Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки «Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС «Ф-1»
code DK 021:2015 - 50530000-9 Services in repair and maintenance of equipment "Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "
code DK 021:2015 - 50530000-9 Services in repair and maintenance of equipment "Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "
Очікувана вартість
15 000 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000403-a ● be384e4b3df945deb3fd19c653453c39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Контактна особа: |
Дятченко Ганна Олександрівна +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Власюк В.М. +380612253610 V.Vlasyuk@zoe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | PLC «Zaporizhoblenergo» |
National ID: | 00130926 |
Contact point: |
Djatchenko Anna Alexandrievna +380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua |
Additional contacts: |
Vlasyuk V. +380612253610 V.Vlasyuk@zoe.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 15 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 450000 UAH |
Publication date: | 09 січня 2020 18:07 |
Enquiries until: | 24 березня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 30 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 квітня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 15 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства
Purchasing Financing Source: Enterprise Funds
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС «Ф-1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, м.Запоріжжя, вул. Діагональна , 17
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Services in repair of the Tr №3 of the TDTN-63000/150/35/10 kV type on the substation" F-1 "
CPV: 50530000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | авансовий платіж у розмірі 10 % від загальної вартості за Договором, протягом 10 банківських днів після підписання Сторонами акту приймання-передачі трансформатора, оформленого за результатами виконання Виконавцем I етапу надання послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 10 |
Дата виставлення рахунку | авансовий платіж 30 % від загальної вартості за Договором, протягом 10 банківських днів після підписання обома сторонами двостороннього акту огляду трансформатору після його перевезення, розбирання та дефектування, на підставі отриманого «Замовником» рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Дата виставлення рахунку | авансовий платіж 40 % від загальної вартості за Договором,протягом 10 банківських днів після надання Виконавцем Замовнику протоколів випробувань трансформатору, що підтверджує задовільні результати випробувань та виконання Виконавцем п. 5.11 Договору, на підставі отриманого «Замовником» рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 40 |
Надання послуг | остаточні розрахунки у розмірі 20 % від загальної вартості за Договором, протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт (послуг) на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт (послуг), - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 15:06 |
Зміни (переніс дати).docx | |
26 березня 2020 15:06 |
ТД зі змінами 26.03.2020.docx | |
19 березня 2020 18:03 |
Зміни 19.03.2020.docx | |
30 січня 2020 16:03 |
Зміни 30.01.2020.docx | |
16 січня 2020 17:19 |
чистий аркуш.docx | |
16 січня 2020 16:33 |
Зміни.docx |
26 березня 2020 15:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
26 березня 2020 15:06 |
Зміни (переніс дати).docx
|
|||||||||||||||
26 березня 2020 15:06 |
ТД зі змінами 26.03.2020.docx
|
|||||||||||||||
19 березня 2020 18:03 |
Зміни 19.03.2020.docx
|
|||||||||||||||
30 січня 2020 16:03 |
Зміни 30.01.2020.docx
|
|||||||||||||||
16 січня 2020 17:19 |
чистий аркуш.docx
|
|||||||||||||||
16 січня 2020 16:33 |
Зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
відповідь на вимогу
Дата подання: 29 січня 2020 16:39
Дата відповіді: 30 січня 2020 14:48
Замовник протягом 3 днів розглядає вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період замовник повинен опублікувати відповідь на вимогу і (у випадку задоволення вимоги) внести відповідні зміни до умов закупівлі. Після обрання статусу рішення щодо вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення. Після розміщення відповіді щодо вимоги замовником вимога набуває статусу “розглянуто Замовником”, та ініціатор вимоги протягом 2 днів оцінює відповідь “Задовільно”/“Незадовільно”. Cтрок надання відповіді на вимогу від 23.01.2020р. вже прострочений. Просимо терміново опублікувати рішення стосовно вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Порушене Вами питання потребувало глибоких технічних знань, системного технічного опрацювання, залучення додаткових спеціалістів та необхідність прийняття виваженого рішення. Відповідь на Вашу вимогу надана таким чином, що гарантований законом та забезпечений електронною системою закупівлі строк між наданням роз’яснень та кінцевим строком подання тендерних пропозицій (не менше ніж 7 днів) не порушувався Замовником.
пересення кінцевого строку подання пропозицій
Дата подання: 20 березня 2020 11:18
Дата відповіді: 26 березня 2020 15:12
У зв’язку з прийняттям постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19) №3219 від 17.03.2020р. режими роботи підприємств та банківських установ, а також пересування по країні (укладання договорів, підписання банківської гарантії, оформлення документів, тощо) обмежено до 03.04.2020р. та для забезпечення здоров’я працівників, прошу перенести кінцевий строк подання пропозицій після 03.04.2020 р..
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, нормативно-правові акти ВРУ, КМУ спрямовані на запобігання виникненню і поширенню короно вірусної хвороби, в т.ч і ті, на які посилаєтесь Ви у своєму зверненні, не скасували повністю роботу органів державної влади та/або суб’єктів господарювання. Робота банківських установ, сервісних служб доставки пошти не припинена. Для підготовки та подання тендерної пропозиції ви можете скористатися сучасними можливостями, наприклад: накладення КЕП/ЕЦП на кожний документ, встановити скан програму на мобільний телефон або на ПК (для переведення документів з WORD у PDF), прийняти рішення про здійснення діяльності без печатки, надати довіреність особі, яка здійснює підготовку тендерної документації на підписання тендерної документації, тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000403-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж", Код ЄДРПОУ:04734213
Дата подання: 23 січня 2020 14:26
Усунення порушенень у ТД
Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 17:55
Деталі результату розгляду вимоги Учасника викладені у Протоколі № 21 від 29.01.2020 який долучено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-09-000403-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Український Центр Енергоремонт", Код ЄДРПОУ:33583465
Дата подання: 05 лютого 2020 20:57
Дата подання: 05 лютого 2020 20:57
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
09.01.2020р. Замовником торгів було розпочато (оголошено) процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-09-000403-a. Предметом закупівлі є - Код ДК 021:2015 -50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки «Послуги з ремонту Тр №3 типу ТДТН-63000/150/35/10 кВ на ПС«Ф-1». Наше підприємство ТОВ «Український Центр Енергоремонт» планує взяти участь у цьому тендері.
Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. Відповідно до п.4 Розділу І ТД (враховуючи зміни від 30.01.2020р.) місце виконання ремонту - ремонтний цех виконавця, який розташований на відстані не більше 300 км від м. Запоріжжя. Ця вимога явно є дискримінаційною, оскільки позбавляє учасника, ремонтний цех якого знаходиться на відстані більше 300 км, можливості взяти участь у тендері. Замовником жодним чином не обґрунтовано використання саме такої вказівки на територію у Документації. Більше того, дискримінаційним є також вказівка на саме «ремонтний цех виконавця», бо в цьому випадку виходить, що цех повинен належати виконавцю, Замовник виключає таким твердженням можливість оренди цеху. Отже, в даному випадку, Замовник допускає до участі у тендері лише тих учасників, які володіють ремонтним цехом на конкретній території.
2. Відповідно д п.7 Розділу ІІІ ТД Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію про надання послуг власними силами чи з залученням суб'єктів господарювання, яких учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядників, із зазначенням їх переліку, об’єму надання ними послуг, а також інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Не допускаються залучення субпідрядників для виконання наступних робіт: розкриття баку трансформатору, сушіння активної частини та проведення високовольтних іспитів. Зазначена вимога також є дискримінаційною, оскільки позбавляє учасника права залучати сторонні організації до виконання конкретних робіт на умовах субпідряду До того ж, Замовником жодною мірою не вмотивовано введення таких обмежень.
3. Відповідно до п.п. 2.1, Додатку №1 ТД Замовником вимагається від учасника надання сканованого оригіналу (-и) або копії (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається надання діючого договору. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані відгуки стосуються безпосередньо наданого договору. Аналогічним буде вважатися договір щодо надання послуг з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів напругою 110 кВ і вище та потужністю не менше 40 МВА. Відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України не встановлено обмеження щодо року укладення договору, а лише щодо наявності досвіду його виконання. Враховуючи це, вимога щодо надання договору датованого не раніше 2018р. суперечить чинному законодавству та є дискримінаційною.
4. Відповідно до Додатку №4 до ТД Примітка **** Мінімальні розміри виробничого приміщення (ремонтного цеху): довжина - 24м; Ширина – 15 м; Висота – 12 м. У складі тендерної документації надати оригінал або завірену відповідно до розділу 3 Тендерної документації копію технічного паспорта на виробниче приміщення та його креслення з внутрішніми розмірами або іншого документу, в якому буде вказана інформація про габаритні розміри виробничого приміщення (наприклад, договір оренди, тощо). Вважаємо дискримінаційними вказівку Замовника саме на такі мінімальні розміри виробничого приміщення, скільки такі вимоги усувають потенційних учасників від тендеру, без жодного обґрунтування необхідності саме такого приміщення.
Таким чином, перелічені нами вимоги ТД є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі та реально претендує укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку виконання будівельних робіт.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «10» лютого 2020р. 14:00 год.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
05.02.2020р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2020 18:39
рішення від 07.02.2020 № 2332 .pdf
Дата публікації: 07 лютого 2020 18:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2020 № 3517.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 14:34
рішення від 24.02.2020 № 3517 .pdf
Дата публікації: 27 лютого 2020 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3517-р/пк-пз від 24.02.2020 внесено зміни до Тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2020 18:12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 травня 2020
Найменування: | ПАТ Запоріжжяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00130926 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОЕКТНО-КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАТОРОБУДУВАННЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальнюстю "БПК Майстер-88" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Український Центр Енергоремонт" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НМУ "Електропівденмонтаж" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій