Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)»
Tanks, tanks, containers and vessels of high pressure (containers for separate collection of solid waste).
Очікувана вартість
18 000 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000379-a 060e8d008de34b21b8947e18cdd3f0c7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацюк Тетяна Леонідівна

+380445319677 tender@kks.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Дацюк Тетяна Леонідівна
+380445319677
tender@kks.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Савицький Вячеслав Владиславович
+380673723307
mail.savitskiy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME UTILITY ENTERPRISE OF THE EXECUTIVE BODY OF KYIV CITY COUNCIL (KYIV CITY STATE ADMINISTRATION) “KYIVKOMUNSERVIS”
National ID: 33745659
Contact point: Liashkevich Maxim Volodymyrovych
+380445319677
tender@kks.kiev.ua
Additional contacts: Savitsky Vyacheslav Vladislavovich
+380673723307
mail.savitskiy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 січня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:03
Очікувана вартість: 18 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 09 січня 2020 17:05
Enquiries until: 01 лютого 2020 12:00
Complaints submission until: до 07 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 лютого 2020 12:00

Information

Estimated total value: 18 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04086, Україна, м. Київ, м. Київ, , вул. Бакинська,37-41,
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Tanks, tanks, containers and vessels of high pressure (containers for separate collection of solid waste).
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:19
відповідь_0302.doc
16 січня 2020 16:52
Зміни 16.01.20
16 січня 2020 16:52
TD контейнери 16.01.2020
09 січня 2020 17:06
TD контейнери_24.12.19.docx
03 лютого 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 січня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:19
відповідь_0302.doc
16 січня 2020 16:52
Зміни 16.01.20
16 січня 2020 16:52
TD контейнери 16.01.2020
09 січня 2020 17:06
TD контейнери_24.12.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розбіжності в строках поставки
Дата подання: 11 січня 2020 13:28
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:55
На сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-09-000379-a вказано, що період постачання: по 31 грудня 2020 , а в самій тендерній документації та проекті договору вказано постачання протягом одного місяця від моменту згідно заявок Замовника. Просимо внести зміни з метою виправлення розбіжностей.
Відповідь: «На сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-09-000379-a зазначено «Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2020».Проектом договору, згідно частини першої статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»,норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України визначається умови поставки товару».
матеріал предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:29
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:56
Чи можна подати пропозицію на контейнер який виготовлений з високоякісного поліетилена ? (це нові технології які прийшли на заміну склопластику).
Відповідь: «Тендерною документацією передбачено можливість подання пропозиції на «еквівалентний» товар».
отвір предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:29
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:57
Чому отвір для завантаження контейнера відходами має розмір 360*200 мм, чому саме такий а не інший ? Дякую.
Відповідь: «До тендерної документації буде внесено зміни»
товщина дна
Дата подання: 11 січня 2020 13:30
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:58
Просимо пояснити чому товщина дна предмета закупівлі має бути не менше 4,0 мм ? в ДСТУ 8476:2015 нічого не сказано про це, дякую.
Відповідь: «Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики».
товщина стінки предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:31
Дата відповіді: 15 січня 2020 15:58
Просимо пояснити чому товщина стінки предмета закупівлі має бути не менше 2,0 мм ? в ДСТУ 8476:2015 нічого не сказано про це, дякую.
Відповідь: «Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики».
завантаженість предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:31
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:00
Просимо пояснити чому норма завантаження предмета закупівлі має бути саме 700 кг, а не інша ? в ДСТУ 8476:2015 сказано що вантажопідіймальність 2,5м3 = 600кг.
Відповідь: «До тендерної документації будуть внесені зміни»
габарити предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:32
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:00
Просимо пояснити чому габаритні розміри предмета закупівлі має бути саме не менше: Глибина – 1400 мм. Ширина –1400 мм. Висота –1760 мм. , а не інші ? Чи можна подати еквівалент габаритних розмірів предмета закупівлі ? Дякую.
Відповідь: «До тендерної документації будуть внесені зміни»
вага предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:32
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:01
Просимо пояснити чому вага предмета закупівлі має бути саме 90 кг, а не інша ? в ДСТУ 8476:2015 нічого не сказано про вагу контейнера 2,5м3, дякую.
Відповідь: «На даний час, Підприємство вже експлуатує контейнери, еквівалентні предмету закупівлі із зазначеними характеристиками (відповідною вагою). Зазначені параметри контейнера мають позитивний досвід експлуатації та відповідають вимогам щодо обслуговування спеціалізованою технікою Замовника.»
додаток 2 проекту договору
Дата подання: 11 січня 2020 13:33
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:02
Що має бути в Додатку №2 до проекту Договору ? Дякую.
Відповідь: «Просимо конкретизувати запитання з посиланням на п., розділ, стор. тощо тендерної документації»
нерівноправність відповідальності
Дата подання: 11 січня 2020 13:33
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:03
В проекті Договору міститься нерівноправна відповідальність сторін згідно пунктів 7.2 та 7.3 , чи можна урівняти відповідальність сторін згідно даних пунктів ?
