Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату
Очікувана вартість
28 410,00 UAH
UA-2020-01-09-000961-c fb07b253e4ec49739a0eb2447289c8ba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чешко Ольга Федорівна

380444513081 kgp_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський геріатричний пансіонат
Код ЄДРПОУ: 21462905
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, Бударіна, 11
Контактна особа: Чешко Ольга Федорівна
380444513081
kgp_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2020 14:00
Очікувана вартість: 28 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Дезінфекційні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
430 Флакон
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, Бударіна.11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33630000-5 — Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 13:54
Проект договору дез.doc
09 січня 2020 13:54
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-000961-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 09 січня 2020 17:25
дискримінаційні вимоги, упереджені дії замовника
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33600000-6 (дезінфекційні засоби) згідно наступних вимог:
«Новохлор - екстра» концентрат, флакон 1л
«Неостерил» блакитний, флакон 1л
«Саніфект», флакон 1л
Шановний замовнику, шановна головна медсестра, скажіть ,будь ласка ,що із наведених дезінфекційних засобів належить до лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату : хлорвмісний засіб Новохлор-екстра чи антисептичний засіб для шкіри рук Неостерил , чи можливо засіб для дезінфекції та достерилізаційного очищення Саніфект? Це ви так розпочинаєте приховувати корупційні закупівлі, маскуючи дезінфекційні засоби під різні коди, адже тут явно код 2445 . Про те що це договірна закупівля відразу видно, адже жодних вимог до засобів, а навіщо , адже завідомий учасник і так все знає.
Нагадаємо, це закупівля за державні кошти, для державної установи, то ж дотримуватись необхідно чинних законів України, а отже Закону Про публічні закупівлі. Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та виключив неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник не має наміру розглядати еквіваленти, адже окрім відсутності вимог до засобів, відсутній і вираз « або еквівалент». Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 січня 2020 10:46
Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату – ДК 016:2010 - 20.20.1 – 33630000-5 [Дезинфекційні засоби – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33631600-8 – (антисептичні та дезінфікуючі засоби)].Засоби Новохлор», «Неостерил», «Саніфект»,призначені для обробки рук, білизни, поверхонь, посуду, обладнання...
Хочемо зазначити, що код 24450000-3 (агрохімічна продукція)-24455000-8(дезінфікуючі засоби).Ніякого відношення до дезінфікуючих агрохімічної продукції ми не маємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтердез 28 149,60
UAH з ПДВ
28 149,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2020 14:20
Електронний підпис
11 січня 2020 14:13
Оновлена пропозицІя
10 січня 2020 17:06
Електронний підпис
10 січня 2020 17:01
Інструкція Саніфект.pdf
10 січня 2020 17:01
СТАТУТ.pdf
10 січня 2020 17:01
Виписка ЄДР.pdf
10 січня 2020 17:01
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтердез

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтердез
#37403360
Переможець 28 149,60
UAH з ПДВ
11 січня 2020 15:04

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтердез
#37403360
28 149,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 11:52
Додаткова угода№1.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 11:51
Договір.pdf укладений
22 січня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 22 січня 2020
Сума оплати за договором: 28 095,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 682,60 UAH)