Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб житньо-пшеничний нарізний; батон нарізний; булка
Очікувана вартість
592 736,57 UAH
UA-2020-01-09-000441-c ● 26a35aed597e4b28adb878e1ed76c9a2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 40212371 |
Вебсайт: | http://hadiach-voms.at.ua |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Драгоманова, 4, пр. 2 |
Контактна особа: |
Вікторія Ілляшенко +380990553568 voms_misto@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2020 11:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2020 11:11 |
Початок аукціону: | 27 січня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 592 736,57 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 927,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28733 штука
Хліб житньо-пшеничний нарізний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
21279 штука
Батон нарізний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
5902 штука
Булка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 січня 2020 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 січня 2020 11:19 |
Додаток 2 Документи від Учасника.docx | |
09 січня 2020 11:19 |
Додаток 3 Технічні вимоги.docx | |
09 січня 2020 11:19 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
09 січня 2020 11:19 |
Тендерна документація Хліб.doc | |
09 січня 2020 11:19 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
09 січня 2020 11:19 |
Додаток 1 Форма ТП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
холодильне обладнання
Дата подання: 11 січня 2020 14:17
Дата відповіді: 13 січня 2020 10:01
Скажіть, будь-ласка, навіщо при поставці хлібобулочної продукції наявність холодильного обладнання?
Відповідь: В таблицю 2.1.1. (Додаток 2 до тендерної документації, Розділ 2) Учасник повинен внести відомості про складські приміщення та потужності, а в графі "наявність холодильного обладнання" зазначити наявне таке обладнання чи ні.
транспорт з холодильним обладнанням
Дата подання: 11 січня 2020 14:26
Дата відповіді: 13 січня 2020 10:01
Навіщо надання інформації про наявність ізотермічних видів транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму доставки 4±2 Сº - предмет закупівлі хлібобулочні вироби.
Відповідь: В таблиці 2.1.2. (Додаток 2 до тендерної документації, Розділ 2) Учасник зазначає спеціалізований транспорт, призначений для транспортування продуктів харчування, що швидко псуються (ізотермічні види транспорту, транспорт з холодильним обладнанням, що забезпечують дотримання температурного режиму доставки 4±2 Сº) або інший транспорт яким можливо перевезення продуктів харчування.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000441-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Код ЄДРПОУ:00374568
Дата подання: 03 лютого 2020 13:49
пропозиція ТОВ Полтавахліб-3 не відповідає вимогам ТД
Вимога
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №28 від 28.01.2020р. визнано переможцем закупівлі ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3», зазначивши при цьому, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 2.1.2 додатку 2 до тендерної документації учасники надають, зокрема, копію технічного паспорта на кожен транспортний засіб, який має залучатися для виконання умов договору (у разі залучення Т/з на договірних умовах надати завірену копію договору про використання Т/з із зазначенням строку не менше ніж до 31 грудня 2020 р.);
копії документів, завірені належним чином, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів.
ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» надав у складі своєї пропозиції копію Договору оренди транспортних засобів від 30 квітня 2019р., за яким ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» орендує зазначені в таблиці транспортні засоби в ТДВ «Салтівський хлібозавод», відповідно до п. 1.3., якого Оредодавець гарантує, що транспортні засоби належать йому на праві власності. Варто зазначити, що дія даного договору, відповідно до п.8.2., завершується 20 квітня 2020р., в той час як тендерна документація вимагає щоб строк був не менше ніж до 31 грудня 2020 р. Також, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів СХК 500745, СХК 500726, СХК 500769, в яких власником зазначений ПАТ «ПУМБ». В той же час, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» надає «Договор № 1/19 на перевозку грузов автомобильным транспортом от 01 июля 2019г.» викладеного російською мовою, за яким ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» надає послуги з перевезення вантажу автомобільним транспортом, та Договір №103 від 11 грудня 2019р. між ТОВ «Катарес» та ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» про надання послуг з дезінфекції. В переліку автомобілів чомусь значаться номери автомобілів, які передані ТДВ «Салтівський хлібозавод» в оренду ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3». Ніяких документів, які б підтверджували передачу орендованих автомобілів ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» і на яких підставах ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» передавав на дезінфекцію автомобілі до яких не має жодного відношення, залишається невідомим. Також, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» для підтвердження проходження періодичної дезінфекції транспорту надав копії Довідок про проведення санітарної обробки автомобілів (3 файли), які не мають жодних підписів відповідальних осіб, окрім, підпису директора ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» про завірення копії.
Таким чином, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» не виконав вимог тендерної документації, щодо надання належних документів, що підтверджують наявність транспортних засобів, які будуть залучені для виконання умов договору, оскільки, наданий договір оренди закінчується раніше мінімального строку визначеного тендерною документацією; власник зазначений в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів відрізняється від Орендодавця у вищезазначеному договорі. Документи, що підтверджують санітарну обробку транспортних засобів надані без підписів уповноважених осіб, або видані на ім’я третіх осіб, які не мають ніякого відношення до визначених транспортних засобів.
2. Відповідно до п. 2.1.4. додатку 2 до тендерної документації учасники надають копію накладної на поставку товару, акту приймання-передачі товару чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару за договором у власність контрагента Учасника. ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» у своїй пропозиції надав копії Товарно-транспортних накладних (файл, - «Копії накладних на поставку товарів») в яких немає підтвердження фактичної передачі товару за договором у власність контрагента, тобто, в клітинці з місцем для підпису відповідальної особи контрагента відсутні підписи. Таким чином, відсутнє підтвердження отримання товару контрагентами ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення їхньої тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обов’язком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Розгорнути
Згорнути
в порядку ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до Рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій №28 від 28.01.2020р. визнано переможцем закупівлі ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3», зазначивши при цьому, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.
Однак, ТДВ «Охтирський хлібокомбінат» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п. 2.1.2 додатку 2 до тендерної документації учасники надають, зокрема, копію технічного паспорта на кожен транспортний засіб, який має залучатися для виконання умов договору (у разі залучення Т/з на договірних умовах надати завірену копію договору про використання Т/з із зазначенням строку не менше ніж до 31 грудня 2020 р.);
копії документів, завірені належним чином, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів.
ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» надав у складі своєї пропозиції копію Договору оренди транспортних засобів від 30 квітня 2019р., за яким ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» орендує зазначені в таблиці транспортні засоби в ТДВ «Салтівський хлібозавод», відповідно до п. 1.3., якого Оредодавець гарантує, що транспортні засоби належать йому на праві власності. Варто зазначити, що дія даного договору, відповідно до п.8.2., завершується 20 квітня 2020р., в той час як тендерна документація вимагає щоб строк був не менше ніж до 31 грудня 2020 р. Також, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів СХК 500745, СХК 500726, СХК 500769, в яких власником зазначений ПАТ «ПУМБ». В той же час, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» надає «Договор № 1/19 на перевозку грузов автомобильным транспортом от 01 июля 2019г.» викладеного російською мовою, за яким ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» надає послуги з перевезення вантажу автомобільним транспортом, та Договір №103 від 11 грудня 2019р. між ТОВ «Катарес» та ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» про надання послуг з дезінфекції. В переліку автомобілів чомусь значаться номери автомобілів, які передані ТДВ «Салтівський хлібозавод» в оренду ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3». Ніяких документів, які б підтверджували передачу орендованих автомобілів ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» і на яких підставах ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник» передавав на дезінфекцію автомобілі до яких не має жодного відношення, залишається невідомим. Також, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» для підтвердження проходження періодичної дезінфекції транспорту надав копії Довідок про проведення санітарної обробки автомобілів (3 файли), які не мають жодних підписів відповідальних осіб, окрім, підпису директора ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» про завірення копії.
Таким чином, ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» не виконав вимог тендерної документації, щодо надання належних документів, що підтверджують наявність транспортних засобів, які будуть залучені для виконання умов договору, оскільки, наданий договір оренди закінчується раніше мінімального строку визначеного тендерною документацією; власник зазначений в свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів відрізняється від Орендодавця у вищезазначеному договорі. Документи, що підтверджують санітарну обробку транспортних засобів надані без підписів уповноважених осіб, або видані на ім’я третіх осіб, які не мають ніякого відношення до визначених транспортних засобів.
2. Відповідно до п. 2.1.4. додатку 2 до тендерної документації учасники надають копію накладної на поставку товару, акту приймання-передачі товару чи іншого документу, що підтверджує фактичну передачу товару за договором у власність контрагента Учасника. ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» у своїй пропозиції надав копії Товарно-транспортних накладних (файл, - «Копії накладних на поставку товарів») в яких немає підтвердження фактичної передачі товару за договором у власність контрагента, тобто, в клітинці з місцем для підпису відповідальної особи контрагента відсутні підписи. Таким чином, відсутнє підтвердження отримання товару контрагентами ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛТАВАХЛІБ-3» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення їхньої тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому, наголошуємо, що це є обов’язком Замовника, а не його правом. За не дотримання Замовником законодавства про державні закупівлі, чинне законодавство передбачає відповідальність.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 14:42
Частиною 3 статті 30 Закону України«Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацією, зазначену у повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такої інформації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Дана стаття за своїм змістом не стосується питання відхилення переможця, але стосовно тексту Вашої вимоги, а саме невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Полтавахліб-3» вимогам тендерної документації надаємо таке роз’яснення:
1. Для підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування, учасником було надано :
- довідку № 04/88 від 24.01.2020 р. про «Технічні дані транспортних засобів»;
-копії технічних паспортів транспортних засобів, які будуть залучені для виконання умов договору (право користування даних ТЗ– договір оренди від 30.04.2019 р. з ТДВ «Салтівський хлібозавод», в якого, в свою чергу, підставою виникнення права власності на автомобілі є договір фінансового лізингу (п.1.3. договору оренди ТЗ), за цим же договором орендар (ТОВ «Полтавахліб-3») має право передавати автомобілі в суборенду третім особам (п.2.2. договору оренди ТЗ).
-договір про надання послуг по перевезенню вантажів автомобільними засобами №1/19 від 01.07.2019 р. з ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник», який передбачає надання послуг по перевезенню вантажів, в т.ч. забезпечення необхідним транспортним засобом відповідно до заявки замовника (ТОВ «Полтавахліб-3»). Згідно п.2.11 даного договору перевізник має право залучати третіх осіб для виконання своїх обов’язків, заключати договори від свого імені.
-копія договору про надання послуг з дезінфекції № 103 від 11.12.2019 р. та акт надання таких послуг №994 від 11.12.2019 р. щодо транспортних засобів, які будуть залучені для виконання умов договору.
Таким чином, відповідно до тендерної документації (Розділ V п.2) усі документи, копії, що надаються учасником є чинними на момент подачі пропозиції та відповідають чинному законодавству.
2. На підтвердження виконання учасником умов аналогічних договорів в повному обсязі, ТОВ «Полтавахліб-3» в складі тендерної пропозиції надало листи відгуки від контрагентів, які зазначені в довідці №04/92 від 24.01.2020 р., що підтверджують виконання зобов’язань за договорами вчасно та в повному обсязі.
Дана стаття за своїм змістом не стосується питання відхилення переможця, але стосовно тексту Вашої вимоги, а саме невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Полтавахліб-3» вимогам тендерної документації надаємо таке роз’яснення:
1. Для підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування, учасником було надано :
- довідку № 04/88 від 24.01.2020 р. про «Технічні дані транспортних засобів»;
-копії технічних паспортів транспортних засобів, які будуть залучені для виконання умов договору (право користування даних ТЗ– договір оренди від 30.04.2019 р. з ТДВ «Салтівський хлібозавод», в якого, в свою чергу, підставою виникнення права власності на автомобілі є договір фінансового лізингу (п.1.3. договору оренди ТЗ), за цим же договором орендар (ТОВ «Полтавахліб-3») має право передавати автомобілі в суборенду третім особам (п.2.2. договору оренди ТЗ).
-договір про надання послуг по перевезенню вантажів автомобільними засобами №1/19 від 01.07.2019 р. з ТОВ «Авто-Альянс-Перевізник», який передбачає надання послуг по перевезенню вантажів, в т.ч. забезпечення необхідним транспортним засобом відповідно до заявки замовника (ТОВ «Полтавахліб-3»). Згідно п.2.11 даного договору перевізник має право залучати третіх осіб для виконання своїх обов’язків, заключати договори від свого імені.
-копія договору про надання послуг з дезінфекції № 103 від 11.12.2019 р. та акт надання таких послуг №994 від 11.12.2019 р. щодо транспортних засобів, які будуть залучені для виконання умов договору.
Таким чином, відповідно до тендерної документації (Розділ V п.2) усі документи, копії, що надаються учасником є чинними на момент подачі пропозиції та відповідають чинному законодавству.
2. На підтвердження виконання учасником умов аналогічних договорів в повному обсязі, ТОВ «Полтавахліб-3» в складі тендерної пропозиції надало листи відгуки від контрагентів, які зазначені в довідці №04/92 від 24.01.2020 р., що підтверджують виконання зобов’язань за договорами вчасно та в повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 січня 2020 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3" |
440 739,90
UAH з ПДВ
|
382 908,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЦІЛУЙКО ЯРОСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ" |
459 969,30
UAH з ПДВ
|
382 913,49
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХТИРСЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" |
474 940,30
UAH з ПДВ
|
474 940,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВАЩЕНКО МАРИНА ВІКТОРІВНА" |
583 446,50
UAH з ПДВ
|
564 072,63
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАХЛІБ-3" #38667449 |
Переможець |
382 908,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 09:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2021 09:28
|
ДУ №08.pdf | зміни до договору |
13 січня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 11:11
|
ДУ №07.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:47
|
ДУ №06.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:06
|
ДУ №05 до Дог №187-Т.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:04
|
ДУ №04.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 13:20
|
ДУ 03.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 13:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2020 11:53
|
ДУ 02 хліб.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2020 11:10
|
ДУ 01 хліб.PDF | зміни до договору |
19 лютого 2020 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 10:12
|
Договір хліб.PDF | укладений |
19 лютого 2020 10:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни за одиницю товару ( Плетінка - 5,04 грн. за 340 гр.) та викласти специфікацію в новій редакції. Зменшити суму тоговору на 281,10 грн. Сума договору становить: 382626,90 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі: хліб житньо-пшеничний нарізний (700 г) на 1857 шт, батон нарізний (400 г) на 1641 шт., булка (340 г) на 652 шт. та суми договору на 37587,69 грн. з ПДВ.; Обсяг закупівлі становить: хліб житньо-пшеничний нарізний (700 г) - 26876 шт, батон нарізний (400 г) - 19638 шт., булка (340 г) - 5250 шт.. Сума договору становить - 345039,21 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % (хліб житньо-пшеничний нарізний, 700 г – 9,18 грн/шт.; батон нарізний, 400 г –5,64 грн/ шт.; булка, 340 г – 5,52 грн/ шт), в зв’язку з чим пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: «1.2. Обсяг закупівлі становить: хліб житньо-пшеничний нарізний, 700 г – 24426 шт.; батон нарізний, 400 г –17673 шт.; булка, 340 г – 4483 шт.» |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10 % (хліб житньо-пшеничний нарізний, 700 г – 10,08 грн/шт.; батон нарізний, 400 г –6,18 грн/ шт.; булка, 340 г – 6,06 грн/ шт), в зв’язку з чим пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: «1.2. Обсяг закупівлі становить: хліб житньо-пшеничний нарізний, 700 г – 23030 шт.; батон нарізний, 400 г –16862 шт.; булка, 340 г – 4375 шт.» |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди внести зміни до Договору № 187-Т від 17 лютого 2020 року про закупівлю товарів, шляхом зменшення обсягів закупівлі хліба поживного подового нарізного скибками 0,7кг - 13696 шт., батона поліського нарізного скибками 0,4кг – 7947 шт., плетінки української 0,34кг упак. – 860шт. та суми Договору на 192389,55 грн. (Сто дев’яносто дві тисячі триста вісімдесят дев’ять грн., 55 коп.) з ПДВ, в зв’язку з чим: Пункт 1.2. Договору викласти в наступній редакції: «1.2. Обсяг закупівлі становить: Хліб поживний подовий нарізний скибками 0,7кг – 9334 шт. Батон поліський нарізний скибками 0,4кг – 8915 шт. Плетінка українська 0,34кг упак. – 3515 шт. 2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Сума Договору становить: 152649,66 грн. (Сто п’ятдесят дві тисячі шістсот сорок дев’ять гривень 66 коп.) в тому числі ПДВ 25441,61 грн. (двадцять п’ять тисяч чотириста сорок одна грн.., 61 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії договору (№187-Т від 17.02.2020 р.) до 31.03.2021 року на період проведення торгів на закупівлю товарів на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума додаткової угоди складає до 20% вартості Договору 187-Т від 17 лютого 2020р. Загальна сума додаткової угоди складає 1029,30 грн. з ПДВ. Обсяг закупівлі товару становить: хліб житньо-пшеничний нарізний (700 г) - 50 шт; батон нарізний (400г) - 85 шт. Ціна за одиницю товару становить: хліб житньо-пшеничний нарізний (700 г) - 10,08 грн; батон нарізний (400г) - 6,18 грн |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1. Сторони, відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі хліба житньо-пшеничного нарізного (700г) на 9 шт., батону нарізного (400г) на 29 шт. та суми Додаткової угоди № 07 від 04 січня 2021 року на 268,20 грн. (двісті шістдесят вісім грн, 20 коп.) з ПДВ. 1.2. У зв’язку із вищевикладеним загальна сума Додаткової угоди № 07 від 04 січня 2021 року складає: 761,10 грн. (сімсот шістдесят одна грн., 10 коп.) з ПДВ. Обсяг закупівлі товару становить: хліб житньо-пшеничний нарізний (700г) - 41 шт.; батон нарізний (400г) – 56 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 187-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 08 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |