Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
457 268,14 UAH
UA-2020-01-09-000663-c 5b471fe9c8ad45b1a94d122a1ded5ac1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музиченко Ольга Володимирівна

380683227217
380504645242
tender@udau.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Уманський національний університет садівництва
Код ЄДРПОУ: 00493787
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Інститутська, 1
Контактна особа: Музиченко Ольга Володимирівна
380683227217,380504645242
tender@udau.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю згідно предмету: ДК 021:2015 (CPV) 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів) здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону, а саме якщо замовником було двічі відмінено тендер, а саме: UA-2019-12-02-003144-b та UA-2019-12-18-000312-a через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Доповідачі повідомили, що згідно останнього абзацу ч. 1 ст. 35 Закону замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону. Вище зазначений учасник під час проведення переговорів надав довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, раніше укладеного, договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням найменування контрагента, предмету договору, строку дії договору, контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон). Має спеціалізований автотранспортний засіб і обладнання та спеціально обладнаний транспорт (контейнери об’ємом 1,1 куб. м для бокового завантаження, металеві).
Згідно ч. 3 ст. 35 Закону за результатами проведених переговорів з учасником замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 12:31
Оскарження наміру укласти договір: 20 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2251 метри кубічні
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Інститутська, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за кошти державного бюджету (кошти загального та спеціального фонду) Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

09 січня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
Переможець 457 268,14
UAH з ПДВ
09 січня 2020 12:31

Документи

09 січня 2020 12:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 12:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОКЛІНЕР"
#39153528
457 268,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 січня 2020 12:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 09:41
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
29 березня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 13:06
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
22 січня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:16
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:02
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 15:08
Договір.pdf укладений
21 січня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору № 1 про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 21 січня 2020 року згідно змісту Додаткової угоди № 1 від 30 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору № 1 про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 21 січня 2020 року згідно змісту Додаткової угоди № 2 від 30 грудня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору № 1 про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від 21 січня 2020 року згідно змісту Додаткової угоди № 3 від 22 січня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів № 1 від 21.01.2020 року згідно змісту Додаткової угоди № 4 від 10.03.2021 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 10 березня 2021
Сума оплати за договором: 431 713,12
UAH (в тому числі ПДВ 71 952,19 UAH)