Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000990-c ● 7de13e49cad840108dce9982cfa78dea
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Самарська районна у місті Дніпропетровську рада |
Код ЄДРПОУ: | 25724070 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд. 51 |
Контактна особа: |
Світлана Погорєлова +380567284919 ekonom-sam@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 11:45 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Охорона будівлі Самарської районної у місті Дніпрі ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об'єктів та особистої охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги, буд, 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів за надані послуги в безготівковому порядку на поточний рахунок Виконавця. Оплата за надані послуги Виконавця за Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця по факту наданих послуг на підставі оформленого Виконавцем рахунку та Акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2020 14:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 3 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
Затвердження ТД охорона.pdf | |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 7 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 1 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 5 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 4 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 2 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
Додаток 6 (1).doc | |
09 січня 2020 14:02 |
ТД Охорона.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність хар-и Послуг встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства
Дата подання: 13 січня 2020 18:00
Дата відповіді: 14 січня 2020 16:32
Доброго дня! Розясніть, будь ласка, які саме Сертифікати/ паспорти якості/ чи ДСТУ потрібно надати для підтвердження кваліфікації у відповідності до нижченаведеного (особливо щодо 2-го речення п. 1).
1. "Технічні, якісні характеристики Послуги за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам, стандартам якості, технічним умовам), і мають підтверджуватись паспортом якості або сертифікатом відповідності. Учасник у технічній частині пропозиції конкурсних торгів має надати на кожний вид послуги копію сертифікату відповідності, дійсного на момент розкриття.
2. Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства, відповідати основним вимогам державної політики України".
Прошу надати конкретну відповідь! З повагою!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Формулювання, зазначене наприкінці Додатку 2, в якому наведено характеристики предмету закупівлі, має фактично стандартний загальновживаний інформативний зміст для будь-якого предмету закупівлі в розумінні повноти дотримання послуги за предметом закупівлі вимогам чинного законодавства.
У даному випадку, в залежності від форм власності та структури підприємства Учасника, його діяльність стосовно предмету закупівлі , а саме: послуги з охорони об'єктів та особистої охорони, регламентується чинним законодавством України.
Щодо підприємств державної форми власності - це може бути, наприклад, Закон України "Про національну поліцію" та Наказ " 277 від 07.07.2017 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об'єктів".
Щодо підприємств приватної форми власності - це Закон України "Про охоронну діяльність", документальним підтвердженням (так би мовити "сертифікатом відповідності") в даному випадку виступає Ліцензія на провадження охоронної діяльності, отимання якої регламентується Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Щодо відповідності вимогам чинного законодавства - мається на увазі дотримання у своїй діяльності Закону України "Про охоронну діяльність" та наявність Ліцензії на провадження охоронної діяльності, оформлену згідно з чинним законодавством. Зрозуміло, що кваліфікація працівників охорони, в свою чергу, підтверджується такими документами відповідності, як оформленими згідно з чинним законодавством медичними довідками, посвідченнями, дотримання вимог чинного законодавства щодо повноти виплати заробітної плати- бухгалтерськими звітами відповідного зразка тощо.
Дякуємо за запитання!
Формулювання, зазначене наприкінці Додатку 2, в якому наведено характеристики предмету закупівлі, має фактично стандартний загальновживаний інформативний зміст для будь-якого предмету закупівлі в розумінні повноти дотримання послуги за предметом закупівлі вимогам чинного законодавства.
У даному випадку, в залежності від форм власності та структури підприємства Учасника, його діяльність стосовно предмету закупівлі , а саме: послуги з охорони об'єктів та особистої охорони, регламентується чинним законодавством України.
Щодо підприємств державної форми власності - це може бути, наприклад, Закон України "Про національну поліцію" та Наказ " 277 від 07.07.2017 "Про організацію службової діяльності поліції охорони з питань забезпечення фізичної охорони об'єктів".
Щодо підприємств приватної форми власності - це Закон України "Про охоронну діяльність", документальним підтвердженням (так би мовити "сертифікатом відповідності") в даному випадку виступає Ліцензія на провадження охоронної діяльності, отимання якої регламентується Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Щодо відповідності вимогам чинного законодавства - мається на увазі дотримання у своїй діяльності Закону України "Про охоронну діяльність" та наявність Ліцензії на провадження охоронної діяльності, оформлену згідно з чинним законодавством. Зрозуміло, що кваліфікація працівників охорони, в свою чергу, підтверджується такими документами відповідності, як оформленими згідно з чинним законодавством медичними довідками, посвідченнями, дотримання вимог чинного законодавства щодо повноти виплати заробітної плати- бухгалтерськими звітами відповідного зразка тощо.
