Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Tanks, tanks, containers and vessels of high pressure (containers for separate collection of solid waste).
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна |
Контактна особа: |
Дацюк Тетяна Леонідівна +380445319677 tender@kks.kiev.ua |
Додаткові контактні особи: |
Савицький Вячеслав Владиславович +380673723307 mail.savitskiy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME UTILITY ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) “KYIVKOMUNSERVIS” |
National ID: | 33745659 |
Contact point: |
Liashkevich Maxim Volodymyrovych +380445319677 tender@kks.kiev.ua |
Additional contacts: |
Savitsky Vyacheslav Vladislavovich +380673723307 mail.savitskiy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 січня 2020 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 18 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Publication date: | 09 січня 2020 17:05 |
Enquiries until: | 01 лютого 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 лютого 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 18 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,01 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 15:19 |
відповідь_0302.doc | |
16 січня 2020 16:52 |
Зміни 16.01.20 | |
16 січня 2020 16:52 |
TD контейнери 16.01.2020 | |
09 січня 2020 17:06 |
TD контейнери_24.12.19.docx |
03 лютого 2020 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2020 15:19 |
відповідь_0302.doc
|
||||||
16 січня 2020 16:52 |
Зміни 16.01.20
|
||||||
16 січня 2020 16:52 |
TD контейнери 16.01.2020
|
||||||
09 січня 2020 17:06 |
TD контейнери_24.12.19.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
"Про публічні закупівлі"
"Про публічні закупівлі"
Вимоги про усунення порушення
не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу до ваги контейнера – не більше 90 кг. та матеріалу корпусу контейнера – склопластик. Пропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам щодо ваги контейнера (110 і 100 кг.) та матеріалу корпусу контейнера (поліетилен високої щільності).
не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується.
На виконання статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від.22.03.2016 р. № 490 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.03.2020.
Надання учасникам, на їх вимогу, протоколу розгляду тендерних пропозицій всіх учасників, які прийняли участь у тендері за підписом всіх уповноважених осіб на прийняття даного рішення, законодавчо не передбачено. »
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Банківська гарантія не містить підпису.
Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ).
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу:
«Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Тендерна пропозиція учасника містить припущення «не повинні» та не підтверджує відповідність зазначеній технічній вимозі.
Частина перша статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) містить імперативні (обов’язкові до виконання) норми щодо відхилення замовником тендерної пропозиції в разі якщо, зокрема, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (непідписаний документ «банківська гарантія» не підтверджує надання тендерного забезпечення) та/або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ» прийнято на підставі вимог Закону, є обґрунтованим та правомірним».
Згідно статті 7 Закону «Про Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Пункт 9 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стосується саме оформленням тендерної пропозиції.
Оскільки забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) не є складовою тендерної пропозиції, а подається одночасно з тендерною пропозицією, відсутність підпису на банківській гарантії не можливо віднести до формальних помилок.
Вимога скасувати рішення щодо недопущення тендерної пропозиції до аукціону мотивуючи тим, що відсутність підпису на банківській гарантії є формальною помилкою є безпідставною та необґрунтованою.».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000065 ● dd36b57e5b6d4976b96b1e36357430ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-01-09-000379-a 09.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-24 22:19:17
запит про надання пояснень
Чому/на яких підставах Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «СКС», ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ», ТОВ «Елкопласт Україна», ТОВ «РЕНТОК ГРУП», ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-26 10:19:46
Пояснення
09.01.2020 було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів, очікуваною вартістю -18000000.00 грн. з ПДВ з кінцевим строком подання пропозицій 11.02.2020.
На участь у торгах подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ", ЄДРПОУ: 23305044
2.ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" ЄДРПОУ: 30061303
3. ТОВ "СКС", ЄДРПОУ: 43016485
4. ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" ЄДРПОУ: 40654230
5. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" ЄДРПОУ: 36926941
6. ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888
7. ТОВ "РЕНТОК ГРУП" ЄДРПОУ: 42403886
8.ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" ЄДРПОУ: 38609862
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» 02.03.2020р. розглянуто подані учасниками тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (рішення тендерного комітету № 34/20-ТК).
ТОВ "СКС", ЄДРПОУ: 43016485
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу до товщини стінки : жовтого контейнера - не менше 2,0 мм.
зеленого контейнера - не менше 4,0 мм.
ТОВ "СКС" пропонує контейнери з товщиною стінки від 2,5 - 8 мм., відповідність вимогам до товщини стінки зеленого контейнера учасником не підтверджена.
Банківська гарантія не містить підпису.
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" ЄДРПОУ: 40654230
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ).
Довідка про наявність працівників не містить інформації щодо кваліфікації.
Відсутня копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи лист – пояснення щодо санітарно-епідеміологічного контролю товару, що пропонується.
Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується.
Механізм підйому, описаний у документі - «Тех якісн та кільк характер.pdf» не відповідає наданим учасником зображенням контейнерів.
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" ЄДРПОУ: 36926941
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Учасником не підтверджено наявність відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору.
Не надано фотографії механізмів контейнера.
ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу до ваги контейнера – не більше 90 кг. та матеріалу корпусу контейнера – склопластик. Пропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам щодо ваги контейнера (110 і 100 кг.) та матеріалу корпусу контейнера (поліетилен високої щільності).
Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується.
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" ЄДРПОУ: 42403886
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Не надано фотографії механізмів контейнера.
ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" ЄДРПОУ: 38609862
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Банківська гарантія не містить підпису.
Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ).
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу:
«Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Тендерна пропозиція учасника містить припущення «не повинні» та не підтверджує відповідність зазначеній технічній вимозі.
Тендерні пропозиції
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" ЄДРПОУ: 40654230
ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" ЄДРПОУ: 36926941
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" ЄДРПОУ: 42403886
відхилено як такі, що не відповідають умовам тендерної документації
ТОВ "СКС", ЄДРПОУ: 43016485
ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" ЄДРПОУ: 38609862
Відхилено як такі, що не надали забезпечення тендерної пропозиції та не відповідають умовам тендерної документації».
Надання інформації про усунення порушення замовником
ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» подано вимогу 06.03.2020 о 14.43 год. (п’ятниця). Згідно частини третьої ст.30. Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 10.03.2020 (перший робочий день за вихідними та святковим днем) електронним майданчиком закупівлю було переведено у статус «аукціон» що технічно унеможливило надання відповіді під запитанням учасника (скрін-шот додається). Однак, на виконання вимог Закону, замовником своєчасно – 11.03.2020, надана відповідь учаснику через електронну систему закупівель шляхом розміщення рішення тендерного комітету від 10.03.2020 № 42 (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - згідно статті 10 Закону оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі), який в п.1 містить відповідь на запит ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», а саме: «Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА": Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ). Довідка про наявність працівників не містить інформації щодо кваліфікації. Відсутня копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи лист – пояснення щодо санітарно-епідеміологічного контролю товару, що пропонується. Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується. Механізм підйому, описаний у документі - «Тех якісн та кільк характер.pdf» не відповідає наданим учасником зображенням контейнерів. Частина перша статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить імперативні (обов’язкові до виконання) норми щодо відхилення замовником тендерної пропозиції в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" прийнято на підставі вимог Закону, є обґрунтованим та правомірним. На виконання статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 р. № 490 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.03.2020. Надання учасникам додатково, на їх вимогу, протоколу розгляду тендерних пропозицій, законодавчо не передбачено. » (копія протоколу додається) Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та «Про публічні закупівлі», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 пунктом 26 якого встановлено, що гарантія повинна містити підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; Банківська гарантія, надана учасником, не містила підпису уповноваженої особи банку-гаранту, містить напис про накладення ЕЦП та порядок перевірки достовірності ЕЦП, проте не містить безпосередньо файл електронного підпису, тобто банківська гарантія не містить підпису уповноваженої особи банку-гаранта. Відповідно до с̣т.6 «Про електронні документи та електронний документообіг», накладенням електронного підпису завершується створення електронного документу. Тендерною документацією вимагалася «Довідка про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)». Натомість учасником надано довідку про виконання двох договорів з поставки контейнерів для твердих побутових відходів. Вимоги до контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів визначено «Методикою роздільного збирання побутових відходів» затвердженою наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 133 від 01.08.2011 року (із змінами, далі - Методика)̣. Відповідно до п.2.1 Методики, етапом впровадження роздільного збирання побутових відходів є вибір типів і розрахунок кількості контейнерів для збирання відходів як вторинної сировини, придбання контейнерів. Окремо слід зазначити, що ДСТУ 8476:2015 встановлено окремі технічні вимоги до контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів. Таким чином учасником не було надано підтвердження наявності договорів аналогічного предмету закупівлі. Технічним паспортом виробу та порівняльною таблицею товару (еквівалента) від 10.02.2020 № 26-0220, наданими ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ», не підтверджено технічної вимоги: «Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Листи-пояснення щодо сертифікації та надання висновку державної санітарно-епідеміологічної приватної фірми «АЗУРИТ» та ТОВ «СОФIЯ» містять посилання «відповідно до чинного законодавства України та чинних правил і норм». Тендерною документацією не вимагалося перераховувати конкретні нормативно-правові акти.
2020-04-07 11:02:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі")
Оскарження в суді
Опис: | оскарження 15 квітня 2020 року до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)»,UA-2020-01-09-000379-a (ID моніторингу UA-M-2020-03-19-000065), позовна заява вих..№ 7-2112 від 15.04.2020 року. |
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Документи:
16 квітня 2020 10:43
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 33745659 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СКС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Елкопласт Україна | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ" |
17 890 000,00
UAH з ПДВ
|
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
17 950 000,00
UAH з ПДВ
|
17 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ" #23305044 |
Переможець |
17 800 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 15:30
|
Договір | укладений |
31 березня 2020 15:29
|