Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 273 050,00 UAH
UA-2020-01-09-000796-c ● d87170bde49746a488be3009242a7a64
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад "Дитячий спкціалізований (спеціальний) санаторій "Джерело" Міністерства охорони здоров'я України |
Код ЄДРПОУ: | 01981951 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, вул. Суховоля ,75 |
Контактна особа: |
Маруняк Наталія Володимирівна +38(03247)50004 dherelo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 13:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2020 13:19 |
Очікувана вартість: | 1 273 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,49% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
565800 кВт*год
Електрична енергія. Закупівля за кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Суховоля, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2020 17:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2020 17:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc | |
31 січня 2020 17:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc | |
24 січня 2020 12:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc |
31 січня 2020 17:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
31 січня 2020 17:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3.doc
|
||||||||||||
31 січня 2020 17:51 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НОВА РЕДАКЦІЯ 3.doc
|
||||||||||||
24 січня 2020 12:33 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-09-000796-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм", Код ЄДРПОУ:42608359
Дата подання: 21 січня 2020 13:57
Дата подання: 21 січня 2020 13:57
Дискримінаційні умови тендерної документації
Відповідно до оголошення № UA-2020-01-09-000796-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 9 січня 2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-09-000796-c), Замовником – Державним закладом "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Джерело" Міністерства охорони здоров'я України (надалі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю електричної енергії.
На нашу думку при проведені процедури складання тендерної документації було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», необґрунтовано внесені деякі вимоги до учасників торгів, що полягає в наступному:
1. У розділі V тендерної документації замовника міститься вимога «Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР. Довідки повинні бути видані не раніше грудня 2019 року.» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
1.1. Замовником встановлено обмежений час для закупівлі, оскільки від моменту внесення відповідних вимог до тендерної документації до кінцевого строку подання пропозицій у учасників є лише 7 календарних днів, з них – лише 5 робочих днів. При цьому, якщо учасник звернеться до всіх операторів системи розподілу, до мереж яких Учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР, оператору системи розподілу необхідний час для опрацювання такого запиту, систематизації інформації, надання відповіді, тощо. Якщо для аналогії застосувати ч.1 ст.20 Закону України «про звернення громадян», то звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Тобто за 10 робочих днів отримати таку відповідь неможливо. При цьому, відповідно до укладеного договору оператор системи розподілу не зобов'язаний надавати такі довідки взагалі. Відповідно, Замовник вимагає інформацію в дуже обмежені строки, надання якої залежить не від учасників, а від третьої сторони – оператора системи розподілу. Необхідність саме такої дати довідок теж ніяк не обґрунтовано.
1.2. Вказану інформацію потрібно отримати саме від ОСР, коли інші учасники ринку електроенергії, наприклад «НЕК «Укренерго», теж такою володіють і є незацікавленими в наданні неправдивої інформації. В такому випадку оператори системи розподілу, які пов’язані з конкретними постачальниками можуть маніпулювати в наданні вказаної довідки. Наприклад, відповідно до інформації, висвітленої на сайті ПрАТ «Львівобленерго» (http://www.loe.lviv.ua/ua/novyny~4248) у 2018 році на ринку електроенергії розпочала свою діяльність нова компанія — ТОВ «Львівенергозбут», яка створена на базі дирекції та відділень електропостачання ПрАТ «Львівобленерго». Тому є підозра, що у випадку участі в процедурі закупівлі ТОВ «Львівенергозбут», ПрАТ «Львівобленерго» не надасть або надасть пізніше вказану довідку.
1.3. Також в цьому випадку незрозуміла мотивація Замовника щодо надання інформації лише у разі кількості споживачів постачальника меншої за 50 000 , адже кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов'язків, пов'язаних із обслуговуванням клієнтів. Тобто Замовнику варто отримати інформацію щодо кількості споживачів саме у разі кількості споживачів, більшої за 50 000, адже саме тоді увага працівників постачальника розсіюється на більшу кількість споживачів. . Тому така вимога необґрунтовано дискримінує всіх учасників з кількістю споживачів менше 50000 учасників, адже учасники з більшою кількістю споживачів подавати такі довідки не зобов’язані, хоча саме від них отримати і варто. Більше того Замовник у тендерній документації зазначає право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі будь-яких сумнівів чи недовіри до інформації про споживачів чи будь-якої іншої, поданої учасником Замовник сам може отримати необхідну актуальну інформацію. Обов’язок відповідати на запит Замовника ОСР мають такий ж, як і перед Постачальниками.
Через неможливість отримати такі довідки в такий короткий строк Скаржник не може взяти участь у вказаній закупівлі, що не дозволяє йому нормально здійснювати свою господарську діяльність.
2. У розділі V тендерної документації замовника міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі («НЕК «Укренерго»), а також про те, що він не знаходиться в статусі «дефолтного» або «переддефолтного», відповідно до Розділу 1.7. «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168 та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті ДП «НЕК «Укренерго» та/або інших відкритих джерелах інформації.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Тому вимога надання такого листа має дискримінаційний характер, унеможливлює участі у процедурі закупівлі багатьох учасників, зокрема і нас, надає переваги щодо участі в процедурі закупівлі конкретного кола учасників, проте суттєвого смислового навантаження для замовника не несе. Конкретно при проведенні закупівлі інформація про переддефолтний стан не потрібна. Для Замовника важлива саме можливість Постачальника надати товар, для цього є запитувана інформація про ліцензію на електропостачання. У разі дефолту Постачальника у нього анулюється ліцензія на електропостачання . Тобто фактично, Замовник двічі запитує документи для перевірки тієї ж складової можливості електропостачання. При цьому дискримінуються учасники, які мали переддефолтний стан, але не допустили дефолтного, оскільки їхня участь в тендері Замовником виключається. Більше того, закупівля здійснюється на 2020 рік, статус постачальника за 2019 рік уже не актуальний.
Оскільки Замовник прямо порушує Закон, то для Товариства з обмеженою відповідальністю «Електро Прайм» (надалі – Скаржник) це має наслідком неможливість участі в процедурі, яка є потенційно вигідною для нас, а, отже, і втрату можливого прибутку, порушує наше право на участь в такій закупівлі. Скаржник є ліцензованим постачальником, діяльністю якого є саме постачання електричної енергії, хоче прийняти участь у цій закупівлі. Проведення саме процедури з цими умовами унеможливлює участь Скаржника в цій закупівлі електричної енергії, тобто, фактично не дає нормально проводити господарську діяльність Скаржнику. Кожна з зазначених вимог дискримінує Скаржника, не дозволяє взяти участь у вказаних торгах.
Тому, Замовник повинен виключити їх з тендерної документації шляхом внесення змін.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.4 ст.22), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, просимо:
1. Прийняти зазначену скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі.
3. Зобов’язати замовника внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Внесені відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата: 24 січня 2020 13:05
рішення від 24.01.2020 №1464.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 22:22
Номер скарги: UA-2020-01-09-000796-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД", Код ЄДРПОУ:39634860
Дата подання: 22 лютого 2020 23:05
Дата подання: 22 лютого 2020 23:05
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
При проведенні процедури оцінки пропозицій було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовником незаконно було визначено переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 17:54
рішення від 26.02.2020 № 3639.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 17:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020 № 4514.pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 13:43
рішення від 10.03.2020 № 4514.pdf
Дата публікації: 13 березня 2020 21:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП " "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД"" |
1 056 054,38
UAH з ПДВ
|
1 056 054,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" |
1 267 392,00
UAH з ПДВ
|
1 267 392,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
1 273 050,00
UAH з ПДВ
|
1 273 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП " "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД"" #39634860 |
Відхилено |
1 056 054,38
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 11:31
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Електро Прайм" #42608359 |
Переможець |
1 267 392,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:37
|
7 1 2273 (1).PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:31
|
6 1 2273 (1).PDF | зміни до договору |
16 грудня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 10:00
|
5 1 2273 (1).PDF | зміни до договору |
29 жовтня 2020 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2020 11:52
|
4 1 2273.PDF | зміни до договору |
28 вересня 2020 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:09
|
3 1 2273 (1).PDF | зміни до договору |
28 серпня 2020 15:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:41
|
Джерело ДУ підняття ціни (1).pdf | зміни до договору |
28 серпня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2020 21:14
|
1 1 2273 (1).PDF | зміни до договору |
11 червня 2020 21:14
|
1_1 1 2273.PDF | укладений |
11 червня 2020 21:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2020 11:44
|
1 2273 договір.PDF | укладений |
18 березня 2020 11:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 5.14 і 5.15 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Абзіц 2 пункту 5.1 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в пункт 5.1 , а саме зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вневти зміни в Абзац 2 пункту 5.1 , а саме збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1/2273 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |