Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50530000-9 (Технічне обслуговування технологічного обладнання харчоблоку)
Очікувана вартість
60 100,00 UAH
UA-2020-01-09-001187-c 9180fc199d054f12bd26c224383b5174
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Володимирович Михальов

+380444328647 mihaliov_cergey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Київський міський пологовий будинок 2"
Код ЄДРПОУ: 05496780
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Киев, Мостицька 11
Контактна особа: Сергій Володимирович Михальов
+380444328647
mihaliov_cergey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 14:43
Початок аукціону: 20 січня 2020 12:36
Очікувана вартість: 60 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 202,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування технологічного обладнання харчоблоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, Київ, м. Киів, вул. Мостицька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 15:16
ТВ_ТО обладнання харчоблоку 2020.docx
09 січня 2020 14:46
Оголошення_ТО харчоблоку.docx
09 січня 2020 14:46
ЦП_ТО харчоблоку_2020.doc
09 січня 2020 14:46
проект угоди ТО харчоблоку 2020.doc
09 січня 2020 14:46
КВ_ТО обл_харчоблоку 2020.docx
09 січня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 15:16
ТВ_ТО обладнання харчоблоку 2020.docx
09 січня 2020 14:46
ТВ_ТО обладнання харчоблоку 2020.docx
09 січня 2020 14:46
Оголошення_ТО харчоблоку.docx
09 січня 2020 14:46
ЦП_ТО харчоблоку_2020.doc
09 січня 2020 14:46
проект угоди ТО харчоблоку 2020.doc
09 січня 2020 14:46
КВ_ТО обл_харчоблоку 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

звернення
Дата подання: 13 січня 2020 14:50
Дата відповіді: 14 січня 2020 10:13
4.1.2. Надати власними силами на власний ризик своїми матеріально-технічними засобами із забезпеченням витратними матеріалами, необхідними для виконання ремонтних робіт. Виконавець несе повну відповідальність за всі надані послуги, включаючи додержання правил техніки безпеки. Просимо надати роз'яснення що входить до матеріально-технічних засобів із забезпеченням витратними матеріалами. Конкретний приклад - на кухні вийшло з ладу 6 конфорок вартістю 1500-2000 грн. всього 9000-12000 грн. Хто купує конфорки, виконавець чи замовник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для цього заповнюється додаток 1 (калькуляція) до договору, в якому викладено вартість всіх видів робіт, які відповідають СО; ТО-1; ТО-2 , а також вартість запасних частин:
ТЄНи, підшипники, нагрівальні елементи та пакетні перемикачі , заправка фреоном холодильних камер та інше повинно входити (в разі необхідності) до вартості місячного обслуговування.
Вартість запасних частин, які вийшли з ладу внаслідок зносу або незалежних від обслуговування причин сплачується Замовником при укладанні іншої угоди на закупівлю товару.
Повторне запитання
Дата подання: 14 січня 2020 10:51
Дата відповіді: 14 січня 2020 12:41
Просимо надати відповіді на запитання згідно Вашої відповіді 1. У калькуляції не зазначено і ніде не визначено про вартість запасних частин що вона входить в обслуговування. Просимо конкретно вказати де зазначено, що тени фреон підшипники входять у обслуговування 2. Запасні частини, які вишли з ладу внаслідок зносу або незалежних від обслуговування причин..... Якщо ми візьмемо Тен, у якому всередині згоріла спіраль, а Тен є нерозбірним виробом, тобто незалежна від обслуговування причина, то чому вартість тена повинен оплачувати виконавець? 3. Якщо підшипники змастили, перевірили роботу і т.д по ТО, то якщо він вийшов з ладу то це теж вважається незалежними від обслуговування причинами??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Калькуляцію по видах послуги та витрачених матеріалів та запчастин до договору складає Виконавець та узгоджує її з Замовником.
Наша вимога: вартість запасних частин: ТЄНи, підшипники, нагрівальні елементи та пакетні перемикачі , заправка фреоном холодильних камер та інше повинно входити (в разі необхідності) до вартості місячного обслуговування.
Уточнення
Дата подання: 14 січня 2020 11:10
Дата відповіді: 14 січня 2020 12:56
Шановний Замовник, все таки не зрозуміла відповідь, в першій частині відповіді Ви зазначили, що тени підшипники, нагрівальні елементи повинні входити в вартість обслуговування, а в другій частині відповіли що якщо в результаті зносу або незалежних від обслуговування причин то виконавець не оплачує вартість. Так по суті всі ці частини обладнання виходять з ладу в результаті зносу і виконавець лише виходить оплачує вартість запасних частин лише у випадку невірного обслуговування, невірного встановлення або підключення при монтажі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Бюджет закупівлі розраховано на вартість робіт та запчастин (ТЄНи, підшипники, нагрівальні елементи та пакетні перемикачі, заправка фреоном холодильних камер та інше).
Запитання
Дата подання: 14 січня 2020 12:53
Дата відповіді: 14 січня 2020 12:56
Калькуляцію по видах послуги та витрачених матеріалів та запчастин до договору складає Виконавець та узгоджує її з Замовником. ЯК МОЖЕ ВИКОНАВЕЦЬ СКЛАСТИ КАЛЬКУЛЯЦІЮ ПО ВИТРАЧЕНИМ МАТЕРІАЛАМ ДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ?
Відповідь: Орієновна, загальна вартість (ПРИКЛАД: вартість запчастин - 1500,00 грн.)
Звернення
Дата подання: 14 січня 2020 12:58
Дата відповіді: 14 січня 2020 13:06
В минулорічному договорі, який ідентичний з цьогорічним договором та розміщений в системі прозорро, а саме в калькуляції, ВІДСУТНЯ інформація про витрачені мпюатеріали і запасні частини. Чому в тому році при однакових умовах не було заповнена інформація в договорі і відповідно виконавець не платив за тени і т. Д.
Відповідь: Виправляємо помилки минулого року
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 22 січня 2020 13:24
скарга
суть скарги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 09:31
Шановний Учасник!

