Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове з умістом жиру не менше 72,5 мас.% та не більше ніж 85 мас. %
Очікувана вартість
2 793 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000618-c f5b66667b8f946ddacd704bdfdddbfe2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халіна Надія Миколаївна

380577255005 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Вебсайт: http://ruoord.kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Халіна Надія Миколаївна
380577255005
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 13:51
Очікувана вартість: 2 793 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 793,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кілограми
Масло вершкове з умістом жиру не менше 72,5 мас.% та не більше ніж 85 мас. %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, згідно дислокації дошкільних навчальних закладів Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: бюджет м. Харків на 2020 рік Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 12:15
ТД масло 2020 від 09.01.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка масла в день изготовления
Дата подання: 09 січня 2020 16:36
Дата відповіді: 11 січня 2020 12:11
Добрый день. В тендерной документации в разделе "Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi" Вы пишите "Графік поставки: масло вершкове з умістом жиру не менш ніж 72,5 мас. % та не більше ніж 85 мас. % - 1 раз на тиждень з 6-00 до 12-00. У період з 01.07.2020 до 31.08.2020 - щопонеділка з 6-00 до 7-00 (або 7-30). У період з 01.07.2020 по 31.08.2020 масло вершкове повинно поставлятися у день виготовлення.", исходя из этого производство должно находиться в Харькове или в Харьковской области, поэтому это дискриминирует участников у которых производство находится в других регионах Украины, которые производят масло согласно ДСТУ и оно соответствует техническим и качественным характеристикам заявленных Вами. Что в свою очередь сужает круг возможных участников в тендере и получении Вами самой низкой цены. Исходя из вышесказанного обращаемся к Вам с целью внесения изменений в тендерной документации, а именно исключения пункта "У період з 01.07.2020 до 31.08.2020 - щопонеділка з 6-00 до 7-00 (або 7-30). У період з 01.07.2020 по 31.08.2020 масло вершкове повинно поставлятися у день виготовлення."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було ретельно розглянуто Замовником та прийнято рішення, щодо якого повідомляємо про наступне. Згідно вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону «Про публічні документи», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Отже, замовником здійснюється закупівля масла вершкового для дошкільних навчальних закладів району, у зв’язку з чим основною технічною вимогою для предмету закупівлі є його відповідність показникам якості та безпеки. Враховуючи що літній період з 01.07.2020 по 31.08.2020 є періодом оздоровлення дітей в дошкільних навчальних закладах, замовник вимагає від учасників підтвердження можливості постачати масло вершкове, яке є швидкопсувним продуктом харчування, саме в день виготовлення. Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Поставка масла в день изготовления
Дата подання: 09 січня 2020 16:36
Дата відповіді: 11 січня 2020 12:10
Добрый день. В тендерной документации в разделе "Інформацiя про технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi" Вы пишите "Графік поставки: масло вершкове з умістом жиру не менш ніж 72,5 мас. % та не більше ніж 85 мас. % - 1 раз на тиждень з 6-00 до 12-00. У період з 01.07.2020 до 31.08.2020 - щопонеділка з 6-00 до 7-00 (або 7-30). У період з 01.07.2020 по 31.08.2020 масло вершкове повинно поставлятися у день виготовлення.", исходя из этого производство должно находиться в Харькове или в Харьковской области, поэтому это дискриминирует участников у которых производство находится в других регионах Украины, которые производят масло согласно ДСТУ и оно соответствует техническим и качественным характеристикам заявленных Вами. Что в свою очередь сужает круг возможных участников в тендере и получении Вами самой низкой цены. Исходя из вышесказанного обращаемся к Вам с целью внесения изменений в тендерной документации, а именно исключения пункта "У період з 01.07.2020 до 31.08.2020 - щопонеділка з 6-00 до 7-00 (або 7-30). У період з 01.07.2020 по 31.08.2020 масло вершкове повинно поставлятися у день виготовлення."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання було ретельно розглянуто Замовником та прийнято рішення, щодо якого повідомляємо про наступне. Згідно вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону «Про публічні документи», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Таким чином, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Отже, замовником здійснюється закупівля масла вершкового для дошкільних навчальних закладів району, у зв’язку з чим основною технічною вимогою для предмету закупівлі є його відповідність показникам якості та безпеки. Враховуючи що літній період з 01.07.2020 по 31.08.2020 є періодом оздоровлення дітей в дошкільних навчальних закладах, замовник вимагає від учасників підтвердження можливості постачати масло вершкове, яке є швидкопсувним продуктом харчування, саме в день виготовлення. Виходячи з наведеного, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УВАРОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 2 792 300,00
UAH з ПДВ
2 792 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ 2 793 000,00
UAH з ПДВ
2 793 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 19:18
Токарев труд.дог.pdf
23 січня 2020 19:18
Токарев труд книж.pdf
23 січня 2020 19:18
Стрелец труд книж.pdf
23 січня 2020 19:18
лист гарантія ст 17.pdf
23 січня 2020 19:18
Кузнець М.І. мед книж.pdf
23 січня 2020 19:18
Костенко труд книж.pdf
23 січня 2020 19:18
Костенко труд .дог.pdf
23 січня 2020 19:18
Договір оренди 9846.pdf
23 січня 2020 19:18
Договір оренди 5942.pdf
23 січня 2020 19:18
довідка пдв.pdf
23 січня 2020 19:18
дов санкції.pdf
23 січня 2020 19:18
дов працівники.pdf
23 січня 2020 19:18
дов потужності.pdf
23 січня 2020 19:18
дов підпис.pdf
23 січня 2020 19:18
дов довкілля.pdf
23 січня 2020 19:18
Грызлов труд книж.pdf
23 січня 2020 19:18
Грызлов мед. книжка.pdf
23 січня 2020 19:18
Гриньов труд договір.pdf
23 січня 2020 19:18
Гринев трудова кн.pdf
23 січня 2020 19:18
Гризлов труд. дог..pdf
23 січня 2020 19:18
Голуб труд.дог.pdf
23 січня 2020 19:18
Голуб мед книж.pdf
23 січня 2020 19:17
Голуб кн. труд книж.pdf
23 січня 2020 19:17
гар лист.pdf
23 січня 2020 19:17
витяг Якутенко А.О..pdf
23 січня 2020 19:17
виписка Якутенко А.О..pdf
23 січня 2020 19:17
аналог договір масло.pdf
23 січня 2020 19:17
9846.pdf
23 січня 2020 19:17
9344.pdf
23 січня 2020 19:17
5942.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УВАРОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКУТЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УВАРОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
#2226512328
Переможець 2 792 300,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ УВАРОВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА
#2226512328
2 792 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:54
дод.угода №4_масло.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 17:05
Дод.угода №3_масло.pdf зміни до договору
08 липня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 11:19
Дод.угода_№2_масло.pdf зміни до договору
06 липня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 10:57
Дод.угода №1_масло.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 10:54
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 10:39
Договір_масло.pdf укладений
10 лютого 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару відповідно п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 577 837,81
UAH