Відповідь: «Проектом договору передбачена відповідальність сторін згідно цивільного та господарського законодавства України»
умови розірвання договору
Дата подання: 11 січня 2020 13:34
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:04
Які умови розірвання договору згідно п. 6.2.1 та 6.4.3 проекту Договору ? Прохання детально пояснити .
Відповідь: «За роз’ясненням умов п. 6.2.1 та 6.4.3 проекту Договору слід звернутися до юридичної служби Вашої організації чи фахівців з надання правової допомоги»
акт приймання-передачі предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:35
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:05
Чи є взірець акту приймання-передачі згідно п. 4.1. проекту Договору ? Прохання опублікувати.
Відповідь: «Форма акту приймання-передачі товару законодавчо не визначена. Акт приймання-передачі згідно п. 4.1. проекту Договору складатиметься під час приймання-передачі товару та буде містити всі необхідні дані та реквізити, необхідні для підтвердження факту приймання-передачі товару згідно Договору.
причини вимоги сертифікату
Дата подання: 11 січня 2020 13:35
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:05
Згідно якого чинного законодавства вимагається сертифікат якості виробника на даний предмет закупівлі ?
Відповідь: «Згідно п.6 розділу ІІІ тендерної документації «У разі, якщо товар, який пропонується учасником, не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні або санітарно-епідеміологічному контролю, учасник торгів повинен надати відповідний лист-пояснення з посиланням на норми чинного законодавства України».
стан предмету закупівлі при прийомці
Дата подання: 11 січня 2020 13:36
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:06
Предмет закупівлі буде прийматися в зібраному вигляді ?
Відповідь: «Згідно п.2.1проекту Договору «Товар поставляється в новому (невикористовуваному раніше) стані».
гарантійний строк експлуатації
Дата подання: 11 січня 2020 13:37
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:07
Форма тендерної пропозиції передбачає вказувати гарантійний строк експлуатації він має бути не менше 24 місяці ?
Відповідь: «Згідно п.6 розділу ІІІ тендерної документації «Гарантійний строк експлуатації не менше 24 місяці».
строк поставки
Дата подання: 11 січня 2020 13:38
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:08
Форма тендерної пропозиції передбачає строк поставки від дня подання Замовником заяки, якщо Учасник вкаже строк більший ніж один місяць (наприклад 45 днів або 60 днів), пропозиція буде відхилена ?
Відповідь: «Згідно п.4.3 розділу І тендерної документації «Строк поставки - не більше одного місяця з дня подання заявки Замовником».
строк виготовлення та поставки невідомої кількості предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:39
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:08
Чи достатньо одно місяця для виготовлення та поставки невідомої кількості предмета закупівлі згідно заявок Замовника ?
Відповідь: «Запитання не відноситься до категорії звернень, передбачених частиною першою статті 23 Закону «Про публічні закупівлі».
за один місяць 1000 шт предмета закупівлі
Дата подання: 11 січня 2020 13:40
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:09
Чи достатньо одного місяця для виготовлення та поставки 1000 шт предмета закупівлі ?
Відповідь: «Запитання не відноситься до категорії звернень, передбачених частиною першою статті 23 Закону «Про публічні закупівлі».
кількість предмету закупівлі в завках Замовника
Дата подання: 11 січня 2020 13:41
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:09
Яка кількість предмету закупівлі буде у партіях згідно заявок Замовника ? Дякую.
Відповідь: «Заявки будуть формуватися згідно потреби та фінансових можливостей Замовника»
графік поставки на 2020 рік
Дата подання: 11 січня 2020 13:43
Дата відповіді: 15 січня 2020 16:10
Чи можна внести в проект Договору графік виготовлення та поставки на 2020 рік, предмета закупівлі ? Дякую.
Відповідь: «Згідно оголошення та тендерної документації, вид предмета закупівлі –товар»
Технічні Вимоги
Дата подання: 20 січня 2020 14:15
Дата відповіді: 20 січня 2020 19:25
Чи буде замовником розглядатись пропозиції контейнерів з системою HDS (двома металевими кільцями) чи обовязково має бути тільки металевий механізм грибкового типу (KINSHOFER)?
Відповідь: «Розгляд та оцінка пропозицій здійснюватиметься відповідно до Закону України
"Про публічні закупівлі"
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 29 січня 2020 18:15
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:05
В Кваліфікаційних критеріях міститься такий текст: Якщо кваліфікаційна частина тендерної пропозиції не містить документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється, Прохання пояснити і обгрунтувати текст....., або якщо ці документи не запевняють замовника у тому, що учасник має необхідну кваліфікацію відповідно до усіх кваліфікаційних критеріїв і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється, Як потенційний учасник, надавши всі документи, має ЗАПЕВНИТИ замовника в тому що він відповідає кваліфікаційним критеріям? За яким критеріями ще, крім прописаних, учасник має запевняти замовника ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Достатнім буде надання документів, що вимагаються тендерною документацією, та підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям .»
Якість товару
Дата подання: 30 січня 2020 18:04
Дата відповіді: 03 лютого 2020 15:06
Прохання пояснити даний прописаний пункт в Специфікації: Технічні та якісні характеристики: (зазначаються при підписанні договору)? чи означає це, що Учасник, в тендерній документації може зазначити одні Технічні та якісні характеристики а при підписанні їх змінити? Також Замовник вимагає що Разом з товаром Виконавець повинен надати: - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (за наявності); - сертифікат (за наявності); За рахунок тоді якого документу Замовник буде оцінювати Якісні Характеристики товару якщо не буде ні сертифікату ні висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Розгляд та оцінка пропозицій здійснюватиметься відповідно до Закону України
"Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 23 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.a8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40654230
Дата подання: 06 березня 2020 14:43
Вимога надання інформації стосовно відхилення тендерної пропозиції
Вимагаємо надати інформацію стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Альта Логістік Україна» із зазначенням конкретних підстав відхилення, наданням протоколу розгляду тендерної пропозицій ТОВ «Альта Логістік Україна» як учасника торгів UA-2020-01-09-000379-a та зазначенням обґрунтованих причин прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозицій ТОВ «Альта Логістік Україна»
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Елкопласт Україна, Код ЄДРПОУ:39191888
Дата подання: 03 березня 2020 14:54
Вимога про надання інформації про відхилення
Вимагаємо надати інформацію стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Елкопласт- Україна" з зазначенням конкретних підстав відхилення. Також вимагаємо надати протокол розгляду тендерних пропозицій всіх учасників, які прийняли участь у тендері.
Скасована
Дата: 03 березня 2020 16:02
Причина: Не завантажився документ
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Елкопласт Україна, Код ЄДРПОУ:39191888
Дата подання: 03 березня 2020 15:32
Вимога
Вимагаємо надати інформацію стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Елкопласт Україна" з зазначенням конкретних підстав відхилення. Також вимагаємо надати протокол розгляду тендерних пропозицій всіх учасників, яки прийняли участь у тендері.
Скасована
Дата: 03 березня 2020 16:05
Причина: Не завантажено документ
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Елкопласт Україна, Код ЄДРПОУ:39191888
Дата подання: 03 березня 2020 16:10
Вимога
Вимагаємо надати інформацію стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Елкопласт Україна" з зазначенням конкретних підстав відхилення.
Скасована
Дата: 03 березня 2020 16:19
Причина: Не долучено документ
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Елкопласт Україна, Код ЄДРПОУ:39191888
Дата подання: 03 березня 2020 16:22
Вимога
Вимагаємо надати інформацію стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ " Елкопласт Україна" з зазначенням конкретних підстав відхилення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 березня 2020 12:42
«Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що тендерну пропозицію ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888 відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки ТОВ «Елкопласт Україна»:
не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу до ваги контейнера – не більше 90 кг. та матеріалу корпусу контейнера – склопластик. Пропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам щодо ваги контейнера (110 і 100 кг.) та матеріалу корпусу контейнера (поліетилен високої щільності).
не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується.
На виконання статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від.22.03.2016 р. № 490 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.03.2020.
Надання учасникам, на їх вимогу, протоколу розгляду тендерних пропозицій всіх учасників, які прийняли участь у тендері за підписом всіх уповноважених осіб на прийняття даного рішення, законодавчо не передбачено. »
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 03 березня 2020 10:53
Вимога замовнику про надання інформації
опис в доданому файлі
Скасована
Дата: 03 березня 2020 14:05
Причина: Рішення відкликати скаргу
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38609862
Дата подання: 04 березня 2020 09:55
Скарга
Вимога до Замовника скасувати своє абсолютно незаконне, безпідставне та нічим не обґрунтоване рішення щодо недопущення нашої тендерної пропозиції до аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2020 12:43
«Повідомляємо, що тендерну пропозицію ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ», ЄДРПОУ: 38609862, відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та з причини ненадання банківської гарантії, оскільки ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ»:
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Банківська гарантія не містить підпису.
Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ).
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу:
«Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Тендерна пропозиція учасника містить припущення «не повинні» та не підтверджує відповідність зазначеній технічній вимозі.
Частина перша статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) містить імперативні (обов’язкові до виконання) норми щодо відхилення замовником тендерної пропозиції в разі якщо, зокрема, учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (непідписаний документ «банківська гарантія» не підтверджує надання тендерного забезпечення) та/або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ» прийнято на підставі вимог Закону, є обґрунтованим та правомірним».
Номер вимоги: UA-2020-01-09-000379-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:38609862
Дата подання: 05 березня 2020 14:16
Вимога
Скасування рішення Замовника щодо недопущення нашої тендерної пропозиції до аукціону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2020 17:41
«Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Частиною першою статті 24 Закону визначено, що, у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Згідно статті 7 Закону «Про Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Пункт 9 Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стосується саме оформленням тендерної пропозиції.
Оскільки забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) не є складовою тендерної пропозиції, а подається одночасно з тендерною пропозицією, відсутність підпису на банківській гарантії не можливо віднести до формальних помилок.
Вимога скасувати рішення щодо недопущення тендерної пропозиції до аукціону мотивуючи тим, що відсутність підпису на банківській гарантії є формальною помилкою є безпідставною та необґрунтованою.».

Документи подані скаржником

06 березня 2020 14:43
Вимога 136.pdf

Документи подані скаржником

03 березня 2020 15:32
Вимога

Документи подані скаржником

03 березня 2020 16:21
Вимога

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

04 березня 2020 09:55
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

05 березня 2020 14:16
Вимога.pdf
05 березня 2020 14:16
Банківська Гарантія.zip
05 березня 2020 14:16
Ліцензія завірена.zip
05 березня 2020 14:16
Довіреність 29_завірена.zip

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000065 ● dd36b57e5b6d4976b96b1e36357430ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2020-01-09-000379-a 09.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-24 22:19:17

запит про надання пояснень

Чому/на яких підставах Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «СКС», ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ», ТОВ «Елкопласт Україна», ТОВ «РЕНТОК ГРУП», ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-26 10:19:46

Пояснення

09.01.2020 було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів, очікуваною вартістю -18000000.00 грн. з ПДВ з кінцевим строком подання пропозицій 11.02.2020.
На участь у торгах подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
1. ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ", ЄДРПОУ: 23305044
2.ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" ЄДРПОУ: 30061303
3. ТОВ "СКС", ЄДРПОУ: 43016485
4. ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" ЄДРПОУ: 40654230
5. ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" ЄДРПОУ: 36926941
6. ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888
7. ТОВ "РЕНТОК ГРУП" ЄДРПОУ: 42403886
8.ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" ЄДРПОУ: 38609862
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» 02.03.2020р. розглянуто подані учасниками тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (рішення тендерного комітету № 34/20-ТК).

ТОВ "СКС", ЄДРПОУ: 43016485
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу до товщини стінки : жовтого контейнера - не менше 2,0 мм.
зеленого контейнера - не менше 4,0 мм.
ТОВ "СКС" пропонує контейнери з товщиною стінки від 2,5 - 8 мм., відповідність вимогам до товщини стінки зеленого контейнера учасником не підтверджена.
Банківська гарантія не містить підпису.

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" ЄДРПОУ: 40654230
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ).
Довідка про наявність працівників не містить інформації щодо кваліфікації.
Відсутня копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи лист – пояснення щодо санітарно-епідеміологічного контролю товару, що пропонується.
Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується.
Механізм підйому, описаний у документі - «Тех якісн та кільк характер.pdf» не відповідає наданим учасником зображенням контейнерів.

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" ЄДРПОУ: 36926941
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Учасником не підтверджено наявність відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору.
Не надано фотографії механізмів контейнера.

ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу до ваги контейнера – не більше 90 кг. та матеріалу корпусу контейнера – склопластик. Пропонований учасником товар не відповідає технічним вимогам щодо ваги контейнера (110 і 100 кг.) та матеріалу корпусу контейнера (поліетилен високої щільності).
Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується.

ТОВ "РЕНТОК ГРУП" ЄДРПОУ: 42403886
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Не надано фотографії механізмів контейнера.

ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" ЄДРПОУ: 38609862
Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Банківська гарантія не містить підпису.
Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ).
Технічними вимогами (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено вимогу:
«Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Тендерна пропозиція учасника містить припущення «не повинні» та не підтверджує відповідність зазначеній технічній вимозі.
Тендерні пропозиції
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" ЄДРПОУ: 40654230
ТОВ «Елкопласт Україна», ЄДРПОУ: 39191888
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" ЄДРПОУ: 36926941
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" ЄДРПОУ: 42403886
відхилено як такі, що не відповідають умовам тендерної документації
ТОВ "СКС", ЄДРПОУ: 43016485
ТОВ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" ЄДРПОУ: 38609862
Відхилено як такі, що не надали забезпечення тендерної пропозиції та не відповідають умовам тендерної документації».

Надання інформації про усунення порушення замовником

ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна» подано вимогу 06.03.2020 о 14.43 год. (п’ятниця). Згідно частини третьої ст.30. Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 10.03.2020 (перший робочий день за вихідними та святковим днем) електронним майданчиком закупівлю було переведено у статус «аукціон» що технічно унеможливило надання відповіді під запитанням учасника (скрін-шот додається). Однак, на виконання вимог Закону, замовником своєчасно – 11.03.2020, надана відповідь учаснику через електронну систему закупівель шляхом розміщення рішення тендерного комітету від 10.03.2020 № 42 (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - згідно статті 10 Закону оприлюднюється протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі), який в п.1 містить відповідь на запит ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна», а саме: «Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА": Не надано документу згідно підпункту 1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів (поставки контейнерів для роздільного збору ТПВ). Довідка про наявність працівників не містить інформації щодо кваліфікації. Відсутня копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чи лист – пояснення щодо санітарно-епідеміологічного контролю товару, що пропонується. Учасником не надано копії паспорту, або іншого документу який підтверджує технічні характеристики товару, що пропонується. Механізм підйому, описаний у документі - «Тех якісн та кільк характер.pdf» не відповідає наданим учасником зображенням контейнерів. Частина перша статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить імперативні (обов’язкові до виконання) норми щодо відхилення замовником тендерної пропозиції в разі якщо, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" прийнято на підставі вимог Закону, є обґрунтованим та правомірним. На виконання статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 р. № 490 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.03.2020. Надання учасникам додатково, на їх вимогу, протоколу розгляду тендерних пропозицій, законодавчо не передбачено. » (копія протоколу додається) Оформлення електронних банківських гарантій відбувається відповідно до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронний цифровий підпис» та «Про публічні закупівлі», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 пунктом 26 якого встановлено, що гарантія повинна містити підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; Банківська гарантія, надана учасником, не містила підпису уповноваженої особи банку-гаранту, містить напис про накладення ЕЦП та порядок перевірки достовірності ЕЦП, проте не містить безпосередньо файл електронного підпису, тобто банківська гарантія не містить підпису уповноваженої особи банку-гаранта. Відповідно до с̣т.6 «Про електронні документи та електронний документообіг», накладенням електронного підпису завершується створення електронного документу. Тендерною документацією вимагалася «Довідка про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)». Натомість учасником надано довідку про виконання двох договорів з поставки контейнерів для твердих побутових відходів. Вимоги до контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів визначено «Методикою роздільного збирання побутових відходів» затвердженою наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 133 від 01.08.2011 року (із змінами, далі - Методика)̣. Відповідно до п.2.1 Методики, етапом впровадження роздільного збирання побутових відходів є вибір типів і розрахунок кількості контейнерів для збирання відходів як вторинної сировини, придбання контейнерів. Окремо слід зазначити, що ДСТУ 8476:2015 встановлено окремі технічні вимоги до контейнерів для роздільного збору твердих побутових відходів. Таким чином учасником не було надано підтвердження наявності договорів аналогічного предмету закупівлі. Технічним паспортом виробу та порівняльною таблицею товару (еквівалента) від 10.02.2020 № 26-0220, наданими ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ», не підтверджено технічної вимоги: «Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння». Листи-пояснення щодо сертифікації та надання висновку державної санітарно-епідеміологічної приватної фірми «АЗУРИТ» та ТОВ «СОФIЯ» містять посилання «відповідно до чинного законодавства України та чинних правил і норм». Тендерною документацією не вимагалося перераховувати конкретні нормативно-правові акти.

2020-04-07 11:02:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: оскарження 15 квітня 2020 року до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)»,UA-2020-01-09-000379-a (ID моніторингу UA-M-2020-03-19-000065), позовна заява вих..№ 7-2112 від 15.04.2020 року.
Дата публікації: 16 квітня 2020

Документи:

16 квітня 2020 10:43
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 березня 2020
UA-2020-01-09-000379-a060e8d008de34b21b8947e18cdd3f0c7
Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СКС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Елкопласт Україна Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:49
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:49
довідка про несудимість.pdf
11 березня 2020 13:49
довідка банкрутство.pdf
06 лютого 2020 15:44
фото товару.pdf
06 лютого 2020 15:44
тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 15:44
статут.pdf
06 лютого 2020 15:44
проект договору.pdf
06 лютого 2020 15:44
паспорт контейнера.pdf
06 лютого 2020 15:44
накладна.pdf
06 лютого 2020 15:44
договір.pdf
06 лютого 2020 15:44
виписка.pdf

Документи

Публічні документи

08 лютого 2020 14:08
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:08
Електронний підпис
08 лютого 2020 13:50
Тендерна пропозиція_2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Лист НБУ.7Z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _11_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Наказ_2 на директора.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _14_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _02_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _03_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _01_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Витяг з ЄДРПОУ_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _07_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Тендерна пропозиція_1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Гарантія 428-20.7z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _10_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _12_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _06_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Протокол НР.7Z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _08_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Банківська ліцензія.7z
08 лютого 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _13_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _04_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Лист для клієнтів.7z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _05_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Витяг з ЄДРПОУ_ 2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _09_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Витяг із Статуту.7z
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 5_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 4_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 3_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 3_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічний паспорт_ 3_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 6_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічний паспорт_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічний паспорт_ 2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 4_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 2_.jpg

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 00:17
Електронний підпис
11 лютого 2020 00:16
Повноваж ч 4 статут9.pdf
11 лютого 2020 00:16
Повноваження ч 5 .pdf
11 лютого 2020 00:16
Реєстр.pdf
11 лютого 2020 00:16
Гарантія.pdf
11 лютого 2020 00:16
Повноваження ч 1.pdf
11 лютого 2020 00:16
ст 17.pdf
11 лютого 2020 00:16
ст 16.pdf
11 лютого 2020 00:16
Договір.pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 09:42
Електронний підпис
11 лютого 2020 09:38
мат тех база.pdf
11 лютого 2020 09:00
Електронний підпис
11 лютого 2020 08:56
Статут.pdf
11 лютого 2020 08:56
Мат тех база.pdf
11 лютого 2020 08:56
Зовнішній вигляд.pdf
11 лютого 2020 08:56
Згода.pdf
11 лютого 2020 08:56
Довідка ст17.pdf
11 лютого 2020 08:56
Дов про санкції.pdf
11 лютого 2020 08:56
Декларац.pdf
11 лютого 2020 08:56
Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 08:56
Аналог досвід.pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 10:34
Електронний підпис
11 лютого 2020 10:31
Статут — копия.pdf
11 лютого 2020 10:31
Протокол.pdf
11 лютого 2020 10:31
Протокол від 08.01.20..pdf
11 лютого 2020 10:31
проект договора.pdf
11 лютого 2020 10:31
Підтвердження.pdf
11 лютого 2020 10:31
Паспорт Бозовуляк.pdf
11 лютого 2020 10:31
Наказ.pdf
11 лютого 2020 10:31
Наказ Крушенок.pdf
11 лютого 2020 10:31
Наказ Бозовуляк І..pdf
11 лютого 2020 10:31
Ліцензія.pdf.p7s
11 лютого 2020 10:31
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 10:31
Лист -згода Крушенок.pdf
11 лютого 2020 10:31
Довідка податки.pdf
11 лютого 2020 10:31
ГАРАНТІЯ_93.2020-НГЕ_07.02.2020.7z

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:15
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:12
20082_DKBO_гарантия.7z
11 лютого 2020 11:12
Уставні документи.pdf
11 лютого 2020 11:12
Технічна частина.pdf
11 лютого 2020 11:12
Проект договору.pdf
11 лютого 2020 11:11
Відповідно до ст17.pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:25
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:22
Підписаний_G0220-2123-GL_tender.pdf
11 лютого 2020 11:22
Підписаний_dovidka_1.pdf
11 лютого 2020 11:22
51. Відгук Полонськ.PDF
11 лютого 2020 11:22
44. Договір перевезення.pdf
11 лютого 2020 11:22
38. Наказ Шершун.pdf
11 лютого 2020 11:22
36. Наказ Качай.pdf
11 лютого 2020 11:22
32. Копія Статуту.pdf
11 лютого 2020 11:22
20. Проект договору.pdf
11 лютого 2020 11:22
17. Лист згода.pdf

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 11:33
Електронний підпис
11 лютого 2020 11:32
Витяг з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 11:32
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 11:32
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ"

ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "СКС"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

ТОВ Елкопласт Україна

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ" 17 890 000,00
UAH з ПДВ
17 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 17 950 000,00
UAH з ПДВ
17 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:49
тендерна пропозиція.pdf
11 березня 2020 13:49
довідка про несудимість.pdf
11 березня 2020 13:49
довідка банкрутство.pdf
06 лютого 2020 15:44
фото товару.pdf
06 лютого 2020 15:44
тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 15:44
статут.pdf
06 лютого 2020 15:44
проект договору.pdf
06 лютого 2020 15:44
паспорт контейнера.pdf
06 лютого 2020 15:44
накладна.pdf
06 лютого 2020 15:44
договір.pdf
06 лютого 2020 15:44
виписка.pdf

Публічні документи

08 лютого 2020 14:08
Електронний підпис
08 лютого 2020 14:08
Електронний підпис
08 лютого 2020 13:50
Тендерна пропозиція_2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Лист НБУ.7Z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _11_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Наказ_2 на директора.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _14_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _02_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _03_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _01_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Витяг з ЄДРПОУ_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _07_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Тендерна пропозиція_1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Гарантія 428-20.7z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _10_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _12_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _06_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Протокол НР.7Z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _08_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Банківська ліцензія.7z
08 лютого 2020 13:50
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _13_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _04_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Лист для клієнтів.7z
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _05_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Витяг з ЄДРПОУ_ 2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Ctatut _09_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Витяг із Статуту.7z
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 5_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 4_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 3_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 3_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічний паспорт_ 3_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 6_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Фотографія товару_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічний паспорт_ 1_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічний паспорт_ 2_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 4_.jpg
08 лютого 2020 13:50
Технічні вимоги_ 2_.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ"

ТОВ "СОФIЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ"
#23305044
Переможець 17 800 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "АЗУРИТ"
#23305044
17 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:30
Договір укладений
31 березня 2020 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 966 666,67 UAH)