Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
165 600,00 UAH
UA-2020-01-09-000859-c ● f2a52fe989f944bc87ed2c32f183dd75
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380412429096 406009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 13:52 |
Очікувана вартість: | 165 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 828,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12403, Україна, Житомирська область, c. Глибочиця, вул. М. Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 січня 2020 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 січня 2020 12:37 |
Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).docx | |
13 січня 2020 12:37 |
Додаток 1 Проєкт договору (зі змінами).docx | |
13 січня 2020 12:37 |
ТД_Ноутбук 2020 (зі змінами).doc | |
13 січня 2020 12:37 |
Перелік змін Ноутбуки.docx | |
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 4 Лист-згода обробка персон даних.docx | |
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 1 Проєкт договору.docx | |
09 січня 2020 13:30 |
ТД_Ноутбук 2020.doc |
13 січня 2020 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 січня 2020 12:37 |
Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).docx
|
|||
13 січня 2020 12:37 |
Додаток 1 Проєкт договору (зі змінами).docx
|
|||
13 січня 2020 12:37 |
ТД_Ноутбук 2020 (зі змінами).doc
|
|||
13 січня 2020 12:37 |
Перелік змін Ноутбуки.docx
|
|||
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 4 Лист-згода обробка персон даних.docx
|
|||
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
|
|||
09 січня 2020 13:30 |
Додаток 1 Проєкт договору.docx
|
|||
09 січня 2020 13:30 |
ТД_Ноутбук 2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність технічного завдання
Дата подання: 09 січня 2020 16:06
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:46
Шановний замовнику, в технічному завданні Вами визначено вимогу до ноутбуків: Процесор- не гірше INTEL Pentium N5000 та Графічний адаптер – не гірше Intel UHD Graphics 620 або краще. Процесор INTEL Pentium N5000 має вбудовану графіку UHD-графіка Intel® 605, що суперечить Вашим вимогам. Якщо ж підбирати процесор з UHD Graphics 620 або краще це значно здорожчує ноутбук та робить закупівлю неможливою. Враховуючи вищевкаладене пропонуємо Вам переглянути Ваші вимоги до техніки, яка закуповується та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації та відповідно оприлюднені через електронну систему закупівель
Характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 09 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:45
Шановний Замовнику, характеристику "Intel UHD Graphics 620 або краще" мають процесори Intel з кодовою назвою Kaby Lake Refresh (8-а генерація) https://ru.wikipedia.org/wiki/Kaby_Lake
Вартість мобільних системи з такими процесорами значно перевищує заплановану вартість цієї закупівлі.
Просимо розглянути можливість зміни технічного завдання.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації та відповідно оприлюднені через електронну систему закупівель
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 січня 2020 09:48
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник допускає до участі у процедурі закупівлі Учасників, запропоновані моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником у тендерній документації.
Щодо другого пункту звернення Учасника, то в тендерній документації Замовника, а саме в додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься вимога щодо вказання Учасником в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника інформації про виробника та модель запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам.
Замовник допускає до участі в процедурі закупівлі Учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовник буде оцінювати тендерні пропозиції Учасників-платників ПДВ та Учасників-неплатників ПДВ на рівних умовах. Замовник не буде додавати до вартості тендерних пропозицій учасників-неплатників ПДВ суму ПДВ 20% та оцінюватиме тендерні пропозиції учасників-неплатників ПДВ як остаточні.
Щодо другого пункту звернення Учасника, то в тендерній документації Замовника, а саме в додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься вимога щодо вказання Учасником в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника інформації про виробника та модель запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам.
Замовник допускає до участі в процедурі закупівлі Учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовник буде оцінювати тендерні пропозиції Учасників-платників ПДВ та Учасників-неплатників ПДВ на рівних умовах. Замовник не буде додавати до вартості тендерних пропозицій учасників-неплатників ПДВ суму ПДВ 20% та оцінюватиме тендерні пропозиції учасників-неплатників ПДВ як остаточні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000859-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 10 січня 2020 11:07
вимогам
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Авторизаційний лист від виробника ноутбуків або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2020 12:45
Замовником внесені зміни до тендерної документації та відповідно оприлюднені через електронну систему закупівель
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
149 477,00
UAH з ПДВ
|
149 477,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" |
156 998,00
UAH з ПДВ
|
154 514,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" |
158 010,00
UAH з ПДВ
|
154 559,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
158 148,00
UAH з ПДВ
|
156 216,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" |
158 700,00
UAH з ПДВ
|
156 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
157 811,28
UAH з ПДВ
|
157 811,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
165 600,00
UAH з ПДВ
|
159 870,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
159 873,00
UAH з ПДВ
|
159 873,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
149 477,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 12:52
|
Підписаний договір.PDF | укладений |
13 лютого 2020 12:50
|