Замовником уважно розглянута скарга. За результатами розгляду повідомляємо наступне.

Під час оголошення закупівлі Замовником були встановлені вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги.

Відповідно до ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Отже, закупівля, що здійснюється Замовником в даному випадку, не є закупівлею в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Проте ст. 16 Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Наказами ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, які регулюють порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель також встановлено можливість визначати кваліфікаційні вимоги до учасників.

Документи, надані Учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям, не відповідають вимогам, встановленим Замовником.

Таким чином, вимога Замовника не є дискримінаційною, а такою, що вимагалась для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Крім того, відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11 учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення звернутися до Замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 23 січня 2020 10:09
повторна скарга
Відповідно до Вашої відповіді ми надали всі документи і довідки до тендеру. Виконали всі умови.
Якщо Вам не підходять посади працівників, то як Вам може підходити відсутність документів по пункту 8 на другого працівника ФОП Кішта Н.Г.???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 09:52
ФОП «Кішта Н.Г.» на підтвердження кваліфікаційним критеріям Замовника, а саме п. 8, надав документи, які підтверджують наявність спеціалістів:
- електромеханіка з обслуговування технологічного та холодильного обладнання;
- електромеханіка з обслуговування технологічного теплового обладнання.
Наявність працівників підтверджується відповідною довідкою із зазначенням кваліфікації та досвіду роботи. Кваліфікація працівників підтверджується наданими копіями посвідчень електромеханіків, витягами з протоколів засідання комісії з питань перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та з питань охорони праці.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 22 січня 2020 13:27
скарга
суть скарги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2020 09:31
Шановний Учасник!

Замовником уважно розглянута скарга. За результатами розгляду повідомляємо наступне.

Під час оголошення закупівлі Замовником були встановлені вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги.

Відповідно до ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Отже, закупівля, що здійснюється Замовником в даному випадку, не є закупівлею в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Проте ст. 16 Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:

наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Наказами ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 та від 20.03.2019 № 11, які регулюють порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення допорогових закупівель також встановлено можливість визначати кваліфікаційні вимоги до учасників.

Документи, надані Учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям, не відповідають вимогам, встановленим Замовником.

Таким чином, вимога Замовника не є дискримінаційною, а такою, що вимагалась для підтвердження кваліфікаційних критеріїв.