Дякуємо за запитання!
Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі
Дата подання: 15 січня 2020 11:17
Дата відповіді: 17 січня 2020 16:42
Добрий день! Шановний замовник просимо надати відповідь стосовно наступного.
1. Відповідно до Додатку 2 ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ, зазначено про : «Наявність у співробітників відповідної кваліфікації, підтвердженої свідоцтвом охоронника зразка, встановленого чинним законодавством, .........»
Прошу повідомити, який рівень кваліфікації охоронника (розряд) необхідний для надання послуг?
2. Згідно додатку 2 визначено: «Забезпечення прийняття об’єкту під охорону в будь-який час на певний термін. Наявність можливості виїзду групи швидкого реагування у межах м. Дніпра».
Проте, згідно пп. 1.5. п. 1. Таблиці 1 Додатку 4 визначено: « Наявність можливості у разі необхідності оперативного прибуття групи швидкого реагування поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.» Скан-копія оригіналу листа із Управління поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області на укладання з Учасником договору на прибуття «групи швидкого реагування поліції охорони» за системою тривожно сигналізації.
Чи не є ці вимоги такими, що протирічать одна одній?
Адже з додатку 2 передбачає наявність в штаті охоронників, що входять до груп швидкого реагування в межах м. Дніпро, є достатнім для виконання послуг з охорони по закупівлі. Надання в тендерній документації відповідних довідок про їх наявність власних груп швидкого реагування відповідає умовам закупівлі.
Крім цього, просимо повідомити, яким законодавчим актом (з посиланням на відповідну норму закону) визначена вимога щодо забезпечення, зокрема, прибуття «групи швидкого реагування поліції охорони» Управління поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.
Таким чином, в цих умовах убачається дискримінація до інших учасників, які мають у своєму штаті групи швидкого реагування, для адекватного реагування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кваліфікація співробітника охорони визначається ступенем складності об’єкта охорони. У випадку районної у місті ради - органу місцевого самоврядування – 1 розряд.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000990-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:37899191
Дата подання: 15 січня 2020 11:39
пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додаток 4
Згідно пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати документ, що вимагається для підтвердження відповідності кваліфікації критеріям згідно зі статтею 16 Закону: - Наявність можливості у разі необхідності оперативного прибуття групи швидкого реагування поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.» Скан-копія оригіналу листа із Управління поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області на укладання з Учасником договору на прибуття «групи швидкого реагування поліції охорони» за системою тривожної сигналізації. Таким чином, надання вказаного листа є підтвердженням щодо реагування з боку поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області, та виконання зобов’язання учасника закупівлі. А тому це за собою тягне підписання договорів із субпідряду, та виникнення в подальшому цивільно-правових відносин з поліцією охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.
Відповідно до п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації надання інформації про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) не передбачено закупівлею послуг.
На підставі вище згаданого просимо Вас видалити пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації або привести п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації у відповідність до пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додатку 4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації надання інформації про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) не передбачено закупівлею послуг.
На підставі вище згаданого просимо Вас видалити пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації або привести п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації у відповідність до пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додатку 4.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 17:21
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000990-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:37899191
Дата подання: 15 січня 2020 12:00
Дискримінація інших учасників
Згідно пп. 1.5. п. 1 Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен надати документ, що вимагається для підтвердження відповідності кваліфікації критеріям згідно зі статтею 16 Закону: - Наявність можливості у разі необхідності оперативного прибуття групи швидкого реагування поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.» Скан-копія оригіналу листа із Управління поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області на укладання з Учасником договору на прибуття «групи швидкого реагування поліції охорони» за системою тривожної сигналізації.
Відповідно до Закону України «Про охорону діяльність» визначений порядок застосування персоналом охорони заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, так і обов’язки та права персоналу охорони. Зокрема, передбачено не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції; протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи Національної поліції про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення /п.3,4 ч. 1 ст. 12/
Про всі факти припинення правопорушення стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персонал охорони зобов'язаний негайно в усній або письмовій формі повідомити свого безпосереднього керівника і територіальний орган Національної поліції, а в разі нанесення тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати швидку медичну допомогу. /ч. 9 ст. 16/
Разом з цим, приписами цього закону визначене застосування транспортних засобів, що може використовуватись для груп швидкого реагування. Таким чином, не обов’язок застосовувати реагування силами поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.
