Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
165 600,00 UAH
UA-2020-01-09-000859-c f2a52fe989f944bc87ed2c32f183dd75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412429096 406009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412429096
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:52
Очікувана вартість: 165 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c. Глибочиця, вул. М. Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність технічного завдання
Дата подання: 09 січня 2020 16:06
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:46
Шановний замовнику, в технічному завданні Вами визначено вимогу до ноутбуків: Процесор- не гірше INTEL Pentium N5000 та Графічний адаптер – не гірше Intel UHD Graphics 620 або краще. Процесор INTEL Pentium N5000 має вбудовану графіку UHD-графіка Intel® 605, що суперечить Вашим вимогам. Якщо ж підбирати процесор з UHD Graphics 620 або краще це значно здорожчує ноутбук та робить закупівлю неможливою. Враховуючи вищевкаладене пропонуємо Вам переглянути Ваші вимоги до техніки, яка закуповується та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації та відповідно оприлюднені через електронну систему закупівель
Характеристики предмету закупівлі
Дата подання: 09 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:45
Шановний Замовнику, характеристику "Intel UHD Graphics 620 або краще" мають процесори Intel з кодовою назвою Kaby Lake Refresh (8-а генерація) https://ru.wikipedia.org/wiki/Kaby_Lake Вартість мобільних системи з такими процесорами значно перевищує заплановану вартість цієї закупівлі. Просимо розглянути можливість зміни технічного завдання.
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації та відповідно оприлюднені через електронну систему закупівель
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 січня 2020 09:48
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник допускає до участі у процедурі закупівлі Учасників, запропоновані моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Замовником у тендерній документації.
Щодо другого пункту звернення Учасника, то в тендерній документації Замовника, а саме в додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» міститься вимога щодо вказання Учасником в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника інформації про виробника та модель запропонованого товару для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам.
Замовник допускає до участі в процедурі закупівлі Учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При розгляді тендерних пропозицій Учасників Замовник буде оцінювати тендерні пропозиції Учасників-платників ПДВ та Учасників-неплатників ПДВ на рівних умовах. Замовник не буде додавати до вартості тендерних пропозицій учасників-неплатників ПДВ суму ПДВ 20% та оцінюватиме тендерні пропозиції учасників-неплатників ПДВ як остаточні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-000859-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:42792039
Дата подання: 10 січня 2020 11:07
вимогам
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Авторизаційний лист від виробника ноутбуків або його офіційного представника на території України, який підтверджує статус Учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій – э дискримінаційною вимогу, просимо убрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (принтер та монітор) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2020 12:45
Замовником внесені зміни до тендерної документації та відповідно оприлюднені через електронну систему закупівель
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

13 січня 2020 12:45
Протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 149 477,00
UAH з ПДВ
149 477,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 156 998,00
UAH з ПДВ
154 514,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" 158 010,00
UAH з ПДВ
154 559,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 158 148,00
UAH з ПДВ
156 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС" 158 700,00
UAH з ПДВ
156 996,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 157 811,28
UAH з ПДВ
157 811,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 165 600,00
UAH з ПДВ
159 870,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 159 873,00
UAH з ПДВ
159 873,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 10:22
Електронний підпис
04 лютого 2020 10:21
Довідка МВС 14.01.2020.pdf
04 лютого 2020 10:21
Sineo224e20020411090.pdf
28 січня 2020 17:27
Електронний підпис
24 січня 2020 23:56
Електронний підпис
24 січня 2020 23:53
Ф1. Баланс_9міс_2019.pdf
24 січня 2020 23:53
Доручення ЕЦП.pdf
24 січня 2020 23:53
Витяг Комел 09.01.2020.pdf
24 січня 2020 23:53
Досвід відгук_page-0001.jpg
24 січня 2020 23:53
For all Ideapad-7.jpg
24 січня 2020 23:53
For all Ideapad-1.pdf
24 січня 2020 23:53
CEC-2019.pdf
24 січня 2020 23:53
07 Згода з договором.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 19:48
Електронний підпис
24 січня 2020 17:11
Пропозиція.pdf
24 січня 2020 17:11
Установчі Документи.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 14:05
Електронний підпис
24 січня 2020 14:04
стаття 17.pdf
24 січня 2020 13:51
цінова пропозиція.pdf
24 січня 2020 13:51
сертифікати.7z
24 січня 2020 13:51
сервісні центри.pdf
24 січня 2020 13:51
Рішення завір.pdf
24 січня 2020 13:51
Опис 437459899683.pdf
24 січня 2020 13:51
наказ директор.pdf
24 січня 2020 13:51
лист що до санкцій.pdf
24 січня 2020 13:51
гарантійний лист.pdf
24 січня 2020 13:51
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 19:01
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ "КВОРУМ СИСТЕМС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 149 477,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
149 477,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 11:03
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 12:52
Підписаний договір.PDF укладений
13 лютого 2020 12:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 477,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 912,83 UAH)