Крім того, відповідно до наказу ДП «Прозорро» від 20.03.2019 № 11 учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення звернутися до Замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 23 січня 2020 10:04
скарга
Ви надали відповідь не на ті питання, що ми зазначили в скарзі. Просимо Вас надати відповідь со суті, тому що ваша відповідь не має жодного відношення до нашої скарги.
Ми в скарзі зазначали, що ФОП Кішта Н.Г. надала довідку на двох працівників і не виконала п.8 вимог, а саме не надала документи на другого працівника, а освіта першого - військового з ракетних військ не відноситься до закупівлі.
відповідайте по суті
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 09:54
ФОП «Кішта Н.Г.» на підтвердження кваліфікаційним критеріям Замовника, а саме п. 8, надав документи, які підтверджують наявність спеціалістів:
- електромеханіка з обслуговування технологічного та холодильного обладнання;
- електромеханіка з обслуговування технологічного теплового обладнання.
Наявність працівників підтверджується відповідною довідкою із зазначенням кваліфікації та досвіду роботи. Кваліфікація працівників підтверджується наданими копіями посвідчень електромеханіків, витягами з протоколів засідання комісії з питань перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та з питань охорони праці.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 23 січня 2020 10:07
скарга
СКАРГА
1. Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються - Київський міський пологовий будинок №2. Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-09-001187-c
Назва закупівлі - Код ДК 021:2015: 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Технічне обслуговування технологічного обладнання харчоблоку)
2. Ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження – ТОВ “КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД”, 04210, м. Київ, вул. Олександра Архипенка, 1/12, кв.117
3. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати – ПРОТОКОЛ № 1187/10 від 22.01.2020 року
4. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
4.1. Відповідно до тендерної документації, а саме п.8 довідка, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг (наявність необхідної кваліфікації та досвіду слюсарів, електромеханіків, зайнятих обслуговуванням та ремонтом технологічного та холодильного обладнання (надати копію свідоцтв, сертифікатів, дозволів).
В наданих документах ФОП Кішта Н.Г. ВІДСУТНІ свідоцтва, сертифікати, дозволи на працівників.
Також серед наданих документів є диплом на одного працівника ракетних військ на офіцера військової техніки, що не має жодного відношення до електрообладнання кухні. НА ІНШОГО ПРАЦІВНИКА ДИПЛОМ ВЗАГАЛІ ВІДСУТНІЙ.
Шановний Замовник, як ви розглядали документи переможця?
5. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування – відмінити
ПРОТОКОЛ № 1187/10 від 22.01.2020 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 09:54
ФОП «Кішта Н.Г.» на підтвердження кваліфікаційним критеріям Замовника, а саме п. 8, надав документи, які підтверджують наявність спеціалістів:
- електромеханіка з обслуговування технологічного та холодильного обладнання;
- електромеханіка з обслуговування технологічного теплового обладнання.
Наявність працівників підтверджується відповідною довідкою із зазначенням кваліфікації та досвіду роботи. Кваліфікація працівників підтверджується наданими копіями посвідчень електромеханіків, витягами з протоколів засідання комісії з питань перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та з питань охорони праці.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 24 січня 2020 09:26
скарга
Я так розумію, що відповідь Ви надасте не по темі і в останні хвилини періоду оскарження. Тільки одна проблема - відсутність документів це факт
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 09:53
ФОП «Кішта Н.Г.» на підтвердження кваліфікаційним критеріям Замовника, а саме п. 8, надав документи, які підтверджують наявність спеціалістів:
- електромеханіка з обслуговування технологічного та холодильного обладнання;
- електромеханіка з обслуговування технологічного теплового обладнання.
Наявність працівників підтверджується відповідною довідкою із зазначенням кваліфікації та досвіду роботи. Кваліфікація працівників підтверджується наданими копіями посвідчень електромеханіків, витягами з протоколів засідання комісії з питань перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та з питань охорони праці.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 24 січня 2020 10:16
скарга
1. довідка, що містить інформацію про кваліфікацію та досвід спеціалістів, які братимуть участь у наданні послуг (наявність необхідної кваліфікації та досвіду слюсарів, електромеханіків, зайнятих обслуговуванням та ремонтом технологічного та холодильного обладнання (надати копію свідоцтв, сертифікатів, дозволів));
Надані посвідчення , а де СВІДОЦТВА СЕРТИФІКАТИ ДОЗВОЛИ або довідка про законодавчі підстави відсутності документів?
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-09-001187-c.a8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Код ЄДРПОУ:35742843
Дата подання: 24 січня 2020 10:19
скарга
ФОП «Кішта Н.Г.» на підтвердження кваліфікаційним критеріям Замовника, а саме п. 8, надав документи, які підтверджують наявність спеціалістів: - електромеханіка з обслуговування технологічного та холодильного обладнання; - електромеханіка з обслуговування технологічного теплового обладнання. Наявність працівників підтверджується відповідною довідкою із зазначенням кваліфікації та досвіду роботи. Кваліфікація працівників підтверджується наданими копіями посвідчень електромеханіків, витягами з протоколів засідання комісії з питань перевірки знань правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та з питань охорони праці.

Ви читали п.8 ??? там про посвідчення немає жодного слова.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

22 січня 2020 13:24
скарга

Документи подані скаржником

23 січня 2020 10:06
скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кішта Наталія Григорівна 60 060,00
UAH з ПДВ
60 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 12:48
КИЇВ ПОЛОГОВИЙ _2.rar

Публічні документи

14 січня 2020 22:42
Акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД

ФОП Кішта Наталія Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД
#35742843
Відхилено 57 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:15
ФОП Кішта Наталія Григорівна
#2482106949
Переможець 60 060,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:16

Документи

22 січня 2020 12:15
Електронний підпис
22 січня 2020 12:14
1187.pdf

Документи

22 січня 2020 12:16
Електронний підпис
22 січня 2020 12:16
1187.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кішта Наталія Григорівна
#2482106949
60 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2020 12:16
Електронний підпис
22 січня 2020 12:16
1187.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 січня 2020 11:55
Коментар щодо відміни: Закупівлю відмінено, в зв'язку з уточненням технічних та кваліфікаційних вимог. Закупівлю буде оголошено повторно.
Документи:
24 січня 2020 11:55
Електронний підпис