Вказані вимоги Замовника свідчать про обмеження конкуренції та монопольне становище поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області, як ймовірного учасника та подальшого переможця відкритих закупівель. Крім цього, це призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , якою визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищезгаданного просимо Вас видалити цей пункт або привести його у відповідність з діючим законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Закону України «Про охорону діяльність» визначений порядок застосування персоналом охорони заходів фізичного впливу та спеціальних засобів, так і обов’язки та права персоналу охорони. Зокрема, передбачено не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції; протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи Національної поліції про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення /п.3,4 ч. 1 ст. 12/
Про всі факти припинення правопорушення стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, використання службових собак персонал охорони зобов'язаний негайно в усній або письмовій формі повідомити свого безпосереднього керівника і територіальний орган Національної поліції, а в разі нанесення тілесних ушкоджень правопорушнику - негайно викликати швидку медичну допомогу. /ч. 9 ст. 16/
Разом з цим, приписами цього закону визначене застосування транспортних засобів, що може використовуватись для груп швидкого реагування. Таким чином, не обов’язок застосовувати реагування силами поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області.
Вказані вимоги Замовника свідчать про обмеження конкуренції та монопольне становище поліції охорони ГУ НП України в Дніпропетровській області, як ймовірного учасника та подальшого переможця відкритих закупівель. Крім цього, це призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , якою визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищезгаданного просимо Вас видалити цей пункт або привести його у відповідність з діючим законодавством.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 січня 2020 17:18
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 замовники самостійно визначають перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом, тобто не обмежують права Учасників в площині здійснюваної ними господарської діяльності як такої.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Застосування вимоги щодо наявності документу про співпрацю з органами Національної поліції України є досить поширеним у практиці закупівель охоронних послуг та не може стати причиною повної відсутності конкуренції серед Учасників торгів.
Відповідно до розділу V «Взаємодія суб’єктів охоронної діяльності з правоохоронними органами та громадськістю» Закону України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012, усім без виключення суб’єктам охоронної діяльності надано право спільно з правоохоронними органами організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення громадського порядку. Суб’єкти правоохоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших, не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов’язки суб’єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Будь-яка форма взаємодії та співпраці між суб’єктами правоохоронної діяльності та правоохоронними органами (у даному випадку поліцією охорони Національної поліції України), у т. ч. й обумовлені сторонами заходи, безперечно мають бути оформлені письмовим документом (договором, угодою, меморандумом, протоколом, інструкцією, тощо щодо взаємодії та ін.) За тендерною документацією об’єктом охорони є адміністративна будівля районної у місті ради – органу місцевого самоврядування, на території якої розташовані Управління-служба у справах дітей, районне відділення Управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради, відділ Державної казначейської служби України, відділи Управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради, відділ з мобілізаційної, оборонної роботи та цивільного захисту населення та інші виконавчі органи. Тому зазначена вимога є необхідною у зв’язку з постійним перебуванням на території будівлі великої кількості не тільки її співробітників, але й осіб цивільного населення, у тому числі дітей, людей похилого віку, людей з особливими потребами, а також зі зберіганням у будівлі великої кількості документів, у тому числі архівних та з обмеженим і закритим доступом. Заходи щодо взаємодії (співпраці) між суб’єктами охоронної діяльності та правоохоронними органами безперечно дозволять скоротити (у разі виникнення) термін дії непередбачених та надзвичайних ситуацій на об’єкті охорони, таких, як кримінальні правопорушення та/або порушення громадського порядку, а також уникнути або максимально знизити ризики негативних наслідків як для громадян, які перебувають у цей час на території об’єкту охорони, так і для Замовника (у т. ч. у частині матеріальних збитків).
Оскільки чинним законодавством не обмежується право будь-якого суб’єкта охоронної діяльності на укладення документу про співпрацю (взаємодію) з правоохоронними органами (органами Національної поліції), то це власний вибір кожного суб’єкта охоронної діяльності.
Вважаемо, що співпраця (взаємодія) Учасника з правоохоронними органами у формі, що не суперечить чинному законодавству, є одним з важливих показників його відповідності умовам закупівлі, тому наявність документу про співпрацю (взаємодію) з органами поліції охорони Національної поліції України не порушує чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СОЮЗ-ТР |
447 750,00
UAH з ПДВ
|
447 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРОМ, ЛТД" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Охоронне підприємство "СОБР" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СОЮЗ-ТР #37900615 |
Переможець |
447 750,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:17
|
Д угода Союз ТР.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 11:15
|
Дод.угода ТОВ Союз ТР 22.12.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 лютого 2020 10:51
|
Дод. угода 1 охорона 2020.pdf | зміни до договору |
12 лютого 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 10:37
|
договір охорона 2020.pdf | укладений |
12 лютого 2020 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору на суму 48934,43 грн. Загальна сума Договору складає 398815,57 грн, без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 7-02/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору до 31.03.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 7-02/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |