-106 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Оскільки нами було надано договір оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 02.01.2019 року. Відповідно до п. 4.1. зазначеного договору строк оренди – до 31.12.2019 року. У зв’язку з чим тендерним комітетом було зроблено висновок, що на момент подання тендерної пропозиції договір є недіючим. Проте,- Замовником не було звернуто увагу на той факт, що відповідно до наступного пункту (п. 4.2. договору) було зазначено наступне: «Якщо Орендодавець у строк 30 днів до закінчення строку оренди не заявить про намір припинити цей договір, то строк оренди продовжується на 1 (один) рік.». Оскільки орендодавець зазначеної техніки не заявляв про зазначений намір припинити вказаний договір оренди і він є діючим (пролонгованим), нашим товариством було надано відповідну довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в т.ч. за наявності вказаної техніки та машин). Тендерна документація не передбачала вимог про надання довідок, що підтверджують пролонгацію договорів, а лише передбачала їх надання. В той же час, нашим товариством було надано гарантійний лист, від 23.01.2020 року, щодо надання достовірної інформації. Відповідно до вказаного листа ТОВ «Еко Комфорт Групп» гарантувало, що: вся інформація, що надана нами в складі тендерної пропозиції та в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 16 та 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - є достовірною. Також слід додати, що: - Замовник не вправі вимагати інші документи, аніж зазначені в Тендерній документації; - Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Еко Комфорт Групп» - Замовник не довів і документально не підтвердив наявність заяви Орендодавця за договором оренди транспортного засобу з екіпажем (водієм) від 02.01.2019 року про намір припинити цей договір. Слід також додати, що: Переможець закупівлі ТОВ «Сіті-Будінвест», має ряд порушень, що не дають йому право бути визнаним переможцем закупівлі. Так, наприклад: Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації – при складанні тендерної пропозиції обов’язково передбачити витрати на оплату за розміщення твердих побутових відходів на полігоні. Проте тендерна документація ТОВ «Сіті-Будінвесті» не містить жодної інформації щодо виконання учасником даних вимог. Натомість ТОВ «Еко Комфорт Груп» було передбачено зазначені витрати при складанні тендерної документації – про що надано відповідну довідку від 23.01.2020 року. Дослідивши вищевказані обставини, доходимо висновку про безпідставність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" через вказану обставину. Отже,- Оскільки Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп", то не мав права приступати до розгляду наступної пропозиції, яка по ціні є вищою. У зв’язку з цим неправомірним також є рішення про визнання учасника ТОВ "Сіті-Будінвест" переможцем закупівлі та повідомлення його про намір укласти договір. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Згідно статті 19 Конституції України визначено: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України». Документи, що необхідні для розгляду даної скарги наявні в системі Прозорро на сторінці закупівлі: ID: b1104a4a8de94728a29c2abf89f94a9f Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-09-001275-c Закупівля на prozorro.gov.ua Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2020-01-09-004135-c Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1) Прийняти скаргу до розгляду; 2) Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Еко Комфорт Групп" (зазначене в протоколі №15 від 04.02.2020 року) та всі наступні рішення включаючи визнання переможцем закупівлі ТОВ "Сіті-Будінвест" (зазначене в протоколі №21 від 10.02.2020 року).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

14 лютого 2020 13:27
СКАРГА АМКУ.PDF
14 лютого 2020 13:27
Платіжне доручення.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП" 1 581 862,75
UAH з ПДВ
1 573 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 1 602 732,41
UAH з ПДВ
1 579 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОТОЦЬКИЙ МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 1 615 708,17
UAH з ПДВ
1 615 708,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 15:57
sign.p7s
24 січня 2020 15:31
Тендерна пропозиція.PDF
24 січня 2020 15:31
Проект договору.PDF
24 січня 2020 15:31
Підписаний_Лицензия.pdf
24 січня 2020 15:31
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
24 січня 2020 15:31
ЛИСТ-ЗГОДА.PDF
24 січня 2020 15:31
Календарний графік.PDF
24 січня 2020 15:31
ДОЗВІЛ.PDF
24 січня 2020 15:31
Договірна ціна.PDF
24 січня 2020 15:31
Декларація 2.PDF
24 січня 2020 15:31
Декларація 1.PDF
24 січня 2020 15:31
Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2020 15:31
ВИПИСКА.PDF

Публічні документи

14 лютого 2020 12:27
sign.p7s
14 лютого 2020 12:24
24. Довідка МВС України.pdf
12 лютого 2020 13:23
sign.p7s
28 січня 2020 11:19
sign.p7s
28 січня 2020 11:17
06. Договір капремонт.pdf
28 січня 2020 11:17
17. Баланс 2018.pdf
28 січня 2020 11:17
22. Інші документи.pdf
28 січня 2020 11:17
20. Копія Статуту.pdf
28 січня 2020 11:17
03. Повноваження.pdf
28 січня 2020 11:17
10. Проект договору.pdf
28 січня 2020 11:17
18. Звіт 2018.pdf
28 січня 2020 11:17
02. Забезпечення.rar
28 січня 2020 11:17
07. Стаття 17.pdf
28 січня 2020 11:17
01. Реєстр пропозиції.pdf
28 січня 2020 11:17
16. Субпідрядник.pdf
28 січня 2020 11:17
12. Договірна ціна.pdf
28 січня 2020 11:17
21. Витяг платника ПДВ.PDF

Публічні документи

27 січня 2020 14:31
sign.p7s
27 січня 2020 14:23
Тендерна пропозиція.PDF
27 січня 2020 14:23
Паспортні дані.PDF
27 січня 2020 14:23
Договір підряду.PDF
27 січня 2020 14:23
Довідка.PDF
27 січня 2020 14:23
Гарантійний лист.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО КОМФОРТ ГРУПП"
#41609367
Відхилено 1 573 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 09:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
Переможець 1 579 998,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
1 579 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку