Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015«09130000-9 Нафта і дистиляти»
Очікувана вартість
3 432 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000872-c b86d5323034248de9bc96b7cdbfe4a63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ясинецька

+380978122067 autobaza.zt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоровя" Житомирської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13548722
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Покровська, 37
Контактна особа: Тетяна Ясинецька
+380978122067
autobaza.zt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 14:12
Очікувана вартість: 3 432 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 716,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Доставка за рахунок постачальника попередньо погодженими партіями; відстрочка платежу до 90 к.д. по мірі надходжень партій товару, можливість укладення договорів зберігання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
30000 літр
Дизильне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Покровська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет, власні кошти Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційін вимоги
Дата подання: 13 січня 2020 17:06
Дата відповіді: 13 січня 2020 17:56
Шановний Замовник! У Додатку 1 до документації потрібно надати :  - копії документів(договора на орендовані бензовози, технічні паспорти або договори на надання послуг з перевезень пального бензовозами, тощо…), що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л;. Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників щодо «власних або орендованих бензовозів», так як Учасник, який має «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Наявність власного/орендованого автотранспорту зовсім не впливає на виконання умов постачання. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного та орендованого майна (рішення від 30.11.2018 № 12247-р/пк-пз у процедурі UA-2018-10-31-001568-с.), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Також, значно зменшує коло учасників наявність дискримінаційної умови щодо "різна калібровка бензовозів об’ємом від 1900 л до 10000 л, один з яких має бути об’ємом до 2000 л» , так як саме бензовозів з об’ємом 2000 л не існує!!! Також, з вимоги виходить що один з бензовозів має бути об’ємом від 1900 до 2000 л, що не є можливим і конкретно обмежує коло учасників. Тому, учасник, який має бензовози з РІЗНИМИ ОБ’ЄМАМИ СЕКЦІЙ цистерни від 2000 л і готовий поставити об’єм палива, який є менший за об’єм СЕКЦІЇ цистерни, прийняти участь в закупівлі даний Учасник не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 1 до тендерної документації), де вказані виключно власний/орендований автотранспорт та обмеження в об’ємах бензовозів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дана вимога не є дискримінаційною, щодо бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л.На територіїї автобази знаходиться три цистерни, одна з якої має вміст до 2000л на бензин А-95, тому більшу кількість прийняти не має можливості.(З задоволенням покажемо Вам скільки вміст кожної цистерни .) Бензовози з об’ємом до 2000 л існують! Тож запрошуємо Вас прийняти участь у відкритих торгах.
Дискримінаційні вимоги по ліцензії
Дата подання: 13 січня 2020 17:18
Дата відповіді: 13 січня 2020 18:13
Шановний Замовник! У п.12. Розділу ІІІ Ддо документації потрібно надати :  - ліцензія на право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або за наявності місця зберігання . Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників. так як Ліцензії надаються ТАКОЖ на оптову торгівлю БЕЗ місць оптової торгівлі, і тому Учасник, який має «ліцензію на право здійснення оптової торгівлі пальним БЕЗ наявності місць оптової торгівлі» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Враховуючи п.5 проекту договору та зазначене місце доставки п.4.3. Розділу І , поставка товару проводиться автотранспортом Учасника за адресою ЗАМВОНИКА, а не заправкою автомобілів ЗАмовника у МІСЦЯХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ Учасника.  Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині ліцензії, де вказані виключно право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або за наявності місця зберігання .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Установа має на балансі понад 130 автомобілів та на своїй території має власну АЗС, яка складається з трьох цистерн малих об’ємів, ( А-95-до2000 м.куб, А-92-11000м.куб, Д/П-11800 м.куб) ,що не дає можливості забезпечити установу пальним на тривалий термін .При наявності фінансування є можливість здійснити оплату великих об'ємів пального. Після оплати згідно накладної пальне рахується на балансі автобази ( частина на території власної АЗС та частина згідно договору-зберігання у Постачальника).База зберігання пального дає можливість якісно та безперебійно обслуговувати 28 лікувальних закладів.Наші вимоги не є дискримінаційними.
продовження щодо бензовозів
Дата подання: 14 січня 2020 10:15
Дата відповіді: 14 січня 2020 12:48
НАГОЛОШУЄМО про те, що було ДВА питання про власні/орендовані бензовози та об'єми бензовозів. 1) ВЛАСНІ-Орендовані бензовози АНТИМОНОПОЛЬНИЙ комітет вважає дискримінацією, про що зазначено у минулій вимозі. Вимагаємо додати наянвість бензовозів за договорами перевезень. 2) ІНФОРМУЄМО ВАС про те, що цистерни БЕНЗОВОЗів складаються з СЕКЦІЙ, які з різними об'ємами. Учасник, який має бензовози з об'ємами більше 2000 л із РІЗНИМИ ОБ’ЄМАМИ СЕКЦІЙ цистерни бензовоза від 2000 л, готовий поставити об’єм палива, який є меншим за об’єм СЕКЦІЇ цистерни до 2000 л палива., АЛЕ прийняти участь в закупівлі даний Учасник не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. ВИ навмисне вставили вимогу БЕНЗОВОЗ об'ємом до 2000 л для одного учасника. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 1 до тендерної документації), де вказані виключно власний/орендований автотранспорт та обмеження в об’ємах бензовозів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!!!!!!!!!!!!!
Читайте уважно ТД!!!!!!!!!!!!!!!
В додатку №2 до ТД Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до ст. 16 Закону
Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Для учасників:
- копії документів(договора на орендовані бензовози, технічні паспорти або договори на надання послуг з перевезень пального бензовозами, тощо…), що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л;
Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ.
(АБО ДОГОВОРИ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕНЬ).
Нам дуже важливо ,що одна з цистерн,яка знаходиться на території автобази вміщає до 2000л(до,а не 2000л!!!!!!) .І нам не має різниці чи бензовозом чи секційним бензовозом Ви привизете пальне до 2000л, а не рівно 2000л. Заключайте договора оренди чи договорами перевезень з фірмами, які мають бензовози даної колібровки.
Щодо зберігання
Дата подання: 14 січня 2020 10:26
Дата відповіді: 14 січня 2020 13:04
ЧОМУ нема інформації у ТЕНДЕРНІЙ документації, що ВИ збираєтеся зберігати пальне у ПОСТАЧАЛЬНИК???
Відповідь: ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!!!!!!!!!!!!! Читайте уважно ТД!!!!!!!!!!!!!!!
Інформацію про можливість зберігання пального у Постачальника зазначено в електронній формі оголошення.
Цитуємо:
Доставка за рахунок постачальника попередньо погодженими партіями, відстрочка платежу до 90 к.д. по мірі надходжень партій товару, можливість укладення договорів зберігання.
Але саме лише для ВАС ми обов'язково внесемо зміни , що у Постачальника має зберігатися пальне.
Зміни:Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ та надати гарантійний лист, що пальне буде зберігатися у Постачальника.
Хоча для всіх решти учасників і так зрозуміло, що база зберігання вимагається, для того, щоб там зберігати пальне Замовника.
продовження щодо ліцензії
Дата подання: 14 січня 2020 10:42
Дата відповіді: 14 січня 2020 17:18
У зв'язку з тим, що Ви плануєте зберігати паливо у Постачальника, повідомляємо: у ваших вимогах Додатку 2 зазначається, що Учасник може мати базу зберігання за договорами зберігання з власниками баз ПММ. У такому випадку, ліцензія на право зберігання пального повинна бути у ВЛАСНИКА бази ПММ, а не в Учасника. Також, повідомляємо про те, що ліцензія на право оптової торгівлі за нАЯВНОСті місць оптової торгівлі не дає право ЗБЕРІГАТИ паливо - для цього надається окрема ліцензія!!! ТОму, Учаснику достатньо мати право на оптову торгівлю пального і без місць оптової торгівлі ,при цьому надавши ліцензію на право зберігання власника бази ПММ, з яким є договір зберігання. .!!! У зв'язку з цим, вимога щодо наявності Учасника ліцензії на право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або за наявності місця зберігання є дискримінаційною та зменшує коло учасників до ОДНОГО. Вимагамо додати ліцензію щодо оптової торгівлі БЕЗ наявності місць оптової торгівлі та надання ліцензії ВІД ВЛАСНИКА бази ПММ на право зберігання,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ !!!!!! вносимо зміни до тендерної документації, а саме:учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись сканкопія діючої ліцензії на право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або діючої ліцензії на право здійснення оптової торгівлі пальним без місяця оптової торгівлі У разі надання ліцензії на право оптової торгівлі пальним без місяця оптової торгівлі слід додати договір зберігання пального з фізичною чи юридичною особою та відповідну ліцензію.
Підстава: ЗУ від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».
Питання по ТД
Дата подання: 14 січня 2020 16:48
Дата відповіді: 15 січня 2020 11:00
Виходячи з вищенаданих Ваших відповідей на вимоги та для дотримання НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог, Ми вимагаємо внести зміни ,а саме: 1) Так як можна надавати "ДОГОВОРИ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕНЬ" ( які не надають право на власні або орендовані бензовози, а лише на послуги перевезення), тому в додатку №2 до ТД замінити фразу "підтвердити наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки" на правильне твердження : "підтвердити наявність автотранспорту для перевезення нафтопродуктів різної калібровки". 2) з Вашої відповіді "І нам не має різниці чи бензовозом чи секційним бензовозом Ви привизете пальне до 2000л, а не рівно 2000л" потрібні зміни в Додатку 2 у фразі "бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л " на правильну форму : ""бензовозів або окремих секцій (ємностей) бензовозу з різною колібровкою від 1900л до 10000л , одна з ємностей яких має бути об’ємом до 2000л " 3) Додати "Ліцензію на право оптової торгівлі БЕЗ наявності місць оптової торгівлі" та надання "Ліцензії на право зберігання палива" від власника бази ПММ. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зміни до тендерної документації внесено.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-000872-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 02 лютого 2020 03:48
не відповідність документів переможця
Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – ФОП Гладун, пропозицію якого вибрано переможцем, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме:

