Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Очікувана вартість
236 320,00 UAH
UA-2020-01-09-001078-c f57f55badfe44695bd0bce011fd1f95d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Шуваєва

+380666409269 buh-kherson-hospital@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Херсонський обласний госпіталь ветеранів війни" Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01983766
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., М.ХЕРСОН, СУВОРОВСЬКИЙ Р-Н , ПРОСП. УШАКОВА БУД. 65
Контактна особа: Ольга Шуваєва
+380666409269
buh-kherson-hospital@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:58
Очікувана вартість: 236 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 363,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Закупівлю розпочато по очікуваній вартості.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12610 кілограм
Хліб білий пшеничний І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7083 кілограм
Хліб житньо-пшеничний І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за фактом постачання на умовах відстрочки платежу до 20 банківських днів, після отримання Товарів. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Додаток 1).pdf
15 січня 2020 15:57
ПРОТОКОЛ про внесення змін (11).pdf
15 січня 2020 15:57
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.doc
09 січня 2020 14:22
Проект договору.doc
15 січня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 15:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Додаток 1).pdf
15 січня 2020 15:57
ПРОТОКОЛ про внесення змін (11).pdf
15 січня 2020 15:57
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД.doc
09 січня 2020 14:22
ТД.doc
09 січня 2020 14:22
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога про усунення порушень
Дата подання: 11 січня 2020 16:38
Дата відповіді: 14 січня 2020 13:33
Шановні члени тендерного комітету! У тендерній документації, Вами встановлено наступний спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію (Додаток 3 Тендерної документації): Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник в складі тендерної пропозиції надає: - інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази достатньої для виконання умов договору; Учасник надає відомості про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання та/або експлуатаційний дозвіл. - інформацію в якій зазначити транспортні засоби якими буде здійснюватись поставка товару. Учасник надає відомості про реєстрацію потужностей за видом діяльності: транспортування (транспортні засоби мають відповідати ст. 23, 25, 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Суб’єкт який має намір взяти участь у закупівлі є виробником товару, що є предметом вказаної закупівлі. Моя діяльність є цілком законною та я маю усі необхідні документи для такого виду діяльності. Мені не зрозуміло документом якої форми та змісту я повинен надати для підтвердження наступної вимоги: відомості про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання та/або експлуатаційний дозвіл. Щодо експлуатаційного дозволу зазначу, що такий дозвіл отримується лише операторами ринку що проводять діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів тваринного походження (стаття 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Товар, що є предметом цієї закупівлі виготовлюється із інгредієнтів тваринного походження. У такому разі потужності такого оператора ринку реєструються лише Держспоживслужбі. У зв’язку з цим прошу виключити вимогу про надання експлуатаційного дозволу. Щодо надання відомостей про реєстрацію потужностей за видами діяльності: реалізація, зберігання, зазначу, що мої потужності зареєстровано відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим особам, згідно наказу № 39 від 10.02.2016 Міністерства аграрної політики та продовольства України. На підтвердження вказаної реєстрації, Держспоживслужбою видано лист де зазначено реєстраційні номери потужностей. У вказаному листі не вказано за якими видами діяльності зареєстровано потужності. Державний реєстр операторів ринку є відкритим. Будь-яка особа може безоплатно пересвідчитися по наявність факту реєстрації потужностей за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/u/1/d/12KVNWWrjliYSg5tDV0jskGNdcM7rjOd_YCeHLJX0dfM/edit?usp=drive_web&ouid=100199272669396368039. У зв’язку з вказаним прошу внести відповідні зміни до тендерної документації. Щодо реєстрації потужності як транспортний засіб, зазначу, що мої потужності як виробника зареєстровані та визначні за адресою потужностей. Згідно абз. другого частини першої статті 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Оскільки я є виробником товару, що є предметом вказаної закупівлі, окрема потужність – транспортний засіб не реєструється у зв’язку із належною мені іншою потужністю (виробничим комплексом за відповідною адресою). Вказана потужність (транспортний засіб) реєструється лише в тому випадку, коли оператор ринку займається виключно перевезенням харчових продуктів. У зв’язку з вказаним прошу внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник. Дякуємо за запитання. Відповідні зміни, стосовно вашої вимоги, будуть внесені до тендерної документації. З повагою, тендерний комітет.
Щодо виробництва хліба
Дата подання: 14 січня 2020 20:27
Дата відповіді: 15 січня 2020 10:47
Шановний замовнку, я не є виробником хліба, але маю намір взяти участь у закупівлі, яка проводиться. Вивчивши умови тендерної документації, я так і не зрозумів чи є якісь вимоги до самого виробника хліба? Якщо зовсім ніяких вимог до виробника немає, то виходить можна постачати товар із будь-якої пекарні, аби тільки товар підходив. Бо і стандартів до самого хліба теж немає. Чи все ж таки замовник хоче придбати товар певних стандартів виробництва, заводів які застосовують управління якістю чи безпечністю харчових продуктів чи ще якісь системи. Бо від цього залежать ціни на товар. Дякую за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. На Ваш запит повідомляємо, що, навіть, якщо Ви не є виробником хліба, Ви можете брати участь у процедурі закупівлі. У Додатку 4 до Тендерної документації зазначені всі вимоги до якості товару, який заявлено на тендер, зазначні якісні характристики хліба та те, що даний товар повинен відповідати діючим на триторії України ГОСТ та ДСТУ, які в свою чергу і будуть зазначені у декларації виробника, або у сертифікаті якості, або у протоколі випробувань , або у іншому документі, який буде засвідчувати якість поставленого товару та відповідність його якісним характеристикам та діючим на території України ГОСТ та ДСТУ. Крім того, як замовники торгів, посилатися на конкретний ГОСТ або ДСТУ не маємо можливості, так як дана вимога є дискримінаційною і може обмежити участь можливих учасників. Виконання Вами умов , зазчачених у Додатку 4 до даної Тендерної документації, нас, як замовників торгів, цілком задовольнить. Дякуємо за звернення, тендерний комітет.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 198 502,20
UAH з ПДВ
154 006,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цисовський Олег Олександрович 222 867,87
UAH з ПДВ
155 085,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 12:09
Електронний підпис
07 лютого 2020 12:08
довідка_мвс.pdf
07 лютого 2020 12:08
довідка_дфс.pdf
31 січня 2020 19:00
Електронний підпис
31 січня 2020 18:58
Електронний підпис
31 січня 2020 18:56
довідка_дфс.pdf
31 січня 2020 18:56
довідка_мвс.pdf
22 січня 2020 15:41
Електронний підпис

Публічні документи

25 січня 2020 01:07
Електронний підпис
25 січня 2020 01:06
тп госпіталь ввв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"

ФОП Цисовський Олег Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
Рішення скасоване 154 006,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 14:02
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
Переможець 154 006,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
154 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:31
ЗВІТ (66).pdf укладений
02 січня 2021 10:30
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:02
Додаткова угода 1 (66).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 16:41
ДОГОВІР 66.pdf укладений
18 лютого 2020 16:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 321,58
UAH (в тому числі ПДВ 9 386,93 UAH)