Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)
Очікувана вартість
1 311 510,00 UAH
UA-2020-01-09-000719-c c1a99b9522d4470f8541ba2f631b6112
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Виблова

+380971293257 osvita02136100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136100
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Алексєєва, 5
Контактна особа: Олена Виблова
+380971293257
osvita02136100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 12:49
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

09 січня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)
Опис предмету закупівлі:
Вознесенська гімназія «Орієнтир» Мелітопольської районної ради Запорізької області, Вознесенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Мелітопольської районної ради Запорізької області. Виготовлення гарячого харчування здійснюється на базі шкільних їдалень.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 263 040,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 посл
Послуги їдалень (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, дітей пільгових категорій, дітей Учасників АТО в закладах, дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах загальної середньої освіти району)
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72300, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, За адресою навчальних закладів
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Строкань Ірина Іванівна
#2395018886
Переможець 263 040,00
UAH
09 січня 2020 12:49

Документи

09 січня 2020 12:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 12:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Строкань Ірина Іванівна
#2395018886
263 040,00
UAH
Документи

Документи

09 січня 2020 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 11:44
img028.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 12:20
img028.pdf укладений
30 січня 2020 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 263 040,00
UAH