1) Згідно пункту 1. Додатку 2 потрібно надати: «…Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ»

Учасник надав договір №10 від 27.12.2019 року , в якому зазначається мета оренди п.2.1. : «використання орендованого майна з метою надання роздрібно-оптової торгівлі паливно-мастильними матеріалами». Проте вимагається інформація про базу зберігання пального, а не щоо торгівлі з неї.
Тобто, у договорі №10 відсутня інформація про право ЗБЕРІГАТИ паливо у даному місці, що свідчить про невідповідність вимозі замовника в частині документального підтвердження «бази зберігання пального».
Також, пункт 3.1. Договору № 10 від 27.12.2019 року зазначає: 2 термін оренди складає два роки з моменту прийняття об’єкту». ОДНАК, відсутнє будь-яке підтвердження про прийняття об’єкту ( зазвичай це акти прийому-передачі), що дає підстави вважати про відсутність даного прийняття об’єкту.

2) Згідно п.1 розділу ІІІ потрібно надати « Файл: «Інформація щодо відповідності ст.17 закону.pdf і вказується Додаток 3». У даному додатку міститься гарантійний лист та вимога «Учасник заповнює таблицю в графі «Підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника». Тобто, даний додаток повинен бути у складі пропозиції учасників і ВІДСУТНЯ вимога щодо надання інформації у довільній формі.
ОДНАК, у пропозиції учасника ФОП Гладун ВІДСУТНІЙ даний гарантійний лист відповідно до Додатку 3, що свідчить про невідповідність учасника вимогам тендерної документації.

3) відповідно до пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації вимагається «Надати гарантійний лист щодо терміну поставки протягом 4 годин з подачі письмової заявки Замовника».
Учасник ФОП Гладун вказав поставку товару « на протязі 4 годин від дати подачі замовлення», що не відповідає вимозі Замовника «протягом 4 годин з подачі заявки». Тобто, учасник гарантує поставку «на протязі 4 годин З ДАТИ ПОДАЧІ замовлення», що свідчить про поставку пального на наступний день у проміжок від 00:00 годин до 04:00 годин ночі !
Таким чином, учасник ФОП Гладун НЕ підтвердив можливість поставки пального протягом 4 годин З ПОДАЧІ ЗАЯВКИ!



Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував формальний підхід до розгляду та оцінки пропозиції ФОП Гладун та порушив законні інтереси Скаржника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція ФОП Гладун має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ФОП Гладун.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 лютого 2020 17:29
1. На підтвердження кваліфікаційних вимог(наявність власної або орендованої бази зберігання пального) ФОП Гладун надав копію договору № 10 від 27.12.19. довідку про наявність матеріально-технічної бази та 2 гарантійних листи щодо можливості зберігати пальне. Також учасником надано ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за наявності місць оптової торгівлі. Наявність даного виду ліцензії передбачає зберігання пального. Даних документів достатньо для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Слід зазначити, що акт прийому передачі об’єкту оренди не вимагався тендерною документацією.
2. Помилка пов’язана з оформленням тендерної пропозиції котра не впливає на її зміст вважається формальною. Відповідно гарантійний лист про відповідність ст. 17 поданий учасником за відмінною формою впливає на його зміст(ст. 22 ЗУ ПРО публічні закупівлі), відповідно дана помилка вважається формальною, що допускається тендерною документацією.
3.Також з письмового звернення до учасника було надане роз’яснення, що була допущена механічна помилка під час друкування та вважати «термін поставки протягом 4 годин з подачі письмової заявки Замовника», що і малося на увазі.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет вирішив, що пропозиція ФОП Гладун відповідає умовам тендерної документації.

Документи

06 лютого 2020 17:29
відповідь на вимогу.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000061 ● 445c00fed69a41d2b6b5ee79cba05158
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.05.2020
№ 32

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.05.2020 № 32.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-01-09-000872-с Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-20 13:48:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-09-000872-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель КУ «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоровя» Житомирської обласної ради укладено додаткові угоди від 04.03.2020 року № 2 та від 19.03.2020 року № 4 до договору від 14.02.2020 року № 13, укладеного з ФОП Гладун С.М. на внесення змін до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод № 2 та № 4 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження, зокрема документального підтвердження коливання ціни на бензин марки А-95, бензин марки А-92 та дизельне паливо на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року).
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 16:33:33

Пояснення по моніторингу UA-M-2020-05-18-000061закупівлі по предмету «Нафта та дистиляти» щодо обґрунтування укладання додаткових угод № 2 від 04.03.2020 та № 4 від 19.03.2020р. до договору від 14.02.2020р. № 13, укладеного з ФОП Гладун С.М.

04.03.2020р. ФОП Гладун С. М звернувся до установи та голови тендерного комітету з інформацією про підвищення цін на паливно-мастильні матеріали на внутрішньому ринку України та проханням скоригувати ціни на пальне, які були визначені в Договорі та встановити їх на наступному рівні(лист-звернення від 04.03.2020 № 90):
- Дизельне паливо – 16,85 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-95 – 16,50 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-92 – 16,30 грн за 1 л з урахуванням транспортування.
Для обґрунтування зазначених цін Учасник надав експертні висновки Київської торгово-промислової палати від 04.03.2020 № Ц-217 та Ц- 220 року. Ціни у листі зверненні на пальне не перевищують цін у експертних висновках.
На підставі даного листа та наданих експертних висновків було укладено додаткову угоду № 2 від 04.03.2020р.
19.03.2020 до тендерного комітету звернувся Учасник ФОП Гладун С.М. з інформацією про підвищення цін на паливно-мастильні матеріали на внутрішньому ринку України і проханням скоригувати ціни на пальне, які були визначені в Договорі та встановити їх на наступному рівні (лист –звернення від 19.03.2020р. № 75):
- Дизельне паливо – 18,40 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-95 – 19,30 грн за 1 л з урахуванням транспортування;
- Бензин А-92 – 18,70 грн за 1 л з урахуванням транспортування.
Для обґрунтування Учасник надав експертний висновок Київської торгово-промислової палати від 18.03.2020 № Ц- 269 року . Ціни у листі зверненні на пальне не перевищують цін у експертних висновках.
На підставі наданого листа та експертного висновку було укладено додаткову угоду № 4 від 19.03.2020р.
Відповідно до пп.1.4.п.1. Договору згідно ст.36 п.4. ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII ціна за одиницю товару може бути змінена не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Також відповідно роз’яснення Мінекономрозвитку України від 07.04.2015 року №3303-05/11398-07 Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю Замовник при коливанні ціни протягом дії договору про закупівлю може вносити зміни декілька разів в частині ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу з урахуванням попередніх змін. Відповідно можна укладати декілька додаткових угод до договору про закупівлю. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Сканкопії звернень та експертних висновків додаються.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір про закупівлю товарів за державні кошти від 14.02.2020 № 13 розірвано додатковою угодою від 11.06.2020 № 6 до даного договору.

2020-06-11 13:37:23


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі.

2020-06-11 16:30:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" 2 497 560,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" 2 489 400,00
UAH з ПДВ
2 397 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД СИГМА ТРЕЙД" 3 420 000,00
UAH з ПДВ
3 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 14:34
Електронний підпис
31 січня 2020 13:28
довідки.PDF
29 січня 2020 12:59
Електронний підпис
29 січня 2020 12:57
тендерна проп.PDF
21 січня 2020 15:33
Електронний підпис
20 січня 2020 16:47
Ф13 Інші документи.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф12Ліцензія.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф11 Про санкції.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф9 Договір.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф8 Довідки.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф7Платник податку.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф6 Витяг.PDF
20 січня 2020 16:47
Ф3 Технічні вимоги.PDF

Публічні документи

27 січня 2020 15:11
Електронний підпис
27 січня 2020 15:11
Повноваження особи.pdf
27 січня 2020 15:11
Інші документи.pdf
27 січня 2020 15:11
ОРИГІНАЛ Паспорт.PDF
27 січня 2020 15:10
Проект договору.pdf
27 січня 2020 15:10
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2020 15:10
ст 17 гарантійний_.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 18:58
Електронний підпис
23 січня 2020 18:50
ДОГОВІР.pdf
23 січня 2020 18:50
ТП.pdf
23 січня 2020 18:50
СЕРТИФИКАТИ.pdf
23 січня 2020 18:50
ТУ.pdf
23 січня 2020 18:50
ДОВІДКИ 1.pdf
23 січня 2020 18:50
ДОВІДКИ 2.pdf
23 січня 2020 18:50
СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гладун Сергій Михайлович"

ТОВ "НАФТОСФЕРА"

ТОВ "ТД СИГМА ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 13:30
Додаткова угода 6.PDF укладений
11 червня 2020 13:24
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 17:41
Додаткова угода № 5.PDF зміни до договору
06 квітня 2020 17:40
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 12:04
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
19 березня 2020 12:01
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 15:16
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
05 березня 2020 15:15
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 16:30
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
04 березня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 14:21
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
18 лютого 2020 14:20
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 13:58
Договір 13.PDF укладений
14 лютого 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесена ціна договору за лютий 2020 року згідно кошторису
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять восьмої сесії VІІ скликання Житомирської обласної ради від 12.11.2019 року № 1677 «Про припинення комунальної установи «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я» Житомирської обласної ради» вирішено припинити Комунальну установу «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров’я» Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в комунальне некомерційне підприємство «Автобаза санітарного транспорту лікувально-профілактичних закладів охорони здоров'я» Житомирської обласної ради. Зміни вносяться в реквізити замовника та перенесення невиконаних зобовязань.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 066 548,54
UAH (в тому числі ПДВ 177 758,09 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі висновку проведеного моніторингу.