Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов'язана продукція.
Очікувана вартість
1 279 113,04 UAH
UA-2020-01-09-000953-c 1d715c9cc074463c9a9e5f381045b589
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Розторгуєва

+380432612950 galina_kuchugurova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 13335682
Місцезнаходження: 21012, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул.Данила Нечая,21
Контактна особа: Галина Розторгуєва
+380432612950
galina_kuchugurova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Теплова мережа підключена до загальної мережі Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго". Отже, ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забеспечувати заклад теплопостачанням з іншими організаціями. Дані послуги на територіїзнаходження замовника можуть бути надані лише певним постачальником- Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго". Інша альтернатива відсутня. Не укладання договору на закупівлю послуг з постачання пари та гарячої води призведе до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків. Це ставить під загрозу організацію процесу навчання у закладі, а також здоров'я та життя відвідувачів.
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України "Про природні монополії" зведений перелік суб'єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України.
Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р зведений перелік суб'єктів прородних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http:www.amc.gov.ua).
Ураховуючи те, що Комунальне підприємство Вінницької міської ради "Вінницяміськтеплоенерго" входить до зведеного переліку суб'єктів природних монополій на ринку послуг з постачання теплоенергії в м.Вінниці, закупівля теплоенергії здійснюється у зазначеного підприємства.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 15 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
694.965 гігакалорія
687,7648 Гкал постачання теплової енергії; 7,20 Гкал гаряче водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21012, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Данила Нечая,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
0.628 гігакалорія
0,627743 Гкал/год теплове навантаження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21012, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Данила Нечая,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Споживач, не пізніше 25 числа розрахункового місяця вносить плату за приєднане навантаження, визначене в додатку № 1 до Договору та сплачує 70 відсотків вартості від обсягу теплової енергії та гарячого водопостачання, який передбачений на наступний розрахунковий період. Аванс 25 Календарні 70
Надання послуг Остаточні розрахунки за спожиту теплову енергію та гаряче водопостачання Споживач проводить до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим. Пiсляоплата 10 Календарні 30

Тендерна документація

09 січня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
Переможець 1 279 113,04
UAH з ПДВ
09 січня 2020 14:00

Документи

09 січня 2020 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ВІННИЦЯМІСЬКТЕПЛОЕНЕРГО"
#33126849
1 279 113,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2020 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 09:16
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 11:44
додугода 1 ВМТЕ.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:23
дод угода 90.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:15
додат.уг.№ 90.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:13
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 08:47
дод угода тепло 08.12.2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 09:14
дод угода тепло.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 09:12
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:27
дод угода 90.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 10:23
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 10:54
дод угода тепло.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 11:29
додат.угода.pdf зміни до договору
04 березня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 09:50
договір.pdf укладений
23 січня 2020 09:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови Національної комісії, що здійснює державне трегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 09.09.2020р. № 1671.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору на 50916,84 грн.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 18000 грн.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.11.2020р. № 2263 змінюються тарифи.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну Договору на 93664,81 грн.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору проджовжується на строк, достатній для проведення процедури на початку 2021р. в обсязі, що не перевищує 20% кінцевої вартості договору
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 90
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми і складає 195881,81 грн.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 175 290,87
UAH (в тому числі ПДВ 195 881,81 UAH)